Új hozzászólás Aktív témák

  • Tüzi

    veterán

    válasz fordfairlane #25 üzenetére

    De összetartozik. 60%a jövedéki adó, amit az éppen hatalmon lévő okosok állapítanak meg. Ez az első, és legfontosabb állami bevétel.
    Mennyire import-termék azt nem tudom, mert ugyan a kőolaj (egy részét) importálja a MOL (az is kérdés, hogy importnak számít-e, ha saját mezőről szedi fel), de itthon lesz belőle benzin Százhalombattán.

    Mindenesetre még kíváncsi lennék egy valós tényeket mutató grafikonra, vagy valamire, hogy mennyi üzemanyag fogy egy évben, ebből mennyi adó folyik be, mennyi olyan adó folyik be még minden másból, amiből utakat kell(ene) csinálni. Aztán kíváncsi lennék arra is, hogy ennyi pénz ellenére miért kátyús-nyomvájús az összes főút :F

    Amúgy egyetértünk :)

    #27 dabadab
    Sok tízezer km-t (évi 200-250ezer) megy szomszéd két autója Lengyel-Olasz-Görög felé. Nem mondanám, ha nem mondaná (és tapasztaltam volna). Nem UL, hidd el. Én sem hittem el, de Münich-ben vált nyílvánvalóvá tavaly nyáron, hogy bizony de. Itthon elmegyünk Pestre meg vissza, végig autópálya, 7.4-7.8 liter/100ra jön ki, amikor meg megyünk Németbe, akkor 6.8-7.1ből megáll. Pedig Németbe menet még az Alpokba is fel kell kapaszkodni. Pedig ugyan az az autó, ugyanúgy átlag 130-150 között, és érzem a gázpedálon, hogy nyugodtabb a motor.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés