Hirdetés

2020. november 29., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Tapsi


Tapsi
őstag

Nem lennek most rilíz menedzser a CIB-nél! Vagy már nem lennék. ;]

(#2) Kobe válasza Tapsi (#1) üzenetére


Kobe
veterán

a CIB gyakorlatilag az utolsó 10 releaseből 10et elszabott. Volt hogy a bankszámla formátumokat cseszték el a mobilappban a user meg találgathatta hogy melyik a jó, de a releasek 70-80%-a napi kieséssel járnak, rendszeresen
Én volt h a panaszfelvételkor telóba bekérdeztem őket hogy release / teszt managert nem keresnek-e mert látszik hogy a mostaninak nem megy ;]

(#3) anulu


anulu
nagyúr

tök jó, hogy ma este fontos lett volna, hogy utaljak. grrrr!

"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 11Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB | XBOX ONE X

(#4) VirsLee


VirsLee
senior tag

Szutyok ez még mindig :)

(#5) Oliverda


Oliverda
félisten

A hárombetűs magyar bankoktól ments meg uram minket!

TransferWise utalás 150 000 forintig ingyen: kód privátban

(#6) VirsLee válasza Oliverda (#5) üzenetére


VirsLee
senior tag

Ez a sz@r ez olasz :P

(#7) Oliverda válasza VirsLee (#6) üzenetére


Oliverda
félisten

Úgy értettem, hogy az ország határain belül üzemeltetettektől.

TransferWise utalás 150 000 forintig ingyen: kód privátban

(#8) bkercso


bkercso
nagyúr
LOGOUT blog

MKB alól sem tudok utalni, este már fizetni se tudtam. Pénzfelvétel du. még működött.

bkercso HiFi eszközök: https://hardverapro.hu/hirdetesfeladas/listaz.php

(#9) Hallosz


Hallosz
aktív tag

És konkrétan hazudnak, a fennakadás egyenlő a teljes működés képtelenséggel.
A magyar zöldnél is beakadt az e-banking. Az MKB-nál nem újdonság, egy éve nem tudnak rendes appot készíteni.

Just do it

(#10) VikMorroHun


VikMorroHun
aktív tag

Viszont másfél hónap elteltével ismét meg tudom nézni, mennyi van hátra a személyi kölcsönből. Ez már fejlődés.

... az egyes főúton, Kína és Mosonmagyaróvár között...

(#11) Dißnäëß válasza Oliverda (#7) üzenetére


Dißnäëß
őstag

Sberbank. Ez nem hárombetûs. Eddig jó. :) Bár az appjuk a CIB-éhez képest fapad (másik számlám CIB-nél).

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább, disznésze ?

(#12) Somatom válasza Dißnäëß (#11) üzenetére


Somatom
őstag
LOGOUT blog

Az Erste sem hárombetűs. Folyamatosan nyomatják, hogy használjam a mobilalkalmazásukat. De, azt nem írják le, hogy ezt mégis hogyan tegyem. Az app ugyanis nem kezeli az Eurós számlákat. Az egyenlegemet látom, de számlatörténetet nem és semmilyen tranzakció sem indítható.

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#13) hhx


hhx
tag

(#14) Dißnäëß válasza Somatom (#12) üzenetére


Dißnäëß
őstag

:D :W Ezek a bankok amúgy, úúúúúúgy, de úúúúúúgy bealudtak, világszerte, hozzáteszem..

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább, disznésze ?

(#15) Dißnäëß válasza hhx (#13) üzenetére


Dißnäëß
őstag

Hát b+ ez akkora epic még mindig zokogós .. :)) :C

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább, disznésze ?

(#16) VirsLee válasza Dißnäëß (#14) üzenetére


VirsLee
senior tag

Nekem a múltkor a Revolut is bealudt :D Nem sokkal gyorsabban tették helyre, mint amit most gányolt a CIB...

(#17) Dißnäëß válasza VirsLee (#16) üzenetére


Dißnäëß
őstag

Nem így értem, hibák becsúszhatnak.. hanem mint technológiát bealvók. Ha nincs a sok fintech, ma is úgy bankolunk, mint 10 éve. Ha nincs Tesla, sehol sem vagyunk ma elektromos autózással, vagy arra átállással. Várom a további régi status quo bomlást valami disruptive elemtől, gyógyszeriparban tök jól jönne egy tablettával 1 hónap alatt gyógyítható rák ellenszer, és hasonlók.. a világ összes nagy szektorában megy az ébredés, a régi nem-elfogadása, annak totális és gyökeres átalakulása, vannak, akik ettől rettegnek, .. a pénzügyi szektorban a bankok a nagy alvók - értelemszerűen - szóval most az, hogy a Revolut néha köhög, hát .. oké. Én sokat nem tartok ott amúgy, ha mégis kellene valamire, előtte töltöm.

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább, disznésze ?

(#18) VirsLee válasza Dißnäëß (#17) üzenetére


VirsLee
senior tag

Én se azt használom fő folyószámlának, mert arra nem tűnik alkalmasnak :) Ettől függetlenül nagyon hasznos és aktivan használom.

(#19) Heller2 válasza VikMorroHun (#10) üzenetére


Heller2
aktív tag

Kicsit megnyugodtam, azt hittem már csak nálam van ilyen hiba :) Már terveztem, hogy megkérdezem az ügyfélszolgálatot...

GTA V Online: Lepke77 vagy valami hasonló(k)

(#20) Dißnäëß válasza VirsLee (#18) üzenetére


Dißnäëß
őstag

Jaja én is, valami újat a neten kipróbálni és kér tőlem előfizut meg ilyesmik, oké, 1 hónap próba szívesen. És itt most nem a fizetős pornóra gondolok, hanem egy wish, egy Tidal kipróbálás, vagy tényleg akármi.

Aztán ha nem jön be a cucc, vagy le tudom mondani, vagy nem - jártam már úgy egy oldallal, hogy nem volt olyan, hogy deaktiválás meg hasonlók, illetve ha jól emlékszem, nem működött.. jó, akkor Revolut virtuális kártya törlés, viszlát. Kiválóan bejött :D Szóval a nagy internet kicsit kérdőjelesebb zugaiba benézni hibátlan 1-1 virtuál kártyával elmenni, ez hatalmas ötlet szerintem tőlük.

A kripto tárolás és annak hogyanja meg kifejezetten nem az..

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább, disznésze ?

(#21) bkercso


bkercso
nagyúr
LOGOUT blog

Az MKB-s vásárlás és utalás netbanból már műxik.

bkercso HiFi eszközök: https://hardverapro.hu/hirdetesfeladas/listaz.php

(#22) azbest


azbest
félisten

Na ezt most észre sem vettem, mert épp nem nagyon használtam semmijüket. Viszont pár hete egy 3 hónappal korábbi utalást megkaptam újra... aztán mégsem :D Csak a kivonatban nézve láttam, hogy téves tranzakcióval korrigálták.

(#23) Narxis


Narxis
nagyúr

Ebédet szeretnék rendelni egy ilyen ebédházhozszállítós cégtől és error-t dob a bankkártyás fizetésre, a CIB rendszerét használják...

(#24) VikMorroHun válasza Narxis (#23) üzenetére


VikMorroHun
aktív tag

Ha e-food, akkor csütörtökig van időd fizetni, a "kifizetetlen rendelések" menüpontban.

... az egyes főúton, Kína és Mosonmagyaróvár között...

(#25) Narxis válasza VikMorroHun (#24) üzenetére


Narxis
nagyúr

Jaja, kösz remélem akkor addig megjavul. :R

(#26) Tikakukac


Tikakukac
titán

Takarék már ki sem ad ilyeneket. Ott ha nem vagyok muternek épp itthon segíteni a bevásárlásban igen csak szoppantó lett volna, mert az összes kassza eldobta az összes Takarékos bankkarit, már nem először az elmúlt időszakban. És pont a kaja nagykerben voltunk, majdnem 7 számjegyű vásárolt cuccal :)

De ja, 1-2 bankot meg lehetne simogatni egy lapáttal.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#27) Piftuka válasza Kobe (#2) üzenetére


Piftuka
veterán

Azt honnan lehet tudni, hogy nem a rendszerüket üzemeltető IT szolgáltató oldalán volt a hiba? :F

A cikk alapján úgy látom, hogy az internet bank sem volt elérhető. Nekem ez hálózati (vagy az azt üzemeltető szerver/virtuális háttértár/memóra/stb.) problémának tűnik.

Alapvetően én elégedett vagyok a CIB Internet Bank-kal. A felhasználói felületét, funkcióit, lhetőségeit illetően a legjobb a piacon.

Már nem is tudom, hogy hány éve (sokkal 10+) vagyok náluk, és egyetlen igazi problémaként azt tudom felhozni, hogy váltottak a kötelező mobil token használatra.

Nekem a régi, hardveres token megoldás sokkal praktikusabb volt, és még biztonságosabbnak is tartom a "Login + (bonyolult, hosszú) jelszó + 4 jegyű HW-es token kód" kombinációt, mint a "Login + 6 jegyű mobil generált token kód" variációt.

Nem is beszélve arról, hogy mennyivel praktikusabb, egyszerűbb és gyorsabb volt a kicsi, "dobókocka" méretű, nyomógombos hardveres token használata, mint a mobiltelfonos applikációé.

Ők ugyebár a "nagyobb biztonságra" hivatkozva tették ezt a változást kötelezővé.

Persze magát a mobilos netbank felületet nem ismerem (mert azt a részét nem használom), és azt is megértem, hogy bosszantó az ilyen szolgáltatás kimaradás, ha valaki éppen akkor utalna, vagy vásárolna. Ám azért elég gyorsan elhárították, nemde?

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#28) jeni válasza Oliverda (#5) üzenetére


jeni
félisten

ez akár lehet az OTP is. :Y

Seasonic Prime Ultra 550 W Gold bontatlanul nagyon hosszú garanciával eladó!

(#29) koxx


koxx
MODERÁTOR

A telóm befrissült android 11-re, a cib app többé nem volt hajlandó elindulni, konkrétan crashelt. A play store tele van ilyen kommentekkel (1*) és még csak nem is tudtak a hibáról. Bementem a bankba, hogy tokent kérjek mert mondom a számlámhoz azért csak jó lenne hozzáférni. Az ügyintéző csaj se hallott erről a problémáról. Ezek nem kommunikálnak egymással? a fejlesztők nem tesztelnek? érdekes módon ios 14-en simán megy, pedig az is elég új rendszer. A fostos appjuk júniusban frissült utoljára és a mai napig van benne olyan funkció ami nem működik.

(#30) Itt Nokia


Itt Nokia
tag

Nekem is a CIBnél van számlám , kaptam tőlük nemrég egy token-t amivel be tudok lépni, az előzőt lecserélték mert nem volt szabványos az ISO xzy szabvánnyal, és állítólag ez az új mr igen.. ehhez képest egy darabig be tudtam lépni vele a rendszerbe, mostanában meg nem :C :W :R .. szóval engem már akkor elkapna az erekció ha be tudnék lépni ..

(#31) Kobe válasza Piftuka (#27) üzenetére


Kobe
veterán

A leallasok 90% naluk utemezett frissitesek relaselesenel tortenik, szoval vagy fejlesztesi hiba vagy valamilyen serverbeallitasi lepes maradhat ki pl.
Elofordul hogy egy middleware alkalmazas serverre pl elfelejtik kicsapni a friss valtozatot, ami onmagaban nem para, mert par perc kitelepiteni, de ha addigra teleszarta az adatbazist valami interface rossz formatumu adattal, azt joval tobb ido kipucolni.... Foleg egy elszamolo rendszernel ahol 6-8lepeses autentikacio van, mindenhol javitani....
Gondolom itt is ilyesmi volt

(#32) bkercso válasza koxx (#29) üzenetére


bkercso
nagyúr
LOGOUT blog

Sberbankra váltottam 7 éve lakáshitel miatt.
Online bankingból nem lehetett beszedési megbízást kiadni, csak telefonon, de alig vették fel.
Írtam nekik meg az ügyintézőktől is kérdezgettem, hogy bővítik-e majd az appot.
Hát, 5 évükbe telt...

Társkártya is van, ennek ellenére csak 1 telszámot tudunk megadni, amivel beléphetünk. Marha kényelmes... :C

Ismerősöm nagy hitelezőknek fejleszt szoftvert, ott is el van maradva mindenki, nem igazán akarnak költeni SW-re. Legfeljebb néha lejár pár 100 milla tartozás, vagy elszámolják a kamatokat. Belefér. :F

[ Szerkesztve ]

bkercso HiFi eszközök: https://hardverapro.hu/hirdetesfeladas/listaz.php

(#33) Pipó


Pipó
őstag

Két napja úgy jártam egy benzinkúton, hogy fizetéskor elromlott a terminál, már a pinakód megadása után. Jött is az sms 24000 fizetésről. Mondja a kutas, meg kell ismételni, mert nem adott ki pos bizonylatot a kütyü, újra kellett indítania. 4-5 perc vita után belementem, azt mondta, majd rendezzem a bankommal. Még egyszer kifizettem, majd bementem a CIB-be. Ott ki kellett töltenem egy nyomtatványt, ellenőrizték, valóban kétszer lett levéve az összeg. Azt mondták 30 nap az elbírálás.

A személyi hitelem nemrég járt le. Azt rendszeresen duplán vonták tőlem. Mivel véletlenül a hónap utolsó előtti napja volt a teljesítési nap, így azon a napon levonta a törlesztőrészletet "átvezetés fedezetre" címszóval, majd elvileg ebből utána lekönyvelte volna a törlesztőt, de ha ez hétvégére esett, akkor következő hó első munkanapján simán levonta újra a számlámról is.

Háromszor mondták, hogy szoftverhiba, nem értik. Mindannyiszor személyesen kellett eljárnom, mert telefonon csak panaszként voltak hajlandók kivizsgálni, nem korrigáltak semmit, bár egyébként is csak egyszer kaptam postán erről értesítést. Összesen kb 5 órát telefonáltam velük ebben az ügyben, nem tudom mennyibe került. Úgy az ötödik-hatodik alkalommal a fiók egyetlen férfi ügyintézője átállította az esedékességet következő hó elejére és azzal oldódott meg. Azt mondta, ne szóljak seninek, mert ehhez nem lett volna jogosultsága a fiókban. Sajnos már nem dolgozik ott.

"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!

(#34) tlala válasza koxx (#29) üzenetére


tlala
őstag

Nálam sem tudtak semmit az Android 11 alatti működésképtelenségről, amikor hívtam őket több mint egy hete.
Vagy csak úgy tettek. (A Play áruházban rengeteg visszajelzés van, hogy az alkalmazásuk működésképtelen).

(#35) koxx válasza tlala (#34) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Írtam közvetlen a fejlesztők emailjére, szerinted válaszoltak? :U úgy szarnak rá ahogy van.

(#36) Piftuka válasza Kobe (#31) üzenetére


Piftuka
veterán

Értem. Köszi az info-t!

Legyetek mindig tudatos fogyasztók! Hasznos olvasnivaló a témában: www.tudatosfogyaszto.hu / www.fogyasztoklapja.hu / www.magyarefk.hu / http://fogyasztovedelem.kormany.hu / http://www.gvh.hu/fogyasztoknak / http://homar.blog.hu /

(#37) Donki Hóte


Donki Hóte
addikt

Az OTP-nél is rendszeresek a teljes napos leállások, és olyankor mindig kirúgják az informatikai igazgatót :D

Ettől persze a rendszer továbbra is szar, nyilván azért, mert nem a szegény informatikai igazgató dönt a rendszerek továbbfejlesztésének irányáról, hanem a nagykutyák, az informatikusok csak a balhét viszik el :(

Mi magyarok mindenre találunk megoldást. Meg persze mindenre találunk kifogást.

(#38) Somatom


Somatom
őstag
LOGOUT blog

Csodálkoznak, ha az emberek kiszedegetik a pénzüket? Hasitasi nem kér kódot. :)

Samsung Note 9 (8/512), Android 9

(#39) Oliverda válasza Kobe (#31) üzenetére


Oliverda
félisten

A közelmúltban véletlenül összefutottam az egyik hárombetűs bank adminjával. Mesélte, hogy egy karbantartás után valamelyik nagytudású kolléga egyszerre kapcsolta fel a szervereket, amire úgy letérdelt a hálózat, hogy órákig tartott amire összekaparták. Sajnos elég komoly inkompetencia van a bankoknál, amit ezek a napos vagy félnapos kimaradások remekül alátámasztanak. :(

TransferWise utalás 150 000 forintig ingyen: kód privátban

(#40) Dißnäëß válasza Donki Hóte (#37) üzenetére


Dißnäëß
őstag

Nanana. Az IT vezér náluk konkrétan egy fôvezér -1 szintû, kis híján teljhatalmú ember, nem úgy megy az, hogy minden elszabott release-nél kirugdossák, mert megtehetik. Nem akarom védeni ôket, de ismerni ismerem. Nem így megy, ahogy írod. Az IT vezér határozza meg az IT irányt sok paraméter mentén, komoly befolyással bír, nem egy tesze-tosza bábu, ráadásul szakember és profi. Viszont az a rész áll, hogy nem tökéletesek a dolgok.

Általánosságban: az megy rengeteg helyen, hogy fent a hídon zöld lámpa ég a Titanic összes rekeszére, hogy minden oké, alul meg szól a sziréna a fûtôknél és ömlik be a víz. Mert rosszul vannak megállapítva a teljesítménykritériumok, amik mentén a kis- és középvezetôi bónuszok skálázódnak, oszt "jóazúgy, ennyit tudunk", a mért KPI-okat meg hozzák, csak ugye az pont semmire sem elég (mint látjuk).

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább, disznésze ?

(#41) Dißnäëß válasza Oliverda (#39) üzenetére


Dißnäëß
őstag

Az nagyon meleg pite. Nettel általában nincs bajuk, meg nem is összefosós dolog, hacsak nincsenek valami agyatlan módon valami felhôvel hibridben..

De ha egyszerre kapcsolnak fel szervert, az sem szabad, hogy megrántsa az áramhálózatot, hogy ez legyen, vagy ott rettenetesen el van szabva szintén valami, pedig szinte mindegyik bank szerverterme(i) dízelezett, van akinek meg több független szolgáltatói betápja is van.

Az utolsó mondat sajnos áll.

A lónak van lovásza, a tehénnek tehenésze, a madárnak madarásza, a halnak halásza. A disznónak akkor miért nincs disznásza, vagy méginkább, disznésze ?

(#42) VirsLee válasza Donki Hóte (#37) üzenetére


VirsLee
senior tag

Nagyon nagy cég :)
Van egy IT-ért felelős vezérigazgató-helyettes, alatta pedig sok-sok IT igazgató.
Két dologban biztos lehetsz:
- az, amit a CIB-nek most sikerült összehozni, olyan szintű leállás, egyik bankban sem rendszeres
- az OTP-ben a szegény és az igazgató szó nem fér el egy mondatban :)

(#43) kcsa válasza Donki Hóte (#37) üzenetére


kcsa
veterán

Azért én eltöltöttem ~11 évet a nagy zöldnél, de ilyenről nem hallottam. Más okból voltak távozások az tény, de az is egy röhej volt...

Bankszámlám ennél a másik hárombetűsnél van, pénteken én is szopoltam rendesen a hozzáférésekkel, és ezt rendszeresen elkövetik.

Két éve nem ott vagyok, az új helyem egy hasonló kaliberű energetikai cég, de két dolgot megtanultam már az elmúlt években: pénzt csak párnába varrva, és legyen otthon generátor :DDD

[ Szerkesztve ]

(#44) zsolt_64 válasza Piftuka (#27) üzenetére


zsolt_64
aktív tag

"Alapvetően én elégedett vagyok a CIB Internet Bank-kal. A felhasználói felületét, funkcióit, lhetőségeit illetően a legjobb a piacon."
Jesszus ez most komoly ? :Y

Nagyon komoly biztonsági rés az hogy egy max 6 jegyű pintkódtól van bárki a ÖSSZES pénzedtől.pl nem lehet bizonyos tranzakciókatLETILTANI
Ja és pár hónapja valami levél kapcsán , amit egyébként letiltottam, mégis elküldték, kiadtak egy full portfólió kimutataást. Magyarul hogy mennyi pénzem van a bankban, at euró még át is váltották. ÉS MINDEZT ELKÜLDTÉK EGY SIMA LEVÉLBEN :W

[ Szerkesztve ]

(#45) zsolt_64 válasza zsolt_64 (#44) üzenetére


zsolt_64
aktív tag

csak folytatom. Tehát ha a postás csak egy levélládával dobja mellé akkor már a szomszéd tudja mennyi megtakarításom van...

(#46) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Tök jó volt a cib alkalmazás, rootra kidobott minden indításnál egy figyelmeztetést, azt okézva nem volt több gond.
Aztán pár hónapja jött egy okos frissítés, aminek következtében minden egyes belépésnél vagy 5x kell okézni mindenfajta hülyeséget és kétszer is azonosítani magam ujjlenyomattal.
Jeleztem a fejlesztőknek, akik vissza is írtak, hogy nemsokára rendben lesz, persze azóta is ilyen.
Raiffeisen f*s appja után felüdülés volt a cib alkalmazása, de sikerült ezt is elrontani.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#47) kcsa válasza zsolt_64 (#45) üzenetére


kcsa
veterán

Akkor tudja ha felbontja, és ezzel megsérti a levéltitkot, ami már BTK kategória.

(#48) zsolt_64 válasza kcsa (#47) üzenetére


zsolt_64
aktív tag

Sokra megyek a BTK-val , ha felbontja. :( és megtudja . jobb esetben kölcsönkérni jön , rosszabb esetben elpetykálja... tele a lépcsőház nyuggerrel. (gondolod hogy tisztában vannak a BTK-val ? ;] )
A másik, meg hogy én is kaptam mellédobott levelet, amit azzal a lendülettel fel is téptem, aztán láttam hogy a szomszédé. szerencsére csak 1 gázszámla volt, de ciki volt feltépett borítékkal bedobni a címzettnek... (és megtudni hogy lóg a tigáznak...)
Azért itt emeljük ki a bank felelősségét.... az 1. számú alapszabályt sértették meg: ügyfélről nem adunk ki infot...

[ Szerkesztve ]

(#49) kcsa válasza zsolt_64 (#48) üzenetére


kcsa
veterán

Hát ezért nem bontunk fel semmit legalább a címzett elolvasása nélkül, mert a gázszámla felbontása is ez a kategória.

(btw örülnék ha mostanában ennyi titkolnivalóm lenne :DDD)

(#50) bkercso válasza kcsa (#49) üzenetére


bkercso
nagyúr
LOGOUT blog

Megtudják, mennyit takarítottál meg a rezsicsökkentés bevezetése óta? ;]

bkercso HiFi eszközök: https://hardverapro.hu/hirdetesfeladas/listaz.php

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.