- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz
Yutani #37832 üzenetére
Igen, bár nem igazán stalker, de ő az egyik főszereplő és ugyanúgy járja a Zónát, mint a stalkerek. Sőt, bizonyos szempontból még többet is tud róla, mint egy átlag stalker. Mondjuk a regényben kicsit túlteng az utolsó pillanatban valami „meglepő, gyakran még veszélyesebb fordulat” miatt „megoldódó” vészhelyzet, de ettől még olvasható. Most fordítom a folytatását, az a szokott őszi időpontban várható.
-
-
SaGa59
őstag
válasz
Yutani #37830 üzenetére
Hamarosan érkezik a következő is. Előrendelhető, akciósan.
Szeregj Palij – Bumeráng
A Zóna ismét különös rejtély elé állította a lakóit.
Különböző pontjain váratlanul egyedi tárgyak jelennek meg, a Bumerángok, amelyek nem a megszokott relikviák, hanem titokzatos erejüknél fogva sokkal többre képesek… Megkezdődik a vadászat e különlegességek után.
Minor szabadúszó stalker, a Zóna régi lakója. Mindenkinél jobban tudja: minél magasabb a zsákmány értéke, annál nehezebb megszerezni és egyúttal életben maradni. Ahogy azt is, hogy egy ilyen kincs megszerzésére csak egyszer adódik esély. Megbízható csapatával együtt veszélyes útra indul, megfejteni a Bumerángok rejtélyét. De a tapasztalt stalker hamarosan rájön, hogy nem is a halálos csapdák és a ragadozó mutánsok jelentik a fő veszélyt… -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Yutani #37795 üzenetére
Király vagy Yutani!
Én addig nem nagyon terveztem nekiállni amíg a FI. csoport le nem fordítja és ameddig tele van bugokkal. Az FI sztem ez évben kész lehet(?), addigra talán a játék is játszható, bugoktól mentes lesz. Mennyire van optimalizálva a gém amúgy? A te konfigod "se rossz", 1080p megy nálam is. Több VRAM...hova már?
Ki nem hagynám gondolhatod, de addig még megígértem, hogy az Anomaly-t is végig kell vinnem -és nem csak mert a fordító csapat tagja lettem-
. Meglátjuk...
-
shield
Topikgazda
válasz
Yutani #37780 üzenetére
Hogy fut a gépeden, optimalizáltak rajta? Én még nem döntöttem, lesz-e hardver vásárlás.
Nem tudom, hogy maradjak-e az Intelnél vagy próbálkozzak meg az AMD-vel.
De már azon is gondolkodtam, hogy összedobok egy gépet használt cuccokból, igaz, ezt nem kedvelem, azért körül nézek az Aprón.Már jó néhány végigjátszásba bele néztem, sajnos nem Stalkeresek. Azon röhögök (sokszor bosszankodom), hogy a stash-ért át vágnak a területen, amiben van pár konzerv és öt pisztolylőszer, de a jó fegyvereket eldobálják, van aki a képződményeket is.
"Mondjuk én nem rohanok át a játékon, hanem járom a Zónát, felfedezek, gyűjtögetek."
Ebben hasonlítunk.Boldog Új Évet Stalkerek!
-
SaGa59
őstag
válasz
Yutani #37684 üzenetére
Köszi, megnézem. Majd minden ágyat végigtapogattam, de egyiknél se adott fel alvási lehetőséget. Még a kocsmában is néztem, hátha a csaposnál lehet szállást bérelni.
Az a mellékes szoba a kereskedőnél meg olyan, mint anno Szidorivicsnál, ahol Szterlok gyógyult, csak oda nem lehetett aztán visszamenni.
Amúgy, ahogy kezdődik ez a játék, megijedtem, hogy egy az egyben áthozták az első rész sztorijának kezdetét, de csak majdnem… -
SaGa59
őstag
válasz
Yutani #37677 üzenetére
Nekem, úgy négy óra játék után egy valami szúrja a szemem, túl hosszan van éjszaka. Jó lenne egy alvás lehetőség, hisz a Zónában éjszaka nem mászkálunk. De tragikus hibákat nem tapasztaltam. Jó, olyan van, hogy valaki alszik egy ágyon, egy másik meg benne áll. Nem szép, de kibírható. Az, hogy a röfik a víztoronynál öt méter hosszú és vagy három méter magas ugrásokkal tarolták le a stalkerket, kicsit erős volt, de nekem sikerült kilőni őket.
Ha kifoltozzák a hibákat, ez is lesz olyan jó, mint az első részek. -
Leone743
tag
válasz
Yutani #37607 üzenetére
mondjuk a cyberpunkhoz is i7 6700-at ir minimumnak a gépigény de a video alapján az én procimal is jól megy [link]
i5 7500-al megy 60-70 fps-eltehát ezek után nem lepödnék meg ha a stalker 2 is enyivel futna(sőt még a stalker 2 nem is kér i7-et minimumnak tehát lehet még jobb lesz)
-
Dhampir
félisten
válasz
Yutani #37432 üzenetére
A Zónában inkább ballasztanyag, a mutánsok számára búvóhely a könyvkupacok mögötti ejtőzés.
Szultán egyszer-egyszer elküldött pár zöldfülű stalkert valamely értékesnek számító könyvritkaság felkutatására, ám azoknak a kiválasztottaknak a maradványai még most is a falánk, elvadultan burjánzó növényzet indái között hevernek.
Egy néhai könyvtáros zombi jelentős könyvállományt rejtegetett, de hasonszőrű társai már nem voltak kultúrlénynek tekinthetők és az odatévedt széplelkű könyvkukacok megtapasztalhatták a Zóna sötét oldalának kegyetlenségét.
-
Dhampir
félisten
-
PeL
addikt
válasz
Yutani #37360 üzenetére
Ez csak egy rajongói koncepció, nem valós fejlesztés. Jó lenne az tuti.
shieldIgen, mivel az anomaly-ra épül, értelemszerűen annak egy modifikációja. Nekem viszont ez is teljesen új, nem játszottam még soha az Anomaly-val sem. Viszont az Escape from Pripyat még erre is rátesz több mint 320 kisebb nagyobb modot (gameplay modifikációk, extra fegyverek / fegyverkiegészítők, grafika, hangok, UI / kényelmi modok, időjárás stb. (pl. shiftet nyomva tartva automatikusan átpakol minden itemet amivel rámutatsz a kurzorra a karaktertől a ládába, vagy hullából a karakterre, ezáltal nem kell minden egyes itemre duplán kattintani amit ki akarsz / át akarsz pakolni) . Mondhatni teljesen megváltoztatja, lényegében csak az alapjai maradnak meg.
17GB körül van az alap Anomaly, ez mellett van még egy 24GB-os mod mappa pluszban. Csak hogy érezd mennyi minden kerül még bele kb
-
Dhampir
félisten
válasz
Yutani #37203 üzenetére
Remélem, hogy nem ebbe az irányba terelődnek el ezek a fantasztikus történetek, de ha valaki jól megtudja fogalmazni, akkor bármi megírható.
Persze az emberi konfliktusok, háborúskodások, egyébként is bele vannak szőve az eddigi sztorikba.
(#37204) movax
Nekem mindeddig többnyire tetszettek a Stalker regények, pedig olykor mást is lapozgatok, most például egyebek mellett Ivo Andrić "Híd a Drinán" című híres regényét olvasom ki.
-
Dhampir
félisten
válasz
Yutani #36994 üzenetére
Pillanatnyilag még csak ott tartok, amikor Párduc és újdonsült társa belépnek a Zónába, ám nagyon izgalmas és fordulatos a könyv, az előző epizódnál sokkal pörgősebb is.
Remélhetőleg a könyv végéig tudják tartani a szerzők a meglepetésekkel tarkított szálak ilyetén mozgatását.
A fordítás is klappol, vaj sima, nem zötyög az olvasmány.
Egyszer csak arra döbbenünk, hogy a főhősökkel vállvetve együtt trappolunk a Zóna életeket felemésztő folyton éhes bendőjébe.
-
Sensut
őstag
válasz
Yutani #36877 üzenetére
Nem Yanov a pályaudvar, hanem a Vörös Erdő széle. A pályák elrendezése nagyjából hasonlít a Stalkeréhez, de pld. Pripjáty több pályából áll és kettőn is láttam távolról az óriáskereket, de egyszer sem jutottam el oda, mert mindenfelé bozót és akadályok vannak, na meg sugárzás, mellesleg a kerék sem ott van a színház közelében, mint a Stalkerben, hanem valahol messzebb a kikötő régiójában. Szerintem itt a valós térkép szerint modellezték le a helységeket ellenben a Stalkerrel, ahol sok objektum össze van tömörítve egy helyre. Pld. van egy olyan pálya hogy Moskow Eye, ami a Duga régiója, de ez az antenna komplexum szinte minden pályáról látszik, akkora. Kíváncsi leszek a teljes játékra, mert a hangulata - már mint a zene és az ambient - nagyon ütős. Szellemeket is láttam, mutánsokat is és anomáliákat is... Egy dolog nem tetszett - ki van véve, illetve nincs benne a célkereszt, hagyományos orosz módra
. Remélem a teljes verzióban benne lesz.
-
-
shield
Topikgazda
válasz
Yutani #36565 üzenetére
És reméljük hogy nem cseszik el valami " tápolási" rendszerrel, menükkel, hanem marad a jól megszokott rendszer. Múltkor már láttam ilyesmi modot, ami kicsit kiakasztott, nem szeretném színezgetni, sérót választani a karakternek, meg a többi baromság....
És remélhetőleg a nyelvi fájlokkal sem lesz gubanc. -
Dhampir
félisten
válasz
Yutani #36014 üzenetére
Még visszanéztem Pripjatyba és megint kezd lefagyni és kidobálni a játék, amikor az Inventoryban hozzáérek a Limanszkban felvett puskához, a Barret M98B-hez.
A javítást újra bemásolom, de utána is ez történik.
Közben a spawn-t is felraktam, és egy darabig jó volt azzal is, ám hiába másolom be utána a javítást.Valahogy ki lehetne törölni ezt a fegyvert?
Melyik mappában található?
-
SaGa59
őstag
válasz
Yutani #35719 üzenetére
Amit kiírtak, annyi, hogy új sztorivonal, megváltozott játék mechanika, új területek, atmoszféra és grafika…
Csak master fokozat van, automatikus mentés letiltva, a konfig dx10, ha valakinek nem bírja a gépe, bizonyos fájlokat le kell cserélni (átnevezni), 16:9 képarány, a sisak hud letiltható az egyik konfig fájl módosításával.
Arról, hogy mi a történet, nem nagyon esik szó még spoiler tag alatt se, pedig majd negyven oldal már a fóruma.
Ezt olvasgatva azt mondanám, várni kell még egy darabig, hogy kiforrja magát, mindenféle beakadásokról, ctd-kről írogatnak…
Egy beszámoló van arról, hogy Sztrelok is ad feladatot, vagyis tényleg ő is visszatért.Tüske egy ostoba kisköcsög, egyet sajnálok csak, hogy a szerző nem fejtette ki, miért is jött a Zónába, csak utalgat rá. A másik két könyvben már jobban átgondoltak az okok, de az igazán erre támaszkodó történet az, aminek most csinálom az utolsó simításait, és február-márciusban várható. Jó hosszú, összetett sztori, egy hat kötetes minisorozat első része. Igaz, a következő négy ezzel együtt is különálló sztori, a hatodik fogja egybe az összeset… A szerzők egyike az, aki az Agyart írta, a másiktól eddig csak két novella volt, az egyik a Két mosoly az irányítónak… Jól írnak mind a ketten, együtt meg még jobbak.
-
-
Dhampir
félisten
válasz
Yutani #35620 üzenetére
Nem furcsa, hanem szándékosan nem olvastam róla előzetesen, részletesen semmit, nehogy elrontsa a filmnézés élményét. "Spoiler" lett volna, ahogy híjják újmagyar nyelven.
Persze megértem, csak számomra így már kevésbé hiteles. Ennyi erővel akkor lehetett volna akár több szimbólumot is használni (valószínűleg meg is történt) és jobban egybegyúrni a "minisorozatot".
-
Sensut
őstag
válasz
Yutani #35620 üzenetére
Semmi gond nincs azzal a fiktív tudósnővel, elvégre ez nem egy dokumentum film, hanem egy játékfilm, ami valós történéseken alapul. Egy csomó apró dolog hibázik még benne, de attól még oltári, mivel a nagy része a valóságot ábrázolja. Nekem a szőröm akkor állt fel igazán, amikor az ólomkoporsókat betonozták bele a földbe. Tudtátok hogy Marie Curie-t és a férjét is ólomkoporsóba temették el.
-
-
Sensut
őstag
válasz
Yutani #35541 üzenetére
Igen, erről se beszélt még senki errefelé és egy kicsit trükkös megoldani ezt a feladatot, de legalább kapsz egy csomó laborátkutatási megbízást ezután. A lényeg az, hogy story módban kell elindítani a játékot és a Mistery of the Zone feladat nyomán (amiről egyébként semmiféle leírást nem kapsz), meg kell találni a Swamp Doctort (Mocsári Doki) a Clear Sky féle Great Swamp (Mocsár) pályán. Ezért a legjobb mindjárt a játékot ezen a pályán indítani, a doki pedig ott lesz vagy a CS bázison, vagy attól északra kóborol valahol a mocsárban. Könnyű megtalálni és ő majd tovább útba igazít. Nem sok amit ajánl, de legalább van értelme a kóborlásnak.
-
Antonius1978
addikt
válasz
Yutani #35299 üzenetére
Hat de ha tudjuk, akkor meg miert ne?
Ahogy Stephanus-bol Istvan csinaltunk, meg Alexander-bol Sandort, akkor a Stalkerbol is lehet Bengesz, vagy egyeb, mondjuk a Witcher Vajakossa tetele nem lett kituno, az teny, jobb lett volna mas helyette.
Ha meg nem akarunk mindent magyaritani, akkor mi ertelme van reszben magyaritani dolgokat?
En igy latom.Vagy magyar teljesen, vagy egyaltalan nem, slussz. -
Papa Joe
tag
válasz
Yutani #35278 üzenetére
Végül is bezárult a kör.
Én is Dodopektől szedtem le, a "fullos" változatot egyben. Tökéletesen fut, csupán az Atmosphear3 volt valamiért sérült, talán nálam hibázott a kicsomagoláskor. Lerántottam egy másikat, rátettem.
Dodopeknek, - és persze a többieknek - ezúton is hála a sok tőle szedett játékélményért! -
borovi
aktív tag
válasz
Yutani #34792 üzenetére
A képződmények gyűjtéséhez én átugrottam (szó szerint!
) Janovba, majd onnan Pripyatba, mert ezeken, bár nem pályái ennek a modnak, meg lehet találni olyan ritka képződményt mégis, ami a mocsári dokinak kell a különleges gyógyszerhez. Aarpok picit fentebbi linkje - (#34782) Aarpok válasza - megmutatja, hogyan lehet átlépni (Jó, tudom, picit csalás... ). Az már más kérdés, hogy nekem se sikerült a küldetést végig vinni, mert amikor meglett minden cucc, hiába mentem a mocsári dokihoz, már nem volt a párbeszédben semmi olyan, ami erre a küldire vonatkozott volna, és a feladatot adó tagot se találtam többé. Egyébként Zatonban is érdemes a detektort folyamatosan kézben tartva közlekedni, mert a legváratlanabb helyeken ugranak elő ritka képződmények.
-
Sensut
őstag
válasz
Yutani #34788 üzenetére
Hát, aki szereti a Miseryt, annak ajánlom, de ez nekem nem lesz a kedvencem. Azt még hagyám, hogy mindenféle kacattal össze vagy vegyülve a leltáradban és nem tudod mi mire való, vagy hogy mivel tudod egyáltalán meggyógyítani magad, ha eltaláltak, de az már túlzás, hogy kilométerekről egy lövéssel leszednek és tehetetlenül elvérzel, mint egy préda. És hogy miért szedik ki néhányan oly nagy előszeretettel a minimapot folyton a HUD-ból, azt máig se értem
Egyébként a mod stand-alone (letöltve 13 GB!), tartalmazza az alapjátékot is és van már hozza 3 javítás. Szépnek szép, de baromira nehéznek ígérkezik, és ez nekem egyelőre nem tetszik -
borovi
aktív tag
válasz
Yutani #34770 üzenetére
Aarpok
Az NPC-knek több tippje is van, de sehol semmi. Legkonkrétabban a Szennyvíztisztítóról és a Vaserdőről beszélt két tag (a többiek csak találhattak, hogy Szidorovics, meg valami gyár, meg a jó ég tudja mi), de nem találtam semmit.
Yutani
Hát igen, ez örök kérdés. Október elején például már Blaci1982 is feltette... -
-
-
-
SaGa59
őstag
válasz
Yutani #34658 üzenetére
Ezek szerint kinyomtatták mégegyszer, ami azt is jelenti, tényleg jól fogynak a széria könyvei. Ennek örülök. Annak, is, hogy fogynak, annak is, hogy mégis kijött nyomtatásban is a hiánytalan változat. Azt tudtam, hogy az eredeti fordító pótolta a hiányzó fejezetet, mert az e-verzióba már akkor belekerült.
-
SaGa59
őstag
válasz
Yutani #34611 üzenetére
A ShoC-lal együtt (a gyűjtői változathoz adták) jött ki odakinn a hasonló című antológia. Ebből külön könyvként jelent meg magyarul az Agyar, Jezsi Tumanovszkij tollából. Őt az online könyvesboltok egy részében Jerzsinek nevezik, de az elírás.
Ennek kicsit más a Zónája, még a játék megjelenése előtt íródott a korábbi tervek alapján. Nincs O-Tudat, nincs Monolit, de van a Zóna. Szerintem jó könyv, érdekes elképzelés a Zóna mibenlétéről.A következő három egy trilógia. Vaszilij Orehov, Katasztrófa sújtotta terület, Tűzvonal, Hadműveleti Zóna.
A három könyv Hemul története. Az első kicsit elszakad a másik kettőtől, de előzmény, így mindenképp azzal kell kezdeni, ráadásul megtudunk ezt-azt az O-Tudatról, annak szerepéről, céljairól, a külvilág viszonyáról a Zónával szemben. A másik kettő gyakorlatilag két egymást követő nap története, az első után néhány héttel. A Tűzvonal története eléggé megrázó tud lenni egy játékos számára, aki végigküzdötte az első részt. A Hadműveleti Zóna mindent a helyére tesz, rehabilitálja az előző részben deheroizált hőst.A legutóbb megjelent kötet Alekszej Kalugin, Ház a Mocsárban.
Többek szerint ez a legjobb eddig. Nem akciódús, inkább a szereplők személyiségére, mint a Zóna furcsaságaira, lényeire koncentrál. Megismerjük belőle a Mocsári Doktor múltját, hogy vált azzá, akinek ismerjük. Meg kell jegyezzem, aki csak a játékokat ismeri, a korábbi regényeket nem, annak a Mocsári Doktor ugyan ismerős, de korántsem olyan legendája a Zónának, mint a regényekben.Amit most fordítok, és ha összejön, Karácsonyra meg is jelenhet, szintén Kalugin mű. A címe még töprengés tárgya, majd kialakul mire végzek vele. Ez már akciódúsabb, de itt is sokkal mélyebben megismerjük a szereplőket, mint Orehov vagy Vasziljev könyveiben. Egy szabadúszó stalker a főszereplő, aki akarata ellenére kénytelen egy magukat stalkereknek képzelő figurákból verbuválódott csapatot a Monolithoz vezetni.
-
SaGa59
őstag
válasz
Yutani #34608 üzenetére
Ok, köszönöm a kiadó nevében is, de ne a Vasziljev féle könyvek alapján ítéld meg az egész sorozatot. Nálam a legkevésbé stalkeres könyvek között vannak nyilvántartva. Egyszer el lehet őket olvasni, de Vasziljev maga sem ismeri a Zónát, és azt meg is mondta, hogy csak valakinek az elbeszélése alapján írta azt, amit. Emiatt vannak furcsa jelenségek, amiket igyekeztem a jegyzetekkel és a második könyv elé írt ismertetőmmel ellensúlyozni.
A többi könyv sokkal jobb, sokkal inkább illik a Zónához. Érdemes a moly.hu-t olvasgatni, ha olvasói vélemények alapján akarsz valamilyen könyvet beszerezni. Ott általában nem kertelnek, ha nem jó, arról is írnak, ha jó, arról is. -
SaGa59
őstag
válasz
Yutani #34606 üzenetére
Stimmel. Azért kaptam meg én az utána megjelentek fordítását, mert csináltam egy fordítást a hiányzó fejezetről és az kikerült a netre, onnan meg a kiadóhoz. A kiadótól meg áttételesen rám találtak és felajánlották, ha van hozzá kedvem, besegíthetek a többi könyvnél, mert szeretnék meghonosítani idehaza a sorozatot.
Azt hittem, „szaklektort” keresnek, de kiderült, hogy elég jónak ítélték a fordításomat, így a fordítást ajánlották fel.
A folytatását (A duplikátor gyermekei) még a kiadó választása alapján csináltam, mert előre leszerződtek az íróval rá, meg mégiscsak a folytatása a már megjelent kötetnek, a továbbiakat a javaslataimat mérlegelve választották ki. Én meg az orosz fórumokon böngészem az ottani véleményeket az egyes regényekről, hogy melyikkel menjünk tovább. Mindet biztos nem érdemes lefordítani, de még minimum tíz van, amivel érdemes foglalkozni, talán több is lesz. Még mindig kijön évente egy-kettő, ahogy látom, bár már kezd lecsengeni az irodalmi lendület, pontosabban elment valami ezoterikusabb, robotosabb, űrösebb, ufósabb irányba, nem az eredeti Zóna a helyszín. -
-
Antonius1978
addikt
válasz
Yutani #34196 üzenetére
Nos szerencsere igen, es ha sokaig elszoszmotolsz a palyan, azaz varsz kitoresekre, akkor utanna tobbszor is talalhatsz olyan kepzodmenyeket - ha szerencsed van - amibol osszerakhatsz hasznos kepzodmenyeket, a kepzodmenycsinalo anomalianal.En ha jol emlekszem 2-3 darabot tudtam csinalni a Fountain-en kivul a 2x-i vegigjatszas alatt.
Megeroltettem az agyam, es ugy tunik, hogy vegulis 5 hely van, ahonnan felszedhetsz kepzodmenyeket.
1. Sztalkerbazis bejaratanal levo tuzanomalia
2. A varoskaban levo villamanomalia ami az egyik uzlet udvaran van
3. A varoskan tul messze lent delen is van egy ha jol emlekszem
4. A palya teljesen nyugati szelen ez olyan vegyes anomalias vagy talan a 3as az ?! mar nem remlik, lehet mind2
5. A terkep eszaki reszen az eszaki uton, utban a zsoldos bazis fele is lesz 1 a sorompo utan/korul, tuzanomalia -
Antonius1978
addikt
válasz
Yutani #34194 üzenetére
Hat majd egyszer idovel vegigjatszod ujra, beiktattam bizonyos magyarazatokat, magyaros szoveget, a karakterek neveit megvaltoztattam stb, de fura hogy nem talaltal olyan kepzodmenyt, asszem 3 anomalia van, vagy 4 amiben vadaszhatsz rajuk,,,persze kell eludni hogy kitores is legyen es akkor talan megjelennek uj kepzdomenyek...Melyik kepzodmenyt nem tudtad elkesziteni, ami a felcsernek kell, a Fountaint ?
Ha arrol van szo, akkor lenyegtelen, ugysem kapsz erte cserebe semmit, en megtartottam inkabb... -
Antonius1978
addikt
válasz
Yutani #34192 üzenetére
Epp most, amikor mar befejeztem a forditasat forumozok segitsegevel, es Shield most fesuli ossze a fegyvereket ?
Maga mod megvalositas szempontjabol semmi extra, egy jo eros kozepes, viszont a tortenet sokkal erdekesebbe teszi.Erre csak akkor jottem ra, amint forditottam, es a magyar szovegbol jobban osszeallt a kep, mint az angolbol, mert hiaba ertek angolul, bizonyos dolgok felett elsiklottam, na es ugye amugy sem tokeletes az angolom.Igen arrol a patchrol tobbszor irtam, az szukseges, maskepp nem lehet tovabb jatszani...
-
Antonius1978
addikt
válasz
Yutani #34033 üzenetére
Tudjal rola, hogy kell hozza egy toldozas-foldozas, mert Pripjatyban maskepp az egyik kuldetesnel - amikor a hazteton kuksolsz - ossze fog omlani a jatek.
tzs182 ez rem egyszeru, csak kellene egy kis csapatmunka, hogy minden szarsaggal ne en foglalkozzak, es akkor hamarabb meglenne.
Balathruin hat ez igaz, hogy ingyenes lesz, de csak 1x kell megcsinaltatni, es azutan elterjedhet az egesz Sztalker univerzumban.Es ugyan miert ne szerepelhetnenek a magyar gyartmanyu AK klonok, pisztolyok, valamint mesterlovesz/anyagrombolo puskak ? M3 Elefant, M6 Hiuz, Szép Mesterlövész Puska - pont igy lenne a neve, ej de szep is volna
Az xFreex, es altalam keszitett Turul modban benne van egy AMD-65, es hidd el, allatira tetszik,imadok vele lovoldozni, csak azt hasznalomUI : amugy Tamas megmondta az arat, 40.000-ert hajlando modelleket kesziteni.Mostmar csak arra varok hogy megirja, hogy kb hany honap alatt tud 1 modellt megcsinalni, hogy ugy huzzam en is a nadragszijat, hogy tudjak felretenni penzt erre a celra.Majd a tobbi forumba is beirom, hatha akad adakozo kedvu sztalker,akinek ez fontos volna.
shield ma pl hosszas kihagyas utan dolgoztam a forditason kb 5-6 orat, a meg leforditatlan szovegreszeket (volt jo par oldal meg) mind Google forditoztam, es bemasoltam az angol szoveg ele, talan ma is lesz idom kicsit forditgatni, naszoval, ezzel a modszerrel minden megvan, mar csak ossze kell nezzem a magyar gepi forditast az angollal, es atalakitsam, azonban meglesz az osszes parbeszed forditasa.Leforditottam az osszes kuldetes nevet,mind3 palyan, mar csak a hozzajuk tartozo szoveget kell gepi/sajat forditozzam.Beleneztem a kepzodmenyekbe is, azoknak is leforditottam a nevet, a magyarazatuk meg varat magara.Jo lenne, ha te, vagy valaki mas osszefesulne valahogy a loszerek es fegyverek leirasat tartalmazo allomanyokat a mar magyarra forditott modok es az alapjatek hasonlo allomanyaival.
A feliratozos allomanyt is leforditottam, ez a jatek vegen tunik fel, beteszem a KESZ mappaba.
Az information es gui allomanyt kell meg leforditsam, a PDA nevut rad biznam, abban csak 1-1 szo van.
Ha mindez megvan, akkor lezsirozom a neveket, es javitjuk ahol kell, az olyan neveket, amelyek mar 100%osan biztosak, azokat mar eleve a forditasban igy hasznaltam.
Esetleg ha Erdo raerne, akkor 3 allomanyt lefordithatna - ha olvasod, akkor kb annyi szoveg van mindegyikbe osszesen mint amit leforditottal a keresemre, a monolitos halandzsat - es 1, de legtobb 2 het alatt mar minden magyar lenne, lehetne magyarul nyomatni.UI 2 : jah igen, barki barmit vallal be, ne felejtse el, hogy az angol szoveget is benne hagyja, hogy eldonthessem, hogy osszeillik-e az en forditasommal, marmint tortenet stb szempontjabol, ugyanis 3x vegigvittem a modot, utoljara 2-3 honappal ezelott, igy meg nagyjabol emlekszem, hogy mi kovetkezik, es akkor bele tudok magyarazni lenyeges infokat is stb.
-
válasz
Yutani #33428 üzenetére
További tippek:
- A Janov állomás melletti mobil laboratóriumban lehet vállalni tudós kíséretet mérésekhez, legalábbis ha ökológusként kezded a játékot. A küldetést a laborban kapod meg a bent lévő tudóstól. A küldetést teljesítve visszatérsz a tudósokkal a labor elé, de nem tudod befejezni a feladatot, mert nem a megfelelő párbeszéd nyílik meg a mérést vezető tudóssal (csillaggal jelölve). Ekkor el kell menteni a játékállást és visszatöltés után a vezető tudóssal beszélve le tudod zárni a küldetést. 5-8000 rubelt kapsz egy küldetésért, ha jól rémlik, és bizonyos időközönként újra el lehet végezni, jó pénzkereseti lehetőség.
- Én azért választottam az ökológus frakciót, mert az csak a banditákkal van ellenséges viszonyban. (Lehet Monolit frakciót is választani, az a legkeményebb, az mindenkivel harcban áll.) Ha ezt a csoportot választod, akkor a Janov melletti mobil laborban indul a játék, a fent említett küldetéssel tudsz is kezdeni rögtön.
- Találkoztam olyan küldetésekkel, ahol olyan feladatot kellett volna végrehajtani, ahol egy baráti, vagy semleges frakciónak kellett volna ártani (Clear Sky frakció számára le kellett volna lőni egy katonai helikoptert). Ezeket nem vállalom el, nem akarok ellenséges viszonyba kerülni a banditákon kívül senkivel.
Ugyanakkor vannak bérgyilkos küldetések is. Sidorovich ad egy olyat, ahol egy magánzó sztalker táborban kell kilőni egy célpontot. Ha ezt megteszed, rögtön ellenségekké válnak, akik ott vannak vele. Azt nem próbáltam ki, hogy ha visszatérek később, még mindig ellenségesek-e.- A gyors utazást külön patch-el kell aktiválni a játékban, ezt megtalálod a moddb-n (fast travel).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG321QR 32 165Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel - használt
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- DUPLA XEON GOLD 6134!!! HP Z8 G4 LEGNAGYOBB WORKSTATION 64GB 2x8 mag 2x16 szál gamer, szerver, munka
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged