Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2068) diegho válasza Sixday (#2066) üzenetére


diegho
nagyúr

Én rákérdeztem T-nél és Nokia-nal is erre, várom a válaszokat, ha mindketten írásban nemleges választ adnak a szoftverfrissítésre megkérem valamelyik jogászt a családban, hogy beszélgessen el velük. Ugyanis a telefon hajlamos belassulni, tegnap kb 2 perc volt mire kilépett a zenelejátszóból, viszont a vásárláskor semmiféle tájékoztatást nem adott a T arról, hogy ha én bemegyek hozzájuk és megveszem a telefont, akkor az nem lesz azonos a Nokia mintaboltokban megnézhető és kipróbálható telefonnal. (szoftverek közötti különbség miatt) Magyarul ez a vásárló félrevezetése és ez törvénybe ütköző. Majd ha lesz kis időm (vagy ha valakinek van ő is megcsinálhatja) összegyűjtöm a vásárló félrevezetésére vonatkozó jogszabályokat és bemásolom ide, innentől lehet szépen leveleket küldeni a T-nek, hogy ugyan már hogy is van ez a dolog. Egy idő után meg fogják unni és kiadnak egy új szoftot, ha nem, akkor fogyasztóvédelemnek is küldök belőle.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.