Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Lacerta
aktív tag
Svájci református lelkipásztor hölgy második autója volt?
jaja
közben 3m biztonsági fóliát is találtam a szélvédőt leszámítva az összes ablakon, itt-ott sérüléssel, szóval ez is jobb lenne, ha nem lenne...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Lacerta
aktív tag
Nekem a Foriban nem volt semmi meglepi elrejtve ( na jó, egy lidis USB töltőt találtam ), de a Mazdámban anno volt egy komplett mélynyomó erősítő eldugva ami 2 évvel a vásárlás után került elő véletlenül. Mondjuk voltak előjelei a dolognak, mert a vezetőülés alatt volt egy 6-os CD váltó, az utastérben pedig 2db beépített 230V-os fali aljzat ( inverter persze már nem volt rajtuk ).
És persze találtam egy riasztót is, amiről nem tudtam. És nem is volt hozzá semmilyen kezelőszervem.
( Remélem a Foriban nincs ilyen meglepetésriasztó valahol )
[ Szerkesztve ]
jajj, és az a riasztó hogy derült ki?
sajnos kinézem ebből is, ugye váltózár , 3m biztonsági fólia már van, valami hülye egyéb kulcsot és távirányítót is találtam a kesztyűtartóban, előre rettegek...
amúgy meg, rohadjanak meg, hogy most teszik fel ezeket, előtte évekig (!) semmi:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/subaru/forester/subaru_forester_2.5_xt_turbo_trend_automata_sh-18339626
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Uu ez nagyon rendben van.
#nincsbennetarcsi
OBK-ban is voltak ilyen ki tudja honnan eredő és hova vezető kábelek. Meg volt egy utólagos immo, amihez egy kódpad is be lett építve, meg utólagos tolatóradar, ezek mondjuk működtek, működnek.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Lacerta
aktív tag
jajj, és az a riasztó hogy derült ki?
Az úgy volt, hogy láttam a kárpit alól kikandikáló vezetékeket itt-ott, és elvittem autóvillamossági emberhez, hogy rakja rendbe mert engem zavar az ilyesmi. Ő találta.
amúgy meg, rohadjanak meg
Ne foglalkozz vele, biztos van ebben is valami rejtett disznóság, amit nem tudsz.
persze, meg hát igazából +50e km és +1m ft, hogy aztán legyen egy nyűgösebb, drágábban fenntartható kocsid, cserébe nem tudsz vigyorogva felsorolni az autópályán. kibírom, öreg vagyok már.
(sajnos, leírni sem merem, de egyelőre a renault zoe az, ami igazán meglepett és imádom használni)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Lacerta
aktív tag
Na ugye.
Asszonynak is valami hasonló kellene, csak meg kéne várni, amíg esik egy nullát az ára. És akkor már csak egy kertes ház kellene hozzá, hogy legyen hol tölteni.
Qru
MODERÁTOR
4M-ert kimondottan jo vetel ez az SH XT, igy rendberakott motorral. Amugy ne sajnald, ez nagyon sokat eszik.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Teljesen ok, kasztni rendben a tobbi meg koponak szamit.
#nincsbennetarcsi
MasterMark
titán
Szépek a műanyag takarók, csak nem látni semmit. Hátul milyen? (Látom az utolsó kép hátulról van, de a lengőkarok okék?)
Egyébként az alapján amit látni, ez tök ok.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
így is csak benyúltam a kerékcsere közben és vakon fotóztam párat, hogy egyáltalán milyen, tiszta rozsda vagy kb. korának megfelelő, megvigyázott
amúgy a 16-os mg fekete felniszettem (5x100, 6,5x16, et48) most már biztos, hogy eladó, ha esetleg kell valakinek itt. picit bukok is rajta akár, olyan mázlim lett egy téli szettel.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Nem veszes az enyem garazsos megsem makulatlanok a lengokarok. Ez teljesen rendben van meg ennyi idosen.
#nincsbennetarcsi
MasterMark
titán
Bocs de a nagy fék miatt csak 17-es megy fel.
Switch Tax
na, lejöttünk bozsokra a verdával. tapasztalatok:
- tágas, kényelmes, ég és föld a régi outbackhez képest ilyen téren
- ez a 4 hengeres boxi is remekül ordít 6000 fölött
- az élményt egyértelműen a váltó öli meg, még a 150 lovat sem mondanám feltétlenül kevésnek, de így, ezzel a váltóval az
- ezzel együtt élhető, nem kell előzgetni hirtelen, oszt ennyi
- murván kipörög azért az első kerék itt-ott, remélem megy az awd rendesen...
- 10,4 liter volt az átlagfogyi (agglomeráció + pálya + itt pár település a végén)
egyelőre tetszik, még találtam pár hiányzó kis műanyagot itt-ott, ilyen apróságokban ennyire kutyaütő autóm még nem volt
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Akkor marad a lenduletbol elozes mint nekem.
Mennyit forog 130-nal?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
3000 körül, majd megnézem jobban visszafelé
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
MasterMark
titán
Ez VDC-s? Ha igen akkor azt ha kikapcsolod, illetve manualisba teszed akkor megszűnik az a nagy gázreakció, és sokkal direktebben reagál.
Ezen van sport mód?
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
Az nem tul magas, teljesen jo.
#nincsbennetarcsi
van menetstabi, van sport mód és lehet manuálisan is tologatni a kart
megnézem akkor (bár pályán azért legyen csak menetstabi...)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Menetstabit csak a hobanforgashoz kell kikapcsolni amugy is.
#nincsbennetarcsi
MasterMark
titán
Jó hát arra írom, ha épp versenyezni akarsz.
Egyébként meg előre kell tervezni és úgy előzni. Meg lehet szokni, hogy előbb nyomod a gázt, aztán kezded meg az előzést. Én ebből nem éreztem még problémát.
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
Van manualis mod, elozeshez vissza kell valtani 3-asba es tuz.
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Sztem ne kapcsold ki a VDC-t, mert meghalsz.
Csak akkor érdemes kikapcsolni, ha zsírzott takony van alattad, és úgy is csak olyankor, mikor fontosabb a lendület, minthogy csúszkál-e az autó. Olyankor viszont ki is KELL kapcsolni, mert szétsz*pat ( saját tapasztalat ).
persze, tudom, a menetstabi az egyik ok, hogy az xtrailt cserélni akartuk (abban nincs még, elég sokat nézegettem már a hátsó kilincset saras terepen ), azért mindennapi használatban az egy nagyon klassz fejlesztés. tanpályán eléggé látszik, hogy mennyivel több munka megfogni nélküle.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
MasterMark
titán
Csak próbaképp írtam, hogy érezze milyen a váltó valójában. Mert sokat nem az vesz el, hanem a VDC.
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
Az enyemben nem olyan ovatoskodo szerencsere a VSC.
#nincsbennetarcsi
MasterMark
titán
Oké, de neked nem automata váltóval van.
Switch Tax
na de az 5 sebességessel meg működött tempósabban, gázra sokkal hamarabb visszaváltott. de mindegy, nem rácsernek vettem, tudtam, hogy mire számítsak.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Hat nem. Es valoszinuleg mivel a Fori joval magasabb/borulekonyabb az is szamit abban, hogy ovatosabb a vsc.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Persze, erre (is) valo az a gep.
#nincsbennetarcsi
Ott azért fater hiluxan kívül semmi nem ment még át, terepszog is kemény stb. Tetszik a vas, na!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Jo de a Forestert ugy lett tervezve, hogy bizony lehet leternek vele az utrol.
Ez nem egy disz suv.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Lacerta
aktív tag
Jó cucc ez, én mentem az enyémmel ördögszántáson és tükörjeges szurdokban is. Ügyes szerkezet, jól ki van találva.
A fényezése lehetne kicsit izmosabb, mert a szerelőm mindig azzal b@sztat, hogy milyen karcosra pusztítottam már le a lakkot rajta ( pedig csak belógó pici gallyak voltak, tényleg ).
Meg elférne még egy felező nagyon sz@r terepen, mert van úgy, hogy ezret forog egyesben, és még mindig gyors a tempó. De neked a torque converter valszeg kiváltja a kuplungcsúsztatást.
Lacerta
aktív tag
És nem is SUV, csak annak látszik. Ez egy kompakt terepkombi per definitionem.
Egészen pontosan egy emelt, magasított Impreza.
, ez igaz volt egészen az előző foresterig, aztán ez az sh nőtt hatalmasat és lett önálló suv. nézd meg, hogy rögtön jött is vissza alá az xv, ami megint pont az, ami korábban a forester volt.
mi épp azért vettük ezt (vettük volna az utódot is, persze, de nem volt... "kedv" ), mert fontos volt, hogy tudjunk vele terepezni is, de közben férjünk is el négyen egy síelésre. azért is örülök ennek így most, mert látszik, hogy mindkettőt tényleg tudja. imádtam a bp outbacket, visszasírom azt a motor-váltó kombót, de ez inkább az, ami nekünk kell.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Lacerta
aktív tag
Jaja, ismerem a sztorit, de nagyon nem mindegy, hogy valamit SUV-nak terveznek, vagy azzá válik a generációk során.
A konvergens evolúció autóipari posztulátuma: Előbb-utóbb mindenből SUV lesz ha elég sok generáción át gyártják.
Ennek Subaru-féle kiegészítése: Nálunk rögtön, és nem annak hívjuk.
Én is nagyon nézegettem az OB-eket, de aztán rájöttem, hogy nem tudnék vele parkolni a ház előtt, mert túl hosszú.
nem tudom, igazából két suv van, ami tényleg megy komolyabb terepen is: az x-trail és a forester. mindegy is, hogy minek tervezték, a lényeg, hogy tudja
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Lacerta
aktív tag
Nézegettem az X-Traileket is ( elég aktív életet élünk a családdal ), de valahogy a Subaru passzolt a legjobban.
[ Szerkesztve ]
Lacerta
aktív tag
Más. Visszatérve a gányolás témához.
Ha már van horgom, vettem egy bicikliszállítót is rá ( igazából eleve ezért kellett a horog ).
Tegnap próbálgattam, néztem, hogy hogy tudom átrakni a rendszámot. Kiveszem a platnit, nézem a tartót, há' muramiste'.
Van két gyári rendszámtábla tartó szem behegesztve az ajtóba, M6 menettel. A keret passzol hozzá, vannak hozzá illeszkedő lyukak is.
Mivel volt feltéve a keret...?!
Két kib@szott, lötyögő alátéttel megbajlágolt lemezcsavarral belehajtva a lemezbe.
Még a kereten sem volt lyuk neki, úgy csináltak.
Nem vagyok egy agresszív alkat, de az olyat, aki nem megy el 3 lépésre, a csavaros dobozig, hanem reflexből nyúl a 4-es lemezcsavarért, addig ütném, amíg be nem issza a föld a maradványait.
MasterMark
titán
Ja ez nekem is ilyen. Kereskedő rákúrja a saját szarját, és tudod mit érdekli hogy a gyári lukba megy-e vagy nem.
Nekem úgy rakta rá így hogy a gyári helyén még benne is volt a csavar! És afölé lett rácsavarozva lemezcsavarral máshova.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
Ebben mi lehet a rolleres rész?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Vagy dízel jó automataval, vagy benzines a szakados cvt-vel.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
266e km ezzel a turbomotorral....
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Igen, a szuroket meg a szonyeget is Foresterhez rendelem de az Imprezamba megy.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
FA20 dit eleg bajos motor. 2 volt az ismeretsegi korben, mind a ketto mar tul 1-1 garis motorcseren.
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Gamer PC Ryzen 1600X/16gb ddr4/GTX 1660 SUPER 6gb/256gb ssd/500gb hdd/Garancia/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 NEO AMD EXPO - Alza jótállás 2032-ig
- ZEN Gamer PC - GTX 1660 Ti - Ryzen 3600 - 16GB DDR4 - 1TB m.2 SSD