Hirdetés
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bulikavagyok #7580 üzenetére
Szerintem rendben van a motor, a shimano-nak ilyen hangja van. Ha bármi gond lenne vele, úgy is változni fog a hangja. Ha telefonról átkonfigurálod a nyomatékgörbét, reakció időt, lehet rajta halkítani.
#7592 trialboj
A hibalehetőségek amiket elkövettél. Dugattyúkat célszerű úgy visszatolni, hogy a fékkarnál nyitva van a rendszer, rajta a tölcsérrel. Azt jól csináltad, hogy a fekete olajat először lefelé engedted, de nem kell szívni fecskendővel, ez nem olyan mint a Sram, nem kell vákuumozni, csak folyatni egy csövön keresztül egy tartályba, zacskóba az olajat. Közben a nyerget lehet kézbe véve forgatni, kocogtatni, fékkart pumpálni.
A következő hiba, hogy a fékkar távolságot nem kell koppra kiengedni, egy fordulatot vissza kell tekerni. Ha koppra ki van tekerve az légtelenítés szempontjából nem jó, maradhat levegő, vagy épp nem megy át megfelelően az olaj a rendszeren. A Freestroke csavart sem kell teljesen kitekerni, először koppra be, aztán 3-4 fordulatot ki.A következő hiba, hogy a tökéletes légtelenítéshez meg kell csinálni a hagyományos módon a fékkar felé is visszatolni az olajat. Amikor már lent tiszta olaj jön, akkor mehet rá alul a fecsi, friss olajjal, és tolod fölfelé a tölcsérbe, a fékkar 45 fokban előre döntve legyen ilyenkor, majd alul zár, fékkar pumpálás 3 pozícióban és újra nyit és még egy kis olajat átnyomsz rajta, aztán alul végleg elzár, leveheted a fecsit és még felül megpumpálod 3 pozícióba forgatva. A lefelé folyatáshoz nem kell a bleed blocker, a fölfeléhez igen.
És még egy tanács, amikor fölfelé tolod az olajat, az legyen azért határozott.
#7594 sebgutkopf
Részben igazad van, ezért is kell utána fölfelé is tolni az olajat, mert így jön ki az összes levegő. Viszont előfordul, hogy a nyeregnél megrekedt levegő meg csak akkor jön ki amikor lefelé folyatod a gravitációt kihasználva. De a legfontosabb, hogy a koszos olajat nem célszerű a fékkarig tolni, mert dugulást okozhat a rendszerben. Ha viszonylag tiszta az olaj, meg sűrűn légtelenítesz nem gond ha csak fölfelé tolod, de a koszos, fekete olajat mindig előbb lefelé érdemes ereszteni. A kosz a féknyeregnél kezd összegyűlni és onnan halad fölfelé a rendszerben, ezért jobb ha lefelé kiereszted. A féknyeregnél nehezebben alakul ki dugulás, a fékkarnál sokkal könnyebben.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M3 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- Beszámítás! HP Victus 16-R1002NF Gamer notebook - i7 14700HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! Asus Rog Zephyrus G14 notebook - R9 4900HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 2060 6GB Max-Q WIN10
- BESZÁMÍTÁS! AOC 24P1 24 FHD 60Hz 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- ASUS Radeon RX 7600 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- Dell Latitude 5310, 5410, 5420, 5430, 7210 2-in-1
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 MAGYAR - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! MSI B450M R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest