Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung PRO Ultimate microSDXC 512GB (MB-MY512SA/WW) a Galaxy A5x-be
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Ezért írtam, hogy kiröhögne azért az árért, ami elhagyná a számat, sőt még lehet, hogy duzzogva rámvágná az ajtót is.
A baráti körömben van pár ilyen TDI, mind meghúzva (van amelyik mechanikus adagolóval vissza "butítva"), mert úgy jó, hogy nem csak kattog, kerreg, hanem füstöl is...
Amúgy egyszer egy Bora TDI picsázott el az M6 érdi emelkedőjénél. Beálltam mögé, hogy haladnék, mire úgy elrúgta, hogy nem láttam semmit... El is vettem a gázt, nem próbálkoztam sokat. Ami nem megy, nem kell erőltetni... Smoke and Charm...(#6493) outsiders
Akkor csak fárad, de még messze a vég.
Amúgy nekem sok helyem nem lenne szigetelni. Egyszer bontottam meg kicsit, mikor a rendszám keretet cseréltem, amikor is eltört a benti anya, így szépen elforgott. Annyi helyem volt csak matatni, hogy a kezem alig fért be.
Ha fogom is egyszer szigetelni, szerintem csak az első 4 ajtót, meg a csomgatér egyes részeit fogom, de ez nem most lesz. Elég volt a garázsban 70 m2 kátrány tekercset leragasztanom. Az aknával különösen sokat szenvedtem... Egy évre előre biztos letudtam a kátrány simogatási kedvemet.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ha nagyobbat szeretnél hozni, tudok adni tetőcsomagtartót. Én a tavalyi fánkat úgy tudtam elhozni, hogy a vége kilógott, így az ajtót nem tudtam rázárni teljesen, de rövid út volt, így nem tette tönkre a fát sem, meg az ajtót sem. Mondjuk kipárnáztam, amikor rácsuktam.
Apropó, Neked a hidegben nem lett rosszabb a csomi ajtó gáz rugója? Én meglepődtem, mert alig akart kinyújtózni, mikor kinyitottam. Megtartani megtartotta, de már nincs meg benne az az akarat, mint ősszel...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem szombaton csak egy Bubbles külső, belső mosoda fért bele, a héten nem nagyon használom, így a most hétvégi zempléni támadásra tiszta szekérrel indulunk. Maximum Anya megy majd vele, de szigorúan száraz úton használhatja.
Mikor tolódik akkor a topik tali?
(#6489) Qru
Nofene, mégis képbe került az OBK? Mond egy jó árat a PDF-re, én meg bealkudok egy vastagot ebbe. Bár amilyen árat mondanék rá, kiröhögne. Mondjuk szerintem a 4 millió fölötti ár vicc ezekért, nade mindegy. Pláne úgy, hogy ennek az eleje fújva volt, ami annyire nem biztos hogy baj, de fos a maszkolás, így a fekete és fehér rész találkozása gyászos...Amúgy van egy FL-es 3. gen OBK, gázos, fotó alapján egész jó kiállású: [link]
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Én sem számoltam a szombati munkarenddel, de nekem 2-kor vége a munkaidőnek, így ezután mobilis vagyok, bár a család is vár majd otthon. Az esti fürdetésre legkésőbb haza kellene érnem, 6-kor legkésőbb haza kell majd indulnom.
Nekem jövő hét vége Zemplén, így ha holnap nem, akkor leghamarabb 2 hét múlva lenne jó.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Fúú, dög, ezt én is sasolom egy ideje, a színe is jó, nem az a standard ezüst, van benne egy kis jég kékes beütés. Meg az óracsoportot néztem, hogy fura, hogy a km/h van a külső körön és a mph a belső, eddig ennek inverzét láttam mindenhol. Bár sok 5. generációs OBK-et nem láttam még.
Van ám Passat is a kritériumaidnak majdnem megfelelve: [link] És akkor teljes lenne a családi Passat flotta.
Amúgy egy akkora malac, mint az új OBK, mennyire kanyarodik jól? Az már nem az emelt hasmagasságú kombi, hanem a nagy belmagasságú kalapos úriemberes SUV.
Mi van a műanyag dobbetéteddel? Találtál?
(#6463) Grizzlu
Ha nem sürgős a vétel, akkor érdemes a FB csoportokat is figyelni, vannak olyan vasak, amik fel sem kerülnek a hahu-ra első körben és elkelnek a tagok között, ha jó vétel.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem a könyöklő van oda a két első ülés között, az nyekereg nekem rendszeresen. Valamikor előttem meggyötörhették, mert a könyöklő zárja se éri el az a fület, amibe bele tudna kapaszkodni. Gondolkodtam már azon, hogy cserélem, de jelenleg jobban zavar, hogy kattog a klíma valamelyik csappantyúja.
De amúgy tényleg nagyon egyben van a bódé, futómű, ez kellemes meglepetés volt már az elején is és azóta se változott a véleményem. 12 év és közel 200k km után ez nekem kellemes csalódás.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Évente egyszer én is szoktam motorteret mosni, de nem merem beengedni mindenhova a vizet, fosok attól, hogy kárt okozok, így csak módjával tiszta nekem a motortér.
Mikor vettem az OBK-et, akkor poros volt, nem takarították előttem. Akkor örültem neki, mert gyanús lett volna a tiszta motortér, de elég hamar megtisztult nálam, kívül, belül. Frau Spitzék nem voltak túl alaposak, már ami a tisztaságot illeti...A tömítésre meg nem emlékszek tisztán, de mintha az OBK-ben sem lenne. De majd megsasolom, ha megyek haza. Ellenben a Corollán volt, van, sőt, a 86-os Golf II-n is.
Jorus: Küldtem egy számot whatsappra. Ha kell akna, meg szerszám, azt már tudok biztosítani a cseréhez!
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
És Jorus! De jó Nektek, mentem volna én is kirándulgatni, de most még annyira se volt időm, hogy átcseréljem a téli gumikat. Ma reggel vittem vissza 8 zsák cementet, látszatra meg se ült az OBK segge tőle. Nagy királyság a szintszabályozós hátsó gátló! Kész a garázsom aljzata, végre megvan az aknám és megvan a teljes betonozása is, tavasszal folytköv, majd villany szerelés, vakolás, stb... Már várom a tavaszi revíziót, végre nem kell csúszni mászni az autók alatt...
(#6427) CB
De szép tiszta még, ilyen se lesz már többet.
A fogyasztásra meg, Neked is automata ugye? Ennyit jelent a lineatronic váltó?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6388 üzenetére
Nagyon szép, de miért van letörve hátsó lámpa alsó sarka? Rajta a védő fólia a klíma vezérlőn, a küszöb borításon, a csomagtér perem védőjén, de a lámpa sarka le van verve?
(#6390) Jorus:
Igen, én is így vagyok vele, a kollégák még nevetni is szoktak rajtam, mikor megyünk ebédelni és szemezek az autóval a parkolóban...
Amikor meg vissza kaptam a Seibikoból és először elrúgtam neki, még fel is sikítottam, hogy mennyire hiányzott ez nekem...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
"lemosva, belül kitakarítva kaptam vissza"
Megsajnálták?Amúgy ez esett volna jól a Seibikotol, amikor ott állt 6 hétig náluk, és náluk hagytam nem kevés pénzemet. De nem érdekük az ilyen gesztus. Még ha ráírták volna a munkalapra, hogy külső takarítás 1000 huf, azt se tettem volna szóvá...
A rendszámtábla sorsa meg vajon mi lett? Rítus táncot jártak rajta, miután kicserélték?
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Esetleg tipp még egy másik helyszínre: [link]
Egyszer voltam ott jó pár éve, jó volt.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
A hétvégére részemről is egy +, sőt, ha Jorus ráér, tudunk együtt menni és ha lesz rá hely, lehetőség, kíváncsi lennék mit jelent a chip egy harmadikos kigyorsítással!
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6335 üzenetére
Nekem meg mindegy, hogy merre indulok meg Érdről . Az Eurocentert nem ismerem, ha kisebb, akkor az Arénának annyi előnye van, hogy 2 szintes a parkoló, biztos lesz egymás mellett hely a legalsó szinten.
Szerk.: Bár én aznap biztos kocsival jövök, szóval 9. kerületből nekem az Arena lenne közelebb.
Mikor körül kezdődne a gyülekezés?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Eddig is volt Subarud (már kifizetted), csak nem ülhettél bele és nem mehettél vele, nem?
Viccet félre téve örülök, nagy türelem volt részedről kivárni, jöhetned a boldog és baleset mentes kilométerek!
A talira nekem is jobb lenne a 26-tal kezdődő hét, jövő héten pótolom be a Seibikos citrom csúszásom.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #6313 üzenetére
A drágább dolgokat vedd meg webáruházból, a szűrőt meg helyben a Bárdinál, így ha gáz van, egyből (vagy csak 1-2 óra átfutással) tudnak adni cserét. Én legutóbb Apám Toyotájánál jártam úgy, hogy rossz szűrőt kaptam az érdi Unixtól, de Szerencsen lett 2 óra múlva olyan szűrő, amit leszereltem.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nem tudok rájönni hova megy fel.
Van a 4 db gumitalpas kitámasztó, meg az a 2 db lyukas kampó.
Egy hirdetést találtam, amiben benne van, de értékelhetetlen minőségű a kép, csak sejtésem van, hogy az ülés támla mellé megy be, ahol az ülés beakasztója is van. Ha csak ennyi, akkor nem nagy para betenni.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Parci, Balage.!
Ilyen volt/van Parci exében, jól emlékszek?
Ez az oszlopba furkálós, csavarozós vagy roncsolás nélkül is be lehet szerelni? Az az alsó két fül hova rögzül?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
És még én éreztem magam kellemetlenül, mikor a Seibiko 5 hetet ült az autóm kulcsán. Mondjuk ők kis túlzással a fél autót szétborították.
De tényleg hihetetlen, ha az ember nem nyekteti a szerelőt, akkor szereti eltolni az átadást...Valamikor szeptember elején voltam Háriéknál, amikor kimondták a diagnózisukat, hogy szar a citrom, amit a Seibiko beletett. Akkor ígérték, hogy keresnek nekem egy bontott jó állapotút, meg hogy a belső féltengely csuklót is kicseréljük. Mint ahogy Te se hívtál fel emiatt, úgy ők is azóta hívnak...
Alig várom, hogy kész legyen a garázsom az aknával (hétvégén öntjük az akna koszorúját ) és csak akkor kelljen szerelőt hívnom, ha nincs szerszámom a célfeladat elvégzéséhez. Kevés kivétellel olyan érzésem van velük, hogy ők tesznek szívességet, hogy foglalkoznak velem... Egyre több mindent meg merek/tudok csinálni, most már a következő fék cserét is magamnak csinálom.
A gyári fékre visszatérve, jobb fékhatásod lehet nem lesz tőle, de tartósabb biztos. A Toyotában most lett 160k km és az első tárcsa és betét még a gyári. A betét volt gariban cserélve az első 15k-s szerviz alkalmával, mert típusbetegség volt, fékezéskor sípolt. Hétvégén cseréltem fateromnak a téli kerekeket és kikerekedett a szemem a Toyota logós fékbetét láttán, hogy még mindig vastag a húsa.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hopp, ezek tényleg jó árak!
Én eddig háromszor jöttem autóval melóba és kétszer volt is mérés. Mindkétszer reggel szaladtam eléjük, persze időben tudtam róla.
Amúgy az M0-ás túrása sokat hoz nekem menetidőben, átlag 40 perc alatt beérek, ez csak nyáron szokott jobb lenni, akkor 30 perc. Ha nem túrnák az M0-t, 50+ perc lenne. Azon kevesek közé tartozok, akik hasznot húznak az ottani torlódásból.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #6286 üzenetére
A Bárdi is és az Unix is a szerelőknek adják a nagy kedvezményt, ami 49%, de beszállítónként és termék csoportonként eltérő. Az Unix Motul olajra 30%-ot ad, de még így is drágább, mint a Motul mintabolt a törzsvásárlói kedvezménnyel.
A zsu meg mindenkinek odaadja a kedvezményt.
Gyanús volt nekem is, sok helyen utána kérdeztem, de nem mondott senki rosszat róluk. Nyugodtan vásárolhatsz tőlük. És ezért nem kapok jutalékot.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6283 üzenetére
Igen, ő is jó forrás, csak Pécsről Pécel vagy Csömör vagy hol lakozik Vajna Zoli, kicsit messze van, futárral meg nem tudom mennyire foglalkozik.
Mondjuk egy hívást megér.
Most nézem, nincs az összefoglalóban, de a száma megvan, ha kell, privátban el tudom küldeni, vagy ha nem gáz, ide is kiírhatom.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #6279 üzenetére
De ezek teli árak! Bárdiba csak akkor vedd meg ezeket, ha van kedvezményed hozzá. Nézz szét a zsu.hu-n, megbízható bolt, van házhoz szállítás és egyes esetekben olcsóbban adnak tételeket, mint amit én kapok az Unixból max kedvezménnyel.
Mondjuk én legutóbb a Motul mintaboltból vettem, egyből törzsvásárlói kedvezménnyel fogadtak még tavaly, a váltó olajat - mondjuk nem számottevően - de olcsóbban vettem, mint a zsu-nál adták volna.Itt vannak a viszonteladók. Ha jól rémlik, pécsi vagy, ott is van partner. Egy telefont megér.
(#6281) erossbence
Erre az esetre merem ajánlani a Seibikot. A legjobb alkatrész árat valszeg ők fogják mondani. Adnak el alkatrészt is, alvázszám alapján a megfelelő tételt fogod kapni, otthon meg a bevált szerelő beépíti.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #6275 üzenetére
Nekem az automata váltónál külön van az első difi, de a manuális váltó esetében a váltó olajban úszik az első difi is.
Qru:
Nekem se megy mindig, de munkába és haza rendszeresen használom. Előbb azért mert mindig késésben vagyok...
E emellett szeretem a beépített navit is, mert mindig kéznél van, meg abajog ha gyorsan megyek vagy csipog ha veda jön.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem is a Netrisk dobta fel, akkor még volt vagy 4 biztosító ajánlata. De eszement ár a 200k is...
Az éves futásom nekem is visszaesett, de így is meglesz a 15k km, az 5 k nagyon kevés, a Bogárral megyek kb annyit. Mondjuk idén többet, de kényszerből, mert a citrom miatt nem merem hosszabb távra vinni az OBK-et, nem akarom megégetni az olajat és hazavágni a váltót. Csütörtök reggel viszem vissza és elvileg már a jó belső kerül bele a házba. Pénteken majd jövök egy élménybeszámolóval, van már 2 helyem is, ahol dobta a hibát, 5x végig is megyek rajta. Ha nem akad ki, akkor átment a teszten. Remélem boldogan térek haza.
De nem bánom a kényszeres bogarazást, mert még mindig jó érzés beleülni a kis csettegőbe, legutóbb okt. 26-án csavartam bele 600 km-t egy nap alatt és végignéztem a napfelkeltét is. Baromi jó érzés volt... Aki nem érzi az autózást, az is élvezte volna, a kihalt autópályával egyetemben.(#6272) Qru:
Waze nagy királyság, eddig minden esetben tudtam előre, hogy mire számítsak. Így én sem aggódok.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Csak Te vagy szerencsés, én minden héten látom őket legalább egyszer. Érdről befele rendszeresen mérnek a Savoya park környékén, a Szerémi úton vagy a Budafoki úton. Vagy múlt héten futottam bele az M1-M7 kivezetőről, ahogy jöttem le az Ikea, Auchan felé, a Meki mellett álltak és a lehajtó forgalmát mérték... Érden belül is rendszeresen mérnek.
Viszont autópályán nagyon rég nem láttam őket, de mintha hír is lett volna, hogy oda nem mennek mostanában, inkább lakott területen fognak mérni.(#6267) Jorus:
Tavaly néztem utoljára, akkor még lett volna 270k-ért is Casco, de azt is sokallottam...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Valami miatt nekem is vágyam egy Tribeca, pedig csak egy jó érvem van rá, a belső mérete és így a kényelme. Ha jól rémlik nem nagyobb a tank a, mint az OBK-nek, és ezzel se nagyon tudok többet menni 550-600 km-nél. A Tribeca meg még többet eszik. Már csak a nagyobb hatótáv miatt is kell bele a gáz.
Ebben a kiállásban meg még dög is.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6133 üzenetére
Ha lehet hinni ezeknek a kerámia bevonatos reklámoknak, akkor az ezzel kezelt felületek sokkal ellenállóbbak, így akár jobban elviselhetik a ponyva okozta roncsolást, így nem kell állandóan vékonyítani a lakk réteget a polírozásokkal. Egy szezon után úgy is kiderül, hogy mennyire karcolja a fényezést a ponyva.
Jövő héten itthon leszek, ha lesz időm, akkor nekiállok egy kis autó ápolásnak én is. Én a Sonaxnak néztem ki egy waxolós, polírozós készítményét (talán ezt), szivacs korongos géppel szépen el is tudnám dolgozni.
Ti mit használnátok? A fenti cumóban nekem az a szimpi, hogy simán fel tudom vinni, nem kell takargatni a fekete műanyag részeket. A Homasitában néztem még valamikor a nyáron, de végül nem vettem meg. Volt még sima viaszom, ami nyár közepén fogyott el, mikor elhoztam a Seibikoból. A lökösök eléggé elütöttem a kicsit mattabb régi fényezés mellett...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Fene se tudja, mindenesetre fogyasztotta az olajat. Bár mióta a hengerfej felújításon átesett, azóta megszűnt, de a szimeringek kopását nem hiszem, hogy a 300V "túlhajtása" okozhatta.
Apropó, most hétvégén már másodjára lettem figyelmes arra, hogy kis kékes füst hagyja el a kipufogót hideg indításkor. Anya ment el otthonról és így láttam megint. Nem nagy mennyiségben, így ha magam indítok, nem is vehetem észre. Egy kis tüsszentés formájában. Olaj nem fogy, rendszeresen ellenőrzöm és már 4k km-t mentem az utolsó csere óta. HF felújítás előtt ilyenkor már 0,5 l olajat rá kellett töltenem. Hol maradhat, hova szivároghat olaj, ami indításkor, 1-2 nap állás után - de nem rendszeresen - távozik? Lehet nem is olaj, hanem csak pára? És belemagyarázom hogy kékes a színe? Ha olaj lenne, az rendszeresen kéne, hogy jelentkezzen, nem?
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Pénteken voltam én is olajat venni, megvettem a váltóba való Multi ATF-et az 1. kerületi márkaboltból olcsóbban, mint ahogy a zsu adja.
"Ez A5-ös vagyis LongLife olaj, mehet vele a 15k km-es periódus simán."
Ja és rákérdeztem a motorolajra is, annyiért tudnám megvenni az 5w30-as 300V-t, mint amennyiért Nyírőék kicserélik szűrővel együtt... Hordós olaj előnye. Az 5w40 lenne olcsóbb.
És mondta a srác, hogy a 300V-t legkésőbb 8000 km után le kell cserélni! Még jó, hogy felhívta rá a figyelmem, mert nem gondoltam volna. Továbbá az előző tulaj se cserélte túl sűrűn (szerviz könyv szerint az utóbbi 5 évben átlag 11-12k km-t ment, ha lehet hinni a motortérben hagyott cetlinek, arra 300V került bele utoljára (és vélelmezem, hogy előtte is) és kb 3500 km volt az olajban, mikor megvettem (még majdnem tiszta volt), én meg rányomtam még egy 10-est...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Egy PVA rendszámú ezüst RX jött ma velem szemben. Milyen rendszámot kaptál?
Nincs ismeretem a Tribecával, ezért kérdeztem. Eddig ezek a nagy krumplik kiestek az érdeklődési körömből, bár az utóbbi időben eljátszottam a gondolattal, hogy jó lenne... De inkább vennék valami több személyest, ha még csak szükség megoldás is, a gyerekeknek megfelelő lenne, így a kis barátokat együtt lehetne teleportálni. De erre majd csak évekkel később lenne szükség, addig marad a PDF.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Az nem az a bovdenes vezető, amit a motor mozgat?
De ha nincs meg egyből a csere motyó, akkor sem para szerintem, a tető ablaknak az a dolga, hogy beázzon, ezért vannak a víz elvezető csatornák, max a szélzaj lesz nagyobb az átmeneti időben.Amúgy milyen madár tud ilyen kötsög lenni? Varjú? Talán az tud olyan erős és genya lenni...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ezek szerint csak 100 km/h alatt vagy jobb, de akkor mindannyiunknál. Ellenben autópályán hasonló vagy rosszabb a Tribecánál? Bár mondjuk nem meglepő, mert pályán a hibrid rendszer csak teherként van jelen, állandó tempóba nem tud beleszólni, max a kigyorsításba tud besegíteni. Jól gondolom?
Qru:
Az gondolom a manuális váltóval, máshogy nem tudom elképzelni. De érdekes, mert ez az oldal a Tribecara is 7,6-ot ír (oké, hogy mph-ra), itt meg 8,9-et.És ez?
3,6R=4 cylinder, manuál váltó? Nem is volt ilyen. A forrás hitelességét megkérdőjelezi...Jorus:
Én akkor kb köztetek vagyok valahol a 100 kilómmal.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nagyon lusta az automata váltója. Én egyszer mértem, ha csak a gázpedált taposom meg, akkor valóban 8,5 volt, akkor tudtam 8 mp alá menni, amikor a féket is tapostam és elő terheltem a váltót egy negyed gázzal. De a 2. fokozatba váltás is érzésre majd' 1 mp. A SpecB Lega tud papíron 7 mp alá menni. Ez sokat elmond az automata váltóról...
Parci:
"pályán meg, ha adsz neki valós 150 km/órát, már 14 liter." Na itt nekem az OBK 10 l körül még elvan egy Érd-Szerencs-Érd távon. A krumpli nagyon tolja Neked a levegőt.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Pénteken még 5 Ft-ot esik a benzin ára. Ezt (mármint a 7+5 Ft-ot) minden héten bejelenthetnék év végéig és Parci krumplijának fityiszt mutathatunk...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
Van már villanyos Bogár is itthon, hivatalosan átalakítva. Csak ezeknek még rossz a hatótávja. Munkába járni elég, de Pest megyét már nem tudnám elhagyni biztonsággal... Remélem pár éven belül fejlődnek ezek az átalakító szettek is, értelmes "üzemidővel".
A hibrid üzemet hogy érted? Gondolom nem a gázra.
Sokkal egyszerűbb lenne pedig és még tisztább üzem is (kár hogy ez nem befolyásolja majd a környezetvédelmi besorolást és ha lesz később behajtási tilalom, az alóli felmentését), mint a benzin, csak sajnos a népek agyába be lett kódolva, hogy a gáz szar. Tény, hogy vannak az átalakításra kevésbé alkalmas motorok, de nem egy átalakított autó van az ismeretségi körömben franciától japánig (mind szívó), ami gázos és több 100k kilométeren vannak túl hiba mentesen. Ha egy gáz szett jól be van állítva, nem jelent kockázatot a motorra.
Tegnap tankoltam 414-ért 98-ast. Ha ez tovább emelkedik, megint előveszem a gáz témát. Csak mire rászánom magam, addigra az aktuális kormányunk remélem nem teszi tönkre a jövedéki adóval ezt is, mint a bio etanolt anno. Nem is emlékszek, hogy lehetne e kapni ma bárhol is. Az Agip volt az utolsó, aki forgalmazta, nem?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Akkor lesz majd értelme esetleg villanyosra alakítani. A Bogáron már agyaltam, hogy ha eljön majd az idő, nem is lenne túl bonyolult. Se szervo kormány, se szervo fék, se klíma. Semmit nem kell átalakítani, hogy jó legyen villamos üzemre. Ki a tank, helyére akkukat pakolni, a moci helyére meg mehet a villany motor és jöhet a hangtalan suhanás.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz blasko92 #6045 üzenetére
Annyira azért nem vész, ha mondjuk a gumit nézzük, ennek a Legának az idejében nem diagonál gumi volt a gyári, így ez a rész tiszta, egy mezei gumiboltos radiál gumi jó. A vizsga 5 évente esedékes, ez idő alatt nincs szemle, így a köztes időben lehet akár 17-es kerekeken, a porba ültetve, racse matricákkal is.
De hallottam már olyat is,hogy tuning alkatrészekkel is le lehet vizsgáztatni, ha van dokumentum arról, hogy gyárilag rendelhető extra volt vagy abban a korban elérhető kiegészítő volt. Az én Bogaram is a Sprint Star felnimmel simán mehetne vizsgára.
Ezzel a Legával amúgy sokat nem foglalkoznék, egy kis csüccsentés meg talán egy 15-ös korhű alu felni. De ez csak egy mellékszál, nem költök ilyenekre, azt hiszem kitagadnának otthonról vagy el kellene adnom az öreglányt, amit soha, így csak gondolati szinten játszok el a témával...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Kicsit eljátszottam a gondolattal, hogy ezt hazahozzam. 3 év múlva veterán. Csak ne lenne olyan horror a regadója... Nem túl részletes a leírás, de a 125 LE az gondolom a 2200-as motor, arra meg a regadó 347 121 Ft! Több, mint amennyit én fizettem a H6-ra... Néhány éve még nem kellett ennyit fizetni a youngtimerekre. Mikor emelték? Nem emlékszek ilyen hírre... Ha egyből OT-ra tolom akkor semmit nem kell fizetni, de annyi melót meg nem ér. Bár elképzelhető hogy kevés meló lenne vele, garázsban tartott a leírás szerint, így a rozsda talán nem rágta meg annyira...
Na meg ez is. 1986-os és elektromos ablak és tükör, patika állapot. Dög!
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Elvileg a motor már kovácsolt belül, így a szopórollert az előző tulaj kapta meg.
Azért az ismert előéletre kíváncsi lennék, hogy mit jelent. Ha a Seibiko ismeri azt az előéletet, akkor skippelném.Az a gumiméret váltó méret? 215/45 R18 A Forinak nem ugyan az a gumi mérete, mint az OBK-nek? 215/55 R17 vagy 215/60 R16
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #6024 üzenetére
zsu.hu
Rendeltem már tőlük (Unix a Kyb gátlót 10 napra tudta volna adni, Zsu másnapra átadta), előtte persze többször körbejártam, még ex autó alkatrész boltos ismerőstől is kérdeztem. Mindenki ajánlotta őket.
A váltó olajat is szerintem tőlük fogom rendelni, bár még az Unixot nem hívtam, hogy mennyiért adják a Multi ATF-et.(#6023) Qru
Ok, köszi, maradok is a Motulnál, nem nyűglödök tovább ezzel a témával. Csak kicsit elbizonytalanított ez a gyári ATF olaj kérdés.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6021 üzenetére
Vajna Zoli írta, hogy a 4 sebességes automatába mindegy az olaj, de az 5 sebességesnek nem. 5-ös meg ahogy láttam, csak H6-hoz van (még a 2,5-es XT Fori is 4 sebességes, nem is értem). Nem értek hozzá, nem tisztem megcáfolni, ezért kezdtem kutakodni. De a Motul olvasatom szerint minden gyári előírásnak megfelel. Ha csak nem siklottam át valamin.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Petester #6013 üzenetére
Felhívtam az EF alkatrészesét, hogy milyen olajat adnának, de a szerviz se tesz bele gyárit (nincs), Mobil1 Dextron III olajat töltenek bele (3800 Ft/l). Azt mondták, hogy a nem CVT-s váltók nem igényelnek különleges olajat. Itt ugyan azt mondják, mint a Seibiko, de a Castrolból nem tudom melyiket tölti a Seibiko, a Castrol montaboltban nem találtam megfelelőt.
Szóval akkor nem teszek rosszat a váltónak, ha továbbra is Motult teszek bele. Jól gondolom?
Helyesbítek, erre írják, hogy Subaru ATF, de semmi több részlet.
(#6016) dethroner
Nagy vetítő Nyírő, nehéz kiigazodni rajta, hogy mikor mond igazat. Amikor összerakás előtt állt az PDF, akkor hívott fel, hogy gond van a wandlerrel, nem sikerült a nyomáspróba. Pedig előtte voltam pont náluk, rákérdeztem a wandlerre is, hogy hogy áll, mondta, hogy a lamellák vetemedtek el, fel kellett újítani, kész van, bent van a polcon... Rá 1 hétre meg benyögi, hogy a nyomáspróbán megbukott... És utólag még azt is bevallotta, hogy a 4 sebességes wandler felújító készlettel próbálkoztak, azért nem sikerült.
Egyszer amúgy beforgattam, megkérdeztem tőle, hogy a Bogárban miért van szappanos lerakódás az olajbetöltő nyílásnál. Gondolkozott kicsit, majd rávágta, hogy hát az is hengerfejes lett. Mire visszakérdeztem, hogy dehát nincs benne víz, akkor mégis miért mondja ezt, majdnem egyszerre röhögtünk fel hangosan...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Megy most az agyalás az automata váltó olajjal kapcsolatban az egyik FB csoportban. Most újra elővettem magamban a témát, hogyha kész a rendes citromom, akkor ne Castrol olaj kerüljön bele (Seibiko szerint ez is jó, így most ez van a váltómban), hanem ami valóban belevaló.
Tavaly Motult vettem bele, mert elvileg tudja mindegyik gyári előírást: [link]
Ez meg a gyári követelmény: [kép]
A gyári olajat Vajna Zoli 20.350 Ft-ért adná, ami 4 literes fém dobozban van. Ez sokkal drágább, mint a Motul (3400/liter). Szerintetek megéri?
Motul lenne literes kiszerelésben, a teljes felöltéshez a gyári dobozból kéne hármat vennem, amiből meg maradna 2,5 liter... Amit meg nem tárolnék 5 év vagy 60k km-ig...Amúgy a legolcsóbb, ami szintén tudja a gyár által szabott feltételeket, az ez. De inkább a Motul felé hajlok.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Lesz majd topiktali valamikor?
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ejj, most olvasom. Nem lesz amúgy para szerintem, valamennyi olaj kerülhetett a kipuff leömlőre, arról jöhet fel a füst. Ha indítás után 1 perc múlva jön, másról nem nagyon jöhet, hisz a hengerfej nincs még olyan meleg akkor.
Nekem egyszer a Bogárral volt, hogy szar olajszűrőt kaptam és elengedte az olajat a tömítés mellett. Csak ott az volt a nagy baj, hogy a szűrő közvetlen a kipuff dob mellett volt és egyből ment rá az olaj. Menet közben vettem észre, hogy baromi füstfelhőt húzok magammal. Lehet nem sok kellett volna, hogy ki is gyulladjon, de mákom volt.
Nem játék az olaj, de Neked szerintem nem került olyan nagy olaj mennyiség a leömlőre, alá kellett volna feküdni megnézni.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Az is be tud állni a Kastély parktól és akkor dekkolhatsz ott is. Jobb az M6-ról felmenni, 60 km/h-val tudsz haladni a régi 6-ig (utána nem tudom milyen). Én így járok, a Waze sose visz rá a régi 6-ra.
1 hónapja voltam kb Háriéknál, pénteken délután, jól meg is szívtam haza felé. Majdnem végig tudtam nézni a Taxi 2-t... Totál káosz van most az M51 és Diósd közötti szakaszon csúcsidőben.(ó\_!_/ó)
-
-
Petester
senior tag
Supercharged Subaru Outback BP9 3.0
Ide a gáz szettért kár...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Én is szoktam földútra merészkedni, de még nem ismerem az autó és az én határaimat, így még Somogybabodra nem mertem benevezni. De amúgy valóban, nekem is elég lenne a Rav4 hibrid összkerék hajtása. Mondjuk utánfutózni szoktam, az nem tudom mennyire szívná ki hamar a delejt az akksiból.
Igen, nem nagy a futó. De nem is volt az mégsem 1 m3, utólag kiszámoltam, a raktér 200*110*30, szóval ha oldalfal magasságáig tolom, akkor 0,66 m3. És szerintem ha szét terítettem volna a kupacot, akkor kb oldalfal magasság lett volna. Vagy egy kicsit több, 0,7, de nagyon max 0,8 m3. De mindegy a mennyiség, m3 árat fizettem így is. Nem szeretnek utifutisokat kiszolgálni, ha nem fér bele a teljes kanál.
Dethroner: Én csak a munkalapot kaptam idén nyáron meg a Seibikotól, amikor a hengerfejes nagy mókolás volt. A kis munkákról még azt sem. Szóval az előző tulaj túl sok papírt nem fog tudni adni Neked, ha egyáltalán kapott és megtalálja azt.
Szerk: Ja most látom, hogy írtál, akkor ezek szerint nincs papír. Nem meglepő...
Hívd fel az Emil Freyt, alváz számra megkeresik és megmondják az árat. Próbálkozz többször, nem mindig veszik fel elsőre a telefont.
Unix webshopban Ajusa szimering van, 4585 és 7493 Ft teli áron.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #5954 üzenetére
Ha gariban, a márka szerviz cserélte, akkor biztos, csak a periféria a régi.
De amúgy mindegy ki cserélte, szerintem öngól lenne, ha a régit rakná vissza.Az az XC 90 sem rossz annyira, de amit említettem, az a V90 cross country. Az nagyon remek! Minden irányból. Annyira szelid, hogy kétlem, hogy bárkinek szúrná a szemét.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Mondjuk Jorus szokott Skodákat menteni sárból, ott hamar kimerítené az akkukat, akkor meg bukó a hátsó hajtás.
A homokból meg 1 m3 lett, pedig mondtam hogy nem fog ráférni. Hát bebizonyította, hogy ráfért... Csak súlyban több mint amit elbírna. Úgy 2x... Az OBK meg kényelmesen mozgott, nem görcsölt.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Efölött az awd rész fölött elsiklottam, így értem, miért írtad.
Az eladások túlnyomó részét viszont a hibrid hajtás fogja adni, ezek a suv-ok már divat tárgyak, a tulajok el se fogják hagyni az aszfaltos utakat, arra meg, hogy télen ne akadjon el a hóban, még sok is a hibrid hajtás tudása.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Szerintem aki eddig Forit vett és azt a hajtás miatt tette, kevésbé fog átpártolni a Rav4 felé. Ahogy olvasom, rendes négy kerék hajtás nem lesz benne, hátulra csak villany jutott, nem ezzel fognak erdei utakon csapatni.
Mit lehet tudni amúgy az új Fori hibrid hajtásáról? Mikor lesz? Usánkában ha jól láttam, már lehet kapni, de lehet csak bemutató volt.
Amúgy a Toyota mostani felhozatal nagyon tetszik, a Corolla is birtoklási vágyat keltett bennem, szívesen visszaülnék ebbe az új generációba. De elég szélsőséges vagyok, most a héten egy Volvo V90 CC ment el mellettem, csorgott a nyálam érte. Nagyon szép volt. Az ára is az...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #5854 üzenetére
De legalább vette a fáradságot a fotózáshoz, nem csak lement a közeli kézi mosóba és körbefotózta fényes, vizes állapotban.
Mindjárt csinálok én is egy hirdetést a PDF-ről, kiteszem 3,2-ért én is, hátha találok egy madarat és megveszem azt a svájci, kék SpecB kombi Legát. És még maradni is fog a zsebemben.
Szerk.: Nem veszek semmit, elvitték a kéket.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Papíron 34 kW, a gyár szerint 54 LE, de nekem nincs benne a nagy folytás, hiányzik a katalizátor (1,6i mexikói befecskendezős motorom van). Tökölön egyszer mentem vele 17,8 mp-et 1/4 mérföldön. Nem tudom hogy jött össze, de az lett a legjobb időm.
(#5851) dethroner
Sejtettem, hogy költői túlzás volt. Csak az a baj, hogy ebben az ár kategóriában nehéz kifogni azt az autót, amit szerettek és nem gányoltak. Talán egy papa Swift, aminek nincs értéke, de sok van belőle, így bele lehet futni egy szebb, nem leélt darabba.
A G2 nekünk se lett egyből felújítva, 2 évig ment a megvett külsővel, de az amúgy sem szép máz alatt pár dolog akkut volt. Az elején került alá egy ültető rugó szett, mert a bal első rugó törött volt, bontottal meg nem akartam bíbelődni, a két első gátló meg olyan gatya volt, hogy tengeri beteg lettem a haza úton vele. Szóval csak a gátló, rugó csere majdnem ütötte a vételárat. A karburátorban egy vákuum szelep nem működött, bontottak többsége megint döglött, az új 45k Ft volt. És még becsúszott pár dolog, de ezekből a legdrágább tényleg csak extra volt, vettem egy donor autót csak a belseje miatt, 40k Ft volt (+20k Ft a hazafuvar). Belül nagyon szép volt (meg GL) és a bódé is jobb állapotú volt, az ajtók és a króm feszítős kéderek is a donorból jöttek felújításkor, így többet hozott, mint gondoltuk.
Ja és a donor még mindig megvan, belőle lesz majd a garázsban fotel és tv/hifi állvány.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #5848 üzenetére
Köszönöm! Én is ebben bízok.
A Bogár a szívem csücske, első autó is és még sosem hagyott cserben. Az elmúlt 15 közös évünkben mindig ő volt a biztos pont. Bár jó 10 éve B vágányon van (értsd nem napi használós) mindig elvitt mindenhova, ahova kellett. Ha az A autó nem ment valami miatt, az öreglány mindig hadrendbe fogható volt és boldogan vitt el minket mindenhova és hozott haza még Belgiumból is minket. Spai F1-es pályán is körbe mentem vele és nem vallott szégyent!
Ja, és biztos hogy lelke van, feleségemet kapcsolatunk elején nem szerette. Ha benne ült, mindig volt valami nyűgje. Hol a rádió nem akart rendesen működni, hol dadogott vagy kanyarodáskor dudált. Utóbbi bajára rájöttem mi okozta, de mindezek csak akkor jöttek elő, ha a jobb 1 foglalt volt...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #5845 üzenetére
100-130k-ért nem tudsz autót venni, csak valami gyöszt, vagy lerúgott öreg nagyobb szekeret, amire legalábba vételárat rálocsolod, mire valamennyire üzembiztos lesz.
Van két bejáratott öreg vasunk , ebből a Golf 2 volt olcsó vásárlás, 8 éve vettük 120k Ft-ért, 1 év műszakival. Tanulós autónak lett Anyának, hogy ha bajság van, olcsón lehessen javítani. Hát bajságot nem okozott, de barátok lettek, így lett az olcsó bontó szökevényből több mint 1 milliós hobbi autó. Ők azok.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz dethroner #5841 üzenetére
Naja, egy Marutit... Messzire nem mész vele.
Nekem egy db hátsó gátló többe fog kerülni, ha megkotlik...(#5840) Acheron Még mehet az OBK-be is egy turbó, lazán meglenne vele a 300+ LE. Mondjuk Neked még lehet, hogy egy program módosítás is elég lenne Neked ehhez, nagyobb mechanikai beavatkozás nélkül is.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz blasko92 #5813 üzenetére
Akkor tényleg igaz, hogy aki szívót vett, hamar vágyik egy wrx után.
Neked amúgy lehet jó lenne egy Lega Specb is. Benne van az sti 6 gangos váltója, meg a H6 ereje és megbízhatósága. Csak hát nehéz a Lega a 245 lóerőnek, 7 mp a 0-100. Egy ehhez hasonló, csak nem ilyen állapotban.Ha mégis marad és alvázvédeted, akkor érdekel, hogy hol és milyen minőségben találtál szakit, én is tervezem, de még ajánlást nem kaptam. A gugli volt már barátom, de jobban szeretnék referencia alapján választani.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Terhelhetőségéről tudsz valamit? Lehet jobban járnál, ha beszereznél egy masszívabb kereszt rudat és akkor problem solved. Jó, mondjuk egy síléctartó nem akkora teher, ha csak amiatt kellene egy keresztrúd, esztergáltatnék egy bakelit közdarabot a meglévő rúdhoz. Érden van egy kisöreg, alkotott már sok hiánycikket nekem, felnihez tehermentesítő gyűrűt, Bogár nyitható oldalablakához klipszet, G2 hátsó nyereghez kézifék rugó rögzítő csavarját. Biztos felétek is van valaki, aki szeret alkotni.
Qru: Nekem mindegy, csak nem értem. 9000-9500 €-ért a patika darabok mennek kinti oldalakon is. Parci is olcsóbban adta el a fele annyit futott, nem lelakott belterű és nem körbekarcolt autóját. Jó mondjuk dobálta a hibaüzeneteket, de az már más tészta.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Mi indokolta az ár emelést? Túl sokan keresték?
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
Ma megint láttam kitaláltnév exét, itt állt a 9. kerületben a Tinódi utca, Vaskapu sarkánál. Ebédre menet megsasoltam közelebbről is. Még nem lakták le, tiszta volt, jól néz ki!.
Outsiders: Jaja, talira fel, mondjuk részemről annyi, hogy 1-2 héten belül viszem vissza a Seibikoba, hogy rendezzék a wandleres szarakodást, az nekem pár napos kiesés, de nincs még fix időpont, nem szóltak, hogy megjött volna Kanadából a motyó.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Na de kérem, ez régi kép! Az árpát már rég learatták...
Amúgy meg nem voltál messze attól a ponttól, ahol mi voltunk szombaton. Csak a hasmagasság miatt nem tudtál volna kimenni. Akkora nyomvályúk voltak, hogy az OBK hátulja lecsúszott egy helyen és kb 10 méteren át húztam a seggét, mire visszatalált.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz tankcsabee #5759 üzenetére
Én nemrég vettem egyet, gyárit, használtan. Mount Blanc a beszállító.
Eredetileg Thule talpat szerettem volna venni, mert van egy alu rudam még a Corollahoz. Csak a talp szett, meg a Subaru spec kit kedvezménnyel lett volna 36k Ft, a használt gyári megvolt olcsóbban, kompletten.
A Mount Blanc nekem felhasználó barátabbnak tűnik, ami a gyors felszerelést illeti. Nem kell külön szerszám a meghúzáshoz.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hogy lesz Neked forgalomba helyezve? Vagy már megelőzték a problémát és már csak honosítani kell egy korábban forgalomba helyezett, de új autót?
Emiatt: "Szeptember elsejétől már csak a valós üzemi terhelést a korábbi eljárásnál pontosabban modellező WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) károsanyag-kibocsátási teszten áteső új gépjárműveket lehet forgalomba helyezni az EU-ban, emiatt vélhetően sok kereskedő kiszórta a készletét. "[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
-
Petester
senior tag
Én nem is ismerek mást rajtuk kívül. Először 2 hónapja voltam talán náluk, akkor már csak apa és fia voltak ott (péntek délután).
Amúgy a Seibikoban van több szerelő, ott érthető a fluktuáció, van miből cserélődni. De nem tudom milyen bérrel csalogatnak oda szerelőt, ha alacsony bérrel, akkor olyan is lesz a dolgozó...
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Arra figyelj majd, ha mész próbakörre, hogy a váltások és a kigyorsítások simán mennek e.
Nekem 40-50 km/h-ról rész terhelésen történő kigyorsításkor beleremeg az autó (csak annyira mintha "kirázná a hideg"). A Seibiko a citromra gyanakodott, ami elindított nálam egy szopás cunamit, aminek bízom benne, hogy hamarosan vége. Nyírő amúgy azt mondta, hogy egyre több ilyen esetük van, ahogy egyre korosabb a 3. gen OBK. 4. gen Lega. Az egyre több eset utólag úgy tűnik, hogy csak a 4 sebességes váltóhoz való citromokat érinti, az 5 sebességesből az enyém volt talán az első, amit felújjíttattak.
A Hace szerint a remegést okozhatja még féltengely belső csukló hibája is, amit Nyírő is elismert, majd kiderül, ha rendes citromom lesz, végre megszűnik e.Ha a váltások között ránt, akkor már öreg lehet az olaj benne, én elkerülném, mert akkor nem jó gazdája volt az autónak...
De az ár alapján csak nem lesz nyűgje, valami miatt csak beárazta az autóját.
Ha a kormányszervó szivattyúja két végállásban koppra tekerve nyekereg, az normális, ill. ha a váltót sebességből kiveszed üresbe és emel a fordulaton, az is okés. Ezek nekem az elején furák voltak.
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest