Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33) Pipó


Pipó
őstag

Két napja úgy jártam egy benzinkúton, hogy fizetéskor elromlott a terminál, már a pinakód megadása után. Jött is az sms 24000 fizetésről. Mondja a kutas, meg kell ismételni, mert nem adott ki pos bizonylatot a kütyü, újra kellett indítania. 4-5 perc vita után belementem, azt mondta, majd rendezzem a bankommal. Még egyszer kifizettem, majd bementem a CIB-be. Ott ki kellett töltenem egy nyomtatványt, ellenőrizték, valóban kétszer lett levéve az összeg. Azt mondták 30 nap az elbírálás.

A személyi hitelem nemrég járt le. Azt rendszeresen duplán vonták tőlem. Mivel véletlenül a hónap utolsó előtti napja volt a teljesítési nap, így azon a napon levonta a törlesztőrészletet "átvezetés fedezetre" címszóval, majd elvileg ebből utána lekönyvelte volna a törlesztőt, de ha ez hétvégére esett, akkor következő hó első munkanapján simán levonta újra a számlámról is.

Háromszor mondták, hogy szoftverhiba, nem értik. Mindannyiszor személyesen kellett eljárnom, mert telefonon csak panaszként voltak hajlandók kivizsgálni, nem korrigáltak semmit, bár egyébként is csak egyszer kaptam postán erről értesítést. Összesen kb 5 órát telefonáltam velük ebben az ügyben, nem tudom mennyibe került. Úgy az ötödik-hatodik alkalommal a fiók egyetlen férfi ügyintézője átállította az esedékességet következő hó elejére és azzal oldódott meg. Azt mondta, ne szóljak seninek, mert ehhez nem lett volna jogosultsága a fiókban. Sajnos már nem dolgozik ott.

"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.