Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    válasz Hannibhál #10 üzenetére

    Volt egy ket motor, ami elegge ridegtartasban volt. Ugye ezek menetrendtarto eromuvek voltak, megvolt hogy mikor kellet be es kikapcsolni oket. Kezdetben egyikbe se volt beepitve meg olajmelegito, igy amikor leallt hajnal 1 orakor, akkor attol fuggoen, hogy kint milyen ido volt, vagy lehult vagy sem. Mivel a gaz minosege neha rossz volt, akkor a motor nem indult el. Inditasi ciklusonkent otszor probalta a program beinditani a motort, utana hibaval leallt. Volt olyan, hogy a huszadik probalkozasra sikerult beinditani, addig az olyan volt, mintha az autodat inditod, de lefullad es ezt csinalod egmyas utan husz alkalommal. Ami mas ezeken a motorokon meg, hogy inditasi ciklusban az elejen alacsony fordulatszamon (100 alatt) beolajozza magat a motor. Az automotorokhoz kepest meg kulonbseg, hogy uzemorankent merettol fuggoen megesznek valamennyi olajat, mondjuk a legkisebbek ettelk 0,25 kg-ot orankent, a nagyobbak meg 1 kg-ot is. Szoval mindig folyamatos volt az utantoltes friss olajbol. Az olajcsere periodus inkabb attol csokkent drasztikusan, amikor rossz volt a gaz minosege. Sok kenhidrogen miatt par szaz ora utan mar lehetett cserelni az olajat sajnos... De ez mar nagyon offtopic, elnezest a tematol valo elteresert.

Új hozzászólás Aktív témák