Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • carr

    őstag

    válasz Petester #1603 üzenetére

    autógyártója válogatja. egyik ismerősöm Suzuki sport swiftjében a tankfedélre 98as van írva, hogy olyat eszik. és punktum. :)
    A bubu ekuja 95re van kalibrálva.
    de ártani nem árt. max pucolja az üzemanyagellátó rendszert, mint ez E85. ;)
    Ha paralell ekuval megy valaki, akkor abban egy kapcsolás a programban, h magasabb oktánszámú hoz igazítsa a gyújtást, és annyi. :)
    :R

    edit.: Qru mester már leírta. :) :R

    [ Szerkesztve ]

    360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Petester #1603 üzenetére

    Shell 95-ös adalékost próbáltam de hektikusan fogyasztott belőle azonos útvonalon járva (fixen a lakhely-telek-lakhely távon mértem tankolásos módszerrel, nem BC) azonos tempó/körülmények között ilyen 0,5 literes különbségek jöttek ki. Az azért durva a sima 95-ösből meg kb konstansan fogyaszt (1-2 dl-es kilengések vannak csak). Aztán fény derült a miértre. A Shell is MOL benzint árul de ők maguk adalékolják utólag (OMV-nek pl a MOL keveri be még a finomítóban) így az adaléktartalma nem állandó, ettől volt nálam a 0,5 literes fogyikilengés.
    Nem tudom emlékszel-e de a Shell pont a Vpower kapcsán kapott egy nagy büntetést a fogyasztók megtévesztése miatt pár éve...

    95-nél magasabb oktánszámút sosem próbáltam mert a 95-nél magasabb oktánszámú benzint nem ismeri az ecu szoftverem, így pénzkidobás bele a 98/100-as. Nem tudom a tiéd ismeri-e...

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés