Pontosan ez jutott eszembe, hogy az éjjeli rész Carbon, a nappali MW 2005 hangulatú.
Persze modern köntösben.
wolfman: "Márpedig a NFS a kezdetekben nem volt ennyire szélsőségesen arcade."
A 2010-es HP hozta be ezt az irányítást, amit az NFS4 "High Stakes" ihletett, amit a 3. rész után hasonló irányba vittek el.
Az NFS széria mindig is kereste az utat e téren.
Szerintem irányítás terén: Az első rész jó volt, a második rész visszafejlődött a Zs kategóriás játékok szintjére irányításban, a harmadik megint jó volt, de túl nehéz, amit a 4.-kel a drifteléssel próbáltak kompenzálni. Jött a Porsche, ami szuper lett, de túlzottan kilógott szimulátorra emlékeztető irányban. Ebből kicsit visszavettek arcade irányba, és így lett a HP2/U1/U2/MW/Carbon, ami népszerű volt eléggé. Majd jött a Pro Street, ami megint túl szimulátoros lett, majd a mindenkori mélység az Undercover (úgy kanyarodott, mint az 1993-as TD3). Ezután jött a 2010-es HP, amióta a mostani driftelős irány maradt.
A két Shift-et nem számítom, mert azok csak nevükben NFS játékok, valójában Project Cars elődök.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html