Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- bambano: Bambanő háza tája
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- Pitterix: Gyógytorna
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  rudi nagyúr válasz  Komplikato
							
							
								#120
							
							üzenetére Komplikato
							
							
								#120
							
							üzenetéreNem vagyok benne biztos, hogy az 1000-es DrawPrim() hívási limit megmaradt-e még. Tudtommal ez éppen a túl magas owerhead miatt volt, ami DX10-zel csökken. 
 A fizikai modellezésnek, úgy mint bármi másnak az égadta világon vannak szintjei. 3D modellből sem lehet 3 millió polygonosat transzformálni, de egyszerűbbet igen. Valamivel több min félmillió poligon/frame még kezelhető 3-4 fényforrással de többhöz már a komolyabb VGA-k is kevesek. Éretelmszerű, hogy az ennél igényesebb rendszerek fizikáját hiába tudjuk kiszámolni, semmire sem negyünk veke. Talán pont ez akasztja meg a Cell Factort is egy-egy nagyobb robbanás után, ahol 1 millió fölé ugrik a vertexek száma. Egyszerűen meg kell találni az értelmes arányokat, ami viszont távolról sem egyszerű dolog, és letart egy ideig.
- 
			
			  rudi nagyúr válasz  EchoNorbi
							
							
								#111
							
							üzenetére EchoNorbi
							
							
								#111
							
							üzenetéreNem használják ki? Akkor a Cell Factor mi? Eddig hány gameben lehetett így lerobbantani a környezetet, hány fps-ben lehetett ilyen stílusban kihasználni a tereptárgyakat? Esetleges Cell Facrot reklámszlogen: ''úgy beterítelek hulladékkal, hogy azt sem fogd látni, melyik oldalról csavartam le a töködet  '' ''
- 
			
			  rudi nagyúr Kicsit tereljük értelmesebb mederbe a vitát. 
 Mi is kell ahhoz, hogy a részecskék számát 60-ról 6000-re emeljük (a 800 000 mocskosul nagyon nagy túlzás)?
 Ugyanaz a kód kell, egy kicsit ráerősített számolórésszel, és már meg is vagyunk vele - ergo egyszerű megcsinálni, mert semmi forradalmi nincs benne, csak a ez eddig lézezőt kell izmosítani. Ebben nagyszerűek a GPU-k mert seregnyi párhuzamos számolóka kell hozzájuk
 Mi is kell ahhoz, hogy korrektebb animációt vagy deformációs modelleket használjunk? Gyökeresen új algoritmusok, vagy olyanok amiket eddig különálló demokban láttunk, ahol csak az az egyetlen hatás volt kidolgozva. No, ennek a megcsinálása, és annak a hardvernek a megcsinálása, ami ezt fel tudja futtatni már nem olyan egyszerű dolog. Ehhez kellhet a DX10 meg sok-sok fejlesztés.
 Mivel sem a kóder, sem a HW sem az SW gyártó nem saját maga ellensége, inkább választja a könnyebbik utat és költ PR-re, amivel meggyőzi a népet, hogy ez kell neki. Az merészeljen reklamálni, aki hasonló helyzetben másképp cselekedne.
- 
			
			  rudi nagyúr válasz  #65675776
							
							
								#113
							
							üzenetére #65675776
							
							
								#113
							
							üzenetéreNécci ne tekerd-csavard már! Egyszerűen arról van szó, hogy ELNÉZTEM az órajelet. Igen, ennyire hülye vagyok, de annyira nem, hogy az effektív és valós fogalmát összekeverjem, ráadásul kikérem magamnak, ha valaki erre próbál még csak utani is!!! 
 Mellesleg az Asus oldalán is badarság van írva, mert a memória nem megy 733 MHz-n de ezt már korábban magyaráztam.
- 
			
			  rudi nagyúr válasz  Hombár Jenő
							
							
								#107
							
							üzenetére Hombár Jenő
							
							
								#107
							
							üzenetéreFilozofikus vonalhoz tessék a ''fáradt gőzben'' keresni (vagy nyitni) topicot. 
- 
			
			  rudi nagyúr válasz  #79470961
							
							
								#104
							
							üzenetére #79470961
							
							
								#104
							
							üzenetéreVégre valaki észrevette és nem csak a cikk konklúzióját ismételgeti ilyen vagy olyan formában  Szerintem a hardver mostani állapotában egyik gyártónak sem kellhet. Maga az API érdekes lehet, akár a Havok ellen is kiállhat és a hardverfejlesztő szakik is talán érnek valamit. Abból látszik jól, hogy el akarják magukat adni, hogy valami baromira gyors memóriakezelést emlegetnek, amire akár a nagyok is ráharaphatnak. Szerintem a hardver mostani állapotában egyik gyártónak sem kellhet. Maga az API érdekes lehet, akár a Havok ellen is kiállhat és a hardverfejlesztő szakik is talán érnek valamit. Abból látszik jól, hogy el akarják magukat adni, hogy valami baromira gyors memóriakezelést emlegetnek, amire akár a nagyok is ráharaphatnak.
- 
			
			  rudi nagyúr válasz  #65675776
							
							
								#102
							
							üzenetére #65675776
							
							
								#102
							
							üzenetéreHa megfigyelted, nagyon ritkán használunk effektív órajelet a PH cikkekben, ha pedig mégis, akkor jelezzük, hogy effektív. A Te példád az 1080 MHz-n hajtással kissé pontatlan, nincs ott semminek sem 1080 MHz-s órajele, max az effektív annyi, ami egy elvi dolog. 
 Azért írtam végig 733 MHz-t mert meg voltam róla győződve, hogy az a valós (valószínűleg az egyetlen forrást használtam, ami tévesen adja meg, de amúgy nagyon jó összefoglaló [link]).
- 
			
			  rudi nagyúr Azért nem végeztük el, mert mire kiderült, már nem volt nálunk a PhysX kártya és távolról sem tartottuk olyan fontosnak, hogy ezért újból elkérjük a kártyát és kipróbáljuk. Majd ha lesz több PhysX-es játék és esetleg ATI vagy NV fizikai megvalósítás, akkor majd újból elővesszük a témát. Most legyen elég ennyi, technikai bemutató/előzetes. 
- 
			
			  rudi nagyúr A Hardforumosok szerint a Cell Factor PPU-val és dualcore CPU-val is ugyanolyan sebességgel futott. Ez érvényes a szétrobbanó dolgokra, CPU-val viszont nem volt cloth és fluid megjelenítés. Az összes robbanásnál, többszöri felvételnél, figyeltem az átlag-fps-t és a pillanatnyit, és a fogyasztásmérőt is, de nem tapasztaltam lassulást GRAW-ban, és a mérő sem ugrott meg jobban PPU-val mint nélküle, pedig GPU-tesztekben elég alaposan ingadozni szokott a fogyasztásmérő eredménye, ami annyit jelent, hogy meglehetősen gyorsan reagál a fogyasztásváltozásra. 
 A GPU-val kapcsolatos kijelentésedet kissé erősnek tatrom, most így a DX10 és unified shader előtt pár hónappal.
- 
			
			  rudi nagyúr Szerinted az nem idegesítő, ha (nem éppen olcsón) veszel egy hardver és csak egyetlen alkalmazás használja ki a képességeit? Majd ha lesz hozzá gam és lemegy az ára, akkor talán érdemes lesz megvenni. Kérdés, hogy addigra az ''aprócska'' MS, Intel, AMD, ATI és Nvidia mira jut... 
- 
			
			  rudi nagyúr 
- 
			
			  rudi nagyúr válasz  Komplikato
							
							
								#5
							
							üzenetére Komplikato
							
							
								#5
							
							üzenetéreAz, hogy a Havok most mit tud, és mit fog tudni, amikor lesz unified shader és DX10 két külön dolog. Az valószínűsíthető, hogy cloth és fluid eddig azért nem volt, mert túl megterhelő lenne az SM3.0-nak vagy eddig másra (haszosabbra) koncentráltak (ütközésekre, játműdinamikára, stb.). 
 Felsorolod nekem azokat a már megjelnet játékokat, amik PhayX-et támogatnak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Battlefield 6
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Munkahelyek tízezreit szünteti meg az AI
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen autót vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- SAPPHIRE RX 9060 XT 16GB GDDR6 PURE OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Nvidia RTX 2080 Ti 11GB GDDR6X 352bit!!! ELKELT!!!
- PowerColor Red Devil RX 9070 XT 16GB GDDR6
- ASUS RTX 5090 32GB GDDR7 ROG ASTRAL OC - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Gigabyte AORUS GeForce RTX 5080 MASTER ICE 16GB GDDR7
- Szebb napokat látott T14s Gen3 - i5-1245U / 16GB / 512GB
- Dell Precision 7560 - Intel Core i9-11950H RTX A4000 32GB 1TB SSD FHD
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3421
- Apple iPhone 11 Pro Max / 64GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 100% akku
- REFURBISHED - DELL Precision Dual USB-C Thunderbolt Dock - TB18DC
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							 
							 ''
'' 
							 
							 
							 Szerintem a hardver mostani állapotában egyik gyártónak sem kellhet. Maga az API érdekes lehet, akár a Havok ellen is kiállhat és a hardverfejlesztő szakik is talán érnek valamit. Abból látszik jól, hogy el akarják magukat adni, hogy valami baromira gyors memóriakezelést emlegetnek, amire akár a nagyok is ráharaphatnak.
 Szerintem a hardver mostani állapotában egyik gyártónak sem kellhet. Maga az API érdekes lehet, akár a Havok ellen is kiállhat és a hardverfejlesztő szakik is talán érnek valamit. Abból látszik jól, hogy el akarják magukat adni, hogy valami baromira gyors memóriakezelést emlegetnek, amire akár a nagyok is ráharaphatnak. 
							 
							 
							 
							 
							
