Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    válasz martonx #43 üzenetére

    Igen tudom, hogy a név választás lehetett volna jobb is, de így könnyebb volt átlátni, hogy ugyan azokat a betűket írtam a képletbe ahogy vannak mintha szavakat osztottam/szoroztam volna .
    Tehát itt egy kicsit szerencsétlenül jött ki a dolog.

    Viszont el is érkeztünk ahhoz a dologhoz amiről az egész kiindult.Addig oké, hogy külön osztályt csinálok az egybe tartozóknak, de mi van akkor ha mindegyikhez fel kell használnom? akkor mindegyiknél duplán kell declarálni vagy csak a nevét beírom és áthozza az értékét a másik osztályból?

    Tehát ezeket a kapcsokat az egész folyamat kapcsolatát nem értem tisztán ,nem azt amit ki tudok guglizni, hogy egy osztályt hogyan csináljak.

    Mert ahogy a példában is van hiába ismételtem meg többször ezek csak önálló egységek , nem épülnek egymásra nem épülnek fel egy kisebb egységekből vagy nem egy nagyobb részei.csak bekéri az adatokat kiszámolja majd kiirja, sima lineáris dolog. DE mi van ha interaktivan akarom, hogy egy gombra folyamatosan növelje a sebesség értékét? Oké, hogy for ciklus, de mondjuk azt honnan a bánatból tudom, hogy egy gomb lenyomás értelmezéséhez mire van szügségem milyen h. fájlokra vagy parancsokra?
    Ezt a folyamatot szeretném átlátni.

    Nem azt nem értem, amit józan paraszti ésszel levezet elemi feladatokra az ember, hanem amit ahhoz az elemi feladathoz még hozzá kell gyűjteni, hogy működjön.

Új hozzászólás Aktív témák