Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-05-29 11:46:37

LOGOUT.hu

HTC U11

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4051) opr válasza Tiger. (#4050) üzenetére


opr
veterán

Az a vicces, hogy igazabol most ugyan ott van fogasra meg vastagsagra, mint anno az eredeti Desire es/vagy a DHD, azzal a kulonbseggel, hogy ott gyarilag volt ilyen, cserelheto akkuval meg hatlappal...

Megmondom oszinten nem mindig erzem ugy, hogy a mobilipar elorefele fejlodik ergonomia es esszeruseg temakorben. :DDD

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#4052) Tiger. válasza opr (#4051) üzenetére


Tiger.
nagyúr

Nekem ilyen 10-semre ment, utána megfogadtam, soha többet ilyet nem akarok egyik telefonom sem látni.

Az Applenel legalább nem csak 2 oldalt van ragasztó, az meg esztetikusan is tud kinezni.

[ Szerkesztve ]

Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.

(#4053) Varoz válasza CptAdamica (#4046) üzenetére


Varoz
őstag

Igen. A Liquid Crystal. Nekem ez van. :)

hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)

(#4054) CptAdamica válasza Varoz (#4053) üzenetére


CptAdamica
veterán

Köszi. :) Már alig várom, hogy megjöjjön...

Megyen!

(#4055) CptAdamica


CptAdamica
veterán