Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Damage

    senior tag

    Én is hallottam/láttam azt a módszert, amikor egy fűthető takaró lapul a motorháztető alatt. A cégeknél is olyan parkolók vannak. Kb úgy néznek ki az autók, mint a lovak, amik ki vannak kötve. Mindegyikből egy vezeték jön ki, és egységesen hozzá vannak kötve egy középen végigfutó kerítésszerűségen, ahonnan az áramot kapják.
    A régi autómmal én is sokáig szívtam (74Ah-s akku) 1,7 td ''F'' Astra volt a hidegben. Most december elején már 0 fok alatt is alig akart elindulni. Izzítógyertyák, generátor, akkuban a folyadékszint, minden rendben volt. Egy akkucsere megoldotta a problémát. Most januárban az új autómmal idáig nem volt gond. A külső hőmérséklet szerint -11 fok volt a leghidegebb, amikor hideg motorral indítóztam. Elsőre pöccre indult. Természetesen az egész motor le van takarva gyárilag vmi műanyaggal, ami egyrészt hangtompító hatású, másrészt védi valamennyire a motort, ha mástól nem, a kosztól. Az akku is kapott borítást, egy vászonszerű műanyaggal van köbevéve, amibe alufóliaszerű borítást kapott kívül-belül, és tippem szerint hungarocellel van kibélelve. Szerintem elég jól védheti a hidegtől ez is az akkut. Remélem a jövőhéten se lesz gond vele, jön a nagy hideg. Egyébként egy két éves 2.0dti ''G'' Astra-ról van szó. Remélem továbbra is pöccre fog indulni.
    Betolni a legtöbb autót nem nagyon szabadna (katalizátorosat), néha segíthet, ha a gázolajhoz kis benzint öntünk. Sokszor megdermed a gázolaj és ezért nem indul az autó. Ezt persze mindenki a saját felelőségére tegye, a pontos arányokkal nem vagyok tisztában (mennyi benzint szabad hozzákeverni).

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés