Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr.Silkó

    veterán

    válasz tangiers #20173 üzenetére

    Szia!

    Szoftveresen javította a színhibát a Samsung, ezen felül elérhetővé tette menüből a színegyensúly állítást. A rózsaszínesedést egyébként onnan is sejthető, hogy a boltokban pihenő példányoknál már szintén javították, hogy ez a téma egyáltalán nem jön fel itt a fórumon mostanság, új vásárlók esetén sem.

    Amennyiben - mint írtad - szolgáltatónál fogsz S8-at vásárolni, javaslom az online rendelést. Így van 14 napod a telefon kipróbálására, és a szerződéstől való jogszerű elállásra, bárminemű következmény nélkül.

    Egyébiránt nekem a Telekomnál kérésre oda szokták adni a készüléket egy kézbevételre személyes szerződéskötés esetén, ilyenkor be is tudom kapcsolni a telót, ha akarom.

    Hivatalosan elismert és gyakran előforduló hibával egyébként nem rendelkezik az S8 páros, egyedül a kamera fókuszvesztése aránylag ismert szűkebb körben, de ez az esetek többségében nem állandó hibajelenség az érintetteknél.

Új hozzászólás Aktív témák