Az Unreal engine-t eddig is jól eltalálták, és hát az előzetesek sok jót igérnek.
<< Heimdal >>
Az Unreal engine-t eddig is jól eltalálták, és hát az előzetesek sok jót igérnek.
<< Heimdal >>
nekem nagyon bejon, lehidalok, ha ilyenek lesznek a jatekok
Nekem csak a RoboBlitz-ből ismerős az új Unreal-engine, de abban a játékban nem sok jót tapasztaltam belőle. X800XL kártyával akármilyen grafikus beállításokat is adok meg, tetűlassú
"It’s not the noise disturbing your meditation, it’s you who is disturbing the noise." – Ajahn Chah
Ezek nagyon jól néznek ki, most töltöttem le a Roboblitz-et, kíváncsi vagyok rá, hogy mit produkál a kis 7300GT-vel.
Eladó cuccok: https://tinyurl.com/yayrsbty
Tenyleg, latta valaki annak idejen a Stasht a Black Lotustol? Egy 64k intro, '97 januarjaban jott ki, vagyis majd' tiz eve es akkoriban mindenkinek leesett az alla, mert az is proceduralis texturakat hasznalt, sot, a zenet is igy generalta.
DRM is theft
Kipróbáltam a Roboblitz-et, nem néz ki rosszul. És 1024-ben teljesen jól megy az alapon járatott 7300GT-mmel, 1280-ban is csak nagyon ritkán akad be egy pillanatra. Be volt kapcsolva minden látványjavító, ami a progiban van, AA-t nem találtam benne.
Eladó cuccok: https://tinyurl.com/yayrsbty
Igen, ennyi idő telik el, amíg valaki felküzdi magát egy jelentéktelen democsapatból valami olyan helyre, ahol szabadon engedheti a programozói kreativitását és publicitást is kap. Ha el nem tűnik addig a süllyesztőben.
Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
18. PC-X-en volt rajta, már nem emlékszem rá, de mindet elindítottam, ami elindult. Régi szép emlékek, nagyon komoly grafikák voltak, imádtam nézegetni őket.
Kettő maradt meg a fejemben, egy hullámvasutas (mondjuk ez elég sokban volt jelen, mint effekt) és a magyar X-files, nomeg az X-rated (utóbbi Bill Gates paródia. ) Igaz utóbbi kettő csak 2D-s volt, de nagyon jó történettel rendelkezett, mint amikor Murder-t elkapták a bárba, s másnap panaszkodott, mikor Szkáli ülésre intette, hogy ''Sajnos leülni még nem tudok'' ! Mennyit röhögtem rajta anno.
mod: sajnos nem indul el XP alatt, próbáltam.
[Szerkesztve]
Google keresés után le lehet tölteni videóban is.
Jól mutatja az idők változását: 40 MB AVI
Amúgy ezek a procedurális textúrák a HDR mellett az első olyan dolgok, amire azt mondom már, hogy ejha, egész jól néz ki.
Department of Redundancy Department
Mármint melyiket találtad meg? Linkeljél please.
Jó ég, még a Wikipédiában is meg lehet találni : [link]
Szerintem is iszonyat jól néz ki !
És ha még ''gazdaságosabb'' is...
iSO
Azert ennyire nem dramai a helyzet...szvsz igazan jo coderbol eleg keves van. Ha vki ~9ev alatt nem talal megfelelo allast akkor vele van baj!
Mellesleg az emlitett technika joval regebbi mint ez a '97-es compo, csakhat a fejlesztok inkabb az egyszerubb megoldast valasztjak es jol teleb*sszak hatalmas bitmapokkal...hdd+ram van boven alapon.
#8 X-Aktas lamademo mekkora volt...Mulder es a kek osztriga
Az X-aktás demó egyik készítője a munkatársam volt még Zalaegerszegen, a Flextronicsnál.
Eladó gitáros cuccok: http://tinyurl.com/94uy6j9b *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
A TBL minden volt, csak nem jelentektelen Egyebkent nem hiszem, hogy ezt ok csinalnak, vegulis nem ok taltak ki, csak az o revukon lathatta az atlaguser az elso PC-s real-time implementaciot.
DRM is theft
Igazabol nem az idok valtozasat, hanem a proceduralis ''tomorites'' hatekonysagat mutatja jol
[Szerkesztve]
DRM is theft
Ugyan! Ezeknek az emberkéknek a többsége valami infós egyetemre megy, és ott vagy a grafikás vonalon megy tovább, vagy a programozás más ágán, publikálni meg nem az átlagos júzerek szintjén szoktak, hanem tudományos konferenciákon, szakirodalomban, szaksajtóban (nem, nem a CHIP magazin és társai című izékre gondolok)
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
.kkriegert is érdemes megnézni [link]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Pacsi az embernek. Jokat rohogtunk ezeken a demokon a 90-es kozepe tajt...ahh ilyen reg lett volna?
Igen, nekem is ez jutott eszembe; hangulatos és kicsi
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
Az írásban szereplő videóban az egyik részt nem igazán értem. Amikor a tükör leesik, akkor homályosabb, ''pikkelyesebb'' lesz. Ez az egyik, hogy a tükör az így ''romlik?'' A másik ugyan itt van, a tükörben látható radiátor mintha ferdülne, vagy az élére dőlne, namost azt hogy? Süllyed alatta a padló?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Letölthető az eredeti 64k-s kompozíció, illetve AVI videó is: [link]
Amúgy Google stash black lotus, második találat
Érdekes lenne áttenni korszerűbb vasra ezt a demót, mert valszeg a program nem nőne nagyobbra, ha feltolnánk a felbontást, viszont a képminőség sokat javulna. Csakhát gondolom anno a hardver eléggé behatárolta a lehetséges felbontást
Department of Redundancy Department
Lál, itt már jártam! Nagyon kellett koncentrálnom mire megláttam a ''video'' szócskát.
Köszi.
Ősrégen, a Duke3D idejében engem is érdekelt e téma, mármint az ''élő textrúrák'' feltalálása. Azonban a Realm engine-je csak a bitmap-es ökörködéseket engedte meg. Más játékokból loptam ki a textúrákat, állítgattam át a színpalettát a Duke féle 256 színre, majd kicseréltem őket egyes funkcióbeli társukra. Így kerültek bele sérülékeny téglafalak, csak annyi baj volt vele, ha belelöttem egyet a 4x4 méteres házoldal mind megkapta a sérült nyomatot. Még a régi iskolámat is lemodelleztem, imádtam pályákat szerkeszteni.
Programozni nem tudtam, de a grafikával szerettem kókányolni. Öreg PSP-vel kaptak ''soften'' effektet a textúrák, így lett 3DFX kompatibilis a játék, nem volt sok pixel.
Az a demo kb úgy néz ki, mintha lenne úgy 3 féle textura (a különböző lerohadtsági szintekhez), amiket egyszerűen átmosnak egymásba. (A csempe és a tükör leesésnek meg természetesen semmi köze a techológiához, mivel az nem textúra effekt.) Szóval ezt hagyományos módszerrel is meg lehetett volna tenni. Azaz, az élő textúra része a dolognak erősen marketinges ''értéknövelés'' gyanús.
Meg bennem felmerül a kérdés, hogy ha egy bizonyos kinézetű textúrát akar előállítani a grafikus (amit már előre elképzelt), akkor azt vajon hogyan és mennyi idő alatt tudja megtenni ezzel a módszerrel. Erre vonatkozóan nem találtam semmi konkrétat a meglinkelt cikkben.
ez mindig amulatba ejt, ahanyszor csak meglatom..hihetetlen mi belefer 100k-ba..es meg csak nem is ilyen zzbrama grafikaval
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
Szerintem nem fogtad a dolog lényegét. Itt nem arról van szó, hogy máshogyan nem lehet ilyet (vagy szebbet) csinálni, hanem arról, hogy matematikai alapon is lehet ilyet csinálni, és hogy annak mik az előnyei. A textúrát textúrakészítő kitekkel lehet procedurálisan elkészíteni. A folyamat durva vázlata [link], konkrét eszközöket pedig a linkelt cikkben linkelnek.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Teszt Élő textúrák?!