Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Pala #115 üzenetére

    Kicsit tereljük értelmesebb mederbe a vitát.

    Mi is kell ahhoz, hogy a részecskék számát 60-ról 6000-re emeljük (a 800 000 mocskosul nagyon nagy túlzás)?
    Ugyanaz a kód kell, egy kicsit ráerősített számolórésszel, és már meg is vagyunk vele - ergo egyszerű megcsinálni, mert semmi forradalmi nincs benne, csak a ez eddig lézezőt kell izmosítani. Ebben nagyszerűek a GPU-k mert seregnyi párhuzamos számolóka kell hozzájuk

    Mi is kell ahhoz, hogy korrektebb animációt vagy deformációs modelleket használjunk? Gyökeresen új algoritmusok, vagy olyanok amiket eddig különálló demokban láttunk, ahol csak az az egyetlen hatás volt kidolgozva. No, ennek a megcsinálása, és annak a hardvernek a megcsinálása, ami ezt fel tudja futtatni már nem olyan egyszerű dolog. Ehhez kellhet a DX10 meg sok-sok fejlesztés.

    Mivel sem a kóder, sem a HW sem az SW gyártó nem saját maga ellensége, inkább választja a könnyebbik utat és költ PR-re, amivel meggyőzi a népet, hogy ez kell neki. Az merészeljen reklamálni, aki hasonló helyzetben másképp cselekedne.

  • Rover623

    félisten

    válasz Pala #115 üzenetére

    1. [link]...:(
    2. igazad van...meg a kijelzők felbontásának növelése is felesleges, a PONG ([link]) akár 40x25 kockán is élvezhető...és igazából a procik fejlesztése is értelmetlen ezek után...hogy pl. a nyomtatók felbontásának és sebességének haszontalan felturbózásáról már ne is beszéljünk...
    Éljen az abakusz, éljenek a kódexmásoló szerzetesek...kőkorszak rulez...;]


    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák