Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Itt az új LOGOUT!
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
-
LOGOUT.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #12724 üzenetére
Próbáltam, de nem segített. Időnként még a generátorra is gerjed, fordulatszám emelkedésre a gerjedés hangja erősödik, majd ahogy bemelegszik a cucc, úgy szűnik meg a búgás.
Valamit nagyon elcseszhettem benne, úgyhogy a töltést kerüld róla.Jah, még egy észrevétel. Az elején mintha úgy működött volna, hogy amikor a CHR bemenetre váltottam, akkor lett aktív a cucc és csatlakoztak egymáshoz a telefonnal. Amióta megmakkantottam, azóta állandóan megtalálják egymást a telefonnal.
Apropó, hogy tudtad megváltoztatni a nevét?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Srácok? Mi most az aktuális fék pornó? Bejelzett a kopás jelző, így vennem kéne valamit, a tárcsával egyetemben, de Ate-t nem szeretnék újra, nem szerettem. EBC jobb lenne? Vagy mindegy már? Mindegyik utángyártott egyféle minőség?
#12882 sattak
Ha nem derogál a Seibikóba elmenned, őket ajánlom. Partneri kapcsolatban vannak egy elég jó váltós céggel, de ők utcáról nem fogadnak, csak szervizen keresztül.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ma el is tudnék jutni szerelőhöz, szóval nem várom ki az EBC-t, központból rendelős, meg Magyar Posta szállítós, szóval jövő héten sem lenne nálam. Lesz benne egy sima Zimmermann tárcsa, meg Ferodo betét, aztán majd beszámolok hogy bírja a gyűrődést. Az Ate elég hamar elfáradt az első izmosabb autópályás fékezéskor.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Zimmermann tárcsa és Ate betét lett a páros.
Egyelőre fényévekkel jobb az összhatás, de mint kiderült, mindkét alsó csuszkám be volt rohadva, így a nyereggel is foglalkozni kellett. Most újra vaj puhán működik. Mikor kúszna a váltó hajtása miatt és vissza kell fogni fékkel, nincs letapadás, csendben, finoman gurulok vele. Főleg reggel a feltűnő, mikor állok ki az udvarról és a magas, hideg alapjárat miatt nagyobb lendülettel menne az autó.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Lacerta #13068 üzenetére
Terepen nálam már alap, hogy kikapcsolom a VDC-t. Engem egyszer egy dágványban megviccelt, azóta nem engedem neki, hogy beleszóljon. Nem engedte a motornak, hogy 3000 fölé pörögjön. Vissza kellett tolatnom, kikapcsoltam a VDC-t, utána sikerült kijutnom. Nincs vonóerő sárban, ha hagyod érvényesülni.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Csak laikusként szólok hozzá, lehet hülyeséget, de szerintem olyas valaki kell, akinek megvan a gyári diag progi Subaruhoz.
Ahogy Qru is írja, márkaszervizbe nem vinném. 2. és 3. lehet segítség, ha ajánlás van rájuk, nem lehetnek rossz szakik.
De miért nem viszed el Nyírőjöz vagy Hárihoz? Vagy mindkettőhöz? Lehet egy élő adat vizsgálat alapján kapásból mondják, hogy gond van e valahol és mennyi a javítás. Vagy nyugodj meg hogy ez ilyen.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Annyi ha van a képletben, hogy már nem tudom követni.
"- lehet, hogy nem érzékeli a fordulatszámot vmiért
- lehet, hogy nem érzékeli a sebességet vmiért
- lehet, hogy elveszti a nyomást időnként vmiért"
Én nem automatásnál kezdeném. A fentiek miatt Nyírő/Hári azonnal tud igaz vagy hamis választ adni és vagy megnyugtat, hogy nem látja indokát egy osztrák út elhalasztásának vagy ők is letiltanak a további használatról. És most nem Nyírő felé hajtom a szekeret, de még az is lehet, hogy van bontott váltója polcon vagy tud rövid határidővel szerezni másikat. Szakszerviz ebből a szempontból a leggyorsabb és legpontosabb megoldás. A többiek csak kísérletezni fognak veled, hogy megtanulják a típus trükkjeit és Te fogod megfizetni az árát.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Első körre mindegy, én elmennék mindkettőhöz és akkor a tuti, ha ugyan azt találják.
Biztos emlékszel rá, Nyírővel én egyszer megjártam, de abszolút segítőkész volt és meg is lett a hiba oka és mivel ők okozták, nem is kért a végén pénzt a befejezésért.
Amúgy meg azt tapasztaltam, hogy civil Subarukban jobb Nyírő, több tapasztalata van a mezei modellek problémáinak megoldásában, így az automata váltó kérdésben is. Hári kapásból vetetett volna velem egy halom új cuccot. Ebből a szempontból ők márkaszerviz szindróma, nem nagyon javítanak váltó részeket, inkább csere.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nekem Nyírőék tették rendbe elől a belső csuklókat. Nincs csak gyáriban, de fel lehet újítani. 2018-ban csináltatta meg Nyírő valamelyik gépműhelyben, azóta elment több, mint 70k km-t, köszöni szépen, még mindig jól van.
Szerk.: a hiba jelenség nálam nem kopogás volt, hanem alacsonyabb sebességről történő kigyorsítás során megremegett a bódé.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
185-190k környékén, amikor még Nyírőék szüttyögtek a váltómmal. Csak nem írtam fel, hogy pontosan mikor. Amúgy úgy emlékszek 20k környékén volt a javítás párban, + a ki-be szerelés munkadíja. Így utólag azt mondom, hogy megérte, tényleg jó megoldás a gyári felújítása. Hári cseréltetni akarta velem ezt is.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
"hacsak lehet, javasol olcsóbb, javítós megoldásokat"
Igen, ez valid, nekem is volt már így és tényleg működik is, amit javasol.De sok nyűggel nem érdemes menni hozzájuk, mert linkek. Mindig volt valami, ami kimaradt és végül nekem kellett megoldani, mert csak nem megyek vissza apróságokkal, de jó lett volna, ha csomagban egyszerre minden javul. Pl. a toladó radarral voltak gondjaim (ők szerelték be anno, mikor a hengerfej felújításos mókolda volt). Elhoztam azzal, hogy szar a szenzor, cserélni kell. Otthon alá néztem, hogy akkor megnézzem mi a gond a szenzorral. Hát a kábelköteg rálógott a kipufogóra és megolvadt a szigetelés, így letestelt. Ordított hogy ott a hiba. Alá se néztek. Kijavítottam a sérült vezeték szakaszt és helyre is állt a rend. Vagy volt olyan is, hogy jeleztem, hogy az olajszint alacsony, pótoljanak hozzá, úgy is ők cseréltek benne olajat, tudják mi van benne. Otthon ellenőrizve a szint változatlan volt. Mehettem venni olajat.
Viszont mikor csak 1 max 2 dolog volt terítéken, akkor midig minden kész lett, vállalt határidőre.Ja és alkatrészben is nagyon jók. Nagyon sok dolog van polcon, ha kell, ha meg éppen nincs, nagyon jó áron és gyorsan berendelik a gyári motyókat. Gyári wandlerem 10 nap alatt megjönn USA-ból vámmal együtt.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hát elég nagyot zuhant az ára. Néhány hónapja is volt fennt a hahun, de jóval drágábban. Most nem akarok hülyeséget írni, de mintha 4 millió körül lett volna az ára. Vajon mi miatt kerül most ennyibe? Hengerfejes? Pedig jó gazdája lehetett, a fék is EBC (legalább is a betét biztosan).
#13416 Qru:
"Vagy Foresterben (ha letezne)." Létezik! A minap voltam a Proex műhelyben és ott mondták, hogy csináltak egy H6-os Foresterre rendszert! Hogy hogyan van papírozva, nem tudom, de van.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Elmentem megnézni... Kár volt... Élőben egy lefingott darab volt. Leélt kívül is, belül is. A kipuff valahol kifúj, zörög hátul valami, de nagyon, a váltónak elég nagy slippje volt, fix fokozatban először felpörög a motor, majd utána indul meg. Elvileg frissen szervizelt, de az olaj szint nem éri el a minimum szintet. Amúgy a váltó és difi olaj színre, szaga egészségesnek tűnt. Olyan kopás nyomok vannak a műanyagokon, amit nem értek. A csomagtér ajtó belső műanyag burkolatának az elé végig simára van kopva... Totál rozsdás volt az gyári emelő, mint amit 2 télen át kint hagytak a szabadban. Szörnyű lehangolô volt. A mi autónk majdnem 4 évvel öregebb és 260k km van benne, de még újszerű ehhez a szerencsétlen Tribecahoz képest.
Amúgy az tetszett, hogy manualban ahogy válogattam vissza, 2-ből 1-be gázfröccsöt ad. Az OBK csak parasztosan ráengedi a motorra az 1-et.Szerk.: ja és szörnyen lomhának is tűnt az OBK után. Nincs összehasonlítási alapom, de szerintem jobban kellene mennie.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #13428 üzenetére
Ez nem csak a 300-as súly többlet miatt volt szerintem. Fura volt az egész autó. Gázadás után gondolkodva indult meg annak ellenére, hogy manuális módban volt, 3000-es fordulat fölött indítva. De igaz, nincs összehasonlítási alapom, most ültem először Tribecaban. Viszont nem igazán tudom elképzelni, hogy a vezetési élményt direkt elronották volna a japán mérnökök.
Parci:
Elgondolkodtunk már Anyával, hogy lassan idő szerű lenne a csere. Azért 3 gyerekkel, a multimac ülés ellenére is, hamarosan kicsi lesz a PDF. Még 1-1,5 évig tudjuk használni, utána muszáj lesz a csere. Mindig is vágyott volt a Tribeca, ezen az áron meg ajándék lett volna, de ilyen állapotban pénz temető. Ja, azt nem is írtam, hogy a szélvédő is be volt repedve, és a vizsga is lejárt róla márciusban.
Amúgy egy 2015 utáni OBK a vágy, még az utolsó H6-tal. Az ára viszont még messze van, az építkezést se fejeztük még be. Ezt az űrt tök jól be tudta volna tölteni egy Tribeca.
Viszont most van fent a hahun egy 2015-ös OBK, az is elég jó áron, 5,3-ért az is elgondolkodtató.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Vajon mennyi lenne, ha manuális lenne? Bár ha keveset városozol nem hiszem, hogy jelentős különbség lenne, talán annak ellenére is, hogy a hajtási vesztesége nagyobb az automata váltónak... Nekem 11,6 a nagy átlagom, de nekünk az utóbbi időben szinte csak város/agglomeráció van (kb. 60/40 arányban város/országút), 12-13 körüli fogyasztással. BC nekem rendre 0,5-0,6 literrel alá lő a valós fogyinak.
Én is most Nyírőre várok, náluk van a PDF. Végre megcsinálják a fordulatszám mérő nemmérést, meg elkezdett szivárogni a kormány szervó, meg összeírtam pár apróságot, ha már ott van. Kíváncsi vagyok mit hagynak ki a listából.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #13508 üzenetére
Eco nergy van nekem is benne. 3k km után szoktam tölteni utána, annyi futás után megy le a.minimumra a szint.
Olaj szűrőt ne sajnáld. Majdnem duplájára ment fel az ára.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Könnyű, akinek újszerű verdája van.
Nekem május 2-a óta a Seibikoban van a PDF, nem találják az okát, hogy miért nem akar rendesen működni a fordulatszám mérő. Javítottak már kábelköteget, javítottak ki testelési pontokat, javítottak valamit a canbus rendszerben, cseréltek/javítottak óra csoportot, semmi értékelhető javulás. Most a komfort modulban vagy miben matatnak, de az immo szivatja őket. Van egy bontott komfort elektronika, de nem sikerül kiiktatni az immo részt belőle, most a saját immo chipjét teszik át a bontott darabba.
Szerencsére a Bogárral jól elvagyunk, idén már több, mint 2000 km-t tettünk bele. A gyerekek nagyon élvezik.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
A páros oldali hengersoron nekem is volt időnként gyújtás kimaradás hiba, pont ott találaták meg a test hibát Nyírőék, erre mondta azt, hogy szerinte ez a hiba jelenség ezzel meg fog szűnni.
De ez nekem is random szokott jönni. Hónapokig semmi, aztán egymás után rövid időn belül bedobja többször, majd utána sokáig megint semmi.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #13602 üzenetére
Már minden is volt cserélve. Nehezíti a dolgot, hogy az óracsoportban is benne van az immo, így nem lehet csak úgy cserélgetni. De volt amúgy az órám is mókolva, mert az órán belül van egy feszültség szabályozó, amit szintén cseréltek, meg a fordulatszám mechanikai részét is.
Teljesen tanácstalanul állnak Nyírőék az autóval, mert műszerrel mérve minden jó, minden jel a helyén van és jó értékkel, elvileg az óracsoport is jó, de a mutató tök hektikusan működik. Ha van kedve mutat, ha nincs, elhasal...
Annyi javulás van, hogy már többször jó, mint nem, de addig nem akarja elengedni, amíg minden lehetőséget ki nem zártak. Több helyről kap jelet az óracsoport (analógot is és digitálisat is) és ha csak egy jelben is hiba van, elmegy a kedve a mutatónak mutatni.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #13603 üzenetére
"Najó, most mondjuk kicsit lusta lett a váltó, remélem nincs baja."
Nem használtad mostanában nagypapásan? A váltó tanulékony, igazodik a használathoz. Lehet eltanulta a lustaságod.
Vagy hogy érted, hogy lusta?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #13611 üzenetére
Nyírő elmondása szerint az autó minden értéke jó. Az ecu-ba eljut minden, jól is dolgozik, nem ad semmilyen hibakódot. Az ecu és az óracsoport között lehet valahol gond, de nem jönnek rá, hogy hol. Egyedül a komfort elektronikában látják már csak a lehetőséget, csak abban is benne van az immo.
Az órát ki lehet cserélni, de nem plug and play a történet. Az immo chipet ki kell cserélni vagy fel kell tanítani.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Hári 4 éve küldi az árajánlatát a wandlerre és az első féltengelyekre. És nem levélben kerestem meg őket, hanem személyesen, még fel is írta az elérhetőségem.
Viktor meg a telefont se veszi fel, nemhogy a levélre válaszolna.Viszont a Seibiko kap egy újabb ajánlást tőlem, megoldották a közel 2 éves kálváriámat a fordulatszám mérővel. 2 hete hoztam egy az OBK-et tőlük és még most is jó. Ők is dolgoztak rajta majdnem 1 évet, kisebb, nagyobb szünetekkel, végignéztek mindent is, végül az ecu középső nyákjában találták meg a hibát, ami szerencsére javítható volt, így nem kellett új computert venni nettó 300k-ért. Valamint felújították a kormányművet is, mert már engedte az olajat magából.
Szerk.: Nemrég voltam Százhalombattán is a Boxer Crew-nál, mondjuk off autóval, a Bogárral , de csak futómű tapasztalatom van velük. Ha lesz más tapasztalatom is, majd megosztom. Nincs infóm róluk, hogy milyen nevük van, mindenesetre elég sok Impreza állt az udvaron.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Akkor én is beállok a sorba, hátha.
Bár nekünk (na jó, nekem ) a 2015 utáni, utolsó H6-ra fáj a fogam, de amilyen áron mennek, azért már más értelmes alternatíva is akad...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
BÚÉK Nektek!
Nekem az óév búcsúztató hozott egy kis bosszúságot, a PDF szinte teljesen magába zuhant, elkezdett mindenféle hibákat dobálni (P1560, páros oldali gyújtás kimaradás és még a kettes szondák fűtésére is), állandóan ment a klíma és a hűtődariátor ventije is. Mindezeknek következtében még az erő is elment belőle, kb annyi erő volt benne 3000 alatt, mint a Bogárban... 3000 fölött azért megindult, de az is kb fele lelkesedéssel, mint eddig.
Mindennek hátterében pedig a Seibiko által javíttatott ECU gyatra minőségű forrasztás javításai álltak. Battára jutottam el még Karácsony előtti napokban, oda jár egy technikus srác, aki besegített a hiba keresésbe és minden perifériás érték jó volt az vezérlőegységig. Belül a lenti képeken láthatjátok az előtte-utána állapotot. A nyákon gyárilag van egy párazáró védőréteg, amit nem szedtek le javítás előtt, beleforrasztották a cinbe. Voltak olyan forrasztási pontok is, amik be voltak zöldülve. Trehány munka na. Természetesen miután kijavította az elcseszett forrasztásokat, minden helyreállt, nincs semmilyen hibaüzenet és az erő újra visszatért belé. Nyírőnek még nem mondtam, de majd jön egy szívességgel.Egy kis érdekesség, hogy valszeg a 2006-os évjárat egy átmeneti széria volt, mert korábban már a wandler esetében is volt egy kis fejvakarás, hogy a belseje eltér az addigi ismeretektől, és most az ECU is. Ekkor tértek át a 32 bites vezérlőre, így valószínű a 0-ás széria (ECU száma: 22611AL000) miatt lehetnek gondjai a vezérlőegységünknek és most jönnek elő sorra a betegségei. Nem én voltam egyedüli a fordulatszám mérő "nemmérő" problémájával és a gyújtás kimaradás is ismert probléma, ami hiba az ECU javítása után többeknél megszűnt. Vajna is erről számolt be.
És akkor a képek, nyilván a tisztább az utána állapot:
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #14126 üzenetére
Nem értek ehhez, de még szabad szemmel is látszódott, hogy tré, nemhogy így mikroszkóp alatt 40x-es nagyításon.
"jár a pacsi az említett technikus srácnak "
Azért megnyugtató, hogy vannak még itthon jó szakemberek, akik nem a lehúzásra mennek! Megtehette volna, hogy vetet velem egy másik vezérlőt, de inkább asztalhoz ült és kijavította más munkáját. Ja és még munkadíjban is korrekt volt!@Qru: Boxer Crew
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Mi előnye a nagyobb kapacitásnak, ha úgy se használod naponta többször rövid távokon?
Továbbá már nem is bírnak annyi használatot, mint régebben, emiatt szerintem öngól drágábban a nagyobb kapacitás.
Motoros csoportokban is kérdezgetik, hogy ki milyen gyártó termékét veszi, van akinek 1 szezont bír egy akku. Bár ez lehet a ritka használat miatt is, nekem még az az aksi van a motorban, amivel 2021-ben megvettem - és ki tudja mikor vette bele az előző tulaj - de szinte minden nap használom, télen is.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz Downsampling #14246 üzenetére
Ha Tribeca, akkor a 3,6-ost érdemes venni, a 3.0 gyenge abba a nagy kasztniba. 3,6-os nem fogyaszt többet, de legalább sokkal fürgébb is.
Nekünk 3. gen 2006-os 3.0 OBK van. Belül ez sem tágas, ellenben pakoló rekesz sincs elég, mi mégis szeretjük, 3 gyerekkel még pont elég. Még... A legnagyobb még csak most lesz 10, így lehet hamarosan váltanunk kell. Ha ezen a vonalon maradtok én inkább facelifteset keresnék (Subaruklub honlapján talán ott van még Petko cikke róla, hogy mik a különbségek). Bontott alkatrész is több hozzá, hála a megkotlott dízeleknek.
A 4. gen OBK viszont már sokkal tágasabb, 2,5-es motorral már talán ki lehet fogni elfogadható állapotot ennyiért.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14272 üzenetére
"ha a szelep mondjuk ereszt vagy valami akkor nem tudja az olajnyomás eléggé összenyomni a kuplungpakkot, akkor is csúszhat"
De ebben az esetben kidobja a motorhiba lámpát, nem?
Nekem legalább is kidobta, mikor az egyik tömítés hibás volt, nem volt megfelelő nyomás. Bár nálunk a citromban nem volt megfelelő a nyomás, így nem zárt össze rendesen a két turbina, túl nagy volt a fordulatszám különbség a wandler előtt és után.
Szerk.: És nekünk is emelkedőn jött elő a "csekendszinn", amikor nagyobb terhelést kapott.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14304 üzenetére
Tesa szalaggal az L betűt körbe húzod alul, felül, bal oldalt és megvan a fix helye.
Ha kétoldalas ragasztót használsz, akkor a megtisztított felületet megnedvesíted és úgy ragasztod fel a betűt. A víz úgy is kimegy a ragasztó alól, nedvesen meg van lehetőséged korrigálni, ha esetleg nem jó pozícióba került elsőre.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14363 üzenetére
Hétvégén nekem is ez lesz a feladat. Most a garázsban áll, lebontott első és hátsó lökössel, meg hátsó sárvédő műanyag nélkül (fényeződnek). Nekem a sárvédő ív már elkezdett rügyezni, ahol a küszöbbel érintkezik. Szóval lassan érik a megelőző lakatolás.
A műanyag küszöb toldatot nem terveztem leszedni, de látva, mi kosz jött ki neked alóla, most a legjobb alkalom rá, hogy én is megnézzem.
Meg még a tél előtt szeretnék egy teljes futómű és bölcső szét összét, homokolással, szinterezéssel és összes szilent cserével, csavarok horganyzásával. Eszméletlen rozsdás már mindene.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14368 üzenetére
Nem én csinálom, se időm, se szerszámom hozzá. Műhelyben kilazítanak mindent, hogy könnyen bontható legyen, majd jön haza. A motort felfüggesztjük és aknán kiszedünk alóla mindent elől is, hátul is. Szerencsére rugalmasak, közel is vannak. Eljönnek házhoz és nem a műhelyben kell az elfoglalt csáposért fizetnem a napidíjat, amíg elkészül homokolás, szinterezés. Ti hol csináltattátok az elemek felújítását? Galvanizálással egy helyen lett kész minden?
Szilentekből gyárit szeretnék. A hátul az egyik difi tartó szilent már el is fosta magát, amelyikben valami olaj vagy zsír van csillapítás miatt. Nyírő nem mondta, hogy cseréljük, szerinte túl van biztosítva, így is ellátja a feladatát, de nyugodtabb vagyok úgy, ha gyáriasan rendben lesz minden.Qru: Százhalombattán, Boxer Crew. Domonkossal jóba lettem. Az utóbbi időben az ügyes bajos dolgaimmal már elég sokat segítettek.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Eddig csak első gátlót kellett cserélnem a PDF-ben, még 18-ban. Kyb ment bele (ők a gyári beszállítók). Azóta is jól teszi a dolgát, 90k km után is.
A hátsó még tartja magát, pedig az a mondás, hogy 200k km után cserések szoktak lenni. 270k km van most benne. Az árát elnézve, jobb is, ha még tartja magát...(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14378 üzenetére
Nem tudom mennyit tudok dokumentálni, de ami tudok, majd leírok. Remélem a bódé nem igényel most törődést, lakatolni nem szeretném egyelőre. Ami szabadon marad a hasán azalatt a 2 hét alatt, amíg elkészülnek a szinterezéssel, összerakással, megpróbálom az aknából csiszolni, rozsda átalakítózni és festegetni, hogy ne üssön el annyira az új futómű alkatrészek mellett. Egy alváz mosás lehet nem ártana előtte.
Aztán ha kívülről kinéz már valahogy, jön majd a belseje, ráfér egy bőr festés a vezető ülésre, meg a kormányra is. Az ülést 2018-ban már egyszer festették, de az nem lett túl tartós. Erre van tippetek? Jorus, neked kész lett valamelyik évben, nem? Ki csinálta? Meg vagy vele elégedve?
#14377 Qru:
Igen, ebben is az van. Igazából nagyon jól teszi a dolgát, nem is alakítanám át sima gátlósra, mert azért ha öten beleülünk, meg csomagok, akkor azért jó, hogy nem lóg a segge. Na meg ha még a bringák is felkerülnek a vonóhorogra... Kell az az önszintezés!(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #14363 üzenetére
Nekem már annyira nem rózsás a helyzet:
Mondjuk nem voltak illúzióim, csak 20 éves lesz lassan, nincs vitrinben tartva, meg a bajorok is sóznak, élete nagy részét meg ott töltötte.
De ahhoz képest meg nem rossz, 1-2 éven belül lakatolni fog kelleni, hogy ne legyen rosszabb. Csak kérdés, hogy megéri-e, nem tudom meddig fogjuk tudni használni. A Multimac ülést lassan kinövi a legnagyobb, de anélkül meg szűkös hátul. Vagyis annyira nem lenne vészes, ha a hátsó ülés nem lenne 2 felnőtt fenéknek kimélyítve. Így abba beül a sima gyerekülés, meg a magasító, a kettő között meg marad egy sámlinyi hely. Nem kényelmes. Talán ha egy síkba lenne hátul az ülőlap, akkor jobban szét lehetne húzni az üléseket és akkor középen több hely maradna...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen