Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • majestic

    őstag

    Na, hogy egyértelműen lezárható legyen mindenkinek a garancia mizéria:

    November elején vásáróltam a Fotunánál 185-ért a telcsit. A telcsit előttem bontották ki, garancia papír magyarúl volt benne (NINCS RAJTA HOLOGRAMMOS MATRICA!), rövid használatba helyezési útmutató magyarúl is volt hozzá. Az IMEI-s matrica ráragasztva, kitőltve + ÁFÁ-s számla. Most regisztráltam a Samsung oldalán és ezt kaptam vissza:

    "Köszönjük, hogy megvásárolta termékünket, és regisztrálta weboldalunkon!

    Modell: GT-N7100 (Galaxy Note II)
    Sorozatszám: RF1CA7KPAJB

    A termékre érvényes garanciális időszakot meghosszabbítottuk 2 hónappal.

    Az Ön termékére vonatkozó garancia meghosszabbítását igazoló lapot itt éri el:
    https://garancia.samsung.hu/?bp_num=xxxxxxxxx

    A lapot nyomtassa ki és őrizze meg. Ha készülékét hivatalos Samsung szervizbe viszi, vigye magával a kinyomtatott igazoló lapot és az eredeti garancialevéllel együtt mutassa be.

    Ha az igazoló lap nyomtatása az Ön számára nem megoldható, segítségért forduljon ingyenesen hívható Telefonos Ügyfélszolgálatunkhoz a 06-80-SAMSUNG (06-80-7267864) számon.

    Reméljük, hogy kiváló minőségű termékünk használatában sok örömöt lel majd!

    Üdvözlettel,
    Samsung Electronics Magyar Zrt.

    [ Szerkesztve ]

    Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés