Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D@reeo: Send to qBittorrent Firefox kiegészítő (with SavePaths)
- sziku69: Szólánc.
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lalikiraly: Astra kalandok @Bevezető rész
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
Új hozzászólás Aktív témák
-
~Ph'vEscha
aktív tag
Tudom hogy régi írás , de azért leirom :
Ha látni akarjátok hogy mire képes ez , akkor nézzétek meg ezt : .kkrieger -
rudi
nagyúr
Szerintem nem fogtad a dolog lényegét. Itt nem arról van szó, hogy máshogyan nem lehet ilyet (vagy szebbet) csinálni, hanem arról, hogy matematikai alapon is lehet ilyet csinálni, és hogy annak mik az előnyei. A textúrát textúrakészítő kitekkel lehet procedurálisan elkészíteni. A folyamat durva vázlata [link], konkrét eszközöket pedig a linkelt cikkben linkelnek.
-
ddekany
nagyúr
válasz
Winner_hun
#20
üzenetére
Az a demo kb úgy néz ki, mintha lenne úgy 3 féle textura (a különböző lerohadtsági szintekhez), amiket egyszerűen átmosnak egymásba. (A csempe és a tükör leesésnek meg természetesen semmi köze a techológiához, mivel az nem textúra effekt.) Szóval ezt hagyományos módszerrel is meg lehetett volna tenni. Azaz, az élő textúra része a dolognak erősen marketinges ''értéknövelés'' gyanús.
Meg bennem felmerül a kérdés, hogy ha egy bizonyos kinézetű textúrát akar előállítani a grafikus (amit már előre elképzelt), akkor azt vajon hogyan és mennyi idő alatt tudja megtenni ezzel a módszerrel. Erre vonatkozóan nem találtam semmi konkrétat a meglinkelt cikkben. -
(Bundás)
addikt
Lál, itt már jártam!
Nagyon kellett koncentrálnom mire megláttam a ''video'' szócskát.
Köszi.
Ősrégen, a Duke3D idejében engem is érdekelt e téma, mármint az ''élő textrúrák'' feltalálása. Azonban a Realm engine-je csak a bitmap-es ökörködéseket engedte meg. Más játékokból loptam ki a textúrákat, állítgattam át a színpalettát a Duke féle 256 színre, majd kicseréltem őket egyes funkcióbeli társukra. Így kerültek bele sérülékeny téglafalak, csak annyi baj volt vele, ha belelöttem egyet a 4x4 méteres házoldal mind megkapta a sérült nyomatot.
Még a régi iskolámat is lemodelleztem, imádtam pályákat szerkeszteni.
Programozni nem tudtam, de a grafikával szerettem kókányolni. Öreg PSP-vel kaptak ''soften'' effektet a textúrák, így lett 3DFX kompatibilis a játék, nem volt sok pixel.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
karib
addikt
Letölthető az eredeti 64k-s kompozíció, illetve AVI videó is: [link]
Amúgy Google stash black lotus, második találat
Érdekes lenne áttenni korszerűbb vasra ezt a demót, mert valszeg a program nem nőne nagyobbra, ha feltolnánk a felbontást, viszont a képminőség sokat javulna. Csakhát gondolom anno a hardver eléggé behatárolta a lehetséges felbontást
-
Winner_hun
félisten
Az írásban szereplő videóban az egyik részt nem igazán értem. Amikor a tükör leesik, akkor homályosabb, ''pikkelyesebb''
lesz. Ez az egyik, hogy a tükör az így ''romlik?'' A másik ugyan itt van, a tükörben látható radiátor mintha ferdülne, vagy az élére dőlne, namost azt hogy?
Süllyed alatta a padló?
-
rudi
nagyúr
.kkriegert is érdemes megnézni [link]
-
rudi
nagyúr
Ugyan! Ezeknek az emberkéknek a többsége valami infós egyetemre megy, és ott vagy a grafikás vonalon megy tovább, vagy a programozás más ágán, publikálni meg nem az átlagos júzerek szintjén szoktak, hanem tudományos konferenciákon, szakirodalomban, szaksajtóban (nem, nem a CHIP magazin és társai című izékre gondolok)

-
g4dg3t
senior tag
Azert ennyire nem dramai a helyzet...szvsz igazan jo coderbol eleg keves van. Ha vki ~9ev alatt nem talal megfelelo allast akkor vele van baj!
Mellesleg az emlitett technika joval regebbi mint ez a '97-es compo, csakhat a fejlesztok inkabb az egyszerubb megoldast valasztjak es jol teleb*sszak hatalmas bitmapokkal...hdd+ram van boven alapon.
#8 X-Aktas lamademo mekkora volt...Mulder es a kek osztriga
-
(Bundás)
addikt
18. PC-X-en volt rajta, már nem emlékszem rá, de mindet elindítottam, ami elindult. Régi szép emlékek, nagyon komoly grafikák voltak, imádtam nézegetni őket.
Kettő maradt meg a fejemben, egy hullámvasutas (mondjuk ez elég sokban volt jelen, mint effekt) és a magyar X-files, nomeg az X-rated (utóbbi Bill Gates paródia.
) Igaz utóbbi kettő csak 2D-s volt, de nagyon jó történettel rendelkezett, mint amikor Murder-t elkapták a bárba, s másnap panaszkodott, mikor Szkáli ülésre intette, hogy ''Sajnos leülni még nem tudok'' ! Mennyit röhögtem rajta anno.
mod: sajnos nem indul el XP alatt, próbáltam.
[Szerkesztve] -
-
Tenyleg, latta valaki annak idejen a Stasht a Black Lotustol? Egy 64k intro, '97 januarjaban jott ki, vagyis majd' tiz eve es akkoriban mindenkinek leesett az alla, mert az is proceduralis texturakat hasznalt, sot, a zenet is igy generalta.
-
Thomas1
addikt
Ezek nagyon jól néznek ki, most töltöttem le a Roboblitz-et, kíváncsi vagyok rá, hogy mit produkál a kis 7300GT-vel.

-
#54715584
törölt tag
nekem nagyon bejon, lehidalok, ha ilyenek lesznek a jatekok

-
Retekegér
MODERÁTOR
Az Unreal engine-t eddig is jól eltalálták, és hát az előzetesek sok jót igérnek.

Új hozzászólás Aktív témák
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- LG 48B4 - 48" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- GeForce RTX 2060 (OEM HP) Garanciával
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

Nagyon kellett koncentrálnom mire megláttam a ''video'' szócskát.
Még a régi iskolámat is lemodelleztem, imádtam pályákat szerkeszteni.![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
lesz. Ez az egyik, hogy a tükör az így ''romlik?'' A másik ugyan itt van, a tükörben látható radiátor mintha ferdülne, vagy az élére dőlne, namost azt hogy?




