Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz gbors #67 üzenetére

    Fejlesztési költségektől függ nyilván minden.
    Nemrég olvastam egy cikket a Bioshock Infinite c. játékról.
    8 millió példányban kell elkelnie ahhoz a 3 platformon összesen, hogy behozza a fejlesztési költségeket, és hozzon azért profitot is.
    Tekintve, hogy Steam-en eddig nagyjából 550000 példányt regisztráltak (Steam only a játék), a 10:1 arányú konzol-PC eladások ismeretében be fog jönni a számításuk. Az is tény, hogy a Steam-es példányok közül rengeteg van ami promócióban került kiosztásra pl. AMD videokártyák mellé csomagolva, stb.
    De attól még hogy nem látjuk át az üzleti modellt, ebből is pénze lesz a kiadónak.
    Ha csak PC-re jelenik meg a játék, még 3-4-5 milliós eladásokkal is óriási bukás lett volna.

    Viszont a másik oldalon ott van a Diablo 3, ami eddig csak PC-re jelent meg, nem igazán kapott 10/10-es értékeléseket, de 10 hónap alatt mégis 13 millió fogyott belőle úgy, hogy konzolos árcédulát kapott.
    Most akkor tényleg haldoklik a PC-s piac, vagy csak valamit nem jól csinálnak a kiadók? :D

Új hozzászólás Aktív témák