Új hozzászólás Aktív témák

  • dreamdancer

    őstag

    válasz djgeg #89 üzenetére

    Na jó, ha már ilyen szépen és sarkosan fogalmaztad meg a véleményedet, akkor én is azt teszem.

    A Kínából való rendelésnél
    - semmilyen jogszabály vagy hatóság nem véd téged a webshoppal szemben, ha valami gond adódik, egyszerűen nincs kihez fordulni
    - semmi sem garantálja, hogy a pakk simán átsiklik a vámon és nem verik rá az ÁFÁ-t és a vámot, azzal a +40%-kal meg már annyira nem is jó az ár
    - ha valami baj és gariztatni kell, küldheted vissza Kínába a cuccot és reménykedsz, hogy szerintük is a készülék a hibás és nem tetted tönkre, mert kábé nincs kivel vitatkoznod
    - ha nem garis javításra lenne szükség, túrhatsz alkatrészt a neten vagy kereshetsz kínai szervízt, ha tudod, előre tisztázod a költséget aztán vársz és reménykedsz

    Szerinted azért nem vagyok normális a fentiek miatt, mert egy csomó embernek nem volt gondja? Ez mekkora logika! Akkor elárulom, hogy nem az mutatja a rendszer milyenségét, ha megjön a cucc, ha nem romlik el, hanem ha gond van (ami a sarki boltban vett telefonnal is bekövetkezhet), akkor azt hogyan lehet kezelni és intézni. Persze kiindulhatsz abból, hogy mivel a haver nem törte el a lábát sieléskor, akkor te sem fogod, ergo biztosítást is felesleges kötni.

    A te "nem kell izgulni, az nem lehet, hogy valamivel gond lesz, ez egy tökéletes világ" hozzáállásod az, ami, mondjuk úgy, fura.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés