Új hozzászólás Aktív témák
-
ergoGnomik
tag
Én arra gondoltam, hogy olyan statisztikát tudna-e valaki előásni, ami szétszálazza ezeket a költéseket, hogy jobban össze lehessen hasonlítani a cégek ráfordítását.
Az írásból annyi jött le, hogy bármi amit problémaként elővezettél simán visszavezethető a korlátos erőforrásokra. Számos módszert próbáltak már ki ennek a hátránynak az ellensúlyozására. Felvásárlással technológiai fejlődés. Technológiai szövetségek kötése. Felvásárlással nyitás más piacok felé. Alternatív technológia fejlesztése. Üzletág kiszervezés. És ez mind szépen elvérzett vagy éppen csak a felszínen bírta tartani őket a méretgazdaságosság elleni küzdelemben.
A fanbot-ot azért írtam, hátha rosszul fog esni. És esetleg ebből rájössz, másnak is pont ilyen érzés. És talán-talán nem fogod ezt a dehumanizálást művelni. Igen, tudom mennyire fájdalmasak bírnak lenni az ostobák, de nekik csak annyira futja. Meg a náluknál okosabbak vagy legalább hangosabbak utánzására. Téged elég okosnak tartalak, hogy példát mutathatnál ebben.
-
ergoGnomik
tag
Valaki, aki nálam ügyesebben tud keresni tudna az alábbiaknál jobb adatokat hozni?
AMD K+F kiadás
NVIDIA K+F kiadás
Intel K+F kiadásUgyan nem egy az egyben megfeleltethetők a számok egymásnak, de egy dolog világosan látszik. Az AMD sokkal kevesebb pénzből versenyez egyszerre két piacon. És a sokkal kevesebb pénz mindig is átugorhatatlan korlát volt. Így csak akkor tud valaki előnybe kerülni a versenytárssal, ha az botlik. Az Intel botlott. Az NVIDIA nem. Nem értem miért akarod misztifikálni ezt a dolgot, hogy az AMD így meg úgy milyen béna, bezzeg az NVIDIA az igazi f.szagyerek. Valójában esélyük sincs. Én annak is örülök, hogy egyáltalán még léteznek az ATI felvásárlás és a Bulldozer-Piledriver-Steamroller-Excavator fiaskó után.
Az AMD fanbot-ok szerintem külön köszönik a szíves megszólításukat! Különösen egy NVIDIA fanbot-nak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest