Új hozzászólás Aktív témák

  • KovyBoy

    tag

    Üdv,

    Garanciában cserélték múlt héten a kijelzőmet, pénteken kaptam meg a javított telefont.
    Csíkozódott, ami egy idő után eltűnt, illetve peresem volt a keret alsó széle (az üveg jóval mélyebben volt, mint a keret.

    "Ezúton tájékoztatjuk, hogy szervizpartnerünk bevizsgálta a leadott GT-I9515 típusú – ..... IMEI számú készüléket, az Ön által panaszolt hibát semmilyen körülmények között nem tudták reprodukálni, a tartós teszt ellenére sem, megállapítást nyert, hogy a készülék hibátlanul, a műszaki előírásoknak megfelelően működik.

    A fentiek ellenére, az Ön elégedettségének megtartása érdekében szervizpartnerünk, kérésének megfelelően kicseréli az érintőképernyőt."

    Egy ilyen kijelző került a telefonba, amit haladéktalanul (mellékelve a lenti képeket is) jeleztem a Samsungnak.
    Ez normális szerintetek?
    A telefon nincs 3 hónapos és már 2x cseréltek benne kijelzőt. Mi a bánatot csináljak már?

Új hozzászólás Aktív témák