- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szegény diák vagyok, nem veszek mobilnetet
Egy szónak is száz a vége, zsírkirály ez a ROM, mert gyors, csak egy A2SD égetően jó lenne. -
Ja, tényleg, én is olvastam valami ilyesmit.
Ja, a naptár is hibát ad. Fel tudok venni eseményt, de nem jelez, és megnyitni sem tudom utána az adott eseményt, mert FC vel elszáll, illetve wifi csatlakozásnál is asszem a GAPPS FC-zik, de ettől függetlenül működik a wifi.
Égető lenne egy korrekt ROM, ert ez veszett gyors, csak ez az a2sd hiány nem a legjobb.
A külföldi modok lassabbak, és nem mindegyiknél sikerült root jogot szerezni, holott a modokban alapból benne szokott lenni. -
Kártyát lehet géppel particionálni, bemountolja a kártyát CW vel, és máris lehet géppel particionálni, már aki valami emberi oprendszert használ, nem winfost
iGo: És ha nekem legálisan van meg az igo?
-
Az jó lenne, mert az iGo a DATA-ra felpakol 12 megát, ami ADAT, és nem PROGRAM, tehát a Froyo beépített kártyára pakoló funkciója nem tudja áttenni csak az APK-t, az adatokat nem...
Nekem személyszerint nincs szükségem sem a gmail, email, maps, DSPManager, ROM manager, és még egy sor programra.
ROM manager pl minek? ClockWorkmod-dal mindent meg lehet csinálni.