Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Colos1

    őstag

    válasz Cathulhu #101 üzenetére

    "ebredtem mar ugy vadligorcsre hajnalban, hogy az agyrol lezuhanva azt se tudtam fiu vagyok e vagy lany, jo fel percig tartott mire egyaltalan azzal tisztaba kerultem, hogy epp hol, milyen szituacioban vagyok"

    Most képzeld el mindezt úgy, hogy fél éven át naponta többször előfordul ;)

    Amúgy eszem ágában sincs félelmet kelteni, mondtam, hogy ezek szélsőséges esetek. Az egészet azért hoztam fel, hogy érthetővé váljon, hogy miért bukott meg megint a 3D, és miért fog ez után is megbukni. Senki nem fog szívesen belemenni egy olyan dologba, amely okozhatja az előzőekben kitárgyalt problémákat, még akkor sem, ha az előfordulási arány pici.

    Azért nem lettél erőszakos a játékoktól, amiért én sem. Alapból nem vagyunk erőszakosak. És aki az? Szerintem te is láttál már olyan gyereket, aki buta az iskolában, és csak azzal tud felvágni mások előtt, hogy erőszakos. Szerinted nála milyen hatást váltana ki?

    (#102) dezz: "Bár én inkább egy olyan veszélyt látok ebben, hogy aki VR sisakkal a fején nő fel (és mondjuk több sikerélménye van a "játékokban", mint a valóságban, vagy egyszerűn több élményt szerez), nem helyezi az elsőt a második elé." Ha ez megtörténik, az máris egy komoly mentális probléma.

  • dezz

    nagyúr

    válasz Cathulhu #101 üzenetére

    Azért a VR sisakok jóval valóságközelibb élményt nyújtanak. Ez még akkor is nagyobb hatással lehet az emberre, ha tudja, hogy csak játszik.

    Bár én inkább egy olyan veszélyt látok ebben, hogy aki VR sisakkal a fején nő fel (és mondjuk több sikerélménye van a "játékokban", mint a valóságban, vagy egyszerűn több élményt szerez), nem helyezi az elsőt a második elé. Mármint nem akar-e jobban "bent" lenni, mint "kint". Az sem kizárt, hogy a virtuális valóság idővel kilép a játékok világából.

Új hozzászólás Aktív témák