Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:34:36

LOGOUT.hu

-= Sony Xperia Z3 Compact =-

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9001) B.F.G. válasza vicze (#8990) üzenetére


B.F.G.
senior tag

Köszi ezt a magyarázatot: :C :R
Az ember mindig tanul valamit ha kedvenc telefonja topikját olvasgatja! Bár van ami kínai, pedig nem is Predátorbetűkkel írtad :DDD

(#9002) brazor válasza holozis_HUN (#9000) üzenetére


brazor
tag

Hol vetted a készüléket? Neten vagy személyesen? Pár napig kötelesek vissza venni és cserélni is a készüléket, szerintem élj vele!(vadonat újat kapsz, nem pedig szerviz.)

"Have you ever seen a man this rich? This broke? This lost in the smoke? Please pray for me"

(#9003) holozis_HUN válasza brazor (#9002) üzenetére


holozis_HUN
veterán

T-mobilban vettem.

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9004) brazor válasza holozis_HUN (#9003) üzenetére


brazor
tag

Bemész a T-hez húzol egy sorszámot(nem tudom hogy van-e ott xd) megmutatod a T-s "szakembernek", és ha látja ő is a hibát, és nincs külső sérülés a telefonon akkor kicserélik majd :D Szerintem cseréld amíg tudod, kicsit visszább olvasol valakinek nem zárt jól az ajtó, és kicserélték neki az első pár napban.

"Have you ever seen a man this rich? This broke? This lost in the smoke? Please pray for me"

(#9005) holozis_HUN válasza brazor (#9004) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Sajna nemigen van időm bemenni bárhova is, meg utazni is kell a bolthoz, kicsi falumban nemigen van üzletük... Sajna nemhiszem, hogy lesz lehetőség kicserélni :( de ténylég szerencsére szinte észrevehetelen

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9006) Williamgrant válasza holozis_HUN (#9005) üzenetére


Williamgrant
veterán

Csak engem idegesít iszonyatosan ha valaki az egyértelműen hibás készülékét nem akarja garanciáztatni???
Hívsz egy futárt, felküldöd a Cordonnak és kész. Vagy nézegesd még pár évig a kék csíkot a kijelzőn... :W :W :W

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#9007) brazor válasza holozis_HUN (#9005) üzenetére


brazor
tag

Szerintem, ha megtudod oldani akkor cseréld le! Mert kitudja lehet az a kis pixel hiba egy nap gondol egyet és megnő és nem csak azon a kis ponton lesz majd látható. Meg azért mégis csak 190ezres telefon, ha nincs más hívd fel a T ügyfélszolgálatát és mond meg mi a hiba, és jöjjön ki egy futár aki kicseréli, vagy valami hasonló, ha meg nem tudják megoldani akkor valahogy megpróbálnék eljutni a bolthoz, vagy meló elött ha, tudsz közben ,vagy utána ,vagy ismerőst akiben megbízol és nála vannak a papírok. akár szülő.

"Have you ever seen a man this rich? This broke? This lost in the smoke? Please pray for me"

(#9008) B.F.G. válasza Williamgrant (#8962) üzenetére


B.F.G.
senior tag

[L:/dl/upc/2015-06/24/107246_veup3ksvmrsry0xq_20150623_102248_2.jpg](IMG:/dl/upc/2015-06/24/107246_veup3ksvmrsry0xq_20150623_102248_2.thumb.jpg)(/IMG)[/L]Itt vannak a képek jobb később mint soha :D, remélem nem baj, hogy nem privátban küldtem hanem ide töltöttem fel.
A dokkolóhoz sajnos kell egy kis hézagolás ennél a toknál sajnos hogy illeszkedjen rendesen sajnos egyik aljzatba sem illeszkedik rendesen az utángyártott dokkolóba, de a stabil és csúszás mentes fogás miatt ez ennyit bőven megér. Nagyon egyszerű és könnyű feltenni illetve levenni a telefonról.

Nektek a dokkolóban mennyi idő alatt tölt fel teljesen a telefon kb hány óra?
Az lehet a mágnese csatlakozó rossz érintkezésének a hibája, hogy lassan tölt fel illetve ha kiírja, hogy nem töltődik elég gyorsan a telefon, vagyis azt írja, hogy gyorsabban merül mint ahogy töltődik?

Egyébként most nem írja azt, hogy nem töltődik elég gyorsan, miután kihézagoltam a dokkolóban, főleg most a legutóbbi hézagolás sikerült a legjobban most úgy tűnik, hogy elég gyorsan töltődik.

Aku is elég jó bírja... vettem melóba és otthonra is dokkolós töltőt.., de csak melóba használom...

[ Szerkesztve ]

(#9009) B.F.G. válasza Williamgrant (#9006) üzenetére


B.F.G.
senior tag

Főleg hogy nem egy olcsó készülékről beszélünk, de még akkor is! :N
Ha jogosan garis akkor megcsinálják, lásd PL: Samsung gari az a kedvencem a háztól házig ezt a Sony is átvehetné, és akkor nem számított, hogy a Tabletett a T-nél vettem.... házhoz jöttek megcsinálták és mentek! :C és Hepinessz!

[ Szerkesztve ]

(#9010) holozis_HUN


holozis_HUN
veterán

Na felhívtam a T-mobilt: A szervíz dönti el, hogy készülékcsere vagy kijelzőcsere... B*ssza meg reménykedtem, hogy kapásból kicserélik a telefont... Holnap vagy pénteken esetleg betudok menni.

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9011) holozis_HUN válasza holozis_HUN (#9010) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Mivel ez céges telefon így beszéltem apámal, ő felhívta őket, és mondták személyesen kell bevinni, stb, apám kérte őket, hogy csere és nem javítás, meg hogy 3 napon belül vagyunk és KÖTELESEK cserélni.

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9012) B.F.G. válasza B.F.G. (#9008) üzenetére


B.F.G.
senior tag

Íme a másik kép ez lemard, azért volt a többes szám az előbb:

[ Szerkesztve ]

(#9013) B.F.G. válasza holozis_HUN (#9011) üzenetére


B.F.G.
senior tag

Helyes ez a beszéd! :C :K

(#9014) kopida válasza holozis_HUN (#8995) üzenetére


kopida
csendes tag

Nekem a P-vel volt hasonló, először csak a telefon indulásánál látszódott egy kis foltocska (először azt hittem, hogy az indítóanimáció része) ami szép lassan növekedett, és kb 1 év használat után már észlelhető volt a launcher képernyőjén is. A lényeg, hogy elvittem a sokat szidott Cordonhoz ahol 1 hét alatt kicserélték a kijelzőt plusz adtak új kupakokat is. :)

Attila

(#9015) holozis_HUN válasza B.F.G. (#9013) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Csak tényleg rohadt halvány, de látható... Főleg aki először néz rá, és nem órákig nézegeti, mert megszokja a szem... Meg ha azt mondják nem látják válaszom: "Minek reklamálnék, ha nincsen hiba? Meg platinakártyások vagyunk, hűségesek a bolttal, többször vettünk itt készüléket, és nem is szeretnék szolgáltatót váltani. Céges a telefon, és eléggé drága is, szóval kérem cseréljék ki! Tudom, apró és alig látható hiba, de mégis az!

AZ oké, csak attól félek, hogy elveszik a vízállóság, vagy összebarmolják... Sok ilyen panasz van a Cordonra...

[ Szerkesztve ]

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9016) Williamgrant


Williamgrant
veterán

Greatslon MIUI 6.21 (6.19 alapon)

Stock kernel, stock font, stock apps, stock DSP, kikapcsolt extra telepítéssel.
Ráflasheltem az előzőre, restart után ami újdonságnak tűnik:
- 4 oszlopos quick settings, görgethető (végre)
- A zene lejátszó sáv vékonyabb, kisebb lett (végre)
- A Weather infók javításra kerültek, annyi hogy egyszer be kell állítani a szolgáltatót.
- v5-ről jött mentés esetén is jók az ékezetes karakterek
- Talán jó a téma kezelés is (ezt nem merem biztosra, mert ugyan állítottam be mást, de nem volt időm tesztelni a drain miatt.

Probléma:
- Restart után akkora battery drain fogadott hogy ihaj :) 5 perc alatt 100-ról lement 95%-osra az akku. A készülék melegedett és 1-2x belaggolt. Valami nagyon kergette a processzort.
Restart, wipe dalvik és cache, stb. nem segített. Gondoltam rohadj meg, felvettem a fényerőt a szokásosra és elindultam dolgozni.
Na most lement a fél nap (5,5 órát melóztam), telefonálta, BT on, BT füles aktív, Pebble Steel aktív. Facebook, Viber, Wifi, GPS, Mobilnet minden volt. Szaladgáltam, ügyfeleztem stb. most 81% :B

Konkrét véleményt (akksi, használhatóság stb.) majd 3 nap után mondok, de eddig úgy tűnik hogy az első beragadt processzt leszámítva rendben van a cucc.

(#9008) B.F.G.
Nekem nagyon Transformers világ. :)

(#9015) holozis_HUN
"AZ oké, csak attól félek, hogy elveszik a vízállóság, vagy összebarmolják... Sok ilyen panasz van a Cordonra..."

Ezt alá tudod konkrétumokkal is támasztani, vagy csak a szokásos hallottam/olvastam/mesélték típusú magyar virtus része vagy? Dobj már át pár linket, amin valaki leírja hogy a Sony szervize összebarmolt valamit, vagy a szakszerű garanciális javítás után azt mondták neki hogy ezzel elveszett a készülék vízállósága.

[ Szerkesztve ]

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#9017) holozis_HUN válasza Williamgrant (#9016) üzenetére


holozis_HUN
veterán

[link]

Szerintem ez is elég, de ha kell keresek még.

[ Szerkesztve ]

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9018) Williamgrant válasza holozis_HUN (#9017) üzenetére


Williamgrant
veterán

Tehát a konkrétum: a T szervize vette fel a készüléket, ki tudja milyen munkalappal és hibával milyen állapotban jutott el a szervizbe, majd visszakapta amit nem vett át, majd végül a szakszerviz elvégezte a javítást. Ilyenből annyi van mint égen a csillag, olvass utána, ebben a fórumban is találsz. Ebből még nekem továbbra is az jön le (amit sokan sok helyen leírnak) hogy NE a szolgáltatónak add le a készüléket, hanem intézd közvetlenül a szervizzel. Tudod mi történik a szervizbe leadott készülékkel? Fóliát ragasztanak rá, ha pedig volt rajta és LCD-t cserélnek akkor kapsz gyárit miután visszakapod a készüléket.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#9019) holozis_HUN válasza holozis_HUN (#9017) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Szerintem az értékelés is magáért beszél.

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9020) holozis_HUN válasza Williamgrant (#9018) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Ha visszaviszem, teljes új készüléket kell adniuk, benne van a jogi részben.

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9021) darvinya válasza holozis_HUN (#8995) üzenetére


darvinya
titán

Tudnék beszélni milyenek az új kijelzők.

Épp most raktam össze Z3c-t új kijelzővel, de csak Op. rendszerig jó, utána nagy sötétség, vagy fehérség, eltorzult inverz kép, vagy zagyvaság, vagy csak színes csíkok részben/egészben a kijelzőn, vagy jó 1-2mp-ig.
MHL-en tökéletes minden, de a kijelző kuka.

Ez sorozatképből 1 kép:

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#9022) holozis_HUN válasza darvinya (#9021) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Húha :( Szervíz csinálta, vagy te magad?

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9023) darvinya válasza holozis_HUN (#9022) üzenetére


darvinya
titán

Én csináltam, csak maga a kijelző szar benne.
A tulaj kijelző felőli bal alsó sarkára ejtette készüléket, és akkor csak az érintő tört össze.
Vett érintőt, csak ezeknél olyan fura ragásztást alkalmaznak, hogy levegő hatására kristályosodik.
Azt letörölni lehetetlen a kijelzőről annélkül szarrá ne karcolodjon.

2 Kép boot-olásról:

Itt még semmi gond nincs, sőt kikapcsolt készülék töltés jelző is tökéletes.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#9024) muchacoado válasza darvinya (#9021) üzenetére


muchacoado
aktív tag

Ilyenek ezek a mai új kijelzők :)) Gyári?

[ Szerkesztve ]

(#9025) darvinya válasza muchacoado (#9024) üzenetére


darvinya
titán

Elvileg gyári, de mindegyik Kínából származik. :D

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#9026) Williamgrant válasza holozis_HUN (#9019) üzenetére


Williamgrant
veterán

Szerintem ez az értékelés azt mutatja amit kell. Aki elégedett nem ír véleményt, akit a szolgáltató szívatott , bár a készüléke végül jó lett, az ír, aki elégedetlen szintén. Mivel ez az egyetlen magyar Sony, Motorola, Samsung szakszerviz minden probléma, illetve ügy náluk csapódik. Ráadásul egy nemzetközi cég, tipikus multi működéssel. Ettől függetlenül a saját tapasztalat nem hátrány. Aki valaha dolgozott szolgáltató szektorban, az ezzel nagyjából képben van. Ettől függetlenül elfogadom a véleményed, ahogy a többi problémás ügyfélét is, és szerencsére szükséges egyetértenünk sem.

"Tegnap meglett a Z3, ott is írtam ezt a panawzt ide is írom:"

Viszont egy határozott kérésem lenne, a Z3 telefonodat érintő értekezést a Z3 fórumában tedd meg, de ha mégis úgy érzed hogy erről márpedig ezen típus gazdáinak is érdemes tudnia kell akkor tedd OFF-ba.
Ha a Sony szervizét szeretnéd szapulni, arra is van hely a PH! keretein belül, vagy az általad linkelt google minősítésén is ronthatsz.

(#9025) darvinya
Ha pedig szerencséje van az embernek, akkor pont az az OEM gyártó fogja kiszolgálni, aki a gyárat is. :) Bár ez a Sony esetében nem tudom mennyire állja meg a helyét, minden LCD gyárukat eladták?

[ Szerkesztve ]

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#9027) holozis_HUN válasza Williamgrant (#9026) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Semmiféleképpen sem szerettem volna szapulni a szervizet, csak szeretném elkerülni. Azért írtam ide is (tudom, hogy OFF, meg a Z3-ban eléggé kevesen írnak) hogy hátha tudtok okosat is mondani, és a hozzászólásaitokkal rávettek, hogy hívjam fel őket :) Ezúton is szeretném megköszönni :) Remélem, hogy teljes új készüléket adnak helyben, mert most hogy megnéztem jó pár színnel, igenis egy csomó színnél eléggé jól látszódik és zavaró. Nem szeretnék szervizet, mert várni kell (ez a legkisebb baj), meg lehet pont nálam lesz az, hogy összekarcolják, stb. És nem szeretnék egy olyan telefont, ami már az első nap javítva lett... Ha már igenis fizettem érte, akkor legyen az makulátlan amikor megveszem, és ha leejtem vagy valami, és szervizbe kell küldeni, megértem. De hogy így egyből rossz... Na mivel benne vagyok a 3 napban, remélem tényleg adnak egy új készüléket. Mert biztos, hogy nem az én hibám, nem lett vízbe mártva, amint hazaértem vele ráraktam a T-ben kapott fóliákat és egyből beleraktam egy tokba, olyan, mintha épp most csomagoltam volna ki (nem is áll messze az igazságtól). Szóval bizakodom, hogy holnap kicserélik egy teljesen új telóra! :)

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9028) icecave válasza Williamgrant (#9026) üzenetére


icecave
nagyúr

Jó, hogy linkelted, legalább beírtam a végkifejletet, nem csak a panaszkodást, mikor még nem tudtam, mi lesz a sorsa a telefonomnak a szervízben. :)

(#9029) LouiS22 válasza holozis_HUN (#9019) üzenetére


LouiS22
veterán

Bakker, ők a hivatalos márkaszerviz, lehet ezen rúgózni, meg nem tetszik, de ott fogják javítani, ha a fene fenét eszik, akkor is.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#9030) Gempas 70


Gempas 70
aktív tag

Jelentem úgy néz ki megvan a készülékem. Leadták a talált tárgyak irodájában. Pénteken megyek érte. Öröm bódottág!! :)

(#9031) holozis_HUN válasza Gempas 70 (#9030) üzenetére


holozis_HUN
veterán

Remek :) Szerencse :)

El errar es humano y el perdonar, divino.

(#9032) Scarface_


Scarface_
csendes tag

Hello Srácok!

Utolsó körömet futnám android témában. Mára leszűkült annyira a kör, hogy EZ a típus legyen vagy egy Honor 6. A topicot nem olvastam végig teljesen, sok sérülésből fakadó sztorikat láttam főleg.
Lényegében pár szóban valaki meg tudja milyen kompromisszumot kell hozni a készülék kapcsán!?

Hálás köszönet!

(#9033) junhum


junhum
tag

Sziasztok!

Kellene nekem egy kis segítség:
Asszony szólt, hogy végre frissítsem a telefonját Lolliora, mert forcsa dolgokat csinál. Zárt képernyő feloldása után playstore fogadja.
OTA-n frissítettem de nem változott a helyzet.

A kérdésem az lenne hogy flashtool-lal melyik releas-t rakjam fel?
Jelenleg T-mobile-os van de rengeteg a fölös program.

Válaszoktat előre is köszönöm :R

Your Workout Is My Warm-Up so Shut The Fuck Up And Train

(#9034) Wajk válasza holozis_HUN (#9031) üzenetére


Wajk
addikt

inkább még vannak rendes emberek... :K

(#9033) junhum: ajánlott az Xperifirm beszerzése. Pontosítva ajánlott a "23.1.A.1.28"-as ROM ami az LP-t illeti. Annak is valamelyik a "Customized" verziója, amiben nincsen benne sok haszontalan program. Megjegyezve: a T-Mobilos ROMnál csak kevesebb Bloatware lesz akármelyiket is teszed fel :D

Ha választanom kellene a Nordic-ot tenném fel, az R12C-s...

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB

(#9035) Isual


Isual
veterán

Na eljött a vásárlás pillanata, nem bírok tovább várni. One X-em meghalt, kölcsön Samsung Galaxy S meg olyan lassú, hogy megüt a guta, így muszáj megvenni a Z3C-t :D

Két boltra szűkítettem a kört, tanácsot kérek, hogy melyik helyről vegyem? Elvileg mindkét helyen 2 év gyártói gari van hozzá: 1; 2 ?

Melyiket ajánljátok?

Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg

(#9036) |AP| válasza Isual (#9035) üzenetére


|AP|
veterán

nem vagyok benne biztos, hogy a második bolt is gyártói garit ad... vagy csak én nem találok erre utalást.

(#9037) Isual válasza |AP| (#9036) üzenetére


Isual
veterán

az első tuti gyári garit ad? vagy azért hívjam fel holnap mindkettőt ez ügyben?

Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg

(#9038) |AP| válasza Isual (#9037) üzenetére


|AP|
veterán

egy kérdést megér, mert ez nekem nem egyértelmű: "24 hó teljes körű gyártói + forg. garanciával"

(#9039) Isual válasza |AP| (#9038) üzenetére


Isual
veterán

ok, sztem holnap mindkét boltra rácsörgök és megkérdezem, hogy milyen is ez a gari és a gariztatást ki és hogy intézi. aztán majd megosztom mit mondta és az alapján melyik a jobb. köszi!

Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg

(#9040) Williamgrant válasza holozis_HUN (#9027) üzenetére


Williamgrant
veterán

Ahogy az Téma Összefoglalóban is benne van, ha nem vagy meggyőződve hogy korrektül intézik a garanciádat, érdemes közvetlenül a Cordonhoz vinni. Ettől függetlenül általánosan igaz, hogy nem árthat kommunikálni a Sony ügyfélszolgálattal sem! Az meg hogy "vettem egy új készüléket és van rajta hiba, de hát végülis nem annyira zavaró" szerintem abszolút elfogadhatatlan. Ha vásárolsz egy új telefont, alapvető elvárás hogy az hibátlan legyen. Minden más csak szuttyogás. :)
Azon hogy új készüléket kapsz, vagy sem, szerintem nem érdemes forognod. Egyrészt mivel amint kibontasz egy új dobozt, az végülis már használt, ha minden szempontból hibátlan terméket kapsz vissza, nem csökkenti az erkölcsi értékét az hogy szervizelve lett. Szerintem.
Másrészt mivel vízálló telefonról van szó, tudtommal eddig még minden LCD hibát a szerviz megjavított (törést hagyjuk) ÉS újra vízálló lett a készülék, plusz többeknél a komplett készülékházat cserélték. Tehát maradt az akksi, alaplap, a többit pedig felvezették a munkalapra mint csere alkatrészeket. Nem véletlenül veszteséges masszívan a Sony mobil üzletága.

(#9028) icecave
Emlékszem Te is eléggé paprikás hangulatban voltál. :) Képzeljük el hogy ilyen paprikás hangulatú ügyfélből van több száz, aki ezt meg is írja mindenhol. Majd miután megelégedve használta tovább a telefonját, már kevésbé érzi a késztetést hogy erről írjon erre-arra. :) Így annyira nem meglepő hogy a szervizet eléggé lehúzzák. Plusz bocsássa meg nekem mindenki aki magára veszi, de az ügyfelek egy igen jelentős része szimplán hülye :K
Én szolgáltató cégnél dolgozom, 6 éve felelek a szervizért is. Eddig kb. 17.000 munkalapot állítottunk ki és minden, de minden hibát kijavítottunk vagy szerviz munkával, vagy pedig csere készülék kiadásával, esetleg pénz visszafizetéssel. Talán 5 olyan ügyfelünk volt, aki azóta is elégedetlen, de azok olyan igényekkel jöttek amit Ti is először viccnek vélnétek.
Szóval bocsássátok meg nekem, de emiatt azért kicsit másképp látom az ilyen típusú szolgáltatásokat.

(#9030) Gempas 70
Na látod, mondtam hogy nem adnám fel! Ha valahol emiatt fikáztad Svájcot, itt az idő hogy elnézést is kérj. ;)

(#9032) Scarface_
Kompromisszum: sok az üveg, ha elejted könnyebben törik mint a Honor! Ha nem vagy óvatos, hímestojást mozgató kezű, akkor a Honort ajánlom megvételre.

(#9035) Isual
Olyan helyen, ahol lehet választani hogy 1 vagy 2 év garral veszem, meg sem venném. :) Gondolkodj, melyik az ismertebb bolt? A magyar nyelvű menü jelölés alatt mi van odaírva?

(#9036) pollai
Hmm, honnan is szokott a Mobilarena készülékeket kapni? :B Hkhmmm...

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#9041) Isual válasza Williamgrant (#9040) üzenetére


Isual
veterán

2 év garancia :)
akkor vip phonetól legyen?

[ Szerkesztve ]

Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg

(#9042) |AP| válasza Isual (#9041) üzenetére


|AP|
veterán

szerintem a két év lehet forgalmazói garancia is, nem látom feltüntetve, hogy gyártói.
Dehát mit értek én a lovakhoz :)

(#9043) Petikeje


Petikeje
tag

Sziasztok!
SEZ3C-n szeretnék az SD kártyára egy filmet felmásolni (14Gb) USB-n keresztül. Azt írja ki, hogy nincs írás joga. (kisebb fájlokat 100 Mb gond nélkül másolja)
Ha Total Commanderrel WiFin keresztül ugyanazt a fájlt elkezdem másolni, akkor másolja, de így meg nagyon sokáig tart.
Miért nem megy USB-n keresztül, illetve hogy lehet megoldani?
THX:
P!

[ Szerkesztve ]

(#9044) darvinya válasza Petikeje (#9043) üzenetére


darvinya
titán

Szerintem így sem fog menni, mert FAT rendszeren 4Gb file korlát.
Amúgy telot állítsd át Adattárolási módra, akkor pendrive-ként csatolja.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#9045) Isual válasza |AP| (#9042) üzenetére


Isual
veterán

Én sem tudom. Azzal nem tudok mit kezdeni, hogy gondolkodjak melyik az ismertebb bolt. Egyiket se ismerem, ezért kérdeztem. De Willamgrant arra utal, hogy a vip-phone az és tán tőlük szokott a mobilarena tesztkészülékeket kapni? Ezt se tudom. Ezért kérdezek. :U

Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg

(#9046) Petikeje válasza darvinya (#9044) üzenetére


Petikeje
tag

Hi!
THX. Gondoltam valami hasonlóra... Adattarolasi módban van.
A furcsa hogy wifin másol.
Tud úgy működni, hogy ntfsre vagy ext4re konvertálom?
THX:
P!

(#9047) vicze válasza Isual (#9045) üzenetére


vicze
félisten

Lényeg, olyan hogy gyártói 1év garancia nem létezik. Mindegy gyártó (kivéve Apple) 2év garanciát vállak, tehát az a bolt ahol különböző variációkat írnak, alapból kerülendő mert az nem gyártói garancia.

(#9048) Scarface_ válasza Williamgrant (#9040) üzenetére


Scarface_
csendes tag

Rendben, köszönöm az infót! ;)

(#9049) brazor válasza Gempas 70 (#9030) üzenetére


brazor
tag

Nah, ezt jó hallani:D

"Have you ever seen a man this rich? This broke? This lost in the smoke? Please pray for me"

(#9050) VincentV válasza B.F.G. (#9008) üzenetére


VincentV
csendes tag

Nekem is van egy ilyen kék Cruzerlite tokom amit nem használok. Anno hármat (green,blue,teal) rendeltem egyszerre a "b2g1" kuponkóddal mert úgy volt akciós de mindig csak a zöld van a telón.

Lehet, hogy nem figyeltem vagy kimaradt pár h.sz mert ha tudom hogy kéket akarsz és csak ezt az egyet rendelted akkor elküldtem volna szívesen, így csak áll a fiókban. Talán nem kellett volna ennyit várni rá. :)

"ice-ice-baby" - jég-jég-csecsemő

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.