Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- 2024 őszi fórum peca
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42431471
törölt tag
válasz #70339072 #2572 üzenetére
nem tudom milyen dokumentációra gondolsz, de a gearbox még könnyű. A probléma ott kezdődik, hogy ha beraksz egy 50000 nm-es motort a kamionba, akkor NAGYON át kell áttételezed a váltót, hogy nehéz legyen gyorsulnia, és értelmes legyen a váltó használata.
Amit te csináltál, ott a váltó előtti áttét túl nagy, azért nem tudsz gyorsabban menni (2.08 motorfordulatra lenne 1 kerékfordulatod, ha lenne 1:1-es áttét a váltódban. Mondjuk te már eleve overdrive-ot raktál csak a váltódba...Csináltam magamnak 28 sebességes váltót, amiben van a tiednél hosszabb overdrive van, kisebb végáttéthez, de nekem valamiért nem működik a sérthetetlenség, így nem tudom kipróbálni a végét. (a 330 így is megvolt, de még nem tudom hol a térképen a legjobb egyenes szakasz, lehet menne több is)
Emberi léptékű motorral (5000nm) szépen is váltja a fokozatokat, mint ha gyári lenne, de egy 50000nm-es szörnyre már nyilván kiakad az automata és az utolsó fokozatba kapcsol egyből no meg kb 5000t-át kéne mögé kapcsolni, hogy ne tudjon szabályzásig leforogni.Boldog Karácsonyt!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen