Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) BiP


BiP
nagyúr

Van némi Underground feeling, úgyhogy egy kipróbást mindenképp megérdemel a dolog.

(#2) andris88f8


andris88f8
újonc

Ugyan olyan dögunalom mint az összes többi NFS játék, újszerű grafikával, pár, a lényegen nem változtató újítással. Kicsit olyan Most Wanted és Carbon copy-paste szaga van.

(#3) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Ó de imádnám ha lenne egy jó arcade NFS játékunk

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#4) DeathAdder válasza andris88f8 (#2) üzenetére


DeathAdder
veterán

Akárcsak a fifia, annyi különbséggel, hogy ott még a grafika is hulladék, mégis évről évre eladási rekordokat produkálnak vele, hol ott egy 30 kbytes patch is elég lenne :D

[ Szerkesztve ]

(#5) F.E.K..


F.E.K..
senior tag

hát... jó, "rombolható" (a terelőket elrepítette a videóban párszor) tereptárgyak vannak, de roncsolódó autók is? (jó, ez nem igazán az a műfaj, az is igaz).

Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!

(#6) - = Zk = -


- = Zk = -
félisten

áhá, tehát a kanyarbevétel ismét driftelve megy?!.. oké, köszönöm, ennyi érdekelt volna, mielőtt... de a slotot sem pazarlom rá ezekután... :N
:W

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#7) myckey válasza DeathAdder (#4) üzenetére


myckey
veterán

Hulladék a Fifa grafika?
:DDD

Akkor a régi oldszkúl fifáknak, milyen volt a megvalósítása?

Faszaság van , ma is ! ;]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#8) laceszgamer


laceszgamer
addikt

Úgy érzem a FH4 trónját ez se fogja veszélyeztetni ha árkád autóversenyről van szó. :D

Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

(#9) kicsako


kicsako
őstag

Mi a francért kell állandóan Need for Driftet kiadni????? :W :W
Ennyire nem nehéz normális kanyarodást leprogramozni szerintem. Minden egyes bejelentésnél tűkön ülök amikor NFS-ről van szó, aztán ugyan az a driftelős sz*rkupac a vége. :((( :(((

(#10) rdt89


rdt89
addikt

Egyenlőre semleges még számomra a játék, majd a trial kipróbálása után meglátjuk.

(#11) XuChi


XuChi
addikt

Ez is egy f@shalmaz, gratulálok a Ghost-os csapatnak, nem hazudtolták meg magukat :C

(#12) wolfman


wolfman
veterán

Úgy látom bármeddig pihentetik ezt a játékot két rész között, az nem fejlődik, hanem tényleg pihen. Semmit nem fejlődik, se a fizika, se a játékmenet, se a hozzáállás. Megint driftelés ezerrel, fákat kivisszük bármikor, korlátokat ugyan úgy, autónk minimálisan se sérül stb.
Egy a név egyszerűen képtelen kinőni a saját betegségeiből. Márpedig a NFS a kezdetekben nem volt ennyire szélsőségesen arcade.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#13) - = Zk = - válasza kicsako (#9) üzenetére


- = Zk = -
félisten

baszott nagy +1...
:U :W

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#14) Rexcor válasza kicsako (#9) üzenetére


Rexcor
őstag

Engem is ez a hülye driftelgetős kanyarbevétel b@sz fel nagyon. Értem én hogy árkád game, de ez az irányíthatóság akkor is vicc, nem tudom miért nem lehet egy Forza Horizonhoz hasonló irányíthatóságot belerakni. Ennyi erővel kutyasz@art is irányíthatnánk kocsik helyett ami indokolná ezeket a csúszkálásokat.

(#15) Yeffy válasza DeathAdder (#4) üzenetére


Yeffy
veterán

Azaz! :DDD :C

Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!

(#16) szupermacs


szupermacs
veterán

Várom a Speed Cardokat és Vanity lootbox itemeket.

(#17) Bici válasza andris88f8 (#2) üzenetére


Bici
félisten

Pontosan ez jutott eszembe, hogy az éjjeli rész Carbon, a nappali MW 2005 hangulatú.
Persze modern köntösben.

wolfman: "Márpedig a NFS a kezdetekben nem volt ennyire szélsőségesen arcade."

A 2010-es HP hozta be ezt az irányítást, amit az NFS4 "High Stakes" ihletett, amit a 3. rész után hasonló irányba vittek el.
Az NFS széria mindig is kereste az utat e téren.
Szerintem irányítás terén: Az első rész jó volt, a második rész visszafejlődött a Zs kategóriás játékok szintjére irányításban, a harmadik megint jó volt, de túl nehéz, amit a 4.-kel a drifteléssel próbáltak kompenzálni. Jött a Porsche, ami szuper lett, de túlzottan kilógott szimulátorra emlékeztető irányban. Ebből kicsit visszavettek arcade irányba, és így lett a HP2/U1/U2/MW/Carbon, ami népszerű volt eléggé. Majd jött a Pro Street, ami megint túl szimulátoros lett, majd a mindenkori mélység az Undercover (úgy kanyarodott, mint az 1993-as TD3). Ezután jött a 2010-es HP, amióta a mostani driftelős irány maradt.

A két Shift-et nem számítom, mert azok csak nevükben NFS játékok, valójában Project Cars elődök.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#18) Kisgépkezelő válasza Rexcor (#14) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Azért FH4-ben is össze lehet hozni olyan tuningot, hogy teligázzal drifteled körbe a teljes pályát. Mondjuk nem a leghatékonyabb, de ahogy néz azért a normálisan fordulók itt is körbeautózták a driftelgető hülyét, szóval úgy tűnik, az hogy lehet driftelve is fordulni, nem jelenti azt, hogy úgy is kell.

[ Szerkesztve ]

(#19) - = Zk = - válasza Kisgépkezelő (#18) üzenetére


- = Zk = -
félisten

akkor miért nem térnek/tértek k ia videóban arra, hogy többféle irányítás közül választhatunk...?! miért nem mutatta be?!... de oké, legyen igazad, figyelemmel kísérem, hátha mégis...

(#17) Bici
amit a 4.-kel a drifteléssel próbáltak kompenzálni
hogymi?! :U hol van a "driftelés" a HS-ben?! az nem drift, csúszik az autó a kanyarban... a driftelés a 2010-es HP-től érkezett közénk... nagy örömömre :W

[ Szerkesztve ]

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#20) DigitXT válasza - = Zk = - (#19) üzenetére


DigitXT
félisten

a driftelés a 2010-es HP-től érkezett közénk... nagy örömömre
2004-ben UG2-ben külön versenyszám volt a drift.:) Vagy most csak a kanyarban,
magától csúszkáló szappantartóról van szó? Az valóban idővel egyre szarabb lett...
(Talán az Undercover volt az, amit annyira megbántam, hogy megvettem, hogy jajj!)

Szerk: High Stakes-ben az ég világon semmi ilyesmi nem volt, nem értem, honnan
jött ez az infó. Igazából tök ugyanaz a játék volt, mint a Hot Pursuit, még pályák is
megegyeztek (voltak persze újak), de nem volt hatalmas különbség. (Jó móka volt.)
Elveszteni a kínkeserves munkával megszerzett autót rögtön a HS futamon, az fájt!

[ Szerkesztve ]

(#21) Kisgépkezelő válasza - = Zk = - (#19) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Én csak abból gondoltam, hogy a többi (felteszem ai által irányított) autó nagyjából normálisan fordult a videóban, csak a játékos ment minden kanyarban kilinccsel előre. Gondolom "választani" a kanyarodás két módja közt a szokásos (A/X/Space) gombokkal lehet majd. :D

(#22) Jhonny06 válasza DeathAdder (#4) üzenetére


Jhonny06
veterán

A Fifákon azért bőven látszik az újítás, ha megnézed a különbséget a különböző verziók között. Van erről videó, hogy mennyit fejlődött az évek során. Meg hát mentségükre szóljon, hogy ott tényleg csak a grafikán/fizikán tudnak fejleszteni, most őszintén, mi lehet nagy újítás egy focis játékban?

Viszont az NFS-nek még mentsége sincs, mert egy autós játékból bármit ki lehetne hozni. Amúgy viccen kívül érdekelne, hogy mennyi fejlesztési időt ölnek egy új NFS-be. Szerintem itt már fejlesztésről se lehet beszélni, hanem meglévő elemekből összeraknak egy "új" (inkább másik) játékot, esetleg valami új kinézetet ráhúznak, de ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#23) wolfman válasza Bici (#17) üzenetére


wolfman
veterán

Nem értek veled egyet. Ha jobban megfigyeled a NFS4 High Stakes játékot láthatod, hogy az nem drift, csak a verdák tehetetlenségének következtébeni gumicsúszás. Nem tapad annyira a verda gumiabroncsa, nincs leszorító erő, így megcsúsznak, de nem driftelnek. Mivel ezzel a résszel már belépett a jármű fejlesztés minimális szinten, így akarták érzékeltetni, hogy az alap verda még kisodródik, nem tapad, de ha 3. szintre fejleszted, lesz leszorító erő, gumitapadás és mehetsz mint a bolond nagyobb sebességgel.

Drift akkor lenne, ha az autó megcsúszna és a kormányt ellentétes irányba kellene tekerni (ezt persze a mostani nfs fejlesztők automatán beleépítik, nem neked kell, de láthatod hogy az AI megteszi helyetten). Nem mellesleg az autó segge indul meg driftnél az ív külső része felé, ami a NFS4 ben nincs meg.

Szerintem ez a driftelés egyszerű hanyagságból van benne a játékban és költségvetés minimalizálás. Kevesebb fejlesztési munka és így idő és pénz. Viszont kurva gagyi.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#24) Bici válasza - = Zk = - (#19) üzenetére


Bici
félisten

- = Zk = -, DigitXT, wolfman: Valóban, a HS-ben magától még nem driftelt a verda, de ott kezdődött el, hogy a legjobb köröket rendszeres kézifékezéssel lehetett menni, mert sokkal kevésbé lassult le a kocsi a drifteléstől, mint normális lenne, cserében tök jól rácuppant az ívekre.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#25) DigitXT válasza Bici (#24) üzenetére


DigitXT
félisten

Lehet, megkoptak már az emlékek, de nem igazán használtam a kéziféket.:N
Még a legelső NFS-ben is csak a poén kedvéért (ahogy csíkokat húzott vele).
Na az a kvázi-realizmus annak idején nagyot ütött. Az NFS2 kimaradt nekem.
Az egyik kedvencem amúgy a Porsche volt, FFB kormánnyal az élmény volt...
Mit nem adtam volna egy ugyanolyan játékért, csak Ferrari-köntösben.:))

(#26) - = Zk = - válasza DigitXT (#20) üzenetére


- = Zk = -
félisten

igen, a kanyarban driftelésre gondoltam... :K

még jó, hogy idén jön az új Grid is.. ha hozza az előzőeket, irányításban, élményben akkor biza nagyon boldog leszek :C bár már előrendeltrem, mikor felröppent a hír, szal... :DDD

szerk
én sem használtam a HS-ben a kéziféket :B
húú, nehogy elővegyem és nekifeküdjek megint a karrier módnak .. :))

[ Szerkesztve ]

" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra

(#27) wolfman válasza - = Zk = - (#26) üzenetére


wolfman
veterán

Én is elgondolkodtam. :)

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.