Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- Világ napszakokban (képek)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- Asszociációs játék. :)
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Divinity
őstag
Ezzel kicsit magad ellen is beszélsz. A Revolut az isten mert neked még nem fordult elő vele hibád, a Curve meg szar mert nálad szar volt. Ha valakinek a Curve jó mert nála még nem fordult elő hiba akkor ő a hülye. Te vagy a helikopter?
Emberek, egyik ilyen szolgáltatást se lesz tökéletes és mindenhol fordulhatnak elő hibák, egyszerűen nincs annyi fejlesztő és tesztelő amennyi kéne egy egy ilyen szolgáltatás atombiztos üzemeltetéséhez. Ezt el kell fogadni és kész. Simán lehet, hogy valakinél évekig nem jön elő semmi hiba (pl nálam se TW se Revo se Curve hiba nem volt még pedig nem ma kezdtem) valakinél meg lehet előjön valami, ezzel nem lehet mit kezdeni. Szólni kell nekik lehetőleg minél alaposabban körbe írni mi történt aztán úgyis kinyomozzák, lehet nem 2 nap lesz hanem 2 hét de nekik az ügyfél jelenti a pénzt így foglalkozni fognak vele. Attól meg, hogy valakinek A szolgáltatással nem jött elő hiba de B-vel igen attól nem lesz rosszabb B csak sikerült belefutni valamibe.
[ Szerkesztve ]
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
Brandynew
őstag
Nem, annak nem való, aki nem tudja, mit csinál. A leírt hibajelenségek többsége inkább user errorból fakad, sokan nem látják át, hogy mi mit jelent, csak kattintgatnak. Nyilván van olyan, hogy a szoftver a hibás, de az esetek többségében a felhasználó. Amikor leírja valaki a sztoriját a fórumba, nem látjuk a teljes képet, nem látjuk, hogy pontosan mit csinált, csak azt tudjuk, amit elmond, a másik oldalt nem ismerjük.
"amit azt se tudom melyik kártyához kért"
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- FSP GROUP FSP600-50ARN 85+ 600W tápegység
- 320GB 250GB 160GB 80GB SATA Seagate Toshiba Western Digital Hitachi HGST Samsung Fujitsu
- 8GB DDR3 1600MHz PC RAM modulok jó áron
- 500GB 500 GB-os SATA Seagate Toshiba Western Digital Hitachi HGST SATA HDD és SSHD új és használt
- miniDSP 2x4 HD DSP 2,5 hónapos, garanciális, full doboz.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen