- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
nagyúr
Igaz is, elnézést, csak nagyvárosban gondolkodtam, ennyivel pontosítanék.
Tápiószentlapáton és Bivalybasznádalsón nem feltétlenül kéne hogy így legyen.
Legalább az útpálya egy részén jelöljenek ki bringasávokat, a forgalmasabb helyeken. Már az is sokat javítana a forgalom ritmusán.
Jelenleg a rendszerben így van pár potenciális közúti veszélyeztető. Vegyünk egy példát:
Megy a nép a 70-es táblás 2x2 sávos főútvonalon autóval/motorral/teherautóval 70-nel, ahol 25-tel megy a mini kerekes rolleros (főleg nindzsában, mer' lámpa minek?), a kerékpáros mondjuk 30-cal, és max 45-tel az SMKP (ami simán mehetne és folytás nélkül is 70-nel). Így nem igazán halad a két sáv egyszerre, és megnő a balesetek kockázatának esélye.
Az egész abszurd. Az én verzióm szerint, ehelyett lehetne legalább leválasztott sáv a lassabb járműveknek hogy ne a többieknek kelljen kerülgetni őket (ergo ne legyenek forgalmi akadályok), és az SMKP mehessen legalább 60-nal, de inkább 70-nel.dugo_:
Jó kis statisztika, de e-rollert nem látok benne. Fejsérülésnek számít az is ha nyílik a légzsák és azt fejelem meg, vagy koccanásnál a támlát? Egyik sem jó de nem ugyanaz mint kabin nélküli járművel megfejelni valamit.
Szerintem ajánlott a viselése, főleg ha valaki komolyan gondolja hogy ilyen kis fosokkal (e-roller) csapasson a forgalomban. Elég egy kis hiba, és csúnyán szétfejeli az ember a padkát/motorháztetőt/busz hátulját. -
Redneck
nagyúr
Az itt a legnagyobb baj, hogy a jogalkotók és az úthálózat, durván le van maradva. Már az SMKP 45-ös korlátozását is nevetségesnek és veszélyesnek tartom. Legalább 60-as maxot de inkább 70-et kéne engedni, a biztonságos közlekedéshez. Ez az elavult 45 egy baromság.
Az e-rollereket, e-kerékpárokat, és bringákat max bringaúton kéne engedni, de ott is csak megfelelő fék, világítás, és bukó használatával. Mondjuk ehhez nem ártana ha több, jó minőségű kerékpárút lenne...
-
Redneck
nagyúr
Autózok, motorozok, kerékpározok, tömegközlekedek, és gyalogos is vagyok. Anno lobbiztam a B125-ért, de mára kicsit máshogy látom. Kár, hogy nem jött össze, akkoriban komolyan gondoltam, hogy közlekedésbiztonsági, és környezetvédelmi szempontból jó irány lehet. Sajnos a kormány a lehúzást látta benne, plusz a társadalom jelentős része képtelen volt befogadni és meglátni a jó lehetőséget. A közlekedésben résztvevő sok barom láttán, talán nem is baj, hogy így alakult.
Mára sokat változott a forgalom, új eszközök jelentek meg a mindennapi közlekedésben, így nem ártana körültekintőbb szabályozás, és nagyobb kontroll, az utakon közlekedő járművekkel kapcsolatban.A poszthoz kapcsolódóan, ezeknek szerintem semmi helyük nincs a forgalomban:
-kamu 50-es gépeknek
-KRESZT leszaró kerékpárosoknak
-kerékpárúton vagy bringasávban görkorizó és gördeszkázó idiótáknak
-közúton 10 centi átmérőjű kerékkel e-rollerezőknek
-papírok nélkül 50-100 km/h-val elektromos kerékpározóknakEzeket mind szarrá büntetném.
Mindenképp törvénymódosításra, és értelmes szabályozásra van szükség. Új kategóriákat kell létrehozni, mert az elektromos kerékpárok és e-rollerek, jelenleg erősen szürke zónában mozognak.
A közlekedési kultúrán is fejleszteni kell, rengetegen totál sötétek az utakon. Szerintem elengedhetetlen, a gyermekkorban elkezdett oktatás, és a közúti forgalomhoz kötelező KRESZ vizsga bevezetése. Plusz a jövőben épülő, vagy felújításra kerülő közutak tervezésénél, vegyék figyelembe a megváltozott közlekedési szokásokat. Építsenek értékelhető minőségű útburkolatokat, normális méretű sávokkal, külön kerékpársávval vagy úttal. A járdáról le kell választani az emberi erővel hajtott, de nem közútra való eszközök (görkori/gördeszka/roller) sávját.A kerékpárok, elektoromos kerékpárok és rollerek használatát szintén KRESZ vizsgához, védőfelszerelések (bukósisak, láthatósági mellény) és biztonsági berendezések (világítás, fék) használatához kötném. Az elektromos rollerek műszaki feltételeit, minimális kerékméret és hasmagasság megadásával egészíteném ki.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Miért a lehető legidiótább, legelavultabb járműkategóriába próbálják besorolni az e-rollereket? Véleménycikk!
- Geforce GTX950 2GB OC
- Apple Watch SERIES 8 45mm gold GPS + Cellular, STAINLESS STEEL! Akkumlátor 100%!
- Vadonatúj iPhone 13 PRO 128GB alpine green KÁRTYAFÜGGETLEN! 6 hó garancia!
- iPhone 16 128GB ultramarin 1 hónapos! MEDIAMARKT számla, 3 év Apple garancia! Makulátlan! + tok!
- Ducky Shine 5 RGB Brown switch
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Kezdő Gamer számítógép. I5 6400 / GTX 1060 3GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 1TB HDD
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest