Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23201) shield válasza PeL (#23162) üzenetére


shield
Topikgazda

"Ha valaki játszik még az SGM 2.2 Enot verziójával, kijavítottam az AtmosFear merge hibákat. Van minden, kitörés,"

A Snipernél is működés képes lenne?

SaGa59 "Ha már betűk. Lehet valahogy állítani, hogy a párbeszéd ablakban mekkora legyen a betűméret?"
Engem is érdekelne, hogy lehet beállítani a betű méretet. Az 1920×1080-as felbontásnál, egyes modoknál már nagyon kicsik a betűk. A színezés is érdekelne.

rétisün én is még a Snipert tolom. Én sem olyan gyorsan rohanok végig, mint pl. Antonius1978. Nekem hetekig vagy egy hónapig is eltart, pedig akkor szinte minden nap órákig játszom.

ALL A Sniperben az elején kapott mesterlövész puska távcsöve ovális képet ad és az OC-14 Groza távcsöve használhatatlan, mert fekete képet ad. Ha jól emlékszem valamelyik másik modban is ez volt.
Lehet, hogy most találtam rá megoldást, csak még nem ellenőriztem. Ha valaki már megoldotta, akkor kérem szóljon!

Amikor a mesterlövész puskával tevékenykedek, a távcső használatakor pl. 6 fős zsoldos csapat likvidálása, hajlamos a fagyásra. Már gyűjtöttem be log fájlokat, hamarosan felrakom. Aki tud majd rá megoldást, kérem segítsen!

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#23202) SaGa59 válasza xFreex (#23196) üzenetére


SaGa59
őstag

Nem, ha ez a hiba, akkor a hibakód konkrétan megadja, hogy hiányzik egy "tag", azt simán tudom javítani.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#23203) SaGa59 válasza PeL (#23197) üzenetére


SaGa59
őstag

nem egészen.
Ebben az üzenetben
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line : 87

a 87. sor az xrXMLParser.cpp 87. sorát jelenti, mert abban van az a függvény, ami lehasal. Ez biztos.

Egyébként ebben a fájlban a 87. sor pont üres is.

Amúgy meg mindegy, mert ma reggel anélkül, hogy bármit csináltam volna, gond nélkül elindult, pedig felkészültem rá, hogy soronként törölgetve kitesztelem, melyiknél száll el...

De azért köszi mindenkinek.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#23204) shield válasza SaGa59 (#23203) üzenetére


shield
Topikgazda

Én már jártam úgy, hogy nem találtam meg a hibát, csináltam másik fájlt és a régit átkopíztam és az jó lett. :F

Más
A Sniperben levő kezdő mesterlövész puska távcsövéhez találtam jó .dds-t, de hiába cseréltem le, maradt az ovális látkép. Nem tudom, most még át kell valamit írni vagy a mentés miatt maradt az ovalítás?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#23205) rétisün válasza shield (#23204) üzenetére


rétisün
veterán

átírtad a fegyver config fájljában, hogy melyik .dds legyen a távcsöve, vagy a hozzátartozó .dds-t módosítottad?

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#23206) op.erik válasza shield (#23204) üzenetére


op.erik
aktív tag

a configs/ui mappában is át kell szerkeszteni a felbontást a scopes.xml és scopes_16.xml fájlokban... de hogy ott mit kell azt pontosan nem tudom :F

(#23207) rétisün válasza op.erik (#23206) üzenetére


rétisün
veterán

nem feltétlenül, én legalábbis ilyesmit sose csináltam, mégis jók lettek a 'lecserélt távcsövek' akár a .dds fájlt szerkesztettem át egy olyanra, ami tetszett, akár a config fájlban írtam át, melyik textúra tartozzon az adott fegyverhez.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#23208) xFreex válasza shield (#23204) üzenetére


xFreex
aktív tag

Kérdés, hogy melyiket cserélted le. A 4x3-as felbontásút, vagy a 16x9-est. Ha te 16x9-es felbontásban játszod, akkor hiába cseréled a 4x3-ast.

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#23209) Telda


Telda
addikt

Köszönöm a véleményeket, tanácsokat! :R
Már Zaton-ban járok, de eddig csak egyszer kellett visszatölteni a mocsárban.

(#23210) SaGa59 válasza shield (#23201) üzenetére


SaGa59
őstag

A színezésre azt hiszem rájöttem:
%c[x,x,x,x] a szerkezete. Az x-ek helyén 0-255 közötti értékek lehetnek.
Az első valószínűleg a fényerő, ahogy látom ezt mindig 255-re veszi mindenki
A következő három szép sorban a vörös, zöld és kék színek értéke.
0: kioltva, 255: maximális fényerő az adott színből. Ahogy látom a 0-t nem használják, a legkisebb érték mindig az 1.

Gyakorlatilag a 255,255,1,1 a világító vörös, a 255,1,255,1 a tiszta zöld, a 255,1,1,255 meg a tiszta kék.
Egy képfeldolgozó program rgb színkeverőjében össze lehet rakni a megfelelő szín értékeit.

Fontos, hogy a beállított szín mindaddig érvényes, míg valami másra át nem állítod (pl vissza az alapszínre) egy más értékeket tartalmazó %c[x,x,x,x] struktúrával, vagy az adott szöveg véget nem ér (eléred a /text tag-et.).

Más: kéne egy kis segítség az oroszul tudóktól. Találtam egy kifejezést, amir keresnék valami megfelelő jelentést. Beszélgetés arról szól, hogy Borland egy ideig a Zónán kívül élt, de ahogy mondják: опыт не пропьёшь

Angolul azt jelenti, hogy Talent is stronger than booze.

Azaz valami olyat, hogy a piálás nem rombolja le a tehetséget. Erre kellene valami frappáns magyar kifejezés vagy "szólás-mondás", de egyszerűen leblokkolt az agyam. Orosz és angol kifejezések pörögnek benne, de magyarul semmi jó.

Még annyit: a http://translate.yandex.com/ sokkal gördülékenyebb orosz->angol fordítást csinál, mint a google...

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#23211) Antonius1978 válasza SaGa59 (#23210) üzenetére


Antonius1978
addikt

Pl : A tehetseghez nem kell pia.
A tehetseg nem igenyel piat.
A pia a tehetseg atka :)

(#23212) SaGa59 válasza Antonius1978 (#23211) üzenetére


SaGa59
őstag

Ezek nekem is eszembe jutottak, csak pont abba a mondatba nem illik.
Borland valami olyat akar mondani, hogy ugyan az utóbbi hónapokban a Zónán kívül élt és jjól elvolt, de egy idő múlva mégis vissza akart jönni...

Правда, последние несколько месяцев на Большой земле провёл, но, как говорится, опыт не пропьёшь!

Ez a gépi angol fordítása a yandexről. Fura, tegnap a google még nem ezt adta vissza, most már arról is ez jön le. Tanulnak egymástól is?

However, the last few months on the mainland, but, as they say, an experience not to be spoiled!

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#23213) SaGa59 válasza SaGa59 (#23212) üzenetére


SaGa59
őstag

Hopp, most jöttem rá, hogy rossz felé keresgélek és titeket is félrevittelek.
Az egész bekezdés egyben értelmezendő és ott arról van szó, hogy nem most jár először a Zónában, ismeri elég jól. Igaz, az utóbbi pár hónapot a normális világban töltötte, de ettől még mindig tudja, hogy hogyan lehet a Zónában megélni, nem felejtette el.

Lehet, hogy a legjobb erre:

Ugyan pár hónapot a Nagy Földön töltöttem, de ahogy mondani szokás: ez olyan, mint a biciklizés, ha egyszer belejössz, sosem felejted el.

Gyanítom ez a piás utalás az oroszoknál valami hasonló értelmű szólás lehet, csak kicsit durvább szokásokra utal...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#23214) shield válasza rétisün (#23205) üzenetére


shield
Topikgazda

A fr@ncba... :W . Rosszul emlékeztem a távcsőre, így rosszat cseréltem le. Vagyis most az is jó. Megoldódott. Elnézést kérek mindenkitől, hogy hülyeséggel zaklattam. :B

SaGa59 ez nagyon jó. Ha megkérlek töltesz fel nekem egy olyan fájlt ahol jól illusztrálja!?
Előre is köszi. :R

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#23215) shield válasza shield (#23214) üzenetére


shield
Topikgazda

"az OC-14 Groza távcsöve használhatatlan, mert fekete képet ad."

Ez a probléma még fenn áll. :DDD

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#23216) xFreex válasza shield (#23215) üzenetére


xFreex
aktív tag

Fekete vagy az a sötétkékes lilás, mint amikor valaminek (pl talaj) nincs textúrája?

Ha sötétkék akkor olyan dds fájlra hivatkozik ami nem található a fájlok közt. Játék közben nyomj egy ` vagy magyar billentyün 0 gombot. Ez lehozza a konzolt és az aktuális logot. Pirossal írja azokat a sorokat ami nem tetszik neki, vagy nincs.

Ha meg fekete akkor lehet hogy az adott fájl hibás, vagy csak szimplán nincs neki alpha rétege. :F

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#23217) Antonius1978


Antonius1978
addikt

Skacok fel akarom tenni az Enot 2.2 valtozatot, van valakinek fix es magyar nyelv hozza ?

(#23218) SaGa59 válasza shield (#23214) üzenetére


SaGa59
őstag

Ezt a képet
ezzel a sorral hoztam össze:

<text>%c[255,255,1,1]Ez itt a %c[255,1,255,1]Kordon.%c[255,238,153,26] Ne akarj%c[255,1,1,255] hős %c[255,238,153,26]lenni. %c[default]Az őrség katonái %c[red]nem %c[gray]értik a tréfát. %c[light_gray]Nyugodtan odamegyünk, átadjuk a papírokat és átmegyünk. A mesénket nem felejtetted el ugye?</text>

A [default], [red] és társai akkor működnek, ha a configs\ui\color_defs.xml is megvan.
Annak ilyen a szerkezete:

<colors>
<!-- For applying specified color insert "%cColorName" into the text -->
<color name="red" r="255" g="0" b="0"/>
<color name="green" r="0" g="255" b="0"/>
<color name="blue" r="0" g="0" b="255"/>
<color name="white" r="255" g="255" b="255"/>
<color name="black" r="0" g="0" b="0"/>
<color name="gray" r="128" g="128" b="128"/>
<color name="light_gray" r="115" g="114" b="112"/>
<color name="tut_gray" r="100" g="100" b="100"/>
<color name="dark_gray" r="80" g="80" b="80"/>
<color name="yellow" r="255" g="255" b="0"/>

<!-- Use "%cDEFAULT" color when need to switch to default color of UI element -->
</colors>

Ellentétben a benne leírtakkal, a %c[red] működik.

Az első szám szerepe a közvetlenül megadott definícióban még mindig nem világos, bármire változtatom az értékét, nem változik semmi. Lehet, hogy csak kitöltő, hogy a 32 bites színmélységet kiadja a 3 színnel, ami csak 24 bit lenne.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#23219) rétisün válasza Antonius1978 (#23217) üzenetére


rétisün
veterán

nekem megvannak, ha hazaértem este melóból, felteszem valahova, ha még kell.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#23220) shield válasza xFreex (#23216) üzenetére


shield
Topikgazda

Inkább "sötétkékes lilás", megnézem akkor a konzolban. Ha jól emlékszem, akkor a SGM Braz 161-ben is meg volt ez a gond.

rétisün melyik progit használod a .dds szerkesztéshez? Ami most be került, nagyon csicsásnak találom és a célkereszt is nagyon 'világít'. ITT

SaGa59 ez nagyon jó. :C Már csak a betűméretet kellene megoldani és már is barátibb lenne a feliratozás.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#23221) Antonius1978 válasza rétisün (#23219) üzenetére


Antonius1978
addikt

Hat, csak a legujabb fixet tedd fel, kozben kiderult hogy megis megoriztem a magyart es a Enot_Fix_01.03.13 allomanyt.Nem tudom, ez az utolso fix ? vagy meg adtak ki utana ?
Koszi.

(#23222) rétisün válasza Antonius1978 (#23221) üzenetére


rétisün
veterán

lehet, hogy az az utolsó, este tudom majd csak megmondani.....

shield; paint.net nevű ingyenes progit, még itt a fórumban ajánlotta valaki.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#23223) Dhampir


Dhampir
félisten

Sziasztok, erre a hozzászólásra valaki tudna válaszolni? Nagy a csönd arrafelé. :B

(#23224) rétisün válasza Antonius1978 (#23221) üzenetére


rétisün
veterán

bocs, kicsit belefeledkeztem a breaking bad-be :B

ha van is újabb, én lemaradtam róla, a 01.03.13 a legutolsó nekem is.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#23225) Antonius1978 válasza Dhampir (#23223) üzenetére


Antonius1978
addikt

Hmh, elso ranezesre olyan hibauzenetnek tunik, mint amilyennel a Geo 2 vegigjatszasa soran talalkoztam, amig valaki nem szolt hogy kell hozza egy javitas, ami atalakit valami leiro tablazatot, mert a javitas elottiben 12 hely volt, es 24 helyes kell, hogy minden targy es egyebek elferjenek benne.Lehet hogy ez igy nem pontos megfogalmazas, de remelem erted.
Szerintem keress ra valami fixre, egyelore ennyit tudok javasolni.

Retisun : akkor jo, viszont mintha valaki emlitette volna, hogy van hozza ujabb is, azert kerdeztem meg.

(#23226) SaGa59 válasza shield (#23220) üzenetére


SaGa59
őstag

A betűméret hangolás is megvan, de azt nem én fogom megoldani azt hiszem.
A textures\ui könyvtárban vannak a betűfájlok. Egy-egy dds és egy leíró táblázat tartozik minden mérethez és verzióhoz (nyugat-európai, közép-európai és cirill). A dds.ben vannak a betűk lerajzolva, ha olyan méret kell, ami nincs meg, azt magadnak kellene megrajzolnod.

A configs-ban van a font_definitions.ltx (ha jól emlékszem a nevére), abban van a játékban használt betűk szimbolikus nevéhez tartozó dds, és egyéb információk meghatározása, betűnként 3 jellemző. Az itt megadott szimbolikus névre hivatkozva vannak a különböző letx-ekben a configs\ui alatti ltx-ekben, megadva, hogy melyik felületen melyiket kell használni és milyen alapparaméterekkel: szín, kezdő pont és sormagasság. Az én problémámon ez utóbbi segít, de még nem volt időm kitesztelni.
A méreteken, ha túl kicsinek tartod, talán azzal tudsz a legkönnyebben javítani, ha megnézed, hogy van-e abból a típusból nagyobb a textures\ui alatt és átírogatod az configs\ui-ban a megfelelő ltx-eket.
A gond csak annyi, hogy ezek a fájlok nincsenek kicsomagolva a modokban sem, neked kell az eredeti gamedata.dbx-ekből kibányászni, vagy keríteni valakitől kibontottat.
A CoP-hoz nem találtam működő unpackert, a fenti megállapítások a ShoC szétszedésével és átvizsgálásával születtek.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#23227) shield válasza SaGa59 (#23226) üzenetére


shield
Topikgazda

A CoP-ban nincsen karakter .dds-esek, máshogy van valahogy megoldva.
Azért érdeklődtem, mert ha valaki tudná akkor nem kellene vakon neki állni átnyálazni a sok fájlt.
Ha szerencsém van akkor ráakadok hamar arra a fájlra amiben lehet változtatni. :F
A párbeszédeknél jól jönne a nagyobb karakterek, nagy felbontás mellett elég kicsik tudnak lenni.
A kicsomagoláshoz használd a Totalcommandert, csak .dbx plugin kell hozzá. Simán kilehet másolni az állományokból ami kell és vissza is lehet másolni. Amikor a .db fájlt nem nyitja meg, akkor hozzá rendeled a programhoz (pl. .db7 vagy .db8) ekkor ikont is ad a fájlhoz és ezután az ilyen nevű fájlt már megfogja nyitni és látod is hogy melyik fájlnál van a TC ikon. Remélem azért érthető amit írtam.
IDE felraktam a TC-t és a plugint.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#23228) Dhampir válasza Antonius1978 (#23225) üzenetére


Dhampir
félisten

Valamilyen javítás kell hozzá, az fix. :K

Köszönöm szépen! :R

Önmagában szépen fut már a játék, mármint az OL2010 mod nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#23229) kislaki92


kislaki92
senior tag

új stalker jön 2015-ben...amit nem úgy hívnak a jogok miatt ...de a régi stalkeresek + metro:last light fejlesztőitől!

ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...

(#23230) rétisün válasza kislaki92 (#23229) üzenetére


rétisün
veterán

épp most akartam linkelni :DDD :P

(mellesleg a last light annyira nekem nem jön be :( )

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#23231) Dhampir válasza kislaki92 (#23229) üzenetére


Dhampir
félisten

Inkább a Lost Alphát kéne támogatni, ez az Areal pénznyelő szélhámosságnak tűnik. :U

(#23232) Antonius1978 válasza rétisün (#23230) üzenetére


Antonius1978
addikt

Ugy emlekszem, hogy emlitettem is neked, hogy sokat ne varj tole, erdekes meg minden, de csojatek, igy az ujrajatszasi kedv hozza 0, ha mar egyszer vegigvitted.

(#23233) SaGa59 válasza shield (#23227) üzenetére


SaGa59
őstag

A fontok ott vannak a resources\gamedata.db4-ben becsomagolva a textures\ui alá, mint a ShoC-ban.
A gamedate\fonts.ltx-ben vannak a definiciók.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#23234) kislaki92 válasza Antonius1978 (#23232) üzenetére


kislaki92
senior tag

a lost alphát????????

ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...

(#23235) kislaki92 válasza rétisün (#23230) üzenetére


kislaki92
senior tag

heheee :D

ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...

(#23236) rétisün válasza kislaki92 (#23234) üzenetére


rétisün
veterán

dehogy a lost alphát, a metro: last light-ra gondolt.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#23237) kislaki92


kislaki92
senior tag

http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora-compilation-mod/downloads/secret-trails-2-autumn-aurora-2-eng aki szereti a realisztikusságot :D

csak pdf..bocsi :D

[ Szerkesztve ]

ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...

(#23238) kislaki92 válasza rétisün (#23236) üzenetére


kislaki92
senior tag

nekem adta :) könyvben is.bár más volt a kettő :)

ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...

(#23239) SaGa59 válasza SaGa59 (#23233) üzenetére


SaGa59
őstag

Egy kicsit még játszottam a betűméretekkel, sikerült is produkálnom a méretnövelést, az alábbi módszerrel:

A már említett fonts.ltx-ben létrehoztam z ui_fonts_letterica18_russian mintájára létrehoztam az ui_fonts_letterica21_russian definíciót, ami alá beillesztettem az ui_fonts_arial_21-ben lévő defínicót.
A configs\ui\talk.ltx-ben és a configs\ui\talks_16.ltx-ben (a kettő között felbontásbeli eltérés van, de nem tudom megmondani, hogy fullHD-ben melyik az érvényes) lecseréltem a letterica18 fonthivatkozásokat letterica21-re és a beszélgetések paneljén a betűk sokkal nagyobbak lettek.

Aztán megpróbáltam úgy, hogy az arial-t írom be ebbe a két ltx-be, de elszállt azzal a hibával, hogy nincs ilyen betűtípus. Arra nem tudtam rájönni, hogy a fonts.ltx-ben felsorolt betűk közül a nem letterica14_russian, letterica18_russian és graffiti22_russian stílusú megnevezésekkel definiált fontokra hogyan kell hivatkozni.
Aztán valamiért (azt nem sikerült kiderítenem miért) a korábban működő trükk sem jött be és elhasalt azzal, hogy a letterica21 nem létezik. Ekkor abbahagytam, ha van kedve valakinek kisérletezni vele, ebbben az irányban elindulhat.

Mindenesetre ez a módja a méret változtatásnak és a két "talk" az, ami a beszélgetések paneljét állítja be.

Ja: és a configs könyvtár tartalma a CoP-ban a resources\configs.db-ben lakik, onnan lehet kibontani az eredeti fájlokat.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#23240) Antonius1978


Antonius1978
addikt

Az lenne a kerdesem, hogy jatszik valaki pl a Sniperrel, SMRTER-el ?
Vagy legalabb ki az aki jatszott veluk ?
Kellene egy ehhez hasonlo model valamelyik modbol : [link]

Az Enotban, Shocker modban levok nem jok, mert a fegyver modellje nem egy darabban van.

Ugyanakkor kellene egy RPK-74 modell is...ha van kedvetek, picitt atnyalaznatok a jelenleg jatszott modokat ?

(#23241) op.erik válasza Antonius1978 (#23240) üzenetére


op.erik
aktív tag

az én modpack-omban benne vannak, talán abból valamit ki tudnál nézni... bár ahogy elnézem ebben is külön van a markolat a tár és a fegyvertok maga

[ Szerkesztve ]

(#23242) Antonius1978 válasza op.erik (#23241) üzenetére


Antonius1978
addikt

A te modpackodat meg akkor le akartam szedni, amikor beirtad ide, de 17%nal megall a letoltes, nem tudom miert, lehet az en gepem hibaja miatt.Megas oldalrol ujabban nem tudok leszedni nagy allomanyokat.

(#23243) op.erik válasza Antonius1978 (#23242) üzenetére


op.erik
aktív tag

oh fuck... valószínű mert nekem semmi gond nincsen a MEGA-val :F

(#23244) xFreex


xFreex
aktív tag

Az igazság az, hogy a problémánk a Shoker-es fegyvernél van. Ha az onnan kiszedett modellü fegyvert eldobom, akkor a földön a kiegészítök, pl tár. tus, optikai irányzék, belecsúsznak a fegyverbe.

Az enotos RPK jó lenne, csak az animációs fájl hozná magával az enotos abakant is, ami szerintem nagyon tréé.

Olyan modellek kellenének, ami saját kézanimációval rendelkezik, és nem egy másik fegyver kézanimációs fájljába van beleszerkesztve. :F Ha ez így érthetô? :F

- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...

(#23245) M@trixfan


M@trixfan
addikt

EuroGamer vizsgálja mi a helyzet az AREAL körül.

twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n

(#23246) kislaki92 válasza M@trixfan (#23245) üzenetére


kislaki92
senior tag

az Areallal semmi gond nincs szerintem.ha jobban megnézed...csak a misery amit rohadt gusztustalannak tartok kissé keveri a szart...és tereli az embereket a saját projektjük felé

ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...

(#23247) shield válasza Antonius1978 (#23240) üzenetére


shield
Topikgazda

Én most a Sniperrel játszok és szt hiszem a SMRTER is fent van. Mondd melyik mappa vagy fájlok kellenek!
Én inkább a fordítással kapcsolatos dolgokat ismerem, válaszolva a pm-ben feltett kérdésedre.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#23248) Antonius1978 válasza shield (#23247) üzenetére


Antonius1978
addikt

Az a Sniper es SMRTER fenn van neked Megan vagy valahol ? A SMRTERT sose tudtam kiprobalni, nem tudtam letolteni sehonnan.
Azert kellene letoltsem, mert egyszerubb, ha en nezem meg, mert minden fel van telepitve ami ahhoz kell hogy megnezzem a modelleket.
Amugy most jut eszembe, a Megarol nagy allomanyokat nem tudok leszedni, de ha neked az emlitett 2 jatek fent van, megprobalom leszedni.
Amugy eszembe jutott hogy az oldaladon lattam a Braz nevu modot, remelem COP mod, le is szedem most, es beleturkalok.

Hmh, az oldaladon semmi nem elerheto... :(

Hopp, lattam egy kicsi letoltes gombot alul, megnyomtam es bejott egy masik oldal, ahol van egy rakas mod, lam onnan probalok letolteni dolgokat.

[ Szerkesztve ]

(#23249) rétisün válasza Antonius1978 (#23248) üzenetére


rétisün
veterán

a braz CoP mod, az 1.6-ost nagyjából mindenki végigjátszotta itt a topikban.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#23250) Antonius1978 válasza rétisün (#23249) üzenetére


Antonius1978
addikt

En meg nem, nem ismerem, milyen, kb mirol szol ?

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.