Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • M@trixfan

    addikt

    Pár dolog eszembe jutott ezzel kapcsolatban, nem linkelném hozzászólásokhoz, általánosan kapcsolódik az érintett témákhoz.

    A tekintet követése nem lenne hülyeség. Ugyanis minden eddigi 3D megoldásból hiányzik a fókusz követése. VR esetében a szemtengely távolsága egyénileg kalibrálható, egy mellékhatás ki is esett. A másik fáradást okozó dolog a filmeknél a fókusz vezetése. VR-nél nagyon kéne a realitáshoz a fókuszkövetés. Ráadásul lehetne adaptívan renderelni az éleslátás helyehének megfelelően.

    Nagyon szeretem az fps játékokat, olykor online is játszom. Gyakorlatilag semmi hozzáadott értéke nincs a több monitor alkalmazásának. A látóterét az ember nagyon erősen az iranyzékhoz igazítja, egyszerűen értelmetlen dolog oldalra nézni. Eleve a fegyverrel kell körbenézni, nincs idő odafordulni a középső képernyővel. Nem is beszélve arról, hogy amíg az ember oldalra néz pont a leggyorsabban leteagálhtó irányt hagyja figyelmen kívül. Az is elég ha véletlenül az a rossz pillanatban pillantunk le a billentyűzetre, máris leszedtek.

    A látószög kapcsán annyit muszáj megjegyezni, hogy nem az latszik a Riftben mint ami a monitoron van. Ez az egyik nagy húzása a cuccnak, lehet egyszerűsíteni az optikát. A monitoron látható kép az optikához igazítottan kompenzált.

Új hozzászólás Aktív témák