Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyborg X
tag
válasz
lamaffia0331 #346 üzenetére
Ne állíts olyat, ami nem valós! Igenis lehet cserélni a vékony keretet is, de drágább! Épp azért mert elég "szerves" része a kijelzőnek, a TFT panel méretéhez viszonyítva elég vékony, törékeny, ezért körülményesebb cserélni, DE LEHETSÉGES! Ezért jobban megkérik az árát! Mindamellett jogosan!
Én több tíz éve szerelgetek, volt nem egy telefonom is, mit ripityára szedtem takarítás céljából, de ennek nem mernék neki fogni!Annyit hozzáfűznék általános megjegyzésként mindenkinek: Ez holt biztos, hogy nem gorilla glass! Mint ahogy a keret sem alumínium, pedig úgy lett beharangozva és sokáig úgy is hittük!
A gorilla glass lényege épp az, hogy szinte törhetetlen! Felhasználási területétől függően osztályzott, hogy I, II, ill. III, ami már a lövés álló kategória. Evidens, hogy egy telefonra nem kell III szintű üveg, egy I. szintű épp elegendő lenne, hogy az eséstől ne törjön össze. De ez csak sima üveg. Ezáltal karcállóbb mint egy akármilyen akril lap. Az ablaküveget sem lehet egykönnyen megkarcolni. -
golyesz94
csendes tag
válasz
Tutti-amigo #348 üzenetére
Már elment a mail kíváncsi leszek , talán bekerülök abba a kevés %-ba akinek kicserélték méltányosságból. Ha nem akkor nem marad más mint jogi útra terelni a dolgot. Remélem kiderül minél előbb és nem ülnek a válaszon 1 hétig.
-
golyesz94
csendes tag
Üdv mindenki!
Sajnálatos módon én is csatlakoztam a klubba.Samsung Galaxy S4 LTE+ Black Mist szintén Vietnami. Internetezés közben felforrósodott a telefon , majd kikapcsolt. Bekapcsolást követően a képernyő befolyt, ezután vettem észre, hogy a jobb oldalon a gomb mellett 3 pontban megrepedt a kijelző. Külső sérülés nem látszik,az üveg sértetlen , gyári fóliával(egyedül a bal oldalon a kereten van egy kisebb kopás).Bevittem a Telekomhoz ahol egyből azt kaptam a fejemhez , hogy ezt leejtettem, de felküldik a TMX-nek. 1 hét múlva kaptam vissza a telefont a már sokszor olvasott szöveggel "erős mechanikai hatás". Majd megpróbálkoztam a Prémium Assisstance keretein belül érvényesíteni a garanciát ott 2 napon belül vissza is dobták ugyanezzel a szöveggel(+ szerzett még1 repedést a telefon a bal oldalán is). Most megpróbálkozom a reklamációval bár sokat nem remélek tőle.Az a legszomorúbb az egészben , hogy részletre vettem és még 1 év vissza van. De ha sikerül érvényesíteni a garanciát akkor eladom, én még1x nem csinálom ezt végig vele. Samsung és TMX azt hiszi hülyének lehet nézni mindenkit.
Ha sikerül valamit elérni mindenképpen írok ide újra. -
zsolt9696
csendes tag
Sziasztok
Nekem az lenne a problémám hogy a galaxy s4 telefonom kerete lehorszolódott. A kijelző melletti keret nem nagyon de elég csúnya. Kérdésem hogy van-e valamilyen mód a javítására. Azt tudom hogy a középső keretet ki lehet cserélni de ezt is ki lehet? -
szabog4
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Jó anyukám betörte a gorilla glass-t valamilyen úton módon és a felől érdeklődnék, hogy mennyi lenne 1 csere? (Nem találtam használtan meg igazából árat sem, csak ace 1 vagy 3-hoz)
Választ előre is köszönöm!
Szerk.:
Bakker, most nézem, hogy nem jó helyre raktam be... anyámra hallgattam és nem olvastam el linket! -
mirra1
tag
Sziasztok!
s4 i9505-ön lehet cserélni a középsö részt és az előlapot, a kijelzőnek semmi baja csak az előlap sarkai kicsit megviseltek, lekopott róluk a króm. vagy valami keret ami takarná körbe?
Köszi. -
Tutti-amigo
tag
válasz
IIGeorge #340 üzenetére
Hali!
Én a telemax után beszéltem a samusung ügyfélszolgálatával. Ott azt mondták, hogy sehsupport-ra írjak levelet. Írjam le a problémámat küldjek meg minden papírt amit csak tudok.
Én így is tettem majd néhány nap múlva jött a válasz, hogy felvették a kapcsolatot a szervizzel és bizonyossá vált számukra hogy az én esetem nem garanciális.
Hogy érthető legyen megkérdezték az imei alapján a telefasz-t, hogy mi ezzel a telefonnal a helyzet melyre gondolom ugyanazt az álláspontot írták a samsung-nak mint nekem. Ugyebár miért is mondanának mást azzal csak a semmittevésüket bizonyítanák.
Úgyhogy én most visszaírtam a samsung-nak, hogy nagyon boldog vagyok hogy akkor számukra már nyilvánvaló a helyzet tehát akkor had ismerjem már meg én is azokat a bizonyítékokat amik alapján ezt állítják. Csakmert mind a jótállás mind a szavatossák körében (az én tellám még fél éves sincs) nekik kell azt bizonyítani, hogy én nem használtam megfelelően a készüléket. Erre kaptam a levelet, hogy megkapták a levelem és legyek türelemmel a válaszukig.
Jelen pillanatban 15.-napja vagyok türelemmel bár egyre fogyóban van a türelmem. Április 9-e óta nem tudom használni a telefonomat és én nem fogom megcsináltatni az tuti, ha továbbra is natúr hülyének néznek a következő lépés a békéltető testület lesz!
Szóval nem sok jót látok nálad sem főként hogy te már meg is csináltattad.
üdv
Tutti -
WinstonWolf
senior tag
válasz
IIGeorge #340 üzenetére
Szia!
Először is - ez most mindenkinek szól, aki ez után ír ide - nem kapok értesítést arról, ha ebben a topikban hozzászól valaki.
Másodszor, nem tudom, hogy jelenleg mi a Samsung hozzáállása ehhez a kérdéshez, de egy biztos. Most, hogy a készüléket megjavíttatad sokkal nehezebb dolgod lesz bármit is bizonyítanod. Egyrészről - ha végignézted ahogy javítják a telefonod láthattad Te is, - a szétszedés nem egy egyszerű folyamat, már azon csodálkoztam, hogy attól nem reped el a kijelző. Másrészről meg azzal, hogy kicseréltetted a kijelzőt kvázi ráutaló magatartással elfogadtad, hogy ez nem garanciális hiba.
Ettől függetlenül nekimehetsz az ügynek, írhatsz levelet a Samsungnak, a Fogyasztóvédelmi hatóságnak, hátha lesz eredménye. Ezt a Topikot annó azért hoztam létre, hogy ha többen vagyunk olyanok, akiknek ilyen hiba előjön talán lehet a Samsungra valamilyen nyomást gyakorolni, hogy elismerjék ezt a jelenséget, mint létezőt, és egyszerűsödjön az ügymenet.
Láthatjátok mi lett belőle, még a fórumtagok közül is sokan ellenségesen reagáltak erre az egész kezdeményezésre, éppen ezért bevallom, nagy ívben szartam bele. Valamikor még talán az is megfordult a fejemben, hogy esetleg a Mobilaréna szerkesztősége is felkarolja ezt az egészet, és mellénk állva nekiszegezi a Samsungnak a kérdést. Mégiscsak más lett volna egy cikk, mint egy fórum téma...
De lófasz se lett belőle, annak ellenére, hogy mostanában ahogy látom abból is cikk lesz, ha külföldi fórumon egy embernek megröccen az android egy újabb készüléken. Úgy látszik a magyar használók valósi problémái nem fontosak...
Persze lehet, hogy csak nem szarnak oda, ahonnan esznek...
Innentől fogva viszont kérek mindenkit értse meg, én NEM fogalkozom sem ezzel a topikkal, sem a Samsunggal. Sajnos azt sem tudom mik az aktuális email címek ezekben a kérdésekben, és azt sem, hogy a Samsung éppen hogyan áll ezekhez a kérdésekhez. Álláspontom továbbra is az, hogy vannak olyan körülmények - mint ahogy az én esetemben is - melyek együttállásakor igenis eltörhet a kijelző magától. És akkor is ezt fogom mondani, ha a Samsung Jakuzákat küld rám...
De ettől még akinek megesik az bizony a szopott f@sz rosszabbik oldalán áll, és ne várjon egyszerű ügyintézést...
-
IIGeorge
csendes tag
Sziasztok!
Múlt hét szerdán velem is megtörtént a dolog. Teljesen karcmentes készülék, Galaxy S4 LTE+ (tehát ez már az erősebbik S4), T-mobile-ban vásárolt 2014 novemberben, Made in Vietnam, 2014.10.06 gyártási idejű. A kijelző spontán megrepedt, az üveg természetesen teljesen karcmentes. A helyi hivatalos samsung szervízbe vittem először, a szokásos 49.990 Ft-ot árat mondták rá, hiszen "biztosan erős mechanikai hatás érte" és így nem garanciális hiba. Itt megrökönyödtem és nem éltem az ajánlattal. Elkezdtem olvasgatni ezt a fórumot és így hívtam ki a házhoz jövő szervizet. Ma délelőtt meg is érkezett, ő is azt mondta, hogy mivel ez repedés, nem lehet garanciában javítani. Hiába mondtam, hogy nézze már meg, az EGÉSZ készülék teljesen karcmentes, pedig tok nélkül használom és 7 hónapos, soha nem volt leejtve, úgy vigyázok rá mint a szemem fényére. Akkor is csak fizetősen tudja javítani. Kérdeztem mennyi, hiszen nagy szükségem van a telefonra -> 35.950 Ft. Aztán mondtam neki, hogy a helyi HIVATALOS samsungban 50-et mondtak rá, hogyan lehetséges ez. Azt mondta, hogy abban már az adott üzlet profitja is benne van. Kérdeztem, hogy milyen lehetőségek vannak még, azt mondta felviheti Budapestre a központba bevizsgáltatni, de kizárt, hogy garanciát mondanak rá. Ezután kértem tőle a javítást, mivel már a holnapi napon is szükségem van a készülékre, de mondtam neki, hogy ezzel az ügynek nem lesz vége (persze ez őt nem hatotta meg). Szépen kicserélte, kifizettem, kaptam számlát, a kitöltött munkafelvételi lapot, a helyszíni javításról szóló dokumentációt lefényképeztem és a jótállási jegy első sorába is felvezette a javítást (ezt az utolsót nem tudom miért). A kicserélt darab természetesen itt maradt nálam. Annyit vettem még észre, hogy a telefon sokkal "recsegősebb" lett. Ez persze logikus, hiszen már nem a gyári állapot, hanem egy szét- majd összerakott telefon.
Mint ahogy itt mindannyian, én sem érzem úgy, hogy ezt a javítást nekem kellene fizetnem, szóval mindenképp írok a samsungnak. Az előző összes postot végigolvastam és a következők lennének a kérdéseim:
Mi a különbség a reklamacio@partner.samsung.com és a sehsupport@samsung.com cím között? Melyikre írjak először? Az nagy baj, hogy én szakvéleményt nem tudok csatolni? (kértem tőle ma, hogy írjon valamit, hogy bizonyítani tudjam a későbbiekben, hogy tényleg teljesen karcmentes volt a javítás előtt is a készülék, de azt mondta, hogy ő ilyet nem írhat. Bár a kicserélt darab ugye nálam van, plusz a javítás előtt rengeteg képet csinált a telefonról, ami azt mondta mind bekerül a belső rendszerükbe) És legvégül pedig, akik pozitív elbírálásban részesültek, azok el tudnák nekem küldeni akár itt, akár privátban, hogy mit írtak a samsungnak? Ha egy adott hangnem már bevált, akkor nem nyúlnék mellé.
Köszi a válaszokat! -
Tutti-amigo
tag
Hát ez nem kicsi szívás!
Az ember azt gondolná, hogy van benne hibás széria és azok tőrnek mint a fene. Neked viszont elketyegett nem keveset ezek szerint aztán most mégis. Akkor ezek szerint ez bármikor megtörténhet.
Ha egyáltalán az én garancia igényemet elfogadja a Samsung akkor ezek szerint akkor sem lehetek nyugodt, hogy nem fordulhat elő ugyanez bármikor. Lehet akkor ha megjavítja a Samsung akkor is lehet érdemes lenne megszabadulni tőle.
Pedig amúgy annyira jó kis tella.
-
zip
tag
Sziasztok!
Elolvasva néhány oldalnyi hozzászólást, már látom, hogy ami velem történt az egyáltalán nem egyedi..
A minap letettem a telefont(S4) az asztalra és reggel, mikor felkeltem, láttam, hogy egy hajszálrepedés fut végig az üvegén az S betűtől a bekapcsoló gomb aljáig. Azt hittem agyfaszt kapok, hiszen ez 100%, hogy nem volt rajta az éjjel.A gari pár hónapja járt le, úgyhogy azt már cseszhetem, ezért, ha bárkinek van jó tapasztalata budapesti szerelővel/szervizzel, ahol nem 1,000,000,000,000 Ft-ért javítják, akkor megköszönöm, ha ideírja (vagy pü-ben)
Köszi
u.i: ennyit a gorilla glass-ról....
-
Tutti-amigo
tag
Sziasztok!
Sajnos én is csatlakozok a károsultakhoz. Szintén S4 mini. Ma pont 1 hónapos a telefon. Már egy hete nincs nálam. 03.28-án vettem én is egy S4 mini készüléket a Média Markt-ban. A srác erősködött is hogy esetleg kössek rá készülék garanciát. Akkor úgy gondoltam hogy felesleges, nem szoktam a telefont dobálni, beáztatni úgyhogy minek az nekem. Mostmár kezdem úgy érezni, hogy lehet a srác már tudott valamit, hogy azért ennél a készüléknél érdemes az.
Na szóval vettem a készülékre flip tokot is szóval a kijezlő és védve minden irányból. Használtam is örömmel egészen 04.19-ig. Sétálni voltam párommal és visszafelé beugrottunk a garázsba, mert 1-2 eladni való cuccot le akartam fotózni. Veszem elő zsebemből a tokban lévő telefont megnyomnám de fekete marad a képernyő leszámítva a jobb felső sarkát ahol mindenféle színben játszott. Nézem mi van hát az lcd képenyőn jópár repedés. Na mondom fain az lcd képernyő ripityomra tört. A telefon végig tokban volt tartva egy nyavajás külsérelmi nyom, vagy karc sem volt rajta.
Hát jó, be a Média Markt-ba telefon lead. Srác papírra ráírja hogy jobb alsó sarkát kopás/sérülés látható. Mondom neki muti hol. Mutatja. Elkezdem kicsit kapirgálni, hogy mi az hát kérem szépen az oldalán még rajta volt az a kis fólia is és a saroknál már picit felvált és ott picit megkoszosodott. Mondom neki, hogy mizu. Jaaaaaa hogy ott fólia is van. Hát mondom ez fain lesz komoly hozzáértés van. Hát jó a jegyzőkönyvről lehúzza, hogy sérülés van rajta. Beküld Telemax-ba. Na előző este már olvasgattam itt a totyikot és bevallom, hogy az elmúlt 1 hétben nem voltam éppen nyugodt. És hát nem vétletlen. Ma szól ugyanez a srác, hogy megvan a "szakvélemény" nem garanciális dolog úgyhogy 36.990huf fejében megjavítja a Telemax
vagy ha nem fogadom el akkor 2750 huf a bevizsgálás. MI VAAAAAN??
Megmutatta a srác amit ma kaptak a Telemaxtól. 2 rohadt sor meg az árajánlat a javításra. Hát a jó édes anyjukat.
Annyi történt hogy eléjük került a telefon, ránézett az ember és azt mondta, hogy nem garis.
Nem vagyok fogyasztóvédelmis de azt hiszem, hogy az adott cégnek aki eldönti, hogy az adott eset garanciális vagy nem, annak kell bizonyítani azt, hogy ha nem hát miért nem. Sehol egy jegyzőkönyv hogy milyen vizsgálatot végeztek a telefonon, az miben nem felelt meg a gyári paramétereknek és konklúzió, hogy ezek tükrében nem garanciális. Egyszerűen egy ajánlat és hogy nem garis. Hát mi ez itt emberek Üzbegisztán vagy mi a vihar???? Azt hiszem budaörsön asztalborogatás lesz.
Most annyi van, hogy a Média Markt ügyfélszolgálatán visszaírattam a Telefasznak, hogy ugyan egy jegyzőkönyv vagy valami milyen mérések és vizsgálatok alapján állítják, ezt. Mert ez egy lópéró.
Hát most várom, hogy akkor ugyan mivel támasztják már alá ezt. Bár ahogy itt a hozzászólókat olvasom képesek a telefonon valami külsérelmi erőszakot elkövetni, hogy azt mondhassák, hogy ezért. Isten bizony.
A felháborító meg az volt, hogy az ügyfélszolgálaton a hölgy kimondottan azt éreztette, hogy olyan vagyok aki bizony lelejtette a tellát és én csak itt lehúzást akarok csinálni. Mert hát mitől törne az el ha nem mechanikai behatásra. Biztos megnyomtam. Mondom neki a gorillát úgy hogy nincs rajta külsérelmi nyom és alatta eltörik az lcd. Hát mondom hagyjuk mááár. Aztán tartottam még rövid kiselőadást kristályrács hibáról és a hőmérséklet változás okozta hatásáról és időben intervallumáról a hiba függvényében. Szóval csak hogy ne mondjuk már hogy ilyen nem történhet meg ugyebár. De kedves sorstársak ezt ti pontosan jól tudjátok, hogy IGEN behatás nélkül is eltörhet az lcd.
Egy kicsit békülékenyebb lett amikor megkérdeztem hogy látott e már hibás üvegkancsót ami a beleömlő forró folyadék hatására fullra megreped. Ugyebár.
Úgyhogy most várom mit reagálnak rá, de biztos vagyok benne, hogy Samsung ügyfélszolgálat lesz belőle.
Remélem a Samsung-ban bízhatok, mert a telemax-tól ezen totyik olvasgatása után pontosan ezt vártam.
Ha valaki tud valami jó tanáccsal szolgálni számomra, azt megköszönöm.
üdv
Tutti-amigo -
Mike...
tag
Sziasztok!
Igaz nem kijelző téma, de talán belefér:
Az S4-emen (i9505) kopottas és sérült a keret, nem csak a hátsó, hanem a krómos rész is.
Ezt milyen költség kicserélni-beszerezni, és otthon ki tudom-e cserélni a ragasztott felületek rongálódása nélkül? -
judy1978
újonc
Sziasztok! Ha jól vettem ki gabe96 Budapesten dolgozik.Hol lehet felkeresni őt egy törött kijelzős S4-essel?Nem jelez ki semmit csak hangja van. köszi
-
w0rstiLL
csendes tag
Szevasztok.
Van egy Samsung galaxy s4 i9505-om. S tegnapig semmi bajom nem volt vele. Tegnap lefekves elott leraktam asztalra szepen, s ma mikor felkeltem 8 ora korul, latom hogy van rajta 1 csik. Gondoltam hogy a kepernyovedo folia miatt. Leszedtem a foliat de ott maradt a csik. Mostanra mar nagy lett a csik.. Belul van nem kivul mert ha vegig huzom az ujjamat rajta nem erzodik semmi. A kepernyo tokeletesen mukodik.. -
malics10
újonc
Sziasztok!
Velem azt történt hogy elmentem kocogni és meg akartam nézni az időt és akkor nem adot képet zene meg ugyan ugy szolt tovább a füllhalgatóba gondoltam lefogyott a kicsike kivetem az aksit és a fülest kihuztam jött is szokás szerint a samsungos üdvözlő hang de kép nem elkezdtem meg nyomni kicsit erősebben és akkor csikozodott forgatam a mindenhogy után és észre vettem a a telefon felső részén két repedést szint egymásal párhuzamosan. Utána bementem a Vodafonba leadtam a telefon garanciára a pultos mondta hogy ő még nem is látott ilyet és hogy szerinte nem garanciás de szívesen fel küldi a Telemaxhoz. Fel is küldetem. Bizok benne hogy egyből kijavitják. Egyenlőre itt tartok várom az hogy küldjék az smst a teloval kapcsban hogy megjött. -
Azteeek
tag
Sziasztok!
Sajnos ma betörött az S4-em üvege, a kijelző tökéletesen működik szerencsére. Győrben tud valaki ajánlani egy szervizt ami megbízhatóan jó minőségben cseréli az üveget? -
TeréziaID
újonc
Én a mai nap jártam így samsung galaxy core duos telefonom fél éves. Eddig is feltűnt,hogy nagyon erősen melegszik,és max fél-háromnegyed napot bír ki töltés nélkül.10perc beszélés után már szabályosan égetett a fülemet. Töltésközben szintén forró volt.Ma az íróasztalon feküdt, reggel használtam még messengeren írásra kb 5 percet. tokban használom,de az iróasztalon feküdt, nem esett le, nem volt a közelében semmi ami ráeshetett volna,stb...kb 1 óra múlva ránéztem,hogy nem hívott-e valaki,és akkor látom,hogy egy hosszanti repedés van magától!!! a kijelzön , a bal középtől indulva a jobb sarokig...a telefon müködne,értem ezalatt,hogy hallom,hogy pityeg ha irnak nekem, ésbekapcsol ha bekapcsolom,de a kijelzőn hiába húzogatom a kezem,nem müködik
Nem tudom feloldani,használni...El vagyok keseredve
Tanács?? Semmi egyéb sérülés nincs rajta,nem is lehet ugye...mitől??Fogalmam sincs mitől repedhetett meg
-
Gizmo94
veterán
válasz
matykooo #326 üzenetére
Hát pedig az ebayen kizárólag GT-I9515-re írják azt ami arra való, tehát kétlem, hogy a másik kettőé jó lenne rá. Samsung esetében ezy különösen érvényes, már S3-nál sem volt jó az S3 lte display a simára. Tehát szerintem nem lesz jó a többié. Mint plitt is , csak az adott típusra írja. De van rengeteg hirdetés, tehát csodálom, hogy nem találtál.
-
matykooo
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy adott egy S4 V.E (9515), lcd berepedt, a digitizer viszont oké. (nem magától vagy ilyesmi, volt oka berepedni
)
A kérdésem az lenne, hogy a 9515be csak 9515 kijelző megy bele? Vagy esetleg egy 9505-ös kijelzővel is menni fog? Igazából 9515 lcd-t annyira nem is találtam, vagy olyan találtam ami 9500/9505/9515 tehát írja mindháromra...
Ötlet?
-
Szabónagymer
aktív tag
válasz
Szabónagymer #324 üzenetére
Írtam gabe96-nak.
-
Szabónagymer
aktív tag
válasz
Szabónagymer #323 üzenetére
Azon filózok, hogy ha van mód csak üveget cserélni, szakszervizek miért egybe cserélik a kijelzővel???
Vagy itt is az üzletpolitika, hogy egyszerűbb egy komplet egységet cserélni, mit lemelegítgetni az üveget?
Egyébként működne az érintés érzékelés üveg nélkül?
Mintha olyat olvastam volna, hogy nem szerves része egymásnak a kettő.Ja, még valami: ha nem hivatalos úton cseréltetem ki az üveget, azt észre veszik szakszervízben? Garanciámat miként érinti?
-
Szabónagymer
aktív tag
Üdv a klubban!
Ma kb este 8 órakkor beléptem a klubba.
Egy balul elsült ajtóbecsukás során elejtettem, és most kb. így fest az én kijelzőm is.
Lakhelyem Szolnokhoz van legközelebb. Van ismerős TM-nél, de a logisztikán, nem a technikusok között.
Ki és hol mennyiért és milyen minőségben javítaná?
Tudom gabe96 javít, de nem szívesen postázgatnám a telefont. Pestre el tudom vinni. Vagy milyen logisztika van erre?BUÉK mindenkinek!
-
KovyBoy
tag
válasz
Attila1977 #321 üzenetére
Ha cseréltetni szeretnéd a kijelzőt, tudok neked javasolni valakit, aki megbízható, legalább olyan minőségben dolgozik, mint a Telemax és nem is túl drága.
-
Attila1977
újonc
Sajnálattal olvastam az itt írt kommenteket, és ahogy látom ez a kijelző história nem új keletű, ráadásul én is így jártam:
Idén szeptemberben vásároltam egy Samsung S5 típusú mobiltelefont, amelynek képernyője két hónappal később egyik pillanatról a másikra teljes egészében elsötétült. Azonnal elvittem a szervizbe, ahol felhívták a figyelmemet arra, hogy a kijelzője elrepedt.
Közölték velem, hogy ez nem garanciális probléma, így várhatóan költség fogja terhelni ennek a javítását. Sajnos ez így is történt, a szerviz visszadobta egy felháborító elutasítással, és 60.000 Ft-os javítási költséget ajánlottak nekem, amit én nem fogadtam el, főleg azok után, hogy sem ütés, sem olyan hatás nem érte a telefont, ami miatt ennek be kellett volna következnie. Azon húztam fel az agyam, hogy SEMMI nem történt a telefonnal, ami miatt ennek kellett volna történnie, sőt a repedés annyira kicsi volt, hogy nem is én vettem észre először. Amikor már majdnem elhittem, hogy biztos emlékezet kiesésem volt, akkor találtam rátok, és láttam, hogy ez nem csak velem, hanem több száz felhasználóval is megtörtént. Ez nyilván előfordulhat, és ez benne is van egy vásárlást követően, de az már nem, hogy ezeknek a készülékeknek a javítását nem vállalja a Samsung garanciális kereteken belül. Úgy gondolom, hogy ez egy világcégtől nem tisztességes!
Ami a felháborodásomat fokozta még, hogy a telefon képernyőjét erre a készülékre gyártott műanyag védőréteggel láttam el (nem fólia!!), amit a forgalmazó javaslatára tetettem rá, továbbá még egy bőrtokot is vásároltam hozzá. (olvastam több véleményt és igazat is adok nekik, hogy nem szép, de nekem a védelem volt a fontos). Szerintem mindent megtettem a telefon védelméért, ráadásul semmilyen külsérelmi nyom nem található rajta, vagy arra utaló jel, hogy ez a belső sérülés bármiféle külső hatás következménye. Ezek alapján én úgy gondolom nem lenne korrekt, ha saját költségemre kellene megjavíttatnom a telefonomat, így nem tehettem mást, mint írtam egy panaszlevelet a Samsungnak.Egyébként a forgalmazó (ujgsm) nem volt korrekt, ráadásul olyan szervizzel dolgoznak, akiket még elérni sem lehet telefonon és a weboldala sem működik...Szerettem volna kicsit "elbeszélgetni" azzal a szervizessel, aki azt írta a garanciális javítás elutasításának indokaként: "A készüléken nem rendeltetésszerű használatból eredő mechanikai sérülés található..." - Nálam itt zárult be a kapu, ez már több, mint sok, és ahogy az első kommentelő írta azzal csak azonosulni tudok: nagyon nem szeretem, ha hülyének próbálnak nézni...Nem tudom, ti hogy bírjátok visszafogni magatokat, de én már nagyon nehezen, pedig nem keresem soha az erőszakot.
-
KovyBoy
tag
Üdv,
Garanciában cserélték múlt héten a kijelzőmet, pénteken kaptam meg a javított telefont.
Csíkozódott, ami egy idő után eltűnt, illetve peresem volt a keret alsó széle (az üveg jóval mélyebben volt, mint a keret."Ezúton tájékoztatjuk, hogy szervizpartnerünk bevizsgálta a leadott GT-I9515 típusú – ..... IMEI számú készüléket, az Ön által panaszolt hibát semmilyen körülmények között nem tudták reprodukálni, a tartós teszt ellenére sem, megállapítást nyert, hogy a készülék hibátlanul, a műszaki előírásoknak megfelelően működik.
A fentiek ellenére, az Ön elégedettségének megtartása érdekében szervizpartnerünk, kérésének megfelelően kicseréli az érintőképernyőt."
Egy ilyen kijelző került a telefonba, amit haladéktalanul (mellékelve a lenti képeket is) jeleztem a Samsungnak.
Ez normális szerintetek?
A telefon nincs 3 hónapos és már 2x cseréltek benne kijelzőt. Mi a bánatot csináljak már? -
bob011
aktív tag
Sziasztok!
Esetleg kiderült valami infó, hogy mely S4 telókat érinti gyakrabban a probléma(az érthetetlen módon megrepedőkre gondolok)?
-
zoltan65
újonc
Sziaztok. Nekem az S4 erintokijelzo nem reagal amikor bekapcsolas utan irnam be a 4 szamjegyu kodot. Tudja valaki miert? akut kivettem , ujra be, de semmi. Koszonet ha valaki tudja a gondot.
-
arpijoe
újonc
Sziasztok!
Nekem is hasonló a történetem,talán annyiban más hogy leejtés helyett csak simán befejeztem egy hívást és már nem tudtam lekapcsolni a telót mert elszállt az LCD kijelző.Keresztbe repedt.a szokásos eljárás ( futár,szerviz, stb.) Természetesen a vélemény " erős mechanikai behatás érte ,nem garanciális"
Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatot és ott adtak egy e-mail címet ( sehsupport@samsung.com)
Hihetetlen ,de kb.3 perc múlva jött a válasz.Ismét futár,majd pár nap múlva ugyan az a sablon szöveg mint fent már leírtam.Ellenben az ügyfélszolgálat odabiggyesztett egy mondatot,"mivel szeretnénk megtartani elégedett ügyfeleink között méltányossági okokból elvégeztetik az LCD cseréjét"
Így hát nekem szerencsém volt.Azután kaptam egy infót .Mivel minden Samsung terméket regisztrálok a My Samsung oldalán,ott megszokták nézni hogy ténylegesen használja az ember a cég termékeit.Ha igen az mindenképpen javítja az esélyeket a méltányossági javításhoz.
Sokat segített a fórum,ezt köszönöm!
Egyébiránt a telóm most 18 hónapos,tehát semmiképen nem költöttem volna rá 46000 Ft-ot.Sziasztok!
-
ceclorka
újonc
Sziasztok!
Nekem úgy lett rajta hajszálrepedés hogy levettem a hátlapot! Összerakás után vettem észre! Előtte tudom hogy nem volt ott! Érdekes módon onnan indul a repedés ahol a hátlapot lepattintottam! Nem feszegettem, viszonylag könnyen lejött. Október 6.-án vettem és most hétfőn szedtem szét először. Úgy vigyáztam rá mint a hímes tojásra soha nem volt leejtve vagy ráülve stb. Tokot és fóliát rakattam rá még a vásárlásnál! Írtam a szerviznek hogy legyenek szívesek kicserélni az előlapot. Tegnap hívtak hogy adjanak árajánlatot mert ez nem garanciális! Egy kicsit ideges lettem! Most ott tartok hogy írtam a Samsungnak egy levelet amiben kérem a telefon bevizsgálását és garanciális javítását mivel nem érzem úgy hogy az én hibámból történt a repedés! Szerintem egy hátlap levételt kéne bírnia, még ha egy kicsit feszül is. Ennyitől nem szabadna megrepednie!
-
erik88
aktív tag
Már látom rég lejárt de azért leírom
Nálam folyamatosan melegszik a teló mert mindig csinálok vele valamit, rengetegszer volt forró a sok játszástól és az eközbeni töltéstől xd mondjuk szegenynek a 3. Akksija...
ez Korea 2013 április 1év 6 hónap és mindig semmi baja
Haverom s4 ugyanígy csak neki leesett és darabokra törött (azóta is úgy használja) és annak sincs semmi baja az Amolednek pedig ő is adja neki az "ívet"... ez is koreai, neki is 1év x hónapos -
laslie92
senior tag
Sziasztok én azt nem értem hogy van olyan akinek az ágyra dobástól vagy a zsebében megreped akkor ez hogy bírja ki ezt? [link]
-
laslie92
senior tag
Sziasztok s4 üveg megtört elég csúnyán de minden érzékel kép is van! Az itteni koléga aki cserél kijelzőket megbízható? Mert most vagy 2 évig nem szándékozom telefont cserélni és nekem biztos módszer kéne! Azt mondja ő hogy UV ragasztóval csinálja és nem is vészes áron. Aki már csináltatott vele készüléket kérem jelezze
-
Niccolino
újonc
válasz
WinstonWolf #1 üzenetére
Szia..Én most nagyon szomorú lettem ahogy olvastam...Nekem most kb 30perce tört be a képernyöm...Töltön volt a telefonom nagyon meleg volt mindenhol és mikor le vettem róla leszedtem a hátlapott h bele rakjam a micro simet...Na akkor repet meg a képernyőm..
Hivtam azonnal az ügyfélszolgálatott mert van telefonbiztositásom meg még él a jotálásom is..De azt mondták h még nekem kell fizetni h ha kicseréltettem.Én mindig azt hittem h csak az én telefonommal van a baj hogy nagyon be melegedik..De ezek szerint nem..Szted most mit csináljak???Elöre is köszike
-
Gizmo94
veterán
Most sem tört ki egy darab a telefonból, csak az üvegből, amit lecseréltek. Az hülyeség, hogy a kijelződön látható hiba az eredeti törésnél keletkezett, mert nem.
Ennél sokkal pókhálósabb üvegeket is szedtem már le, mint a tiéd volt, és a kijelzőn nem látszott semmi. Ha az kijelzősérülés, akkor a régi üveg leszedésekor keletkezett, de inkább ragasztási hibának nézem. Egyébként nyilván a cserélt üveg nem gyári minőségű és egyiket sem arra tervezték, hogy állandóan leessen a telefon, meg hajigáld a földhöz.
Az, hogy most az újabb sérülésnél kipottyant a letört darab az üvegből nem az üveg hibája, hanem nincs alatta sem a gyári fólia, sem a ragasztókeret, azért esett ki az üvegdarab. De üvegcserekor ezek nem kerülnek vissza, nem is szükségesek. Alighanem csak ti vagytok ilyen szerencsétlenek, mert a csereüvegekkel nem szokott gond lenni, egyáltalán nem rossz minőségűek. Ez a törés nem a javítást végzők hibája, de alighanem a kijelződ jobb oldalán közép felett látható bekarikázott hiba igen, én így biztosan nem vettem volna át, még kevésbé fizettem volna ki. A jobb alsó sarok felé is furcsán néz ki az egész.. De mindegy, nyilván nem ezért tört ki a sarka, hanem mert megint zúgott egyet, ami ugye ilyen, okozhat törést.
Ha minőségi munkát akarsz az általad írt árnál, amit fizettél, jóval olcsóbban, akkor keresd te is gabe96-ot, itt a ph-n. Feljebb linkeltem az elérhetőségét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Májusi bemutató, júliusi piacra kerülés, áremelés
- Villanyszerelés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Belekezdeni egy vállalkozásba
- Milyen légkondit a lakásba?
- Megújult a PROHARDVER!
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- Xiaomi 14T Pro 16/512 1év garanciával, Független!
- Új Dell 16 Inspiron 5630 FHD+ IPS i5-1340P 4.6Ghz 12mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- AMD Ryzen 5 5600X Dobozában
- MacBook Air M1 (13", 8/256 GB) Szép állapotban, dobozával, töltőjével!
- Lenovo legion 5 gamer RTX3060 tgp130w 32gb ddr4 , 1.5 terra m2 ssd
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte B450 R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660Ti 6GB Zalman S2 TG Zalman 500W
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest