Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz Domonkos #6 üzenetére

    Az elmélet jó, és szoktam is alkalmazni, csak vannak olyan faktorok is, amit nehéz beárazni.
    1. A céges verda új, automata váltós, a saját meg nem új (mondjuk nem is régi: 5 éves lesz idén), és manuális. Ez nehezen forintosíthaó, és nyilván szubjektív, hogy kinek mennyit ér.
    2. Nem adom el a sajátot, mert egyrészt tud vele járni az asszony, ha kellene, másrészt ha mégis kellene nekem munkába járáshoz a saját verda (pl. ha munkahelyet váltok, és az új helyen nem adnak kocsit), akkor nem tudok helyette mit venni: szűk 5 éve alig több mint 5M-ért vettünk újonnan egy Astra K ST-t, most ugyanez (csak már L Astra-val) 10M...:( Jah, és az új Atra ugyebár már francia nyugatromán, azt meg vegyen aki akar... ;] A lényeg, hogy nem nulla az autóhoz kapcsolódó költségem a céges autóval sem, a fentiekre tekintettel.
    3. A fentiek alapján és a közlekedési szokásaimat is figyelembe véve, nekem kb. 100K nettót ér meg a céges autó (ami kb. bruttó 170-180K lenne a munkáltatómnak, mindent figyelembe véve), ugyanakkor legalább a dupláját költik rá bérleti díj, benzinpénz stb. formájában (más kérdés, hogy mit és hogy tudnak leírni költségként, ezt egy könyvelő tudná elmondani) - de különböző okokból nem tehetem meg, hogy lemondok róla, és kérem bér formájában ezt az összeget.

  • papa019

    senior tag

    válasz Domonkos #6 üzenetére

    :R
    Vagy esetlegesen lecserélje az autót, mert már túl nagy a szervizköltsége.

Új hozzászólás Aktív témák