- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Faby
senior tag
Azok csak matrica és/vagy tengelyterhelés mérő kapuk.
A véda kapuk előtt, amik sebességet mérnek, egy fényképező/kamera piktogrammal kiegészített tábla van!
Ilyen:
Az M3-ason (Budapest és az M35 elágazás között, ezt ismerem) Budapesten a Szerencs utcánál, a 90-es km körül Nagyfügednél, és a 139-es km kőnél, a geleji pihenő mellett van sebességet mérő kapu.
A többi az forgalom figyelő, matrica ellenőrző kapu, sebességet nem mér. -
-
Rick4
félisten
Appon belül jeleztem, majd jött egy üzenet, hogy mi a probléma. El is magyaráztam, merre lehet kerülni, elmagyaráztam azt is, hogy csak az odafelé rész van lezárva, vissza lehet haladni, és azt is, hogy szívesen jelzem, ha átadják, de addig maradjon lezárva. Ha az akkor válaszoló térképszerkesztő fejében mindez, amit írsz nem zajlott le, és ő nem szólt akárkinek, hog helló, itt egy ilyen eset, akkor pontosan ugyanaz van, amit írtam, egyrészt tök feleslegesen szívta az energiámat és az időmet, mert a lezárás feloldódott rövid időn belül, másrészt a 3 nappal ezelőtti bejelentésre, ami ugyanazt a körforgalmat érinti, nem reagált azóta se senki, és a terelés helyett a waze szerint most is ugyanúgy át lehet menni azon a körforgalmon. Látod, én, és ezek szerint akármelyik bejelentő hiába teszek meg bármit, a szervezeti felépítés, vagy a térképszerkesztők a gátjai még a jól működésnek is, nem hogy a fejlődésre lehetne koncentrálni, elveszik a kedvét az embernek a bejelentésektől is. Ki az a hülye, aki bejelent, fotóz, válaszol, és nem történik semmi?
Ilyen mélységekből visszakapaszkoni oda, hogy a jelentések a megfelelő kezekbe kerüljenek, és azok megfelelő módon legyenek kezelve, ezzel a gárdával garantáltan lehetetlen. -
Nikaré
őstag
Én elkezdtem "tanulni" a térkép szerkesztést (úgy alakult akkor, hogy tudok időt szánni rá és a továbbiakban majd bedolgozom a térkép javításba stb.)
Ezt csak úgy tudtam, hogy a meglévő térkép szelvényben és rétegekben elkezdtem apránként kijavítani az apró "hibákat" .
Majd rövidesen kaptam egy mailt, hogy mit képzelek én a javítgatásokkal akarok pontokat gyűjteni stb. stb.
Csak néztem, hogy mi van!?
Vissza írtam, hogy nem úgy ébredtem amivel a kis ujjamban lenne ez a tudás, valahol el kell kezdeni, de, ha ez ekkorra probléma akkor pá'.
Többet nem térképeztem.
Forgalmi és egyéb helyzeteket rendszeresen jelzem, ennyi. -
Rick4
félisten
Szerintem nem kár rajta lovagolni, mivel nem egy aprócska hibáról beszélünk, hanem rendszerhibáról. tegnap sem volt rajta a marcali körforglamas lezárás, ma sincs rajta, pedig ez bizony tegnap 10 óra körül ismét be let tjelentve!! Tehát a tény az, hogy ismerten napok óta rossz, pontosabban akkor valamikor május óta, és ismerten semmi se történik. Te ebből annyit látsz, (ami szerintem elbagatellizálás) hogy nincs ott, jól van az úgy, én meg annyit, hogy egy ilyen alkalmazásnál képtelenek azt megoldani, hogy az egyszeri lezárás addig mutasson valós és helyes alternatív útvonalakat, ne pedig a rosszat, amíg az szükséges, hogy ez most emberi mulasaztás, hibás szervezeti felépítés, hibás jogosultság- kiosztás, valójában a felhasználónak mindegy. Persze gondolom nehéz beleképzelned magad, hogy pl a marcali postára mész, és kerekesszékes vagy, vagy hasonló nehezítő tényezőkkel élő ember, akiknek az életében ilyen sorozatos tédevések gondot okoznak, mert biztosan vannak olyanok, aiknek ez nagyobb baj, mint neked vagy nekem. És ha ez ezen a szinten láthatóan nem működik, mennyi baj van még a felszín alatt, amit meg se kapargattunk? Persze, ez van, örüljönk ennek is, jobb, mint a semmi, igazad van, de azon túl, hogy a gondot beírom, elsősorban ez nekem arról szól, hogy próbáljuk jobbá tenni a dolgokat, hátha látja valaki, akinek ezt látnia kell, és hátha történik valami. Én megpróbálok néha a saját korlátaimon túl is látni, nevezhetjük perfekcionizmusnak is, azért tartok ott a magam dolgaival, ahol, mert soha nem engedtem, és soha nem engedek a tökéletesből.
Namost ha leosztom az ezzel töltött időt, biztos elmegy rá havi 2 óra, ami alatt akár tévézhetnék, takaríthatnék, vagy csak a pénzkereső dolgomat csinálhatnám, szóval én is el tudnám hasznosabban tölteni, nyilván láthatod a szándékot, hogy mégis itt vagyok, és keresem a megoldást, holott ismerem azt a problémás körforglamat, és tudom, merre kell menjek, a javítás nem miattam kell, már rég a mögöttem érkezőknek szólna... -
Rick4
félisten
Nyiván az esetek többségében itt is jó, pár hülyeség van csak, de az attól még jelent valamit, hogy lehetetlen megoldani, ahogy hónapok óta lezárt kereszteződéseket sem tudnak hónapokra lezárttá nyilvánítani, és értelmes kerülőutat felajánlani.
A kis faluban főút enyhe ívű kanyarjának levágása az tuti nem bonyolult kereszteződés, szóval az ott tuti nem ezen múlt, az egy olyan dolog, amit nemrég, kb 1.5 éve sikerült elrontani, előtte nem nagyon volt hasonló.
Jó a kicsinyítgetés is, ha az ember az utat meg a készüléket nézi, de én mást csinálok, telefonálok, asszonnyal beszélgetek, sokszor elég lenne a hangnavgáció is, kép nélkül. Működhetne, de nem működik...
De kipróbálom, vesztenivalóm tényleg nincs. -
Rick4
félisten
Szerinted? Persze, oké, meg kell kérdezni, mert nem olvasod folyamatosan a topicot, de régebben is, meg napokkal ezleőtt leírtam már, minden rendesen be van állítva, több csúszka kapcsoló nincs, szóval minden oké ezen a téren, itt a tervezéssel van gond. 3 év alatt közel 100 ezer km-t mentem a program szerint, napról-napra hétről- hétre látom a változást. Az a legkevésbé zavart, hogy a hangokat nem tudta egy időben tölteni, és 93%-nál állt, hogy egy 380 ezer foritnos Oneplus 8 pro telefonon Dóri a mai napig harapja a szavak végét, és mindez már saccra másfél éve ilyen, amíg oda visz ahova kell, és arra, amerre kell. De amerre én mostanában megyek, pl Marcali, Balaton dféli part, ott nincsenek nehéz kereszteződések, ennek ehhez semmi köze. Kaposvárra egyenes út vezet, és a faluban le akar vinni a főúrtól?
Ennek mi köze a nehéz kereszteződéshez? Attól még, hogy nem kérnék belőlük, nyugodt szívvel bevisz az Andrássy meg az Oktogon találkozásánál a kis körforgóba, hogy visszafordítson balra, eresztül sévékon, meg mindenen, Moszkva- Széll Kálmán téren Pasarétről lefelé jövet az M1- M7 kivezető felé sávokon át, (a BAH csomópontnál is mindig rossz a sávinfó) de nem ez a gond...
-
simico
aktív tag
Senki nem büntet azon kamera alapján és a bemondásnak sincs semmilyen visszatartó ereje, hiszen nem piros lámpán mennek át a delikvensek mivel lámpa a közelben sincs. Egyébként se látom az ott renitenskedők lefingott szarjaiban, hogy wazet használnának.
Ennyi erővel az összes kereszteződésben átállíthatnánk a tér- és forgalomfigyelő kamerákat lámpafigyelő típusra.
-
+1 A busz mehessen! Eléggé KRESZ-náci vagyok (szakmai ártalom), de ez azon kivételek közé tartozik, amelyekben feltétel nélkül támogatom a megengedő kezelést!
Amúgy, ha a kamerát a Főváros nézi, akkor simán mehet, hogy nem szívatják meg a Főváros működését szolgáló BKK/BKV-t.MaCS
-
Eléggé kizárt, hogy büntetést küldjenek. Rendszeresen járok arra, én már a feljáró közepén vagyok, amikor látom, hogy vagy 25 autóval mögöttem a 32-es busz besorol a középső sávba és szépen előremegy. Aztán fél perc múlva 25 autóval előttem szépen kisorol az M3-asra vezető sávba.
Ha a busznak szabad, akkor nem hiszem, hogy az autósokat megbüntetnék ugyanezért.
-
Nikaré
őstag
Nem vagyok meggyőződve arról, hogy klónozva rendesen fog működni.
Tavaly 3 ilyen appot próbáltam, egy idő után nem jól működött vagy be sem töltötte. Ezen kívül 2 alapból felejtős volt.
Nincsenek jó tapasztalataim. Akkor Android 8 volt.
Jelenleg 10, de elment a kedvem a kísérletezéstől. -
hanti
senior tag
A Német gyártók használják szinte csak, a többiek már elhagyták a dízelt vagy hamarosan elfogják. Előbb lesz az elektromos töltés jelezve mint az adblue. Tisztelem a környezetvédő hozzáállásodat, de a dízel használattal nagyobb kárt okozol mint a gyűjtőbe leadott pár kannával.
-
Chris0321
veterán
Hello.
Olyan megoldásra nem gondoltál, hogy veszel egy kannást (ha van üres kannád akkor ezt a lépést kihagyod) majd pisztolyos töltési lehetőségnél megtankolod adblue-val és ha kiürül akkor megint megtöltöd így csak egy kannát használsz és elég egy ismert kútnál megtöltened.
Sajnos a prémium és 100-as benzin sem választható opció pedig most, hogy e10-es benzin lett a 100-asból jóval több fogy. (Ebben a hónapban én is már csak 100-ast tankolok) -
flegga92
senior tag
Az lesz legközelebb, mert már agyvérzést kaptam, de megállni nem akartunk, kibírtuk azt az 1 órát.
Vacakolt a Telekom valamiért. Céges egyedi flotta, hívás ment, 4G volt, adatroaming engedélyezve a telefonon, de adat nem ment át valamiért... Máskor már ment. Aztán visszafelé átváltottam a Digi test simre, minimálisan pénzbe került, de legalább volt net -
Szili17
tag
Szia,
A megosztás szerintem működik. Nem kell írogatni, lehet SIM kontaktokat használni. Nem értem a kérdést.
A barátok kezelésével van inkább "probléma", vagyis nem probléma, csak ez az only facebook barátok nem annyira jó. Ha ugyanoda tartotok, akkor nem mutatja automatikusan (a kis friends bar-on hogy ki hol tart), ha nem vagytok FB barátok (és nincs összekapcsolva stb. stb. stb.). Ezen is elvileg dolgoznak valamit. Majd valahogy lesz egyszercsak.
Bízom benne, mert az útvonalmegosztással is voltak gondok és sikerült rendbe tenniük (tapasztalatom szerint). -
tyielow
aktív tag
Nekem hasonló. Hosszabb, 1,5-2 órás utakon:
- vagy megfagy és kiírja, hogy az app leáll, kilépés, stb. Persze ilyenkor lenne szükségem leginkább a navigációra, percekig szo*ok az androiddal, hogy újraindítsam rendesen, és ne dobja az arcomba, hogy AJJAJ. Ilyenkor már szétba*z az ideg.
- vagy MEGFAGY a kép. Emlékszem 1x mentem le Pécsre, és túlmentem a lehajtón, mert mikor odanéztem, mondom van még x kilométer. Aztán már gyorsforgalmira váltott az autópálya, mire észleltem, hogy elkalandoztam a lefagyott képernyő miatt...Azóta a képernyőmbe (galaxy s8) is beleégett a waze, így már nem szoktam úgy hagyni az appot, csak akkor oldom fel a képernyőzárat, mikor tényleg szükséges. így nem szokott lefagyni
-
WhiteWalker
nagyúr
A Sygic ezt már tudja régen , ha jól tudom.
Csak az a gubanc , hogy a telefont szem magasságba kell tartani hogy az útra rá lásson , de legalábbis vezetés közben a kormány fölé valahogy... Szóval eléggé használhatatlan vezetéshez ez az opció...
Vagy nehézkes legalábbis - szerintem -
Faby
senior tag
Igen, sokat pályázok, de nem mindig a Waze-zel. Nekem nem egyszerűbb folyamatosan a menüben matatni, matricát hozzáadni, eltávolítani.
Régi verzió:
Egyszer bekapcsoltam, hogy tervezzen fizetős utakon, és megvettem a matricákat akkor, amikor arra mentem, akár itthon, akár külföldön, nem kellett semmit állítani, tervezett szépen, akár külföldön is fizetős pályán.Új verzió:
Ha nem kapcsolom be a matricát minden egyes út előtt, pl Lengyelországba a Szlovák és a Cseh matricát, akkor nem is tervez autópályán! (vagy állandóra bekapcsolom az összes matricát, és lesz@arom, hogy állítgassam folyamatosan, asszem ez lesz a megoldás, ez hasonlít a legjobban a régi beállításra)Nyilván bennem van a hiba, de számomra nem előrelépés ez a fejlesztés, akármennyire is nehéz, vagy összetett lehetett megcsinálni, sajnálom. De nem vagyunk egyformák, és valszeg én a kisebbségbe tartozok ezzel a véleménnyel.
Ja, és engem is rettenetesen idegesített (nem tudom, mostanában nem használtam az alkalmazást) a folyamatosan, naponta többször felugró kapcsold be a matricát reklám, ráadásul nem is releváns módon pl Cseh matricát akart bekapcsoltatni, vagy random valamelyik megyeit.
-
Faby
senior tag
-
soldi3r
veterán
Ha ugyesek, akkor a deketorral azt fogod tudni, hogy bemertek.
A blokkolo megved, de csak lezeres meres eseten. A legalitas mas kerdes, itthon csak elvileg buntetendo. Rengeteg autoban van benn. Nekem is volt, de neha megfordulok Ausztriaban, ott pedig mar a birtoklasa is tilos, mindegy, hogy mukodik e vagy sem. -
canniball
nagyúr
Mi ebben a bonyolult? Most is van lehetőség a gépjármű típusának kiválasztására, ha akarod használod, ha nem akarod nem. Ugyanígy lehetne választani rendszám alapján is, így aki több gépjárművet használ más-más matricákkal annak lenne lehetősége rendszám alapján választani.
Új hozzászólás Aktív témák
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Újabb magyar banknál elérhető a Xiaomi Pay
- Még egy One UI 8 béta a végleges előtt
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobilinternet
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- További aktív témák...
- DDR5 RAMOK
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+