Hirdetés
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: A végtelenbe...
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
MeszesKPT
őstag
Kicsit válaszolva magamnak további kutakodás árán találtam erre az interjúra: [link]
Szóval, ha jól értem az Nvidia rep szavait, akkor esetemben 60 Hz alatt Fast Sync leginkább a sima v-sync-hez hasonlóan fog működni. Kicsivel 60 fps felett rosszabb lesz az élmény az inkonzisztens frame pacing miatt, ami akadásokat okoz. Ő maga mondja, hogy jobban járnék v-sync-el ekkor, mert ugye nem lennének akadások, de a nagy input lag megmarad persze.
Szóval ez úgy tűnik, mint egy driver szintű triple-buffer, ami nem csak OpenGL alatt működik. De igazából akkor van értelme, ha az fps legalább a duplája a kijelző frissítésének, mert akkor már kellően alacsonyak a delta idők.
Talán ebben a fórumbejegyzésben van a legérthetőbben leírva. Itt pedig tömören összefoglalták a most elérhető összes sync mód előnyét/hátrányát.
-
MeszesKPT
őstag
Érdekelt ez a Fast Sync, így akadtam erre az előadásra: [link]
Azt értem, hogy ez miért nagyon előnyös mikor az fps a kijelző frissítésének sokszorosa, de egy okos ember elmagyarázhatná, hogy milyen előnnyel jár ez számomra, akinek csak egy 60 Hz-es kijelzője van?
Eddig minden játékot úgy állítottam be, hogy 60-80 fps legyen v-sync nélkül, majd bekapcsoltam azt, hogy megszabaduljak a képtörésektől (egyszerűen nem tudom elviselni). Jól gondolom, hogy a Fast Sync-hez azt ugye be kell állítanom az Nvidia Control Panelben, de a játékban a v-sync-et vajon off-ra kell állítanom? (Értem, hogy csak ott fog működni, ahol a driver átveheti az irányítást.)
13:20-tól pedig beszél a frame pacing kérdéséről, de bevallom nem értettem a magyarázatot, hogy pontosan milyen körülmények között vezethet a Fast Sync mikroakadásokhoz.
Köszönöm a segítséget!

+1: Mi történik Fast Sync mellett, mikor az fps rövid időre beesik 60 alá?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Elektromos autók - motorok
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Direct One (műholdas és online TV)
- BestBuy topik
- Hyundai, Kia topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Autós topik
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- ÚJ MSI Katana 15 HX - 15.6" QHD 165Hz - i5 14450HX - 16GB - 512GB - Win11 RTX 5050 - 3 év garancia
- Bontatlan iPhone 17 Pro (256 GB) (rendelhető)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új Dell 5330 Latitude 13.3 FHD IPS Touch i5-1235U 4.4Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


