Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    Vodafone és T-Mobile ügyfél vagyok, mindkét operátornál feltöltőkártyás konstrukcióban.
    Az első telefonom a Vodafone-tól vásároltam, 7 éve (azóta is azt a számot használom), míg a T-Mobile hálózatán 1 éve lógok.

    Legutóbb mindkét szolgáltatóval volt egy kisebb afférom.

    Vodafone:
    Most, hogy megjelentek az új díjcsomagok átnéztem a weboldalon őket, kinyomtattam(nov. 02), és döntöttem az egyik csomag mellett(nov.06) miután telefonon is átnyálaztuk a lehetőségeket az ügyfélszolgálatossal.
    Pár nappal később feltűnt, hogy a választott díjcsomagom nem azokat a percdíjakat tartalmazza, amit a weboldalukon láttam, és - szerencsémre - ki is nyomtattam.
    Mivel a nyomtatványon az elérési út (honnan és mikor nyomtattam) is látható volt, illetve a nov.06-i telefonbeszélgetésben is elhangzott többször a helytelen percdíj, megfogtam a Vodafone-t, hisz kénytelen volt beismerni, rossz volt az akkori táblázat. Az ÁSZF-el próbáltak takarózni, mert ugye abban helyes volt minden, de érvelésük addig tartott, amig vázoltam, hogy ha ott az ÁSZF-jük, akkor tökéletesen felesleges a weboldal minden karaktere, hisz akkor csak egyszerűen az általános szerződési feltételek pdf-jét kell kirakni és kész.
    Mivel innen már semmit nem tudtak mondani felajánlották, hogy ha váltani szeretnék ismét díjcsomagot, azt ingyen megtehetem, mert jóváírták számomra az egyenlegemen a plusz váltás díját. ( a vodafone-nál egy hónapban egyszer díjmentes a váltás, a többi már 500 forintba kerül)
    T-Mobile:
    Adott volt egy díjcsomagom, és mellé rendeltem egy wap előfizut. Mivel a T-s wap relatíve drága, így maradtam a Vodás Wap elérhetőségnél, a T-s wapot pedig lemondtam.
    Egyszer csak észreveszem, hogy mind a Track ID, mind a Java-s navim gond nélkül működik, holott telefonon is nyomatékosan leállítattam minden wap/net elérést arra a telefonra.
    Természetesen ezen műveletek során 30 egykét forintot vett le 10 kilobyte-onként a számlámról, amig tudatosult bennem, hogy valamiért még él, a már korábban lemondott szolgáltatás.
    Az ügyfélszolgálaton kiderült, hogy ha egyszer valaki aktivál bármilyen wap/net csomagot, majd lemondja azt, akkor automatikusan beállításra kerül egy alap, előfizetést nem igénylő wap csomag, ami viszont - mint fentebb említettem - elég borsos áron nyújt wap elérést.
    Természetesen itt is az ÁSZF került elő, hogy abban ez benne van. Csakhogy a wap előfizum lemondásakor feketén fehéren kértem, hogy semilyen wap elérés ne legyen a telefonon, ez a rögzített beszélgetésben is benne volt, és biszony ÁSZF ide, tökéletesen felesleges weblap oda, a T-Mobile kénytelen volt elismerni a hibáját, és kiengesztelt.

    Ezeket az apró, ám annál bosszantóbb dolgokat leszámítva meg vagyok elégedve a szolgáltatásaikkal.
    Mivel két különböző szolgáltató áll rendelkezésemre, így az aktuális csomagok, kedvezmények, feltételek között kedvemre választhatok. Ha az egyik ebben jobb, akkor azt, ha a másik abban jobb, akkor azt használom.
    SMS-t Net-et a Vodás telómról intézem, míg a csúcsidőbeni hívásokat a T-s ről.

    mrlujoak

    [ Szerkesztve ]

    Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés