Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • (Bundás)

    addikt

    válasz karib #21 üzenetére

    Lál, itt már jártam! :D Nagyon kellett koncentrálnom mire megláttam a ''video'' szócskát.

    Köszi.

    Ősrégen, a Duke3D idejében engem is érdekelt e téma, mármint az ''élő textrúrák'' feltalálása. Azonban a Realm engine-je csak a bitmap-es ökörködéseket engedte meg. Más játékokból loptam ki a textúrákat, állítgattam át a színpalettát a Duke féle 256 színre, majd kicseréltem őket egyes funkcióbeli társukra. Így kerültek bele sérülékeny téglafalak, csak annyi baj volt vele, ha belelöttem egyet a 4x4 méteres házoldal mind megkapta a sérült nyomatot. :DDD Még a régi iskolámat is lemodelleztem, imádtam pályákat szerkeszteni.
    Programozni nem tudtam, de a grafikával szerettem kókányolni. Öreg PSP-vel kaptak ''soften'' effektet a textúrák, így lett 3DFX kompatibilis a játék, nem volt sok pixel. ;]

Új hozzászólás Aktív témák