Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #3427 üzenetére
az outlander még elég drága. ami tényleg szép, az kb. 5m ft, az rengeteg, annyiért sosem tudnék autót venni. és az sem volt elég kényelmes, picit passzentos az ülés, hátul is kicsit gagyi, meg valahogy nem állt arányban az egész az árával. persze phev, azért drága, de 5m ft-ért 200e km-t futott fapadot nem szeretnék
egyébként, ha már 5m ft-os kocsi, akkor inkább ez, ez tényleg gyönyörű!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #3429 üzenetére
az oké, hogy más beltér-minőségi kategória, de játszhat bármi, minden csak ár függvénye. vagy mégsem, hiszen végülis épp egy outbackben nyafogok
ezek mind amerikai totálkáros kocsik, kérdezgettem már pár eladót onnan. persze ott hamar totálkáros egy autó, úgy értem, nem csak árvizes vagy rommátört gépek azok. azt írták nekem, hogy nagy bizniszelős nép, már kiépültek a csatornáik, tudják, hogy mit, honnan kell megvenni, hogy hogyan újítsák fel, aztán meg keveset keresnek egy kocsin, de rohadt sokat adnak el. vagy igaz vagy nem, odáig tuti igaz, hogy amcsi romokból indulnak
de azért beszédes, hogy egy kvázi új outback levámolva, áthajóztatva, romból feltámasztva, profittal árulva 14 ezer euro.
a vicc meg az, hogy simán lehet, hogy jó egy ilyen kocsi, csak hát igen nehéz ellenőrizni ilyen távolságból. ha nem árvizes és nem volt törve szerkezeti elem, akkor lehet jó.
ámde, van olyan itthon, aki onnan hoz kocsit? nem tudod megérdeklődni, hogy kicsoda?
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
kaptam már kontaktot, köszi. azért realista maradok közben: egy kocsit áthozni usából 1500-2000 usd még oda is. amit vesz, az is van pár ezer usd, arra jön vám, áfa, és utána kell rendberaknia. amit pár ezer usd-ért kap meg, az egy rom. szóval igen necces 14500 euróért egy új, fullos outbacket árulni, úgy, hogy még haszna is van, nem jön ki a matek.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
na igen, a d-cat... jók ezek a gyártók... asszony x-trailje (t30) helyett sem tudjuk az újabbat venni, mert vagy kapott szutyok 2.0 rönó dci-t egy normális bolygóműves automatával, vagy kapta a régi 2,5-ös benzinest, de azt a "jó kis" nissan-féle szíjas cvt-vel. nesze neked, melyik kezedbe harapj...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #3471 üzenetére
nem emlékszem a részletekre sajnos. annyira nem drága, pláne, ha csak egy ülést kell festeni. kormánybőrözésre valami 25k rémlik, fényszórópolír 6k/db, de pont az ülésfestésre nem emlékszem. talán 30k? egy fullos nagytakarítás 50k (üléskiszerelős, gőzborotvás), azt fájt talán leginkább.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
amúgy ez a gyári gázos gépeknél megerősített alkatrész dolog vonatkozik a subaru forester 2009 bi-fuelre is?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
gymkhana "gázmester" azt írta nekem, hogy jó a subaru rendszere, csak éppen még diagnosztizálni sem tudja senki az országban rajta kívül, de ő is csak olvasni, mert az íráshoz már valami 500 eurós gyári akármicsoda kéne. meg hogy irgalmatlan drága hozzá minden.
azt nem értem, hogy miért szerelteti ki bárki, elég nem használni, ha nem tetszik.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
postát nem erőltetném, azért olyannál köss, aki fizet is, vagy koccanásnál megvernek
(sti nekem nemkő, jó játék, de hamarabb akarnék egy mustang cabriót, ha már muszáj egy tök fölösleges kocsit venni. bár tény, hogy litván, csábító )
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nyilván 20-30 ezer forint különbségnél az ember már nehezen döntene így, de szinte mindig van normális biztosítótól normális, pár ezer forinttal több ajánlat. tekintettel arra, hogy egy kocsi tulajdonlása amortizációval, mindennel legalább havi 30-40e ft, nem tétel +2470 ft egy éves biztosításnál.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ma két xv is parkolt a közelünkben, megnéztem őket kívülről. igazából abszolút tetszene, de látszik az, amit a tesztekben is írtak: a kocsi jó tágas a csomagtartóig, ott viszont elfogy. szép hosszú orra van, korrekt első ülések, látszólag elfogadható hátsó lábtér (ha nem túl alacsony az ülés), aztán páff, vége.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
urak, egyelőre elméleti kérdés: tudtok valakit, akit érdekelne a kocsim? 2,8m ft-ért adnám vagy nem adom. (fészliftes 3.0r, 172e km, első tulajtól vettem, magyarországi, sérülésmentes)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #3605 üzenetére
az egyébként tényleg "nem olyan sok". azért ezek 12-13m ft-os kocsik újonnan, mi mindannyian 3m alatt ültünk bele. inkább dühítő, hogy 180e km-nél ilyen van, nem szabadna, de ha már így alakult, csináltass meg mindent, aztán tényleg 200e km-ig semmit sem kell. a vezérléscsere is drága subaruéknál, szóval fogd fel úgy, hogy ha végül mégis bevállaltad volna, akkor ennek az összegnek minimum a harmada ott lett volna elköltve pluszban.
hát, nem örülök, a 3.0r azért elvileg a subaru legtartósabb cucca, szóval jobb lett volna nem hallani ilyesmit. viszont megéri megcsinálni, mégiscsak ott van a többi hirdetett, ilyen-olyan gép, 280-450e km-ekkel.
Jorus: rx400h a kiszemelt, de lehet, hogy egy 3,6-os tribecát is bevállalnék, bár szép lassan azért csak olyan gépet kéne lőni, ami legalább nem többet fogyaszt, mint az előző. de egyébként nincs semmi normális, nem lelakott rom, ami árában lenne, szóval lehet, hogy még tíz évig "rajtam marad" (belepusztulni azért nem fogok, pár nagyon idegesítő dolgát leszámítva irgalmatlan jó kocsi és imádom).
bár most felkerült egy 2012-es, 2,5-ös, bi-fuel outback, az nagyon tetszik, 3-ért vinném
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nekem papíron nem tetszett az rx, meg hát kinézetre most sem. én lepődtem meg a legjobban, amikor beleülve meg nagyon. a pisszoáros középrész nekem sem a kedvencem, de nem zavar, cserébe az ülések végre kényelmesek, az egészben jó volt ülni. az üléspozíció nekem bejött, de tudod, hogy én szeretem a magasan ülést (mondjuk az is igaz, hogy utazóautónak jobb egy alacsonyabb, nagyon fura az xtrail az outback után).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
sajnos nem bírok ilyen 8-10-13m ft-okért autót venni. nem is akarnék. 3m és azt is 10 évre...
sprintmonitoron 10,90 liter lpg/100 km a fogyasztás ezekre az outbackekre összátlagban, az elég penge! jó, ehhez még hozzájön kb. egy liter benya is, de még úgy is 8 liter alatti benzinnek felel meg forintban.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #3647 üzenetére
volt már jobb ajánlat b9-re, ezt is elég régóta hirdetik. ez tuti kényelmes lenne, de azt hiszem, 17 litert zabáló cirkálót azért már mégsem akarok. illetve tribecából a 3,6-osra rámennék talán ennek ellenére is, de ez meg úgy eszik 17 litert, hogy még gyenge is.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #3662 üzenetére
egy tribecát hova taposnak? amúgy ilyen téren szerencsém volt, az előző tulaj is családi autónak használta, én is (oké, pár alkalommal megmutogattam másoknak, hogy mit tud, de kb. annyiszor is volt csak pörgetve egy-egy gyorsulás erejéig). de megnézem majd az itt leírt dolgokat, hogy tapasztalok-e bármit.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
épp akartam írni a toyotát, csak hogy: ő elrontott egy darab dízelt, amivel sosem foglalkozott igazán, cserébe a benzinesei hibátlanok, no meg a hibridje is. ezzel szemben a subarunak az összes dízele hibás (vegyük egyenlőnek a toyotával, mert neki is csak egy volt), cserébe úgy tűnik, hogy a benzinesek zöme is (turbó, hengerfej, anyámtyúkja), hibridje meg nincs is.
de most komolyan, itt állok, kovács jocóka, és szeretnék venni egy legendásan megbízható subarut. érdemes megnézni, hogy hány típust kell elkerülnöm és hányat vehetek meg kockázat nélkül.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
nem tudom, én is csak arra tudok hagyatkozni, amit mások mondanak. de mindenhol írják, hogy lomha. passz, nekem szerintem elég lenne, az xtrailt is elviselem, pedig az 4500 alatt meg sem mozdul
nekem sincs gondom a kocsimmal amúgy (kop-kop), és nem is éreztem semmi olyat eddig még, ami megijesztene. megy, teszi a dolgát. csak eddig azt hittem, ez az alap ennél a motornál is.
az allroad nekem is mindig tetszett, de abba aztán sosem mertem belevágni. meg azért remélem, hogy nem ezen a példányon gondolkodsz, a kereskedés is kerülendő emlékeim szerint, meg hát egy 300 ezret futott ódi bérlet a szopórollerre szvsz.
vip tagság: jogos, meglesz, most hozzuk vissza a fizetést meg mindent (apró, elsősorban) a saját rendszerbe, már teszteljük házon belül.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs