Üdv
Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Az a nagy helyzet hogy, nálam maradt a Xiaomi pót telefonnak bizonyos dolgok miatt végülis..,
közben megjött a frissítés is aminek örültem. Akkor.
Már nem.
Na most a helyzet az hogy a fentebb beillesztett Képernyőkép egy teljes rendszer visszaállítás után történt.
( Mikor megjött a frissítés csináltam rögtön a tapasztalataimból fakadva egy resetet, 3 napja kb )
Ma le merítettem 0-ra az akkut és 3, azaz 3 óra kijelzőidő jött összesen össze. Délután 5-kor merült le a telefon ( főleg ez a baj inkább ), ezt mind úgy hogy nem nagyon csináltam vele SEMMIT. max Messenger.. és a kijelző is visszalett korlátozva 60hz-re.
Az előző szoftveren este 11 körül, de abban masszívan volt navi, telefonbeszélgetés stb...120hz kijelzőnél és 6 óra feletti kijelzőidővel.
Accubattery még előző szoftveren rajta volt... Akkor 98% állapotot mutatott tehát nem gondolom hogy alig egy hét leforgása alatt a felére csökkent volna FIZIKAILAG a kapacitás.
Remélem azért érződik mindenki számára a különbség. Eléggé jól látható szemmel is úgy gondolom.
Közben a családban van egy s10+ Ami azért jóval kisebb akkumulátor mellett, gyengébb hardverrel 60hz kijelzővel , 1440p kijelzővel tud 5,5 óra kijelzőidőt.
Aaaaz van ezekután hogy felmerült bennem egy kérdés...mivel főleg a fentiek fényében ezt nagyon nem tartom normálisnak...
Hogy... Annó
A telefont a Telekom üzletben vásároltam. Van rajta biztosítás is. Ilyen jellegű... ( Nem is tudom hogy lehet ennek hívni? ) Hibával vissza lehet vinni, vagy egyáltalán panaszkodni?
Főleg munkára használnám a telefont de 5.000-es akkuval ne nevezzük már normálisnak ezt a dolgot, főleg ennyi pénzért mert körbe röhögöm a céget. És nem simán elégedetlen vagyok a telefonnal, hanem simán siralmasnak tartom és nem tudja annak a felét sem üzemidőben amit a cég / eladó állított.
Lehet ezzel kezdeni vajon valamit szerintetek?
Előre is köszi a segítséget.