Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz anulu #145 üzenetére

    Az a baj a support szóval is, hogy túl általános. 1.0 szinten vannak anyagok, lehet sokat olvasgatni, a konfigurálásról is vannak anyagok. Komolyabb szinten már jobban járnak ms vonalon, ha a support keresése helyett felvesznek egy szakembert, aki már maga mögött tudja a tanfolyamokat és több éves gyakorlati tapasztalatot (amit nem fed le a tanfolyam).

    Egyáltalán nincs szó összetartó családról. Arról van szó, hogy mennyi erőforrás ráfordítása kell egy probléma megoldásához. Nyílt rendszert alapul véve bármit meg lehet oldani, csak pénz kérdése. Zárt rendszernél a pénz mellé a rendszer gyártójának hajlandósága is kell, ami nincs meg, ha a megoldás nem esik egybe a saját irányultságával. Kisebb kaliberű esetben pedig akár le is pattintanak, mert csak.

    A nyilt rendszerek esetén a nagyobb projekteknek komoly szabályai vannak a fejlesztés hivatalos vonalba kerüléséhez, szó sincs családról. Viszont, ha valakinek speciális igénye van, akkor a saját rendszerében szabadon alkalmazhatja azt. Ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák