Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Memmaao

    addikt

    válasz HaliGab23 #9881 üzenetére

    A két posztodat egyben megválaszolva: 2.ra ott a kereső, bárki használhatja és akkor nem lenne annyi megválaszolt kérdés 10x, de ez nem elvárható, mert aki újonc itt, nem biztos, hogy tudja, hogy hogyan érdemes keresnie a válaszait. Az első posztban feltett kérdésed a garival kapcsolatban (szintén volt már róla szó).: Hivatalosan európában 12 hó a vállalt garancia a Samsung telefonokra. Bármely európai országban vásárolt készülék a számlával , eu garancia levéllel garanciában javítható a márka hivatalos szakszervizében, ami jelen esetben a TMX. A sufni GSM által felvásárolt EU készülékre is van 1 év gyári garija a sufni gsm-nek, mert nekik feltehetően van számlájuk a beszerzési forrástól. Neked viszont 0% áfás 0 perces használt készüléknek adják tovább, és tőlük kapsz egy adásvételit, amit a szakszervizben a hajadra kenhetsz. Abban az esetben, ha rendelkezel az eredeti számlával, el a garancia.1 év. A második év itthon a Samsung Magyarország zrt állja, ezért kell a regisztráció, és csak a magyar nagykeren keresztül eladott készülékkel vehető igénybe (strong& unique, Bravophone, Cellect).
    Van különbség sufni GSM és GSM webshop közt! A b-tel , nextel évek óta a piacon van, mindkettő volt az év boltja már. Amit itt 24 hó gyártói garanciával hirdetnek, az az is. Egyébként meg online vásárlás esetén 14 nap elállás megillet mindenkit. Aki nem hiszi el, hogy jön hozzá hivatalos gari papír, nyugodtan visszaküldheti nekik. De nem fogja, mert küldenek garanciaszelvényt.

  • nyulnyulu

    senior tag

    válasz HaliGab23 #9881 üzenetére

    Kétlem,hogy nem hivatalos forgalmazónak elad,max más országból származót szoktak visszadobni,de ez hála az égnek nem érint,ha gond van viszem az europarkba a vodához,és ezért mondja mindenki,hogyha teheti,vegye a t mobil nál függetlenül,mert a gari rendben van

Új hozzászólás Aktív témák