Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17101) speki1982 válasza Laris2 (#17099) üzenetére


speki1982
tag

Na, most megnyugodtam... :) vissza kellett mentenem, de most mr remélem, jó lesz. Az Esc+F2 egyes elemei működnek, a többi meg nem :)

(#17102) speki1982


speki1982
tag

A Doppelgangerhez videós végigjátszás csak a 24-es részig van, amikor a fószer kijön az x-18-ból, utána nincs több. Nem tud valaki esetleg linket a többihez?

(#17103) Laris2 válasza speki1982 (#17102) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] Szia, ez a 25-ik rész, nem emlékszem rá lenne több video róla, esetleg Tzs már felkutathatott régebben folytatást. Az első résznek az a vége, amikor Strelokkal találkozol a bárban a déli ellenőrző ponton.

(#17104) speki1982 válasza Laris2 (#17103) üzenetére


speki1982
tag

Köszi, arra nem emlékszel esetleg, hogy a Radaron a BTR-es feladat, amikor a tudost kell elszallitani a bunkerba, a harckocsival hogy lehet loni? Elfelejtettem...

(#17105) Laris2 válasza speki1982 (#17104) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nem emlékszem rá, esetleg beszálláskor nem írja ki? Annyit tudok róla, hogy időre megy (amit utálok) és ha időben felérsz a tornyokhoz, a tudós elballag, és semmi más fontos dolog nem történik. :F

(#17106) speki1982 válasza Laris2 (#17105) üzenetére


speki1982
tag

Nem ìrja ki a lövés billentyűjét, egy sz.r az egész küldi. Megprobalok gyalog elmenni a laborig.

Mas: az Istok peldajan rajottem valamire, ami a Dopp-ot is jellemzi. Ez a mentesek fontossaga. Azt mar regen tudjuk, hogy palya atlepes utan kb. fel percig nem szabad ramenteni a jatekallasra a targyak es a szkriptek betoltese miatt, ha ramentunk, akkor jo esellyel elcseszodik valami majd a mentesunkben.
Asszem az Istokban ezt a ramentest halallal jutalmazza a jatek, egyszeruen meghalsz, ha a palyabetoltes utan mentesz egyet, megmentve (ha-ha) teged a hibas mentesektol (aminek lehetosege amugy is megvan a jatek mas reszein)
Ez a szeria erzekeny az akciok kozbeni mentesekre is, pl. ha kisersz egy fontos karaktert valahova, vagy megtamadsz egy bazist, elfoglalsz egy teruletet a segitokkel, harcolsz egy eleve szkriptekkel megirt helyzetben, csataban, vagyis aktiv, cselekvo helyzetben vagy.
Ezt ebben a jatekban el kellene felejteni, a keszitoknek ezt szerintem ezt egy Golden Ball-os, csakis tuz melletti vagy fix mentesi hellyel kellett volna kikuszobolni. Annyi a valtozo, a varatlan huzas, a szkriptelt esemeny a Rebornban, hogy az amugy is labilis jatek erzekennye valik minden ilyen korulmenyre.

Az elso vegigjatszasomnal nagyon sokszor futottam ebbe bele, a rossz mentesek miatt nem indultak el a fontos esemenyek szkriptjei, nem toltodtek be markerek, dokumentumok, szemelyek, targyak, parbeszedek, eszre sem vetted es gatya lett a jatek, mert pl. a fo tortenet nem megy tovabb. Megall es kesz. A jatek mukodokepes marad, de nem lehet vegigvinni, megakad es csak uj jatekkal lehet ismet vegigjatszani... mar ha engedi.

Ilyenkor olyan furcsasagot produkal a jatek, hogy a karakterek elkezdenek ossze vissza futkosni, leternek az szamukra kijelolt utrol, megallnak, visszafutnak, fegyvertelenul rimankodnak, hogy ne lojjuk le oket... Ekkor mar tuti, hogy valami gikszer van.

Nekem most pl Lukash ugyan beszelt a Fang utani nyomrol az ATP-n, de nem adott markerjelzest a dobozra, amiben a PDA-ja van,. Hiaba vegigjatszas, hiaba tudom es megyek a dobozhoz, vszem ki belole a PDA-t, nem adja meg a kovetkezo nyomot, nem jon uzenet a pripjatyi kovetkezo nyomrol. Igy nincs meg Fang hullaja sem, a feltamasztas is kaputt, meg a jatek is.

A szabadsagos bazis elfoglalasa utan "orult meg" Luki, ahelyett, hogy bement volna a parancsnoki epuletbe a zombik kinyirasa es a pszi sugarzas lekapcsolasa utan, egy szal kessel elkezdett futkarozni a palyan, elment magatol a toronyig, ott lelotte Szultant, majd visszament a bazisra. Egyszerre ket szkript zavarodott meg, mert ennek a cameo-s tortenetnek kesobb kellett volna elindulnia.

Laris, irtad, hogy minden uj jatek inditasakor uj es uj helyzetben lehet a fohos, mert ez egy random jatek, az valtozo helyzeteket pedig a valtozo Zona okozza. Szerintem meg ez egyszeruen fejlesztoi hiba: aszerint valtozik a jatekmenet, hogy mennyi a rossz mentesed es azok mennyire erintik a jatek esemenyszalait. Ez a jatek tele van zsufolva programozott esemenyekkel, rengeteg targgyal, parhuzamos palyakkal, kovethetetlen tortenettel, zagyva utalasokkal, feltuno majd eltuno karakterekkel, ami nagyon sebezhetove teszi. Kevesebb kellett volna mindenbol, es akkor talan... de ezt nem ertettek meg a keszitok, eleg csak a harmadik reszre, az Istokra gondolni... az meg rosszabb ilyen tekintetben, mint ez.

[ Szerkesztve ]

(#17107) Laris2 válasza speki1982 (#17106) üzenetére


Laris2
aktív tag

De végigjátszható. Amit írsz az teljesen korrekt, és sajnos igaz is. Én annyit teszek hozzá, hogy sok esetben nem töltődnek be a szkriptek, ha a játékmenetnek megfelelően először lépünk egy adott pályára, és nem a megfelelő átlépőt, vagy idő előtt használjuk a bontást, mint teleportot. Ilyen esetben valószínűleg nem jelenik meg az Autoszkenner információ, és a prioritás feladat. (na ekkor lehet káoszra számítani) De akkor is ez lehet, ha kihagyunk egy megelőző feladatot, vagy beszélgetést. Egy példa, jelenleg az Istokból. A játék elején Strelok többek között jelezte, hogy kikkel beszéljünk a bárban. Nekem Jupiteren az alállomáson a Pilótával kellett volna találkoznom, nem volt ott. Visszamentés, beszéltem a bárban Arnievel, és a csapossal, ők elmondták merre lehet a Pilóta, és így már megoldódott a helyzet.Tudom, nem egyszerű kikövetkeztetni mi a fontos ebben a rendkívül összetett bonyolult cselekmény sorozatban. Ráadásul követni akarjuk a végigjátszást, ami teljesen lehetetlen. (ezt három végigjátszásból tudom) Pl én ebben a Bolond Istokot úgy is sikerült végigjátszanom, hogy kihagytam az Agronom pincéiben, és Sötétvölgyben azt a horror csatát, ill nem foglalkoztam Szakállal sem. Egy ötlet, ha valami nem működik úgy ahogy, arra a részre az eredeti orosz scripts fájlt használd. (lehet hiba a fordításban is) :)

(#17108) speki1982 válasza Laris2 (#17107) üzenetére


speki1982
tag

Szoval a bontasok is bekavarhatnak, ezt nem gondoltam volna. Mondjuk en mar felfedezett palyak kozott hasznaltam, de jo tudni ezt is. Cserebe meg szep kerulo koroket lehet leirni a palyakon feladatonkent, mert ha az a bontas nem tuti, akkor csak a futkosas van egy-egy feladat leadasahoz.
De akkor miert adja ezeket, ha nem lehet oket biztonsaggal hasznalni?

(#17109) Laris2 válasza speki1982 (#17108) üzenetére


Laris2
aktív tag

Lehet, és kell is őket használni, de célszerű pályaátlépés előtt menteni. Ha új pályára érkezel, és nem jönnek az infók a pályáról, és az ott megoldandó feladatról, az gyanús lehet. Nekem zavaró volt, hogy némelyik pályán sok átjáró van, és ha elkezdünk csavarogni, igencsak jól eltévedhetünk, és belezavarodhatunk az egész játékba és teljesen elveszítjük a szálakat. :F

(#17110) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Rég írtam ide, de most már reagálnom kell dolgokra :) Speki, Laris igen. Ahogy olvaslak titeket, nálam tuti, hogy elszaródott az egész játék, ezért sem jutottam át a második részre...A mentési problémáról olvasva eléggé elment a kedvem az újrakezdéstől, de azért egyszer neki fogok még futni, ha befejeztem az RtCW-s fejlesztéseimet. Igen valahol találtam a 25. rész utáni folytatásról is videókat (javaslom a yandex.com használatát). Pontosan az első rész végégi jutottam el, de elég kacifántos úton. A BTR-es feladatnak én gyalog vágtam neki, mert ha jól emlékszem akkor itt is előjött az idegesítő műsor mint más modokban hogy először amikor beszállsz WASD és a W-re hátrafelé indul el a jármű. Mentés, visszatöltés akkor megjavul...de inkább nem. Nekem rohadtul tetszik ez az egész katyvasz amit Reborn-nak hívnak, de ez: "zsufolva programozott esemenyekkel, rengeteg targgyal, parhuzamos palyakkal, kovethetetlen tortenettel, zagyva utalasokkal, feltuno majd eltuno karakterekkel" eléggé idegesítő jelenség. A bontás hibát nem is hittem volna...és volt 2-3 map ahol az Autoscanner semmit nem reagált, már tudom akkor, hogy miért. Akárhogyis, nekem addig hangulatos egy mod amíg a játékélmény rovására nem megy ez a fajta agyfasz a követhehetlen sztorival, bugokkal (bár azokat még elnézem ha nem járok úgy mint a másik kedvencemmel amit itt egyedül csak SaGa tudott végigvinni a Változás ideje 3) a pályabetöltés crash-elésével stb. ezek már nagyon el tudják venni a kedvemet, hiába imádom a STALKERT és a modokat. Amúgy én hiába néztem nagyrészt a végigjátszást a jutúbon, volt hogy a csávó tök nem arra ment, nem azt csinálta, tárgyakat talált amik nálam nem is voltak ott stb. csak belezavarodtam az egészbe. Most, hogy a végleges magyarítás meglett (köszi!) így egy esélyt adok még neki.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17111) Laris2 válasza ' Tzs , (#17110) üzenetére


Laris2
aktív tag

Várj még vele, mégegyszer végigviszem, és próbálok elhatárolódni attól, hogy ismerem a játékmenetet, és próbálok útmutatókat, emlékeztetőket becsempészni a szövegbe.

(#17112) ' Tzs , válasza Laris2 (#17111) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ezt örömmel hallom! Nagyon jó, ha tudsz egy kicsit könnyíteni/érthetőbbé tenni a modot illetve a játékmenetet. A mentés körüli parát be tudod írni? (Hogy ne mentsenek fél percig a köv. mapra érkezéskor?) Mert én ezt 2 hét múlva már nem fogom tudni...és ráadásul én is olyan vagyok hogy ha átérek egyből save... várok persze, egyenlőre az RtCW-vel foglalkozom de a Stalker modok jönnek utána, legalábbis a Reborn nagyon jó lenne. Meg kéne írni róla ajánlót a TzsWeb-re. Az Istokban kb max 20 percem van, de ahogy olvasom még körülményesebb mint a Reborn? :U :F

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17113) speki1982 válasza ' Tzs , (#17112) üzenetére


speki1982
tag

Az jó, ha nekiugrasz, te vagy a pro ebben a csapatban.

más: a végigjátszásban a 27 részben az van, hogy Alagutak, x5 ciszternájában Scar hullája, ásatás (monolith exo) Szaharov. Az x5 melyik laboratórium, nem jut eszembe... az ásatás sem ismerős elsőre.

(#17114) Laris2 válasza speki1982 (#17113) üzenetére


Laris2
aktív tag

Már nincs a képben hogyan lehet odajutni, de arra emlékszem, ez egy kettős labor rendszer, amit legbelül egy metró alagút egy metróval köt össze. Aszem jobbra a másik résznél a ciszternában, jó belül megtalálod. De ez nem egyszerű az anomáliák, sugárzás és a zombik miatt. Arra már emlékszem, lehetett-e könnyíteni a játékot az ilyen esetek miatt. :DDD
Tzs, szerintem az Istok egyszerűbb, mert ebben egy kikerülhetetlen szisztéma szerint megy a játék. Gyakorlatilag különböző klánoktól kell kérni feladatokat, (kb28-at) Eközben felszerelkezel, megoldasz itt-ott pár kapott feladatot. Erre kinyílik a ferdefenyőn a teleport. innentől már lineáris a játék. :) Ráadásul sebezhetetlenebbé tettem a karakterünket, szinte halhatatlan. Azért az óriási túlerő, meg a bénáskodás legyűrhet.

[ Szerkesztve ]

(#17115) Laris2


Laris2
aktív tag

speki, ha a Doppelgangerhez van végigjátszásod, dobj egy linket.

(#17116) speki1982 válasza Laris2 (#17115) üzenetére


speki1982
tag

[link]

Ez az egyik, ez egész jó, de nem teljes, 24 rész van benne, az x-18 utánig van meg. Több részt én sem találtam.

[link]

Ez még az érthetetlenebb, de ez sem teljes.

(#17117) Laris2 válasza speki1982 (#17116) üzenetére


Laris2
aktív tag

Köszi, épp most fejeztem be ezt a Zóna Rebornot, kisebb kavarások azért voltak benne, néhány nem fontos feladatott ki is hagytam, és szerintem a fele pályákon nem is jártam.

(#17118) speki1982 válasza Laris2 (#17117) üzenetére


speki1982
tag

Itt van még egy végigjátszás, ez úgy néz ki, teljes, bár a srác össze-vissza halad látszólag...

[link]

(#17119) Laris2 válasza speki1982 (#17118) üzenetére


Laris2
aktív tag

Emlékszel még rá, hol találhatók a három élesztő műtárgyak, könnyítésképpen akarom beírni a feladatlistába.

(#17120) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

speki1982: köszönöm! :)

Srácok!
Írom megint: kérlek küldjétek el nekem a munkáitokat (magyarítás+modok) és feltöltöm a TzsWeb-re! :) Nem vagyok itt mindig, nem feltétlenül veszem észre a linkeket, de nálam biztosan meglesznek még jó ideig (amig az oldal üzemel biztosan)! Emailt PM-ben adok (ki akartam ide írni, de nem jeleníti meg rendesen)!

Kérdés: mit gondoltok egy Magyar Stralker Discord szerverről? Már van ilyen tudom, de az kihalt... Ja és ha már itt tartunk, van még egy hírem! Aki annak idején fennvolt az UHSF fórumon, az hamarosan viszont láthatja! ;) Több éves keresgélés után Dezowave Group segítségével megszereztem Hispantól a fórum fájljait, tehát van esély a legendás Stalker fórum visszaállítására... :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17121) speki1982 válasza Laris2 (#17119) üzenetére


speki1982
tag

- Luke-é a holtteste mellett lent a katakombákban, az agronomi kijáratnál. Ott fel kell ugrani balra a kicsi dombra, végig párhuzamosan a tüzes alagúttal, ahol végigjöttél, majd ahol eltűnik a gravitáció, ott még egy ugrás felfelé és ott egy zsákjáratban (az Erdész mondta valahol, akkor vagy jó helyen jó, ha eltűnik a gravitáció és felemelkedsz).
- Ghosté a yantari laborba, a holtteste mellett bal oldalt a kis medenceszerű mélyedésbe.
- Fangé a sötétvölgyi x-18-ban egy ventillátorban asszem, bontással lehet odajutni, ami a lépcső alatt van
- a tündéré az x5 ciszternájában, az alagútból jutsz el oda, a pályaátmenettől rögtön balra és jobb oldalt az egyik járatban fel kell menni egy kis létrán és ott van egy dokuval. A tudós holtteste közelében (jelöli a térkép)

(#17122) Laris2 válasza speki1982 (#17121) üzenetére


Laris2
aktív tag

Köszi, nagyon részletes infót küldtél róla. Ahogy haladok, be is írom a megfelelő helyre.

(#17123) speki1982 válasza Laris2 (#17122) üzenetére


speki1982
tag

Szívesen. A Holt Kordonon nem akar sikerülni a Szovjetuniós fiúk kísérése, kettőt a barlangba kísérek, a többit meg hiába találom meg, vagy nem akarnak beszélni velem, vagy félúton leülnek a s*ggükre. Nem volt ez ennyire bonyolult, úgy emlékszem a korábbi végigjátszásra.

(#17124) Laris2 válasza speki1982 (#17123) üzenetére


Laris2
aktív tag

Ez nekem sem sikerült egyből, viszont lenne egy kérdésem, Yantarban beszéltem Szemjonov-al, majd felvettem az agy tárgyat, ez egy feladat majd Jupiterre kellett mennem Szaharovhoz, de nem volt a bunkerben, pedig ott kellene lennie. Esetleg tudod miért nincs ott?

(#17125) speki1982 válasza Laris2 (#17124) üzenetére


speki1982
tag

Az érdekes, ha Szemjonovot átkíséred az Agropromon Jantarra (meg kell várni, míg az átjárónál eltűnik és reng eget a föld!), akkor mennie kell a szkriptnek
A yantari bontással beugrottal Szemjonov melle a bunkerba, majd az ott lévő teleporttal mentél át Jupiterre? Szemjonovval beszélni kell, mielőtt átmennèl Jupiterre, ő mondja asszem, hogy ott van Szaharov.

Pedig ott kellene lennie a profnak a Jupiteren, ha mindent jol csinaltal. Ha nincs ott, akkor ott a szokasos Rebornos elakadasok egyike lehet. Vagy nem beszeltel valakivel.

En amikor Szemjonovval talalkoztam Yantaron, beszeltem vele es rogton mentem Jupitere.

[ Szerkesztve ]

(#17126) Laris2 válasza speki1982 (#17125) üzenetére


Laris2
aktív tag

Mindent így csináltam, ekkor jött az a piszkos("DE") Szemjonovot elkísértem a yantari átjáróhoz, ő elkezdett átmenni az átjárón szó nélkül. Nem tűnt ám el, hanem csak ott állt. Egy idő után meguntam, és visszatöltöttem, Ekkor visszajött, és valamit mondott, talán megköszönte a segítséget, és átment Yantarra. Még itt Agronomban felvettem az agy feladatot, és utána mentem. Beszéltem vele megköszönte, adott egy pszi sisakot, és bontással átmentem Jupiterre, ahol Szaharovnak kellene lenni. Visszamentem, rádobtam az orosz szöveget, de Szaharov sehol :F Valami nálam nagyon bezavarhatott, mert még a sznork odúba is bement, és csak többsz9ri visszamentéssel tudtam kicsalogatni onnan. Még Sesa is ott maradt a lyuknál. Ez még sosem fordult ellő a legalább négyszeri végigjátszásom során. :D

(#17127) speki1982 válasza Laris2 (#17126) üzenetére


speki1982
tag

Erről beszéltem, ez a játék nekem már meghaladja a türelmemet sokszor...

Sesának el kell tűnnie még Agropromban, Szemjonov nem baj, ha bemegy az odúba, a lényeg, hogy a pályaátlépésnél meg kell várni, míg eltűnik, utána lehet neked is átlépni. Addig ne ments, mert a barom elkezd szaladgálni....meg visszajönni, és azt a szöveget kezdi mondani, amit már a bunkerbe kéne.

Amikor kiirtottátok a sznorkokat, akkor utána kell megindulnia Yantarnak, a lényeg, hogy itt ne ments bele a játékba, mert meghülyül a szkript. Tudom, én is jártam így.

(#17128) Laris2 válasza speki1982 (#17127) üzenetére


Laris2
aktív tag

Megoldódott, volt egy mentésem, amikor Szemjonovékat megmentettem, jött a videó, én meg ahelyett hogy elkísértem volna, lementem a gravitációs barlangba a műtárgyért, és újból jött a videó, amikor kiértem, még beszéltem Szemjonovval is, nem kellett volna sőt elmentem a Berill5-ért is. így már Yantarban nem volt szó Szaharovról. (sokat akartam :D )

(#17129) speki1982 válasza Laris2 (#17128) üzenetére


speki1982
tag

Örülök, hogy meglett. Nekem meg ugyanaz van, ami eddig az összes végigjátszásnál. Nem jelenik meg a Doki a templomnál... Megvannak a doksik, voltam a Holt-Kordonon, eltűnt ott a Kalauz, megadta az átjárót a Mocsarakba, de ott semmi. Se harang, se zombik, semmi. Még nem voltam az elfeledett erdőbe, a három hulla még nincs a labirintusba.

Elképesztő ez a játék

(#17130) speki1982 válasza speki1982 (#17129) üzenetére


speki1982
tag

Közben visszaolvastam, előbb fel kell támasztani a három idiótát, utána kell menni a dokihoz a templomba? Mert ha így van, a feltámasztás hibázik, egyáltalán nem voltam még az Elfelejtett Erdőben és a labirintusban.

A szoveges vegigjatszasban a vegen irtad a feltamasztast, ezt megelozte a templomos dolog... egy linearis vegigjatszasra szukseg lenne... mik a sarokpontok, mit mi utan kell csinalni, mert ez igy egy...

[ Szerkesztve ]

(#17131) Laris2 válasza speki1982 (#17130) üzenetére


Laris2
aktív tag

A szöveges végigjátszás, amit írtam, az gyakorlatilag az akkor még meglévő végigjátszási sorrend lefordítása magyarra. Köszi, ezt is átírom. A játékot nekünk az is nehezíti, mert nem értjük amit segítségképpen szóban oroszul kap a játékos. :D Most te vagy az úttörő. Minden hasznos infó jól jön, a fordításhoz.

(#17132) speki1982 válasza Laris2 (#17131) üzenetére


speki1982
tag

Okés, én mondom az infókat. A Holt Kordonon a Szovjetuníós fiúkból 12 van elrejtozve a Holt Szeméttelepen es a Holt Kordonon, plusz a fonokuk, Strikh vagy kicsoda a barlang mellett az ATP-n. Nala van a doksi, ami kell majd a Kalauznak.
Eleg harom sracot megtalalni es elkiserni a barlangig, a banderasok kesobb ugyis az osszeset megolik. A fonokuket is at kell kiserni, ha ok mar a barlangban vannak, utana adja a jatek a Kalauz helyet.
A geptemetobe muszaj elmenni? Ott van az a sok Doki, amit nem ertek...

(#17133) speki1982


speki1982
tag

Laris, légy szíves nézd már meg a mentésemet, megjelenik-e neked a doki a Mocsarakban? A Kordonon vagyok, onnan át lehet menni a mocsárba a közeli átjárón.

A végigjátszásban a mocsarakba lépéskor jön egy üzemet Streloktol talán, nekem az nem jelent meg. Az utsó O-Tudatos doksit nem vettem még fel a mocsaras pályán.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#17134) Laris2 válasza speki1982 (#17133) üzenetére


Laris2
aktív tag

Nekem sem jelent meg a doki, próbáltam Agronom felől is, sőt az SMS, és a zombik sem :F annak ellenére, hogy megcsináltad a megelőző kalauzos feladatot is. Én még messze vagyok ettől, jelenleg Jupiteren kolbászolok. Azért drukkolok, hogy sikerüljön neked.

(#17135) ' Tzs , válasza speki1982 (#17127) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ezt írd majd bele a help.txt-be kérlek! :)
"A játékot nekünk az is nehezíti, mert nem értjük amit segítségképpen szóban oroszul kap a játékos. :D"
SaGa, esetleg tudnál egy kis időt szakítani és ránéznél a srácoknak erre?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17136) Laris2


Laris2
aktív tag

speki, az x5 labor merre van. ill. hol a bejárata.

(#17137) speki1982 válasza Laris2 (#17136) üzenetére


speki1982
tag

Én a metróalagútból jutottam el oda. Az az a labor, amelyikben a cellák vannak? Valamelyik modban volt ott konkrétan feladat is, de ha megvernek se emlékszem, melyikben.

(#17138) Dhampir válasza speki1982 (#17137) üzenetére


Dhampir
félisten

Talán a Spectrum Projectben.

(#17139) speki1982 válasza Laris2 (#17072) üzenetére


speki1982
tag

Laris, az NS OGSR 2024 magyarítás teljes, úgy értem, végigjátszható magyarul? Meguntam a Doppelt, felrakom az NS-t, régen játszottam már vele.

(#17140) speki1982 válasza Dhampir (#17138) üzenetére


speki1982
tag

Tényleg nem emlékszem, annyira keverednek a modok

(#17141) Laris2 válasza speki1982 (#17140) üzenetére


Laris2
aktív tag

Még nem teljes, mivel nem játszottam végig, de elvileg játszható. Viszont a 2016-os verzió az végleges. Én még az elején tartok a Doppelnek, nem is gondoltam, hogy mit akar az O-tudat azokkal a műtárgyakkal, az-az belerakták az összes tudásukat, és elképzelésüket az új zónáról ezekbe a gömbökbe, amikkel újra akarják formálni a zónát és benne legyenek a zóna legendás alakjai is. Ezt Zarka és az idő őrei ellenzik, persze más módszerekkel. Nekem így érdekesebb, ha nagyjából tudom, miről is van szó.
Sajnos a végigjátszás nem követhető, mert a random jövő feladatok meghatározzák a pályákon való mozgásunkat. :D

(#17142) speki1982 válasza Laris2 (#17141) üzenetére


speki1982
tag

Linkeltél fentebb egy végigjátszást, bár az egy előző verzió, de na... Ezt is felrakom, aztán mehet párhuzamosan a kettő. :)
Még az Istokot akarom elkezdeni majd, de az ráér.

Az NS 2016 magyarítást hogyan lehet rátenni a játékra?

[ Szerkesztve ]

(#17143) Laris2 válasza speki1982 (#17142) üzenetére


Laris2
aktív tag

Még a 2024-es verzióhoz nincs végigjátszás, de eltérés annyi lehet, hogy ebben kibővítettek pár mellékküldetést, az animáció kikapcsolható lett, még szebb grafika, meg ilyesmi. Közben megtaláltam a 2023-as verzióhoz is a magyarításomat, de a mod már nem elérhető hozzá. (bár az sem teljes, abban az időben nagyon sok melóm volt)
Aszem a 2016-hoz kell egy eredeti 6-ra peccselt SoC.

[ Szerkesztve ]

(#17144) speki1982 válasza Laris2 (#17143) üzenetére


speki1982
tag

A Timstrike által fentebb linkelt orosz NS 2016 OGSR nekem el sem indult, az első pályabetöltésnél ledobta a láncot, a magyarítással meg pláne. Letöltöttem egy másik csupasz orosz NS OGSR-t modot, az oroszul elindul, magyarul nyekk...
Akkor most előbb telepíteni kell a hatosra peccselt eredeti SoC-t, utána a mod, azután meg a magyarítás? Kicsit elvesztem most ebben.

(#17145) speki1982 válasza Laris2 (#17143) üzenetére


speki1982
tag

Ha a 2023-as modhoz megvan a magyarításod, azt dobd már át, csak kísérletképpen. Vagy öt modot letöltöttem már, mindegyik más és más.

(#17146) Laris2 válasza speki1982 (#17145) üzenetére


Laris2
aktív tag

[link] NS2016 mod szedd le a legújabb peccset is 2019 júni. talán. majd a magyarítás
Küldöm majd a 2023-ast is, de lassú a mega. Nem em lékszem pontosan, kell-e a CoP mod :F

(#17147) Laris2


Laris2
aktív tag

[link] NS 2023 magyarítás

(#17148) Timstrike válasza speki1982 (#17144) üzenetére


Timstrike
tag

Lehet, mert nem írtad át az fsgame ltx-ben a game_data$ = false| true| -t. True-ra kell legyen átírva mindkettő.
Miután feltelepítetted a módot indítsd el úgy oroszul,hogy lásd ha működik.
Majd kilépsz felteszed a magyarítást és kell hogy működjön.
Az _appdata_ -ból töröld az user ltx-et ha már volt betöltve a játék mielőtt felteszed a magyarítást és ne próbálj egyelőre semmit sem átírni a gamedata mappában.
Remélem sikerül elindítani ;)

(#17149) speki1982 válasza Timstrike (#17148) üzenetére


speki1982
tag

Köszi, erre nem is gondoltam, csak furcsa volt, hogy nem indult el. Bepróbálom, hátha összejön

(#17150) Laris2 válasza speki1982 (#17149) üzenetére


Laris2
aktív tag

Én a Standalone Fotograf-ból használom az alapjátékot, semmit sem kell átírni, csak a gamedata mappát cserélni. Természetesen, ha 6- os verzióról van szó. Annak ellenére, hogy van GOG-os verzióm is.

(#17151) Laris2


Laris2
aktív tag

A Doppelganger végigjátszáshoz, ennek a [link]-nek a tartalma sokat segíthet, na meg ha elkészül a magyarítás is.

(#17152) ' Tzs , válasza Laris2 (#17151) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ezt köszi, írd bele majd a leírásba sztem :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17153) Laris2 válasza ' Tzs , (#17152) üzenetére


Laris2
aktív tag

Már beleírtam értelmezve, És lassan a végére is érek, és aszem elkaptam a fonalat, mert Scar ficsuszt mutat mindenkinek, amikor előkapja a fegyverét. Erre emlékszem, egy régebbi sikeres végigjátszásból. És a végigjátszás elvisz az erdőbe, a kapott feladatok, és megszerzett PDA-k doksik az irányadók. Egyébként sem mehetünk idő előtt egyes fontos pályákra, nem enged a játék, csak ha teljesítjük a megelőző feladatokat. Gyakorlatilag három fő feladat van a játékban. 1., A 6 zsoldos doksi megszerzése. 2., A három jómadár életre keltése, ezek egyszerűek. 3., Fakenek megszerezni az összes átjárót. Itt le kell mennünk az 5-ös laborba, és a metrónál jobbra közel lesz egy kis felső szint, létrán kell felmenni lesz ott egy doksi, és egy tündér műtárgy. Valamint a kezdő pályán mielőtt a monolith vezérlőbe teleportálnánk, oda vissza kell jutni, az ásatás felső szintjéről, és az egyik csille alagút megadja az összes átjárót. Ezután Fake, majd a bárban azigazi Strelok vár ránk. Mellék küldetés Szaharovtól, ez átnyúlik a második részbe, kell neki egy doksi az x6-ból, az x18- ból és az x8- ból 5 vagy 6, de jelez a játék ha megvannak. 8db irányító agy, és három rettegés szem, ezeket a szarkofágban lehet megszerezni az agyakat Zulu adja. Nagyvonalakban kb ennyi.

(#17154) ' Tzs , válasza Laris2 (#17153) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Na ez jól hangzik! :) Erdőbe (melyik map az?) Mindkét Zóna bejárható lesz? Egyszer poénból betöltöttem a Holt Zónából egy mapot, de nem találtam ki onnan :D Fake küldetésekor az X5 laborról van szó ugye? "Mellék küldetés Szaharovtól, ez átnyúlik a második részbe," mármint az Istok-ba?
Várom, hogy újra belekezdjek... :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17155) Laris2 válasza ' Tzs , (#17154) üzenetére


Laris2
aktív tag

Elírtam, Szaharovnak az x-16-ból kell egy doksi,
Erdőbe (melyik map az?) Ezt úgy értettem, hogy ha görcsösen ragaszkodunk a végigjátszáshoz, akkor jól belezavarodunk az egészbe a random feladatok miatt. :)

(#17156) Laris2 válasza speki1982 (#17133) üzenetére


Laris2
aktív tag


Ennek az SMS-nek kell megjelenni, akkor a doki a templomnál lesz. Ezt a kalauzos feladat után, és a három stalker felélesztése előtt oldottam meg.

(#17157) speki1982 válasza Laris2 (#17156) üzenetére


speki1982
tag

Na, ez már valami! Nem jöttem volna rá magamtól. Szoval, akkor csak arra kell kolbászolni és megjelenik az sms. Kipróbálom, köszi, Laris, egyre érthetőbb ez a játék, hála neked! :DD

Én most újrahúztam a rendszert, de remélem, megvannak még valahol a mentéseim :)

(#17158) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

STALKER - ANOMALY

Egy kis infó egyenesen a fordítóktól:

"A fordító csoportban 8-an vagyunk jelenleg, eddig mindenki hozzá járult a maga módján az Anomaly magyarítás projekthez, és megteszi a tőle telhetőt. Az eddigi időkben általánosan 2 aktív fordító dolgozik, egy változó, kinek hogyan van ideje, ezt senkinek nem szabjuk meg és nem is szeretnénk, hiszen mindenki önszántából segít, amiért végtelenül hálásak vagyunk, szerintem beszélhetekj a Magyar Stalker közösség nevében is. A fájlok fordítása jelenleg cirka a felénél tart, ezután következnek majd az ellenőrzések, nyelvhelyesség, stb; azután pedig reméljük, hogy mihamarabb közzé tehetjük minél több portálon, hogy a játékosok használhassák. Abszolút nyitottak vagyunk az új, segíteni vágyók csatlakozására, személy szerint más fordításokkal foglalkozó csoportokkal való kapcsolatfelvételt szeretnék kezdeményezni a közreműködés reményében."

Link: [S.T.A.L.K.E.R. - Anomaly ]

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17159) lacika93


lacika93
csendes tag

Hali. Mikor egy halott npc-től rejtekhely infót kapok, az nem jelenik meg a képernyőn rögtön az infó róla, hogy pontosan melyik rejtekhely is. Pl: füstös titkos készlete.
Igazából ez azért lenne fontos számomra, mert jelenleg azon vagyok, hogy mindegyiket begyűjtsem. Fontos: Oblivion lost 2010 móddal játszom. Köszi, ha tudtok segíteni, hol lehet ezt beállítani, mert emlékszem, hogy anno ezt kiírta rögtön a holttest atkutatasakor.

[ Szerkesztve ]

(#17160) Laris2


Laris2
aktív tag

[link] Stalker Doppelganger magyarítás. Van hozzá végigjátszási leírás is, ami megkönnyíti a játék kissé bonyolult játszhatóságát. (csak gyakorlott stalkereseknek ajánlott)

(#17161) Laris2


Laris2
aktív tag

Sziasztok, láttam a neten. hogy a stalker vaníliát felújították 64. bitesre. Gyakorlatilag a sztorin semmit sem változtattak, viszont a grafikát, és a játékot a 2023-as elvárható minőséghez igazították A játék stabilra sikeredett.
[link] SoC mod
[link] Hozzá a magyarítás, megy angolul is, de pár dolgot elhibáztak. (pár fegyvernél kidob, valamint néhány szövegnél, és feladatleírásnál karakterláncok jelennek meg)
Előzetesként, a Clear sky-ről pár apróság.

Kordon, Újonc falu

Sidor pincéje Mintha a Metró piacán lennénk
Ha elfelejtsük mit is akartunk az adott helyen.
Végül, ha az erőműben lenullázzuk Strelok védelmét, jön a kitörés, és Zatonon ébredünk :)
De erről később.

(#17162) ' Tzs , válasza Laris2 (#17160) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Látom hogy iszonyatos munka és rengeteg ráfordított óra van ebben a munkában. Részemről külön köszönöm ezt a maximális odafigyelést és a fentieket a Közösség nevében is! :R :) Akkor ez most már a végleges verzió?
Észrevétel: Ogo_Trepach része gugli trenszlétörös ugye? Nem minden érthető számomra, az eredeti bejegyzés megvan esetleg? Pld.: "nem adnak jutalmat értük, csak a fehérrépa nő"

Ez a SoC x64 is érdekel majd, ha megtudsz több infót, nagy érdeklődéssel várom azt is ;)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#17163) Laris2 válasza ' Tzs , (#17162) üzenetére


Laris2
aktív tag

Szerintem elértetted a dolgokat, a SoC x64 mod és a fordítás van linkelve
Alatta a pár hete elkészült STALKER CLEAR SKY LAST FALLOUT OVERHAUL-ról egy kis előzetes. Ez is egy az egyben vanília, de tényleg csak sorban
A CoP-ra nem készült 64-es változat, bár én apszolute nem vagyok CoP rajongó. (nincs benne erőmű, "zóna" A munkáról, ne hidd, már van rutinom benne, pár óra fordítás, majd átnyálazom a lényegre figyelve és kész. Nekem ez csak hobbiszerűség. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.