Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bollizolee

    tag

    válasz Atlantisz48 #11674 üzenetére

    Én a telenoros P7-et vittem vissza augusztusban szervizbe , kék foltok voltak rajt és egy pixel hiba.
    3 hét alatt kicserélték a kijelzőt a hátlapot a fóliát és az oldal keretet tökéletes munkát végeztek....
    csak most ujjra kék foltos a kijelzőm és így vihetem be ujjra a telót.
    A sony. Na az örökre megutáltatta magát velem volt egy sony xperia go telefonom ami papíron vízálló volt addig míg csap alá nem került el is vittem szervizbe ahol közölték hogy buktam a garanciát mert biztos nyitva hagytam a kis füleket és ott folyt be a viz, igen csak négyszer néztem meg hogy zárva van-e az ajtaja de nekik van igazuk és semmit nem tehettem.
    A másik meg egy sony m2 volt májusban bevittem mert nagyon torz volt a hangja és nagyon halk.
    3 hét múlva vissza küldték teljesen kicserélték másik telefonra.
    Rá két hónapra újra ugyan azokkal a hibákkal került szervizbe a telefon most bulgáriába küldték mert ott a szerviz, röpke 3 hét után megjött de küldtem is vissza mert semmit se csináltak vele , ismét 3 hét és vissza tért bulgáriából most jobb lett, igy két hónap után még jó . Soha többet Sony.

  • GSPLR

    senior tag

    válasz Atlantisz48 #11674 üzenetére

    Én voltam a tettes :) A Sony-nál van egy "szabály", hogy mennyi pixelhibánál cserélnek (tudom, hidd el). A Huawei-nél (Telemax) nincs ilyen, ha feltünteted mint hibát, akkor cserélni fogják. Persze garanciavesztéssel járó hiba ne legyen a telefonban, gondolok itt esetleg arra, hogy ne legyen a burkolat szétverve, ne legyen a panel oxidos, de ez szerintem egyértelmű. Kijelzősárgulás abszolút garanciális csere. Mielőtt leadod a telefont csinálj róla képeket, ha lehet bent a T-Mobilenál, úgy hogy az átvételi lappal együtt fotózod (így a tuti). Cserekészüléket a Vodafone ad, más szolgáltató nem tudom hogyan csinálja.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés