Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tildy

    nagyúr

    Ez pl. alap helpdeskes munka '' nálam: kétségbeesett néni hív, h gebasz van a nyomtatójával, illetve eltűnt a bácsi felmeppelt hálózati meghajtója, két különböző nyelven)''
    Hiszen: leellenörződ azt , hogy a nyomtató elérhető-e, be van-e kapcsolva, neadjisten kifogyott belőle a tinta (merthogy általában a userek csak annyit képesek mondani, hogy nem jó a nyomtató, de hgoy konkrétan mia baja azt ritkán) , megnézed ha hálózati , van e hálózati kapcsolata, netalántán IP-t ellenőrzől, elérhetőséget, satöbbi.

    Felmappelt hálózati meghajtó: létezik-e, van e jogosultsága az illetőnek, elérhetőe-e a gép, és a többi.
    Szal ez tök alap heldpesk meló.
    Persze van ahol külön veszik így: heldesk dispatcher : ő csak felveszi a problémát, és kevesebbet old meg, és helpdesk -operátor , amelyik rohangál userhez , meg ilyenek.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák