Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) engusz válasza Parci (#149) üzenetére


engusz
veterán

Amiről te beszélsz, a "sötétsárgáról", arról írok én is. Nem teli piroson megyek át. És nem adok nagyobb gázt a sárgánál (ha látom, ha nem), sem a pirosnál. Átcsúszás, olyan, ami fölötted vált át. (Vizsgán szokás viccelődni ezzel, ahol csak a vizsgabiztosnak volt sárga/piros a lámpa. Te még zöldön/sárgán mentél át.)

[ Szerkesztve ]

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#153) Parci válasza engusz (#151) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

amikor fölötted vált pirosra, mert átmész a sárgán, az egy létező és normális dolog. erre van a sárga jelzés. áthajtani a piroson azt jelenti, amit az ilyenkor utánad jövő 2-3-4 kocsi csinál.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#154) CactuS válasza Kalandor (#152) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Azért remélem jól vagy, és nem sérültél meg.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#155) tildy válasza Kalandor (#152) üzenetére


tildy
nagyúr

Ugye semmi bajod?

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#156) 7 válasza engusz (#150) üzenetére


7
addikt

"földim" :D

Én annál a kevés lámpánál, ahol szoktam mozogni a XVI. kerületen belül, azt vettem észre, hogy azért a keresztben levők zöldre váltásánál ott is eltelik cirka 5 másodperc.

[ Szerkesztve ]

(#158) Tüzi válasza Kalandor (#157) üzenetére

Amolyan Mátrixost meghazudtolóan? :D

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#159) Ősember válasza engusz (#150) üzenetére


Ősember
őstag

pesterzsébet, xx. ker. itt is elég rövidek a sárgák, na de ez külváros... pesterzséet központban is kb ugyan az van, viszont a soroksárin hosszabbak a sárgák valamennyivel.
viszont az tény, hogy a kresz egy barbi ház, ahol minden idilikus és tökéletesen rendszerezett, minden a helyén van, csak éppen a bent lako barbi félrek*r :D

______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!

(#160) maszogep válasza Dare2Live (#44) üzenetére


maszogep
újonc

Már bocs, de ilyenkor nem is az a sajnálatos, hogy senki nem volt a buszmegállóban, hanem az, hogy a kedves és közveszélyes rokonod élve szállt ki a buliból...

(#161) Peet210 válasza dragonfx (#135) üzenetére


Peet210
őstag

Majd ha egy ilyen megtolja a bömbidet Téged se zavarna?
Egyébként meg nem mindegy kinek milye van, a szabályok ugyan úgy vonatkoznak mindenkire (elméletileg!).

Today's record, is tomorrow's motivation

(#162) maszogep válasza Tüzi (#134) üzenetére


maszogep
újonc

Éppen a táblákat nézem, hogy merre menjek, szemem sarkából látom, hogy megy a kocsisor előre, benézem a pirost (közlekedésre nem veszélyes, mert nem egyéni akció) és hopp, ugrott egy havi

A jogosítvány nem alanyi jogon jár. Ha nem tudsz odafigyelni arra, amit csinálsz, nem kell autóba ülni. Ha többiek lemming módra épp a mélybe vetik magukat az Árpád hídról, akkor te mész utánuk, mert megy a kocsisor???

(#163) maszogep válasza engusz (#146) üzenetére


maszogep
újonc

Ha normálisan vezetsz, nem igazáén kell sehol satuzni... Persze százról visszavenni nullára az utolsó pillanatban a pirosnál, ott igen...

(#164) Winner_hun válasza Peet210 (#161) üzenetére


Winner_hun
félisten

Gyakorlatilag

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#165) maszogep válasza Kalandor (#152) üzenetére


maszogep
újonc

No itt van a kutya elesve! Az a legfőbb baj, hogy a paraszt majdnem belédjön/elgázol, és ahelyett, hogy igyekezné túltenni magát a saját ijedtségén, elkezd habzani a szája, és magán kívül kezdi keresni a hibást, aki ilyenkor természetesen a másik fél.
Az ilyen gyökerek miatt költöztem el 30 év után Pestről. Hihetetlen, hogy vidéken mennyivel nyugisabb, normálisabb emberek vannak...

(#166) Peet210 válasza Winner_hun (#164) üzenetére


Peet210
őstag

Azért írtam, hogy elméletileg mert a gyakorlatban ezt nem nagyon tapasztalom.

Today's record, is tomorrow's motivation

(#167) Winner_hun válasza Peet210 (#166) üzenetére


Winner_hun
félisten

Gondoltam, ha idézőjelben van, talán nem kommentálom;)

[ Szerkesztve ]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#168) Badb0y


Badb0y
addikt

Végre, végre!!!

Hát nem tudom ki fog annak örülni, hogy 20-szal kell menni a 20-as táblánál, és 51-nél 300k minusz. De biztos sokaknak jó lesz ez.

Úgyhogy "végre, végre"

Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/

(#169) Retro11 válasza Badb0y (#168) üzenetére


Retro11
senior tag

Egyetértek!

Persze ez jó meg szép, meg aki nagyon hajt büntessék meg, mert megérdemli.Ez a bírság emelés jogos lenne ha az állam is tenne cserébe valamit.Mit?Rakna az autósok alá normális utakat és nem adna ki nyomorék csicska embereknek jogsit.A balesetek nagy része a tötymörgö,idétlen döntésképtelen emberek miatt van akik villogni tudnak de manöverezni nem stb..

Ne haragudjon senki nem akarok célozgatni,sem megbántani bárkit is,de az is nevetséges hogy kiknek adnak jogsit.Elítélem azt hogy 17évesen már lehet jogsi.Lehessen de szigorított vizsgával mert áhh felidegeltem magam....bocsi.

Nem 1olyan emberről tudok aki 3-4.jére ment át úgy ahogy segítséggel!Szerintem itt kellene változtatni nem csak büntetni mint állat,persze azt is.Abban is biztos vagyok hogy ti is ismertek ilyet.Szerintem alapjainál kellene elkezdeni a "szigorítást".

Miért?Mert nem is csodálom hogy hajtanak sokan amennyi láma, idétlen k@@@g van az utakon.Mindenki tapasztalhatja nap mint nap.Arrólnem beszélve itt biharba ahoz hogy bejuss debrecenbe 13km távolságból munkába menet kell majd 1,5óra.Csökkenhetne, ha lenne 1jobb és kultúráltabb vezetői társadalom.

Csak én gondolom így?

Köszönöm szépen figyelmeteket.

P.S: nem félre érteni elítélem a barmulást is,de kicsit meg is értem ha sokaknál kiborul a bili.

[ Szerkesztve ]

(#170) Badb0y válasza I_Am (#11) üzenetére


Badb0y
addikt

Egyre inkább azt érzem, hogy mindenki majd az én pénzemből akar ingyen élni.

Ezzel értek teljes mértékben egyet!!!

Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/

(#171) engusz válasza Parci (#153) üzenetére


engusz
veterán

Számomra az is áthajtás a piroson, ha felettem vált át. Vagy előttem 5 méterrel. Kicsi a távolság (vagy nincs), hogy megálhass.

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#172) engusz válasza 7 (#156) üzenetére


engusz
veterán

Mondom, szerintem direkt van, így vigyáznak ránk a tudtunk nélkül. Akkor van baj, ha ez valamelyik őrültben tudatosul, aki a határon autózik és folyamatosan szabályt szeg.

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#173) engusz válasza Ősember (#159) üzenetére


engusz
veterán

Persze. A kresz olyan, hogy minden, de tényleg minden le van írva és szabályozva. Képtelenség mindent betartani. Most a "látványos" kihágásokat próbálják visszaszorítani.

A totálkáros írás azon részével mélységesen egyetértek, miszerint fokozott rendőri jelenlét is szükséges lenni. Több kamera, és a kiemelten fontos helyeken (ahol sokan, sokat szabálytalankodnak), ideiglenes vagy mobil kamerákat kihelyezni, pár rendőrrel. Ez - szerintem is - hatásosabb lenne. De ugye (még) nincs miből...

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#174) engusz válasza maszogep (#163) üzenetére


engusz
veterán

Álomszép lenne. Ma csak 3x kellett majdnem állóra fékeznem, mert az utolsó pillanatban kikanyarodtak elém a főútra. Igaz, nem lámpás story, de csak jelezni szerettem volna, hogy a valóságban nem pont úgy működnek a dolgok, ahogy le van írva. Nem csak rajtad múlik az adott közlekedési szituáció kimenetele. A másiktól, az időjárástól, az autók műszaki állapotától, és még ezer dologtól.

Természetesen, úgy gondolom, tanácsos megfontoltan és deffenzíven vezetni, hiszen abból még sosem volt baj. Ahogy "öregszem" és egyre több km-t vezetek, úgy változik a stílusom. Az elején még agresszív voltam, de mára már inkább kényelmesen (és inkább elkésve) érkezem, mintsem hogy veszélyesen közlekedjek.

[ Szerkesztve ]

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#175) feel good válasza engusz (#172) üzenetére


feel good
aktív tag

Határon? Közúton, forgalomban? :)

(#176) engusz válasza feel good (#175) üzenetére


engusz
veterán

Pengeélen táncolnak. :)

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#177) feel good válasza engusz (#176) üzenetére


feel good
aktív tag

Csinálja az, akinek ez a szakmája :(((

(#178) Parci válasza engusz (#171) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

kár volna a szavakon lovagolni. nem lehet megállni egy olyan pirosnál, amin eleve át akartál menni, mert sárga volt. ha 50 km/h alatt mész, ez az egész téma nem téma.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#179) engusz válasza feel good (#177) üzenetére


engusz
veterán

Persze, így lenne helyes.

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#180) Don Vittorio válasza Parci (#178) üzenetére


Don Vittorio
őstag

Egyébként az a szar, hogy ezzel nem fognak elérni semmit. Csak azzal lehet elérni eredményt, ha konzekvensen mindig megbüntetnek bizonyos cselekedetekért. Elég, ha csak kicsit, de mindig, rendszeresen, konzekvensen. Mert hogy az leszoktat arról a bizonyos cselekedetről. És ugye abban egyetértünk, hogy végeredményben az lenne a cél, hogy ne legyen annyi szabálysértés, és nem az, hogy minél több lét szedhessünk be?
A néha-néha k nagy büntetés semmire nem visz, csak arra, hogy az emberek keressék a kiutat - a kenés a kiút, nincs más -, vagy fellázadjanak. Szóval szerintem ez kurvára nem ér így semmit. Matematikailag nem nőtt meg ezzel az esélye annak, hogy valakit elkapnak, viszont, akit elkapnak, azt jól megb@sszák. Ki fogja tudni azt kifizetni jobban? Az, akinek sok léje van, vagy az, akinek kevés? (Költői kérdés.) Darabra hány pénzeszsákot fognak megbüntetni, és hány kisembert? Elég, ha csak az arányokra gondolunk: mivel sokkal kevesebb pénzeszsák van, mint kisember, sokkal kevesebb pénzeszsák fog szívni, mint kisember.
És - hogy visszakanyarodjak az eredeti kérdéshez - hány pénzeszsák fog abba belerokkanni, hogy kifizeti a 300k-t, és hány kisember? Szóval ez itt alapvetően van elrontva. A pénzeszsáknak az se gond, ha esetleg fél évig hurcoltatni kell magát az egyik sameszával, mert elvették a jogsiját - ha elveszik egyáltalán -, míg a kisemberek jelentős részének felkopik majd az álla, ha elveszik a jogsiját.

Megoldás: "mindenhova" (szóval sok helyre) automata trafipax kell, a forgalmas kereszteződésekben állandó rendőri jelenlét, hogy lehessen tudni, hogy _biztosan_ megbüntetnek, ha hülye vagy. (Ha ezeken a pontokan szocializálódsz, máshol sem leszel hülye, mert megszokod a normális viselkedést.)

Ugyanakkor megfelelő, polgári felügyeletű (ombudsman-like) ellenkontroll is kell, aminek valódi joga van az indokolatlan közlekedési táblákat leszedetni, a nyilvánvalóan szabálytalankodásra _kényszerítő_ útszakaszokat kivetetni a büntethető területek közül, stb. (A büntetésből befolyó összegekből ezeket a szakaszokat kellene első sorban rendezni, hiszen végeredményben az lenne a cél, hogy egyre jobb legyen a közlekedés, és nem az, hogy minél több bírságot szedjünk be, ugye?)

Máshogy ez nem megy. És ez nem teoretikus, mert van hely, ahol így működik.

40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.

(#181) rii


rii
nagyúr

ha annyir aböntizni akarnak, miért nem kamerázzákl be a busszávokat, meg a nagyobb kerszteződéseket, amikor minden egyes lámpaváltásnaál 3-4 kocsonak mintha muszáj lenne bentrekednie?

buszsávba mentél?
20,000

bentrekedtél kereszteződésben?
5,000

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#182) Dare2Live


Dare2Live
nagyúr

akartam megent reagálni de nem teszem, nem tudok higgadtan.

Túlsok rokkant, túlsok haláleset van a rokonságban a baráti körben.
És közülük mindegyik vagy durva gyorshajtás vagy ittas vezetés miatt.
és minden többi barátom megmagyarázza, hogy ő csak azért csinálja mert hülyeség a tábla és csak pénteken iszik a buliban és a taxi drága és tud ő úgy vezetni.

Kiszáltam alkalmatlan vagyok a témában való kommunikációra.

szerk rii: Kamerázták, meg rakat sebességmérős kocsi is van csak hiába van 10perces video arrol, hogy ő 150el ment és 3piroson át probléma nélkül letagadhatja és le is tagadja. alá "Családtagra nem avgyok köteles terhelő vallomást tenni...." (bár lehet ez a része is változik most....?)

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#183) maszogep válasza engusz (#174) üzenetére


maszogep
újonc

Ezzel korral járó eszesedéssel tökéletesen egyetértek, én is pont így vagyok vele. Azzal a különbséggel, hogy amikor fiatalkoromba' agresszív vezetés közben valami hülyeséget csináltam, akkor nem szálltam ki üvöltözni a másikkal, hanem behúztam fülem-farkam, és bocsánatot kértem. (Már ezt nem rád értem, hanem a kiszállós-habzószájas barmokra.)

Ezért azzal a hozzászólóval is egyetértek, aki a korhoz kötött feltételekkel működő jogsit mondja. Szerintem az alsó határ 21 év kéne, hogy legyen, az első, nem 100LE alatti kocsit meg mondjuk úgy öt év vezetői gyakorlat után vezethetné. Ha ezt be lehetne szabályozni, akkor sokat lendítenének a dolgon.

(#184) Badb0y válasza rii (#181) üzenetére


Badb0y
addikt

Büntetnek ott ne foss. 16.000-et kellett a buszsávért fizetnem.

De azért akik itt annyira ujjonganak, hogy jó lesz ez a horibilis büntetés, remélem belefutnak majd egyszer egy húzósabb büntetésbe. Kíváncsi leszek, akkor is örülni fognak.

Mert nem hiszem el, hogy senkinek nem kell soha sehova sietni. És akkor is gyök2-vel menne :((

[ Szerkesztve ]

Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/

(#185) s3nki


s3nki
csendes tag

Nem bírom ki, hogy ne írjam le a véleményem ide is. :)

Abszolút nem értek egyet a díjak ilyen mértékű emelésével. A büntetésnek minden képpen a hazai átlag keresetek szintjén kéne maradni.
Véleményem szerint két dolgon kéne változtatni. Egyrésről nagyobb szigor kéne, nem beleszarós rendőrők, másrészről a tetten érést kéne javítani. Vagyis több kamera, több rendőr, hogy ha szabálytalankodunk, akkor tudjuk, hogy marha nagy az esélye, hogy a sarkon ott áll a yard és le is kapcsol (akkor is, ha sötétített ablakos Audival van a delikvens). Mi történik most, ha telefonálok az autóban? Elmegy mellettem a rendőrautó, és a rendőr az ujjával fenyeget. Ki az, aki szerint megijedek ettől? Ha megállítanának, és levennének 20 rugóra biztos meggondolnám, hogy telefonálgassak-e. Ehhez kapcsolódóan még a pontrendszert sem kéne szigorítani, mert ha valaki gyakran lebukik, akkor pillanatok alatt összeszedi a jogsi elvételéhez hiányzó pontokat.

Szóval egyértelmű, hogy ezzel, a mostani formában két dolog fog történni. Az autósok kapnak még egy adót, ami a kincstárat gazdagítja, a rendőrségen belül pedig tovább nő a korrupció. Pont erre azt hiszem senkinek semmi szüksége.

(#186) Parci válasza s3nki (#185) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ez igaz. de azért az is igaz, h mondjuk egy külföldi "bkv"-n totál nem mernék lógni, mert irdatlan bünti van, és ugyan csak félévente jön a zellenőr, de amikor jön, akkor bekaki, ha lebuksz.

autóknál ugyanez működne, HA nem lenne korrupció. persze HA nem lenne, akkor ezer más dolog is működne ebben a gyökött országban.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#187) Viszlát


Viszlát
addikt

Nem is olyan régen egy barátom feleségével kellett kórházba rohanni. Kiszámoltam, hogy 2.100.000 forint büntetést kellene fizetnem az elkövetett szabálytalanságok miatt. Mellesleg hogy mennyire is volt szoros időben, a kocsiból kiszállástól számított 7. percben kint volt a baba.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#188) s3nki válasza Parci (#186) üzenetére


s3nki
csendes tag

Ezzel a gondolat menettel az a baj, hogy akinek nincs pénze, annak már a mostani tételektől is bekaki, akinek meg tele a zsebe, annak a nagyobb sem fog számítani. Főleg, ha 50 százalékát a rendőr zsebébe teszi, és akkor ugye mindenki "jól" járt.

Két dolog kéne. Korrupció mentes rendőrség, és nagyobb figyelem a rendőrök részéről. Ha ez meglenne, akkor lehetne a pontokat gyűjteni szépen, és ha a gazdag csóka sem tudná kikerülni, hogy bevonják a jogsiját, akkor pedig meggondolná, hogy szabálytalankodjon-e. Amíg lefizeti a rendőrt addig a pontok sem gyűlnek, ergó pénzzel továbbra is minden elintézhető.

Ami viszont igaz, hogy valamelyest csökkeni fog az államháztartás hiánya, a trabantos Józsi bácsi meg nem tudja majd etetni a malacokat, ha nem veszi észre a "véletlenül" kint felejtett 30-as táblát.

(#189) s3nki válasza Viszlát (#187) üzenetére


s3nki
csendes tag

Nem kell szabálytalankodni, meg kell várni a mentőt. 3-4 óra alatt biztos ki is ért volna. :)

(#190) rii válasza Badb0y (#184) üzenetére


rii
nagyúr

" ... Mert nem hiszem el, hogy senkinek nem kell soha sehova sietni. És akkor is gyök2-vel menne ... "

sok az autó már BPen. :U

buszsávon menni bunkóság a többi szomorú barommal szemben, aki becsületesen szív mint torkos borz

[OFF]engem eddig 1 éves autótulajdonlásom alatt 2x basztak meg

1.:
hajnal kettôkor (!!!!!) egy nagy tér melletti irodából le kellett hoznom két széket, és a sikárot (egyirányú kis utcácsak amely a térre vezet be) utca melletti 4 m széles járdára felparkoltam, felszaladtam székekért, majd le

mire leértem 2 zsernyák már ott is volt
meg is büntettek 5.000-re mindezt 2002-ben

az indok:
akadályozom a forgalmat.
a. egy árva gyalogos nem volt 200 m-en belül
b. ôk akadályozták a forgalmat, mert abba a siktáro utcába álltak le, amit én a járdára felállásommal szabadon hagytam

2.
kölcsönkértem egy utánfutót délelôt
este vittem vissza
a világítás nem volt jó rajta
egy rendôrautó visszafordult utánam
10.000,-
szintén 2002
hiába mondtam, hogy kölcsönkértem, és nem vettem észre.
szartak magasról vastagon rám

mondjuk ez eger volt.
hozzá kell tenni ....
ott unatkoznak a rend ôrei

havercsajt azért vágták meg 5000-re 2003-ban, mert a zebrától 5-en belül parkolt.

BP-en meg?
ha félig szabad a zebra akkor egy szava nem lehet a gyalogosnak[/OFF]

részvétem azoknak, akik bp-en vezetni kényszerülnek

szerintem nem volna szabad már bp-n kocsivéráslársa buzdító reklámokat kitenni ....

csak hát kurva sok pénz van benne

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#191) g@bo


g@bo
nagyúr

az a baj, a mercis megússza, vagy röhögve jattol, ken, mig a trabantos szivja meg.

ez a nagytöbbség lehúzására van.

akinek eddig is sok volt a 10-30...k, annak ezután is, mert a minimálbér nem lett több, és a csotrogány autók száma se kevesebb.

a bömös száguldozó, meg továbbra is levillog az autópályán.

(#192) Viszlát válasza s3nki (#189) üzenetére


Viszlát
addikt

Legközelebb így teszek :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#193) engusz válasza maszogep (#183) üzenetére


engusz
veterán

Nekem volt konkrét esetem, mikor bontottam, de sikerült normális hangban megbeszéni.

A történet: fel volt túra a Szentendrei út, ahol elég sokat jártam/járok. A sáv-terelegetések és táblák rengetegében kikötöttem egy kanyarodó sávban, ahol rögtön eszméltem, majd indexelve át akartam sorolni az egyenesen menőbe. Egy transit haladt előttem. Nem láttam tőle a lámpát, ami előbb vált pirosra, mint az egyenesen menőé. Ő már megált, én pedig csak úgy tudtam kifordulni utána, hogy az autó eleje betörte az egyik lámpabúráját.

Szerencsére normális volt a tag (valószínűleg rutinból). Megbeszéltük, hogy nem kell rendőr. A kárt viszont rendezni kell. Egy új lámpabúrára lenne szüksége. Hozzak egyet, vagy ő szerez, amit kifizetek. Pár nap múlva hívott, hogy szerzett, 7000 Ft-ért. Találkoztunk, adtam neki egy tizest, és megköszöntem.

Jó ki tanulópénz volt. Szerncsére, azóta nem történt ilyen (meg előtte sem), vigyázok a távolságoka. Na meg a kanyarodó sávban előbb pirosra váltó lámpákra. :)

Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

(#194) maszogep válasza Viszlát (#187) üzenetére


maszogep
újonc

Ez baromság, a téged megállító rendőrnek elmondod, hogy mi van, és előtted fog menni szirénázva, hogy utat csináljon. Nem egy ilyenről hallottam már rendőröktől.

(#195) Viszlát válasza maszogep (#194) üzenetére


Viszlát
addikt

Nem egy ilyenről hallottam már rendőröktől.

Na ez a baromság, hogy a szinteden maradjak. Köszönöm az észrevételt.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#196) I_Am válasza Don Vittorio (#180) üzenetére


I_Am
veterán

Kísérteties hasonlóság

;)

Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.

(#197) I_Am válasza Badb0y (#168) üzenetére


I_Am
veterán

Biztos amugy a benzinárak is mennek majd felfele, megtolják az adótartalmát még, mert pölö az én autóm 30-nál zabál mint a dög és kéri had menjen még picit.

Szívatnak anyám stop. Engem is, de én élvezem. :D

Első a kispolgár, második a nagypolgár.

Vittorio irtó helyes meglátással vázolta, hogy megint mi a helyzet. Megint ki fog nagyobb arányban szívni. Telekadó, lakásadó, életadó, mi jön még? Lassan azért is fizetnem kell majd, hogy levegőt veszek, mert valaki kitalálja, hogy építsünk légtisztítókat jó sok helyre államilag és fizettessük meg az emberekkel. Nem elég, hogy az én, meg az összes állampolgár adójából épül fel, még fizessen is utána általánydíjat, hogy működhessen. ÉN kitalálom (állambácsi, jó sok gazdag ingyenélő köcsög politikussal) ti meg majd fizessétek. Nekem nem fáj a fejem azon, mit eszek holnap. (mert a ti pénzetekből lakástámogatásra több jut havonta, mint nektek kajára)

Forradalmat akarok, hogy kiállhassak és leköphessem az összes politikust egyesével!

:W

[ Szerkesztve ]

Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.

(#198) Parci válasza Viszlát (#195) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

mászógépnek szavazok egy pontot. marhaság, egy ordító terhes nőt látva nem fog gecózni a rendőr. ne vicceljünk már.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#199) Retro11 válasza Viszlát (#195) üzenetére


Retro11
senior tag

Akkor elkell hogy keserítselek mert családomban is történt már ilyen:)
Köszönöm hogy meghallgattál!

I_Am: Azt tegyük hozzá hogy a politikusok szerint ez mind jó és szép és a mi érdekünket szolgálják....pfff

Ha nem tetszik akkor meg lázul a nép.Az Isten adta nép"..pfff

[ Szerkesztve ]

(#200) I_Am válasza Viszlát (#195) üzenetére


I_Am
veterán

Eddig már 3:0. :)

Mi is vittünk be kissrácot aki összetörte magát bringával, motoros rendőr utánunk, látta mi van és már törte is az utat.

Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.

(#201) Viszlát


Viszlát
addikt

Úgy tűnik, manapság már csak jelzővel képesek az emberek illetni az ellenkező véleményt... ezt persze nem büntetik.

A rendőrökhöz meg annyit, hogy nagyon örülök a pozitív tapasztalatoknak, de sajnos nem tejfel az egész világ.Nem akarom nagyon összerondítani a rózsaszín képet, ezért egy 100%-ig saját élményt osztok csak meg: OB döntő, szerencsétlen mozdulat, összetört orr és állkapocs, az egész fejéből ömlött a vér, én vittem kórházba (a kivezényelt mentősök autója nem indult be). Tépek át a városon, rendőr megállít, gyorsan hajtok, plusz öcsém nincs bekötve. Mondom neki, hogy mi a helyzet, nagyon sajnálom és jó kisfiú leszek örök életemre, de most tényleg nagyon mennénk, mert nagy a baj. Miért nem hívtunk mentőt... aztán szépen megírta a kis cetlijét 25ezerről, öcsémet hátraültette (akinek minden mozdulat óriási fájdalommal járt), és nagy kegyesen elengedett.

Egy szó mint száz, a tapasztalatok sokfélék, jómagam nem szeretnék ilyen helyzetben a rendőr jóindualától függeni, de kinek-kinek jó belátása szerint ugyebár, csak próbáljuk meg baromságozás meg marhaságozás nélkül elfogadni, hogy másképp is lehetnek a dolgok, mint ahogy mi azt elképzeltük. Köszöntem.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#202) Parci válasza Viszlát (#201) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

jó (illetve nem jó, de) 3:1

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#203) Cathfaern válasza maszogep (#183) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

A lóerő korlát azért problémás tud lenni, mivel elég sok kocsi van már 100LE felett. Pl. nekem nincs saját kocsim, de jogsim van (1 éve), s az otthoni 100akárhány lóerős néha én vezetem, ha valamiért apám nem ér rá, s el kell menni bevásárolni vagy hasonlók. S azért szerintem ez messze nem egyedi eset.

(#204) maszogep válasza Viszlát (#201) üzenetére


maszogep
újonc

Sok múlik ám a hozzáálláson is... Pl. ha kiszállsz az autóból, és köszönsz a rendőrnek, amikor megállít stb. Te, az eddigi hozzászólásaid arroganciája alapján egy amolyan kihaénnem-gyerek vagy, akihez természetesen úgy fog hozzáállni a rendőr is. Ha bajban vagy, még jobban megszívat.
Ez persze nem azt jelenti, hogy nyelni és hajlongani kell, még mielőtt félreértesz. De egy adott helyezetet elő lehet adni normálisan vagy úgy, hogy azzal felbaszod a rendőr agyát és persze, hogy aládtesz, mert azt is megteheti.

A hitetlenkedésedhez meg annyit, hogy csak a zuglói kapitányságon, csak két év alatt kb. húsz ilyen útcsinálós szülésről hallottam a rendőröktől. Ez az alap náluk, hogy ilyenkor segítenek, tehát a te esetedben igencsak hibádzott valami.

(#205) Egon


Egon
nagyúr

Kivételesen Don Vittorio-val értek egyet, hozzátéve, hogy nagyon kilóg a lóláb:csak a pénzre mennek, nem a baleseti gócpontokat védenék (sunyin elbújva, olyan helyeken büntetnek általában, ahol nem alakul ki közlekedési veszélyhelyzet azáltal, hogy - mondjuk - 40 helyett 60-nal mennek az autósok). Tipikus példa: a balesetek hágy %-a történik autópályákon? Ehhez képest a trafipaxok mekkora arányban vannak jelen? Na ugye.
Mondjuk én bízom benne, hogy a szolgálati igazolványom megvéd a büntetéstől... ;] Gyorshajtani szoktam nem is ritkán, de (pl.) a Dózsa Gy. út elején (a Kerepesiről lekanyarodva), a stadion mellett, szinte mindenki 70-nel megy (mérnek is időnként), és ha lenne egy kib. felüljáró a gyalogosoknak (vagy esetleg megszüntetnék a piacot; undorító milyen szeméthalom van ott rendszeresen), semmiféle veszélyhelyzetet nem is okozna. Egyébként igyekszem annyival menni, hogy adott esetben meg bírjak állni.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#206) maszogep válasza Cathfaern (#203) üzenetére


maszogep
újonc

Jogos, hogy problémás, nem pont a száz lóerőnek kell lennie a határnak, ez csak hasraütés volt. Arra a részére gondoltam, amikor Jani bá, a budai multimilliomos fiacskája leteszi a jogsit 18 évesen, és másnap kapp a segge alá egy 250 lóerős állatot. Utána meg Jani bá sír, hogy a kisfiacskája, neadjisten, bedrogozva kettétépette magát a villanyoszloppal, mert olyan 210km/h-val ment neki.
Itt kéne valamit tenni, mármint Jani bá kiröhögésén és a Darwin-díj kiosztásán kívül.

(#207) rii válasza Retro11 (#199) üzenetére


rii
nagyúr

" ... Ha nem tetszik akkor meg lázul a nép.Az Isten adta nép"..pfff .... "

és ez baj ... ?
nem értem ...

az én adómból vannak fizetve ...
értem vannak

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#208) maszogep válasza rii (#207) üzenetére


maszogep
újonc

Nem a lázulás nem lenne baj. De itt nincs olyan. Itt csak anonim hőbörgés van, kockakődobálás, mások kocsijának a felgyújtása, utána meg bátran elszaladás és mindent letagadás...

(#209) Viszlát válasza maszogep (#204) üzenetére


Viszlát
addikt

Ez vicces. Indítasz egy baromsággal, aztán én vagyok a kihaénnem gyerek, mert szóvá teszem :)

A hozzáállásról meg annyit, hogy rohadtul be voltam tojva, hogy mi lesz a testvéremmel, így aztán egyáltalán eszembe sem jutott pampogni a rendőrrel, amit még alaphelyzetben sem teszek.

Én nem hitetlenkedtem, hanem veled ellentétben hajlandó vagyok kultúrált módon tudomásul venni, hogy másoknak lehetnek más tapasztalatai. Ennyi, talán megpróbálhatnád te is.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#210) rii válasza maszogep (#208) üzenetére


rii
nagyúr

miért??? mit kellene csinálni????

neaggyisten megkérdezem így is:

mit _lehet_ csinálni?

jön egy rendőr, baszogat, te meg vagy olyan tökös, vagy van olyan pozíciód, akkor kivágatod?

és ?
mit érsz el vele, hgy egy mucsai tahó kis surmó parasztot kivágatsz, mikor a rendőrségen lesznek pont ilyenek, veszik felé ezt a mentaliátst, hozzáállást, mikor ott tanulják meg, hogy hoy lehet a kocsisokat saját zsebük hasznára megbüntetni?

"mindenki rendőrnek születik, csak van aki továbbtanul"

az a baj, hogy alacsony az elvárás belépéskor, nincs motiváció, hogy korrektek legyenek

szerintem

piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

(#211) Retro11 válasza rii (#207) üzenetére


Retro11
senior tag

rii : elfelejtettem odaírni azt hittem ki lehet venni szavaimból (Irónia)

Tehát a politikus szemszögéből írtam, mert ha nekünk nem tetszenek a változások, s zigorítások, a "reformok", még mi vagyunk a hibásak.

Bocsi, hogy nem érthetően fogalmaztam!

Azért a 208#ban is van valami!

Ja és rii!Tanusíthatom nemolyan alacsony az az elvárás!Sem fizikai sem szellemi tekintetben.Szvsz elég szépen szűrnek.Mostmár....

[ Szerkesztve ]

(#212) s3nki


s3nki
csendes tag

Ezzel a közlekedési morál, meg piros lámpa dologgal kapcsolatban leírok két dolgot.

A tavalyi volt az első idényem motorral, de egyet hamar megtanultam. Ha narancs már a lámpa belenézek a tükörbe, és ha jön mögöttem autó átmegyek inkább a gyengén piroson is. Persze motorral. Az első hetemen hajszálon múlt, hogy nem tolták át motorostól a piroson. Szóval ennyit arról, hogy megállnak-e az autósok.
Van másik történetem is. Van a cégemnek egy Puntója. Egyszer a Bocskai úton a 12-es busz rakott arrébb néhány métert autóval együtt. Mondanom sem kell, én zöldben mentem át keresztben a Fadrusz utcából. A buszos, miután az utasok nyomására bevallotta, hogy neki piros volt (egy darabig tagadott) azt mondta, hogy ő eddig itt mindig átfért. Erről ennyit. Szerencsére csak a fejét ütötte be kicsit a sógorom, aki mellettem ült.

Az új szabályokról még néhány gondolat, aztán tényleg nem tépem a számat tovább.

Szerintem ebben a tetves országban nem lesz rend, amíg a cél nem más, mint a bevételek növelés.

A mostani új szabályozás egyszerűbb és jobb, mert:

1. Nem kell új eszközöket, kamerákat venni
2. Nem kell rendőrt felvenni
3. Azt lehet mondani a kampányban, hogy ők tettek valamit az ügy érdekében
4. Tutira nőni fognak a bevételek

Ezzel szemben vannak egyszerűbb megoldások is. Néhány napja az egyik rádióban hallgattam egy szakértőt. Érdekeseket mondot. Például azt, hogy jól kimutatható összefüggésvan a megengedett sebesség nagysága és a halálos kimenetelű balesetek száma között. Állítólag a sebesség határának 10 százalékos emelése 50 százalékkal emeli átlagban a lakott területen kívüli halálos balesetek számát (ennek egyszerű biológiai okai vannak). 10 százalékos csökkentés viszont (ugye a több halálos balesetből visszafelé számolva) 30 százalék szinte azonnali csökkenést okoz. Gondolom nem mindegy, hogy mennyiről mennyire változik, de a nálunk érvényben lévő 130-110-nél ez az arány van.

Szóval vannak alternatív megoldások, amik jóval egyszerűbben, és olcsóbban célra vezetnének, ráadásul nagysegrenddel javulnának a statisztikák. Ilyen érvekkel szemben a büntetési tételek növelése már nem nagyon állja meg helyét véleményem szerint. A várható következményekről már írtam.

Na, itt tényleg befejeztem a szájtépést. Továbbra is úgy érzem igazam van, még akkor is, ha valamennyi javulás várható a mostani szabályozástól is. Ezzel együtt tutira biztos vagyok benne, hogy ez nem a mi, hanem a kormányunk számára legjobb megoldás (bocs, inkább a politikusaink számára).

(#213) maszogep válasza Viszlát (#209) üzenetére


maszogep
újonc

Mi volt bármelyikben a kulturálatlan? Hűha...

Ha be voltál tojva, és nem pampogtál, és tényleg így volt, akkor kifogtad a gyökér rendőrt. Van ilyen, csak ritka, hogy bajban lévő embert szívatnának. Viszont akkor is rosszul általánosítasz, mert sem itt nem jött még info hasonló esetről, csak az ellenkezőjéről, és én se hallottam még. Persze igazad van, ez meg nem jelenti azt, hogy nincs ilyen; de az általánosítás irányát eléggé befolyásolja...

(#214) Badb0y válasza I_Am (#197) üzenetére


Badb0y
addikt

Már elindult. 292-ért tankoltam ma. Múlt héten még 28*-ért.

Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/

(#215) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

Ez a történet arról szól, hogy a rendőri állomány olyan, amilyen. Sokkal nagyobb munka lenne a rendőrséget rendbetenni, ezt azoknak kellene elvégezni, akik ezt a rendelet módosítást is meghozták. Addig, amíg egy rendőrt simán meg lehet kenni, vagy addig, amíg a rendőrnek az az általánosan elfogadott híre, hogy simán meg lehet kenni, addig tökteljesen mindegy, hogy 30 ezer forintos vagy 300 ezer forintos büntetést nem oszt ki a rendőr, mert csúszott a zsebbe. Csak kicsit több lesz a tarifa, ergo megint a csórók járnak rosszul és a rendőr meg a notórius szabályszegő jár jól.

Ez az új büntetési szabályozás az én eszem szerint úgy olvasandó, hogy cseszünk felvállalni a rendcsinálás valódi, értelmes megoldásait, mert az sok munkával jár, hozunk helyette látszatintézkedést, mert az látványos és dolgozni se kell vele.

Nem vagyok vérszomjas, de nem sírnék, ha azok, akik ezt a szabályváltozást hozták, egy bmw hátsó tengelye alól néznék a csöpögő koszt legközelebb.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#216) bambano válasza rii (#181) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

FYI: azok a buszsávok, ahol komoly a forgalom, be vannak kamerázva.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#217) EQMontoya


EQMontoya
veterán

:P

Bocs, nem hagyhattam ki :D

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.