- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Retro DJ #8367 üzenetére
Veszel egy olyan csavart ami átéri teljesen az egészet. Az anyát nem tudod feltenni, mert nem fér oda a termostat box kerek oldala miatt. Ha ki is veszed, bármikor beletörhet, mellesleg kivevésnél szokott f@szán elrepedni a ház. Erre vigyázz. Ha a hosszabb csavaros megoldást választod, akkor többé oda nem törhet bele, a menet ki lesz fúrva belőle, ezért kell anya a csavar másik oldalára. Remélem már világos.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Retro DJ #8364 üzenetére
Nem hiszem, h nincs otthon egy hosszabb 6-os csavarod. Meg kell picit fúrni, bele a hosszú csavart és az anyából köszörűn levenni egy annyit, h odaférjen. Egyik oldalról a csavar feje, másik oldalról az anya szépen összehúzza. Örök élet + 1 nap.
Estig így is kihúzza, bár nem tudom számoltál-e a túlnyomással, ami majd 90 fokon lesz
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
Retro DJ #8347 üzenetére
Tudtam, hogy nem kellett volna hozzanyulni... A termosztathazat tarto csavarok kozzul az egyik kiszakadt (a legfelso).
Szoval a hetet ket csavarral kell neki teljesiteni, mert nincs lehetosegem megcsinalni.
Minden esetre adok az asszonynak 2 l bekevert fagyallot, remelem nem lesz ra szukseg.Ps.: ugye nem Wahler a gyari termosz? Mert az volt benne.
-
KisCobiii
aktív tag
válasz
Retro DJ #8346 üzenetére
most idáig olyan 40-50km-ert mentem az új kuplunggal szóval még friss, de már egészen kezd nagyon finoman "múlni" bár ezt ilyen kevés km-er után könnyelmű kimondani.
Hát igen, a sebesség nőveléséhez nem a kuplunggal kell játszani, hanem a gázzal szoktak, vagy sebesség vissza rakásával ha már fullad a kocsi.
-
Atyus77
csendes tag
válasz
Retro DJ #8264 üzenetére
Üdv.
A fűtés 3. fokozatát és sem használom mert nagyon visszahűti a motort ,sőtt még a 2. is lejjebb viszi a mutatót.
Én már a hűtő teljes felületét eltakartam kartonnal.Két jól bevált ,harcedzett termosztátom van ; az egyikkel a mutató a vízszintes állás alatt van egy picit ; a másikkal felette egy hajszállal üzemi hőfokon.
A nyári vízforralásos dolgok óta a korábban nyitó van benne ,..de már tervbe van a kicserélés.Ja..hozzá kell tegyem hogy a hűtővíz forrásakor ,a hőfokmérő óra mutatója miniméterekkel a piros sáv előtt van. Tehát nekem így mér.
-
-
KisCobiii
aktív tag
válasz
Retro DJ #8248 üzenetére
Hát a fűtőradi csere az anyi hogy, akksi ki, csővek le, fűtőcsak kis kar egy sima csavarhúzóval le, majd egy keretet lepatintasz... utána kis matekolással ki kell húzni majd fűtéscsapot átrakni az új fűtőradira és fordítva mindent visszatenni. egy 20 perc alatt meglehet lenni vele..
Kartonozni én is fogok sztem újra, az mindig jó ha van.. gyorsabban lesz üzemi.
-
Atyus77
csendes tag
válasz
Retro DJ #8246 üzenetére
Üdv.
Nekem is jelentkezik ez a fűtés probléma minden évben .Eddig kb. a hűtő fele volt kitakarva ,de most raktam bele mégegy kartondarabot , így már a kétharmada-háromnegyede le van takarva.
Viszont nekem amikor pl. 2. fokozatba megy a fűtés és pár perc után már csak langyosat nyom , akkor a vízhőfokmérő mutatója is lejjebb megy. Tehát jó a rendszer.
Kartonból vágj egy 20x50-60 centis darabot és abból annyit tolsz be a hűtő elé amennyit takarni akarsz .(szerintem mindet.)
-
rob210
nagyúr
válasz
Retro DJ #8232 üzenetére
HA ez a kérdés nincs beépített szeneskályha a favoritban. és "sajnos" annyira jól hűti a menetszél, hogy nem fog télen bekapcsolni a ventid.
Ez egyébként szokott is gond lenni kevésbé ápolt favoritoknál, hogy mivel egész télen nem kapcsol be a venti szépen beáll és tavasszal iszonyatos hanggal kapcsol be az első melegebb időben.
Ilyenkor szokott jönni a WD40 zsírzás és egyébb praktikák.A kérdésedre a válasz nem a fűtőképességgel van a baj, hanem a hűtőképesség túlzott.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Retro DJ #8232 üzenetére
Igen, egy gyáritól elvárható, h a 20 évvel ezelőtti elvárásoknak és konkurenciának megfelel. (120L, Moskvics, Lada, Wartburg, Trabant) Mit nem értesz ezen.
Mellesleg a 2004-es octi ma 12 perc (16km) után kezdett fűteni, mivel -12 fok volt és vitte el a világot a szél.
-
rob210
nagyúr
-
30z.Samu
félisten
válasz
Retro DJ #8192 üzenetére
De úgy is elkövetek mindent, hogy ne kelljen eladni. Csak azért mégis idegesítő, hogy egyik napról a másikra küldtek el. Úgy, hogy előtte 13,5 órát lehúztam nekik éjjel hótakarítással. Alig bírtam már mozogni, már vártam, hogy tudjak menni pihenni. Tudtam is, csak előtte ezt közölték...kedvesek.
-
-
-
Atyus77
csendes tag
válasz
Retro DJ #8160 üzenetére
Üdv.
Nekem is volt ilyesmi gondom a fűtéssel ,de ahogy nemrég cseréltem a vízkeverőt lecseréltem a vízcsövet is -ami a fűtéshez elágazik- mert belül szét volt rohadva ,alig volt egy kis lyuk benne ,, szóval most jobb lett ilyen szempontból .
===============================
Hátsóajtónak(oldalsó) a kilincsét nyitáskor teljesen fel kell nyomni hogy hogy nyíljon , és még így is éppen-hogy eléri a "kattanást". Min állítsak hogy javuljon ?
-
rob210
nagyúr
válasz
Retro DJ #8160 üzenetére
Meg kell nézni hogy alapjáraton mennyire melegszik a radiátor és hogy az egész radiátor meleg-e?
Emlékeim szerint a motortérben még lehet tapizni a radiátort.
A csöveket is érdemes, mert ha valóban visszahűti akkor a visszatérő fűtéscső sem lesz meleg.
Ha így van akkor radicsere, ami igen jó móka. -
-
rob210
nagyúr
válasz
Retro DJ #8157 üzenetére
Visszahűti a radiátort!!??
Azt hogy csinálja? Ennyivel erősebb lene a felicia ventije?Ha beindítod a kocsit mennyi idő után fúj. Meleget?
Ha hül a radi vissza kéne zárnia a termosztátodnak.
Szóval lehet a radi vízköves ki tudja mi volt benne mielőtt, megvetted.
De a meleg radiátornak visszahűlnie nem lenne szabad.A levegősödés kizárható?
Páramentesítésre nanotechnológiás kezelés az egyetlen jó dolog.
A lefagyott szélvédőt alkohollal szoktam lespriccelni és törölni szilikonos ablak lehúzóval. -
-
Atuska75
tag
válasz
Retro DJ #8153 üzenetére
Viccet félretéve, eddig rendes jégkaparót használtam, de tele volt a szélvédő apró karcokkal. Most ugye új első szélvédő van benne és megfogadtam hogy, soha többet. Száműztem is a jégkaparót, inkább megvárom amíg a fűtés lenyomja. Bár mostanában remélem nem lesz rá szükség mert, mint írtam garázsban áll.
-
vecsepapa
csendes tag
válasz
Retro DJ #8145 üzenetére
Hát nekem se a kedvenc elfoglaltságom. Meg ez a sok rövid táv... hideget meg nem fogok fujatni
Most vettem valami páramentesítőt majd kiderül mennyit ér.
Az enyémet falnál szemre állítottam olyan magasra hogy még ne villogjanak le mondjuk teltháznál vannak bajok de az ritka -
Atuska75
tag
válasz
Retro DJ #8119 üzenetére
Nem igazán értem mi lehet vala mert, nekem azóta is tök jó ióta be lett állítva. Be kell vezetékezni, a csehek meg b@sszák meg a találmányukat. Ami vicc az egészben hogy, nem egy típusnak van hasonló megoldása és hibátlanul működik ez meg nem akar az istennek se.szerintem az anyag minőségével nem stimmel valami.
Már várom mikor adja meg magát az enyém is.
-
Atuska75
tag
válasz
Retro DJ #8097 üzenetére
Teljes mértékben egyet kell hogy értsek.
KisCobiii Egyébként a "gyertya kormossága túl dús keverékre utal" állítás igaz, viszont nem feltétlen karbi hiba. Ha például a gyújtás hiba áll fenn akkor is előfordul mivel nem elégséges a szikra az üzemanyag elégetéséhez így igazából nem a porlasztóban alakul ki a túl dús keverék hanem a hengerben.
-
30z.Samu
félisten
válasz
Retro DJ #8002 üzenetére
Én is 5-kor.
6-ra járok dolgozni. Nincs messze a munkahely, csak nálunk van egy olyan dolog, hogy hóügyelet, ami annyit takar, hogy november közepétől március közepéig 0-24-es készültség van. Ha leesik valami, akkor mennem kell, ilyenkor igen jól jönne, ha működne a Skodri.
-
Atuska75
tag
válasz
Retro DJ #7973 üzenetére
Ez így van!! Annyival egészíteném ki hogy az AC-ról a karburátor felé csövet szedd le. Az AC-t vedd meg és cseréld ki te, ingyen van és valahol el kell kezdened tanulni. Mivel nem lehet elrontani meg lesz az első sikerélményed is ami nagy lökést fog adni a további szerelésekhez. Egy rövid leírás az AC cseréhez:
-Motorház felnyit,
-AC megkeres (a motorblokk jobb oldalán a gyertyák alatt.
-Az AC-ról az üzemanyag vezetékeket leszed
-AC felfogató csavarjait old
-AC levesz
-Az AC helyét a motoron letakarít (ne maradjon rajta a régi tömítésből egy pici darab se)
-Új tömítést az új AC-ra felragaszt szilikonnal vagy gumiámmal
-A tömítés motor felőli oldalát is beken
-Új AC feltesz
-Csavarokat meghúz
-Benzin csöveket visszatesz (ügyelve a jó helyre való feltételre mert, ha felcseréled nem fog menni az autó)
-AC felpumpál
- motor indít
-És végül a legfontosabb ÖRÜL
Természetesen erre csak az után kerüljön sor miután megnézted hogy van-e gyújtás és van-e benzin továbbítás az AC-ról -
30z.Samu
félisten
válasz
Retro DJ #7947 üzenetére
Bontott az alkatrész, mondtam a telefonban az emberünknek, hogy ha van jó állapotú bontott és GYÁRI (tehát nem Vika), akkor tőlem mehet bele az is, csak működjön. Azért rákérdeztem mi van, ha újat kérek bele, mondja hogy akkor be kell szerezni az alkatrészt. Visszakérdeztem: És ha beszerzem én? "Akkor csak munkadíjat számolunk, ami kb 2000 Ft, mert nem bonyolult művelet kicserélni." De egyébként azon gondolkodtam, hogy ha már úgy is átnézik a kocsit, akkor ugye azt is tudjuk kell-e még valamit fabrikálni a kocsiban. Ha esetleg csak ezt kell kicserélni, akkor elgondolkozom azon, hogy beszerzem az újat és azt tetetem bele.
-
30z.Samu
félisten
válasz
Retro DJ #7943 üzenetére
De, át fogom nézetni az autót. Mindennel, tokkal vonóval 5-6 ezret mondtak a telefonban, mármint ez a kérdésedre a válasz. De az AC amúgy is gyanús, mert nem tudok vele felpumpálni semmit, csak légbuborékot, a rugó meg nem nyomja vissza a pumpát, ha lenyomom. Én úgy tudom, hogy kéne egy kis ellenállásnak lenni a rugó miatt.
-
vecsepapa
csendes tag
-
vecsepapa
csendes tag
válasz
Retro DJ #7896 üzenetére
Tutira szimering lesz?
Nekemis kicserélték a karteltömítést előszőr jó is volt. Aztán egy idő után elkezdett szó szerint folyni az olajam az autó alatt tenyérnyi folt a motorteret telefroöcskölte én is azt hittem hogy főciszimering mert gondoltam hogy fordulaton fröcskölte tele a motorteret de megnéztük és az szimering száraz volt uh karteltömítés csere újra paszta nélkül érzéssel meghúzva. Egy egy csepp van még most is alatta de már nem érdekel. Legalább nem 3 hét alatt fogy el 1.5 liter olaj -
rob210
nagyúr
válasz
Retro DJ #7898 üzenetére
Érdemes megnézni hogy az fosta-e el magát, mert szerintem igen.
Amikor összeraktátok előtte beáztattad a szimeringet.
Nekem egy öreg szaki mondta hogy mint az olajszűrőt érdemes betenni kicsit olajba.
Meg ne kérdezd miért, mert ezek már nem bőr tömítések ott lenne értelme, hogy bedagadjon. -
rob210
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Retro DJ #7887 üzenetére
A feldán kötelező, mert szétrázza nélküle a műszerfalat, a favin nekem sincs még helye sem. Csak 92'-után van ez a fícsör.
Ugy tudom, ahol megvan a helye, oda kell is. mert másképp van kiegyensúlyozva a régebbi féltengely, mint az újabb fajta. Én a feldán felragasztottam az új gumit, azóta csendben van.
-
rob210
nagyúr
válasz
Retro DJ #7882 üzenetére
Hát azért én egy ilyen RS 130-assal szívesebben közlekednék mint egy yetivel.
Nekem az nagyon bejön, egyszer egy versenynapon beültem egy ilyenbe, kikeményített futómű, waber karbik sport rendszer, varrott kifordított felnik, hát nyami.
Nem családi autó az biztos, de a mai napig okoz meglepetéseket piros lámpánál, nem is kicsit.
. -
boken
senior tag
válasz
Retro DJ #7860 üzenetére
Hát vizsgával együtt közelebb a 80-100,mint az 50.
motortérben lógnak levegőben kábel végek,(lámpa állitó valami,kartelgáz elvezető ki van szakadva a légszűrő aljából,kellene egy komplett új szűrőtartó szűrővel együtt,kilométeróra nem működik,a vezetékek 22 évesek,csatlakozókkal együtt,benzin cső stb töredezett,most lett rövidítve mert a balcsin derült ki hogy kb 2mm lyuk van rajta,termosztát mindenképpen kellene egy új,gyertyák kb 5 évesek,akksi szintén,ezek azok amiket én is felismerek,és akkor még arról nem beszéltem hogy pl párás,esős idő után nem indul,de arra kaptam tippet,teflon szalag vagy tartalék gy.fedél.De állandóan félórával indulás elött lemenni megnézni hogy indul vagy sem,mert akkor a buszt kell elérni,(jó esetben,ha éppen nem a Balatonon vagy).Nem tudom mi lenne a jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Whirlpool AWO/C 51001 mosógép alkatrész
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W dokkoló (3TR87AA)
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- KIÁRUSÍTÁS! Utolsó darabok - 40AC Lenovo ThinkPad Thunderbolt 3 dokkoló + 135W AC + TB3 kábel
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! NVIDIA!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest