- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rap, Hip-hop 90'
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jaki131313
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni mivel még mondjuk kezdő vagyok a pfsense terén.
A Vas: asrock q1900itx 4Gb Ram plusz 1 pcie 1Gb lan kártya
1. A kérdés az lenne hogy ha a Tp-link 1Gb-os lan kártyát kicserélném egy Intel "82576EB Dual RJ45 Port E1G42ET PCI-E X1 Gigabit Server Adapter ROS VMare" kártyára kell e e valami extra beállítás a pfsense-ben ahoz hogy a hálókártya jól működjön ?2. A feltelepítettem a csomagok közül a Squid-ot proxy-t mindennel eggyütt elméletileg műkszik ,pfblockerNG-t szintén működik.
A kérdés az lenne hogy : fut egy plex server amit távolról is el kellene érjek. Az UPNP & NAT-PMP bekapcsolása után a statusban látszik szépen a dolog de a szerver távoli elérése nem lehetséges. Rájöttem hogy a pfblocker fogja meg az egésszet mert ha letiltom akkor elérhető a szerver.
Mit és hogyan kellene beállítani a pfblockerNG-ben ahoz hogy ne blokkolja a szervert?
Előre is köszönöm a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- EVGA SuperNova 750GT 80 Plus GOLD - 52 hónap Alza.hu Garancia / Beszámítás OK!
- Iphone 13 Midnight-128gb-90% akku-2026.10.05-ig gar
- Apple watch Series 9 45mm stainless steel 2026.12.12 .iSTYLE jótállás
- Apple watch Series 7 41mm stainless steel 41mm megkímélt kiváló akku
- Canon EOS 250D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (200 vagy 970 expoval)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!