- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- Klaus Duran: JBL wave beam 2
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kalacskepu: ASRock 775i65G R2.0 iGPU rekordok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
nagyúr
Igaz is, elnézést, csak nagyvárosban gondolkodtam, ennyivel pontosítanék.
Tápiószentlapáton és Bivalybasznádalsón nem feltétlenül kéne hogy így legyen.
Legalább az útpálya egy részén jelöljenek ki bringasávokat, a forgalmasabb helyeken. Már az is sokat javítana a forgalom ritmusán.
Jelenleg a rendszerben így van pár potenciális közúti veszélyeztető. Vegyünk egy példát:
Megy a nép a 70-es táblás 2x2 sávos főútvonalon autóval/motorral/teherautóval 70-nel, ahol 25-tel megy a mini kerekes rolleros (főleg nindzsában, mer' lámpa minek?), a kerékpáros mondjuk 30-cal, és max 45-tel az SMKP (ami simán mehetne és folytás nélkül is 70-nel). Így nem igazán halad a két sáv egyszerre, és megnő a balesetek kockázatának esélye.
Az egész abszurd. Az én verzióm szerint, ehelyett lehetne legalább leválasztott sáv a lassabb járműveknek hogy ne a többieknek kelljen kerülgetni őket (ergo ne legyenek forgalmi akadályok), és az SMKP mehessen legalább 60-nal, de inkább 70-nel.dugo_:
Jó kis statisztika, de e-rollert nem látok benne. Fejsérülésnek számít az is ha nyílik a légzsák és azt fejelem meg, vagy koccanásnál a támlát? Egyik sem jó de nem ugyanaz mint kabin nélküli járművel megfejelni valamit.
Szerintem ajánlott a viselése, főleg ha valaki komolyan gondolja hogy ilyen kis fosokkal (e-roller) csapasson a forgalomban. Elég egy kis hiba, és csúnyán szétfejeli az ember a padkát/motorháztetőt/busz hátulját. -
Degeczi
nagyúr
Egy mai "Dongó" biztosan, de az olasz eredeti (valóban erről másolták) 0.8 LE-es volt, tehát a hazai változat (amiről már alig találni infót) is kb. 500W-os ha lehetett (mondjuk még az is erősebb az ebringáknál, viszont a dörzskerekes hajtás rengeteget levett a tényleges teljesítményből)
-
Stan648
tag
Amit írtam túlzás. Igaz. De legalább ha piroson áthajt biciklivel, akkor a rendőr a biciklisnek is megírja az 50-es csekket. Legfeljebb pontot nem kap. De nekem, mert van jogosítványom, akkor zéró toleranciával biciklizzek, mert elveszik a jogosítványom. Akinek meg nincs annak meg csak csekket írnak. Vannak furcsaságok.
Az embereknek azt is illene tudni, hogy bicklizni csak tíz éves kórtól lehet felnőtt felügyelet nélkül közúton. Járdán meg senkinek nem lehet.
-
somogyib
őstag
"Autópályán engedném a 150-et"
200 km-en nyernél kb. 10 percet a mai 130-as korláthoz képest. Ebből a szempontból nem hinném, hogy ez sokat változtatna az életünkön, meg a közlekedés biztonságán.
Régebben az autopályán 120, a lakott területen meg 60 volt a max. Ezt változtatták meg 130/50-re. Ebből kiindulva, ha te most 150-re vinnéd fel az autopályát, a lakotterületet le kellene vinni 30-ra.
-
Louro
őstag
Nem értem mi itt a gond. Bár az igaz, hogy sok-sok éve letettem a KRESZ vizsgát. De mivel egyszer kellett, így nem "ülepedett le" a tudás. Ha iskolában tanítanák, akkor talán jobban beégne.
De gondolom te betéve ismered a KRESZ-t, ha letetted a vizsgát. Na meg nem 100%-ra vizsgáztam, mielőtt ez lenne az ok, amibe még bele lehetne kötni.
-
solena
tag
Tudom, hogy nem buli, biciklivel meg aztán pláne.
125ös motor a százat? Annak aztán lehet áttétje, ha még tartani is tudja. Nem ccm-ben kéne ezt mérni, hanem teljesítményben, és akkor tökmindegy lenne, hogy mekkora a térfogat.
Vesa: tudom, hogy rosszabb, mint 30 éve, mert sokkal több lett az autós, sokkal nagyobb a forgalom, és sokkal nagyobb teljesítményű járművek vannak az utakon. Ezért kéne betartatni rendesen azt a nyomorult kreszt, és nem össznépi játékot űzni abból, hogy ki szúrja ki a "civil rendőrautókat". Mert nem azért kéne szabályosan közlekedni, hogy "jajúristen, megb*sz a rendőr", hanem hogy mindenki épségben eljusson a céljához.
-
solena
tag
Végülis, lehetne 50.
De nem szántanám be, mert lehetne tőlem 125 ccm is, de akkor sem haladhatná meg a megengedett sebességeit. Legyen leszabályozva (ezért kéne rá a műszaki vizsga meg a többi, hogy nyomon lehessen követni). Persze, ez is megkerülhető, mint minden, de ha nincs rá szabályzás, akkor nem lehet szankcionálni, ha rajtakapják.
Vagy, ha már "nevezéktan", akkor a lassú, kisteljesítményű lenne az új M, és akkor az "M2"-t be lehetne tenni a B125-be, ha valaki autó mellett vezetne ilyen kávédarálókat, ha meg csak önmagában, akkor "M2".
-
ncc1701
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Miért a lehető legidiótább, legelavultabb járműkategóriába próbálják besorolni az e-rollereket? Véleménycikk!
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Google Pixel topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Energiaital topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- PlayStation 5
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM CMP 510 Seasonic 750W
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- AKCIÓ! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest